Keresés

Részletes keresés

nyman Creative Commons License 2019.06.27 0 0 883

A Revolut mogott nem tudom, de a BB-nel internetes vasarlasnak szamit. A BB tavaly bevezette az internetes vasarlasi limitet a sima vasarlasi melle es mikor a Curve-t hasznalja az ember, arra is oda kell figyelni.

Előzmény: csini75x (881)
buksi754 Creative Commons License 2019.06.27 0 0 882

Hát igen, hiszen amikor hozzá adtad a kártyát 💳 , azokat az adatokat adtad meg (lejárat, cvc, stb) mint amikor interneten vásárolsz.

De hogy is terhelje be másképp, ha nincs ott a kártya paypassal, mágnes csíkkal, sehogy.

Érdemes lett volna ilyen formán a virtuális kártyát hozzá rendelni. Igen, ez nem nagyon volt itt kitárgyalva. 

Előzmény: csini75x (881)
csini75x Creative Commons License 2019.06.26 0 0 881

Megérkezett a Curve kártyám is 2 napja. Kicsit lassabb volt, mint a Revolut.

Szépen be is raktam a Revolutot is a Curve alá és ma fizetni akartam a Curve-vel, volt rajta elég HUF, de elutasította a tranzakciót, hogy nincs rajta fedezet.

Csak pislogtam, hogy ez hogy lehet, majd most nézem a Revolutban a számlatörténetben, hogy át van húzva az összeg és mellette a megjegyzés, hogy "az internetes tranzakciók le vannak tiltva". (Csak a paypass fizetést engedélyeztem a Revoluton.)

Ezek szerint ha a Revolutot berakom a Curve mögé és azzal szeretnék fizetni, akkor az internetes vásárlásnak minősül???

Van valakinek erről tapasztalata?

Legközelebbi használatkor engedélyezem a netes fizetést is. Kíváncsi leszek...

Petykó50 Creative Commons License 2019.06.24 0 1 879
mzsombi Creative Commons License 2019.06.24 0 0 878

Volt egyszer ugyanilyen nekem is, a blokkot meg úgy emlékeztem, kidobtam. Már majdnem visszavittem az Ikeába a Daim csokit, amit vettem, amikor megtaláltam a blokkot, a sikeres tranzakcióval. Pár nap múlva beterhelte a Curve az aktuálisan kiválasztott kártyára, és a tranzakciótörténetben is megjelent Curve-ön belül.

Előzmény: TyggeR (877)
TyggeR Creative Commons License 2019.06.23 0 0 877

koszi, akkor nem “izgulok”, nem vagyok egyedul :)

Előzmény: jan12345 (876)
jan12345 Creative Commons License 2019.06.23 0 0 876

Nekem is volt egy ilyen esetem (tranzakció sikeres az eladónál, Curve-ban decline statusz, a mögötte lévő kártya történetben pedig nem látszik a terhelés) ott néhány nap múlva a Curve beterhelte újra a tranzakciót, úgyhogy végül rendben leszedték az összeget.

 

 

Előzmény: TyggeR (874)
buksi754 Creative Commons License 2019.06.23 0 0 875

Nem tudom, de én a héten csináltam először go back in time - t egy 50 ezres tétellel, és úgy tűnik rendben van. 

Előzmény: TyggeR (874)
TyggeR Creative Commons License 2019.06.23 0 0 874

minden forumcsoportnak kulon moderacios topikja van, mindig oda erdemes irni. https://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9111522

 

de tulbeszeltuk reg, mert szerintem tuti, hogy ilyet ugysem kovetsz el tobbe :)

 

es hogy ontopic is legyen:

 

nekem mostanaban vacakol a curve. az elmult napokban ket olyan tranzakciom is volt, ami utolag declined uzenettel visszajott. a fagyizoba visszamentem, hogy akkor ok most megkaptak-e a penzt (egy tablet van osszekotve egy mobil kartyaterminallal), de naluk a teanzakciok kozott tovabbra is oke a cucc, naluk a penz. az erste szamlatortenetben sincs ott az utolag torolt tranzakcio

 

alin is vettem 5 dodos csavarhuzokeszletet, de declinedkent visszajott, mikozben az ali rendszere tovabbra is fizetettkent latja, sot fel is adtak mar. tranzakciok kozott ugyanugy nincs ott ez sem erstenel, es az uzenetmodositas, egyenlegvaltozas nem tortent sms-ek is megjottek

 

most mit csinaljak, oruljek a szerencsenek? :) vagy visszakorrigalodnak majd ezek?

Előzmény: Petykó50 (873)
Petykó50 Creative Commons License 2019.06.23 0 0 873

Erre az oldalra is írtam, nem ez a jó hely?

 

Fórum »  Index szerkesztőség »  T. szerk! » Moderátor! Segíts!

Előzmény: TyggeR (872)
TyggeR Creative Commons License 2019.06.23 0 0 872

csak nem oda irtal, ahova kellett volna :)

 

szerintem tulsagosan nem kell azert aggodnod, de akarmennyire nem fejlesztett felulet ez, tenyleg jo lenne a hozzaszolas szerkesztesenek es torlesenek lehetosege

Előzmény: Petykó50 (870)
Petykó50 Creative Commons License 2019.06.22 0 0 871

"cannot unblock cvc/pin" -- nem lehetséges a PIN/cvc zárolás feloldása.

 

ATM-nél próbálkoztam új PIN kód megadásával, nem engedte a rendszer, de később a telefon applikációban újra próbálkozva sikerült a zárolás feloldása.

 

Azt nem tudom, h. ebben segített-e az ATM-es próbálkozás.

Előzmény: buksi754 (869)
Petykó50 Creative Commons License 2019.06.22 0 0 870

Köszi!

 

Én is írtam a moderátornak, h. törölje a képet.

 

Szerencsére, pár ezer Ft van csak a kártyán, és a biztonságnál kikapcsoltam az online tranzakciókat!

 

A nagyobb biztonság érdekében a jelenlegi kártyát letiltom, elveszettnek jelentem és kérek egy új kártyát, gondolom, így a virtuális kártya számsora is más lesz.

 

Tudom, h. ez pár ezer Ft-ba fog kerülni.

Előzmény: TyggeR (866)
buksi754 Creative Commons License 2019.06.22 0 0 869

Amúgy mit írt ki az app? 

Előzmény: Petykó50 (864)
buksi754 Creative Commons License 2019.06.22 0 0 868

fel időm = feloldom

Előzmény: buksi754 (867)
buksi754 Creative Commons License 2019.06.22 0 0 867

Hoppácska.

Akkor nem csoda, hogy nem értettem, én nem láttam. Tényleg gáz, hogy nem lehet törölni itt a fórumon. Miért csak a moderátor tud? 

 

Másik hozzá szóló. Tartsd folyamatosan zárva a kártyád. Ha valaki próbálkozna, kapsz értesítést. Amúgy hiányolom azt a lehetőséget, hogy fel időm, és vásárlás után, vagy max 10 perc után magától záródjon.

 

Amugy nincs nagy gond. Elég csak az online tranzakciókat tiltani, az online vásárlásokra meg ott a virtuális kártya. 

Előzmény: TyggeR (866)
TyggeR Creative Commons License 2019.06.22 0 0 866

ez mar mas :)

 

a kollega betett egy screenshotot, hogy mit is irt ki az app, csak eppen a kartyaszam es a cvc is latszott

 

amint eszrevettem, toroltettem a moderatorral, remelem csak johiszemu userek jarnak erre

Előzmény: buksi754 (865)
buksi754 Creative Commons License 2019.06.22 0 0 865

Összegeznétek? Én már elvesztettem a fonalat.

Mi volt ma a hiba? És mit tiltottál le?

Ha elrontod a pin kódot háromszor, fel lehet oldani és ismét háromszor próbálkozni. Vagy nem ilyen egyszerű? 

Előzmény: TyggeR (862)
Petykó50 Creative Commons License 2019.06.22 0 0 864

Helyesen: letiltottam! A mobil átírta .

Előzmény: Petykó50 (863)
Petykó50 Creative Commons License 2019.06.22 0 0 863

Utólag észleltem, kár, hogy nincs törlési lehetőség, le is töltöttem a hozzáférést. Nem élveztem. :(

Előzmény: TyggeR (862)
TyggeR Creative Commons License 2019.06.22 0 0 862

azert remelem, meg egyszer nem koveted el azt a hibat, amit ma...

Előzmény: Petykó50 (857)
Petykó50 Creative Commons License 2019.06.22 0 0 857

Így van! Angol nyelvű fórumokon olvastam, h. elég gyakori a PIN letiltás. sokan szívnak e miatt, főleg azért, mert sokszor eléggé elérhetetlen chat-en az ügyfélszolgálat.

 

Meggondolom, h. nagyobb összeget parkoltassak a számlán. 

 

 

 

 

Előzmény: buksi754 (855)
buksi754 Creative Commons License 2019.06.22 0 0 856

Egyébként érdekes, nem is gondolnám, hogy 4 számjegy alatt enged entert/zöld gombot nyomni egy terminál. 

Előzmény: Petykó50 (853)
buksi754 Creative Commons License 2019.06.22 0 0 855

Mobilról írtam, éjfél után. Azon bonyolult másolni, dőlt betűzni (nem látszik be van-e nyomva), de reflektálni akartam, hogy melyik részre válaszolok, így lett idéző jel. 

 

De már értem, mit akarsz mondani. A pin kód helyes volt, a bevitel nem. 

Előzmény: Petykó50 (854)
Petykó50 Creative Commons License 2019.06.22 0 0 854

Idézni csak pontosan:  a (szerintem helyesen) bevitt PIN kódot.

 

Tehát, nem rontottam el a bevitelnél.

Előzmény: buksi754 (852)
Petykó50 Creative Commons License 2019.06.22 0 0 853

Igen, az volt. Az alkalmazás jelezte, amikor a feloldást kezdeményeztem, h. ez nem lehetséges (cannot unblock cvc/PIN).

 

Chat-en csak automatikus válasz érkezett, az alkalmazáshoz vezetett vissza.

 

Ma megpróbáltam kis összegű vásárlást, nem lehetett a tegnapi PIN letiltás miatt.

 

Közeli OTP ATM-nél megpróbáltam a PIN kód megváltoztatását: HIBÁS AZONOSÍTÓ kiírással kiadta a kártyát!

 

Itthon újra próbáltam az alkalmazásban a PIN zárolás feloldását, és most SIKERÜLT!!

Nem tudom, h. az ATM próbálkozás miatt volt-e, vagy sem.

 

Azért több mint kellemetlen, amikor így jár valaki, főleg külföldön.

 

A háromszori PIN kód hibás bevitel oka az lehetett, h. az üzlet terminálján nem reagált minden szám a nyomásra, és nem vettem  észre, h. csak 3 csillag jelenik meg a kijelzőn.

Előzmény: buksi754 (852)
buksi754 Creative Commons License 2019.06.21 0 0 852

"a szerintem helyes pin kódot" 

 

Az alkalmazás meg mutatja a pin kódot a bank kártya menü alatt. Az volt az amit használtál? 

Előzmény: Petykó50 (851)
Petykó50 Creative Commons License 2019.06.21 0 0 851

Kb. 10 napja használom a Revolut kártyát, érintéses fizetéssel, volt, h. kellett a PIN kód is.

 

Kisebb összegekkel töltöttem fel, max. 20 ezer Ft-al. 

 

Ma egy 7 ezer Ft-os vásárlásnál, három próbálkozásra sem fogadta el a (szerintem helyesen) bevitt PIN kódot, más kártyával tudtam fizetni.

 

Az applikáció NEM engedi feloldani a PIN blokkolását!

 

Mi ilyenkor a teendő? Több mint bosszantó hiba!

incredibad Creative Commons License 2019.06.21 0 0 850

A Split bill és a request money link funkciókhoz szükséges a chip&pin aktiválása a kártyának. Utána is kell várni kb. 1 hetet.

Előzmény: _koko_ (849)
_koko_ Creative Commons License 2019.06.21 0 0 849

nálunk egyik kártyát sem kellett még aktiválnom. Simán fizettem paypass a boltban PIN nélkül. Igaz 5k HUF alatti volt a végösszegeket, de müxik.

Előzmény: csini75x (845)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!