A Revolut mogott nem tudom, de a BB-nel internetes vasarlasnak szamit. A BB tavaly bevezette az internetes vasarlasi limitet a sima vasarlasi melle es mikor a Curve-t hasznalja az ember, arra is oda kell figyelni.
Megérkezett a Curve kártyám is 2 napja. Kicsit lassabb volt, mint a Revolut.
Szépen be is raktam a Revolutot is a Curve alá és ma fizetni akartam a Curve-vel, volt rajta elég HUF, de elutasította a tranzakciót, hogy nincs rajta fedezet.
Csak pislogtam, hogy ez hogy lehet, majd most nézem a Revolutban a számlatörténetben, hogy át van húzva az összeg és mellette a megjegyzés, hogy "az internetes tranzakciók le vannak tiltva". (Csak a paypass fizetést engedélyeztem a Revoluton.)
Ezek szerint ha a Revolutot berakom a Curve mögé és azzal szeretnék fizetni, akkor az internetes vásárlásnak minősül???
Van valakinek erről tapasztalata?
Legközelebbi használatkor engedélyezem a netes fizetést is. Kíváncsi leszek...
Volt egyszer ugyanilyen nekem is, a blokkot meg úgy emlékeztem, kidobtam. Már majdnem visszavittem az Ikeába a Daim csokit, amit vettem, amikor megtaláltam a blokkot, a sikeres tranzakcióval. Pár nap múlva beterhelte a Curve az aktuálisan kiválasztott kártyára, és a tranzakciótörténetben is megjelent Curve-ön belül.
Nekem is volt egy ilyen esetem (tranzakció sikeres az eladónál, Curve-ban decline statusz, a mögötte lévő kártya történetben pedig nem látszik a terhelés) ott néhány nap múlva a Curve beterhelte újra a tranzakciót, úgyhogy végül rendben leszedték az összeget.
de tulbeszeltuk reg, mert szerintem tuti, hogy ilyet ugysem kovetsz el tobbe :)
es hogy ontopic is legyen:
nekem mostanaban vacakol a curve. az elmult napokban ket olyan tranzakciom is volt, ami utolag declined uzenettel visszajott. a fagyizoba visszamentem, hogy akkor ok most megkaptak-e a penzt (egy tablet van osszekotve egy mobil kartyaterminallal), de naluk a teanzakciok kozott tovabbra is oke a cucc, naluk a penz. az erste szamlatortenetben sincs ott az utolag torolt tranzakcio
alin is vettem 5 dodos csavarhuzokeszletet, de declinedkent visszajott, mikozben az ali rendszere tovabbra is fizetettkent latja, sot fel is adtak mar. tranzakciok kozott ugyanugy nincs ott ez sem erstenel, es az uzenetmodositas, egyenlegvaltozas nem tortent sms-ek is megjottek
most mit csinaljak, oruljek a szerencsenek? :) vagy visszakorrigalodnak majd ezek?
szerintem tulsagosan nem kell azert aggodnod, de akarmennyire nem fejlesztett felulet ez, tenyleg jo lenne a hozzaszolas szerkesztesenek es torlesenek lehetosege
Szerencsére, pár ezer Ft van csak a kártyán, és a biztonságnál kikapcsoltam az online tranzakciókat!
A nagyobb biztonság érdekében a jelenlegi kártyát letiltom, elveszettnek jelentem és kérek egy új kártyát, gondolom, így a virtuális kártya számsora is más lesz.
Akkor nem csoda, hogy nem értettem, én nem láttam. Tényleg gáz, hogy nem lehet törölni itt a fórumon. Miért csak a moderátor tud?
Másik hozzá szóló. Tartsd folyamatosan zárva a kártyád. Ha valaki próbálkozna, kapsz értesítést. Amúgy hiányolom azt a lehetőséget, hogy fel időm, és vásárlás után, vagy max 10 perc után magától záródjon.
Amugy nincs nagy gond. Elég csak az online tranzakciókat tiltani, az online vásárlásokra meg ott a virtuális kártya.
Így van! Angol nyelvű fórumokon olvastam, h. elég gyakori a PIN letiltás. sokan szívnak e miatt, főleg azért, mert sokszor eléggé elérhetetlen chat-en az ügyfélszolgálat.
Meggondolom, h. nagyobb összeget parkoltassak a számlán.
Mobilról írtam, éjfél után. Azon bonyolult másolni, dőlt betűzni (nem látszik be van-e nyomva), de reflektálni akartam, hogy melyik részre válaszolok, így lett idéző jel.
De már értem, mit akarsz mondani. A pin kód helyes volt, a bevitel nem.
Igen, az volt. Az alkalmazás jelezte, amikor a feloldást kezdeményeztem, h. ez nem lehetséges (cannot unblock cvc/PIN).
Chat-en csak automatikus válasz érkezett, az alkalmazáshoz vezetett vissza.
Ma megpróbáltam kis összegű vásárlást, nem lehetett a tegnapi PIN letiltás miatt.
Közeli OTP ATM-nél megpróbáltam a PIN kód megváltoztatását: HIBÁS AZONOSÍTÓ kiírással kiadta a kártyát!
Itthon újra próbáltam az alkalmazásban a PIN zárolás feloldását, és most SIKERÜLT!!
Nem tudom, h. az ATM próbálkozás miatt volt-e, vagy sem.
Azért több mint kellemetlen, amikor így jár valaki, főleg külföldön.
A háromszori PIN kód hibás bevitel oka az lehetett, h. az üzlet terminálján nem reagált minden szám a nyomásra, és nem vettem észre, h. csak 3 csillag jelenik meg a kijelzőn.