Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Hörbi Creative Commons License 2001.03.01 0 0 210
VW Golf II. 1.6 GTD ('88, 3a, 5 seb)
Ha nem megyek 140 fölé: átlag 4.7 l
Ha igen: átlag 4.9 l
Város: 5.2 l
AgisC Creative Commons License 2001.02.27 0 0 209
Hyundai Sonata 3.0V6 automata (Mitsubishi design motor), 82km város + 331km vidék = 43L benya, 10.4 átlag. Ebből a város megevett 15L-t vagyis az országúti átlag 8.5L/100km !!! Az országút hegymenetekkel tarkított, sok előzés, 120-140-es átlag, két felnőtt+gyerek+csomagok=1600kg összsúly.
TheOffspring Creative Commons License 2001.02.11 0 0 208
Tudja valaki mit fogyaszt egy 1998-as Opel Omegában a belevaló 2.0 dízelmotor?
Please küldd el a címemre (theoffspring@freemail.hu ) meghálálom!
Aszpirin Creative Commons License 2001.01.21 0 0 207
Seat Toledo 1.6i, 1997-es, téli gumikkal, 1600 km-en mérve, melyből 800 km város, 400 km országút(átlag 90), 400 km autópálya (átlag 130-140), pontosan 7,72 liter (október vége - november eleje).
V5 Creative Commons License 2001.01.20 0 0 206
Dj Kecske
Nekünk van egy 3.8AWD
és 17 alatt városban nem nagyon fogyaszt...

a Te adatod tényleg nem rossz.....

üdv.
V5

Előzmény: DJ Kecske (180)
Tonx Creative Commons License 2001.01.20 0 0 205
VW Polo 1.6 eddig 3 adatom van ennyiszer kellett tankolnom.
elso tank ovatosan uj autoval (akkor vettem hasznaltan). 8,4 sok varos volt benne.
Masodik tank mar nem annyira ovatosan kb60% varos tobbi orszagut. 7,7
Harmadik tank padlogaz csak varos 9,8 korul meg nem szamoltam ki:))))
Tonx
fastcar Creative Commons License 2001.01.20 0 0 204
És mellesleg egy ilen autónál nem ez a jó kérdés, mert akkor nem Neked való (bocs)!
Előzmény: Jungfrau (201)
fastcar Creative Commons License 2001.01.20 0 0 203
Bocs, de ilyen 911-röl nem tudok.
A lehetséges motorok : 2.0, 2.4, 2.7, 3.0 turbo, 3.2, 3.3 turbo, 3.6, 3.6 turbo ezek léghutésesek, 3.4, 3.4 turbo vizhutéssel.

2.5-ös motor csak a 944-ben volt, de az sor-4-es, meg asszem az elsö szériás Boxsterben.

Előzmény: Jungfrau (201)
BkorVette Creative Commons License 2001.01.19 0 0 202
"hogy az autós újságokban az általatoknál joval nagyobb átlag fogyasztást irnak.(kivétel amerikai kocsik"

Ja, igen, hogy igazoljalak!!!:-)))

Budapest-Komarom(+helyi kozlekedes)-Budapest

75liter benya!!:-))

Cool???:-)

Udv.:B.korVette

Ui.: de mentunk mint allat!!:-)

Előzmény: LADA (199)
Jungfrau Creative Commons License 2001.01.19 0 0 201
hellobello,

arról van valakinek infoja, hogy egy

Porsche 911 C 2,5i kb. mennyit ehet meg városban és pályán?

elöre is köszi!

elf Creative Commons License 2000.09.20 0 0 200
Range Rover '85 V8 3528 ccm Zenith-Stromberg ikerkarburátor, manuális váltó, új vezérműtengely
város 18.5 (NEM csúcsforgalom)
országút 15 (kímélve), 16-17(gááázt neki: 100-110)
autópálya(tartós 110) 18-19

légkondival, de az nem számit, nem szabályoz bele a motorvezérlésbe.

125Le 4000/min
250Nm 2500/min

motorblokk kérdés: Meglepődnétek hogy némely korszerű motor alapjai milyen régre nyúlnak vissza. Nem hiszem hogy spórolásból nem tervezik ujra. Ha számítana mindig csinálnánal ujjat, de valószínűleg nincs akkora jelentősége

régebben: Skoda 120l
9.5l/100 km városban,autópályán (sok padlógáz)

LADA Creative Commons License 2000.09.20 0 0 199
arrol mi a véleményetek, hogy az autós újságokban az általatoknál joval nagyobb átlag fogyasztást irnak.(kivétel amerikai kocsik)Csak azt ne mondjátok hogy mert azokat a kocsikat nagyon meghajtják!!! Mert ti is irjátok " BUDAPEST, NEHÉZLÁB, KITOLOM A SZEMÉT, KLIMA, +ÚTÁNFUTÓ RAJTA A MIR ŰRÁLLOMÁSSAL".-ennek ellenére kicsi értékek jönnek ki. Ki mond igazat?
Lebaron Creative Commons License 2000.07.07 0 0 198

Chrysler Lebaron Cabrio 2.2i Turbo automata váltóval

Normális lábmérettel:
- város : 11.5 liter
- országút : 7.9 - 8.5 általában 100-110 tempóval. ( lenyitott tetővel kevesebbet fogyaszt)

Ennél gyorsabban menni nem érdemes( bár mentem vele 180-at próbaképpen), mert lerepül huzattól a fejed, vagy pedig halláskárosult leszel rövid időn belül...

De gondolom nem kell ecsetelnem, hogy a kabrió-fíling nem ( feltétlenül ) a száguldozásról szól.

Klímáról jut eszembe: két hete töltettem fel gázzal, mert mióta megvettem, még nem volt rá szükség (99.szept.), és felhívták rá a figyelmemet, hogy számítsak legalább egy liter fogyasztás növekedésre...
Ehhez képest hosszútávon nem láttam fogyasztásnövekedést ( mértem ). városban pedig minimális ( 2-3 deci). Szerencsére van nyomaték a motorban, úgyhogy alapjáraton sem lehet érezni ha bekapcsol a klíma. ( belegondolok a Daewoo 800-as motorja mit kezdhet a gyári klímával...)

Hát igen, vettem egy full extrás autót egy Suzuki áráért, és bár többet fogyaszt, de nem is szabad egy napon emlegetni a két autót.

Fogyasztásról pedig még annyit hogy a kétütemű Warnyú is megpapálja a 11 litert városban.

Üdv : LeBaron

KGst Creative Commons License 2000.07.05 0 0 197
Elfelejtettem a legfontosabbat.

Szeretem az autót, de sajnos anyagi nehézségeim (házépítés) miatt meg kell válnom Tőle.

Kikiáltási Irányára: 395 000 Ft

Előzmény: KGst (196)
KGst Creative Commons License 2000.07.05 0 0 196
1984-es Nissan Cherry 1.7D

4,5 lityi gázolaj per 100 km (50% város, 50 % nem város)

:-)))))))))))))

gabriel_ Creative Commons License 2000.07.04 0 0 195
Hogy tudtal te azon a szakaszon 150-es atlagot menni?
Talan neha sikerult 150-el, nem?
Azert 100 feletti atlagot produkalni (valosat!) nem egyszeru! Folyamatosan kell menni 150 felett, ami a 8-ason elegge nehezkes pl. :)
Az 5.7l is inkabb az orszaguti tempohoz illik, tehat 90-100-110-hez.

Előzmény: Gyuszkó (193)
gabriel_ Creative Commons License 2000.07.04 0 0 194
Oke, ugy latom mi nem fogunk vitazni.
Nem tudom eldonteni, hogy Te is amerikaban elsz-e mint Boroka, vagy egyszeruen egy nagyon gazdag ember vagy itthon...
A magyar autos ujsagok meg nem eppen szakmai szinvonalukrol es tajekozottsagukrol hiresek... sajnos... :(
A "nemet autokat" szerintem kar egy kalap ala venni...
Azzal pedig szerintem vegkepp nincs ertelme vitatkozni, hogy a BMW regebbi (525tds) dieselje az o koraban volt az elvonalban, a mostani dieseljei pedig ugyancsak a legjobbak koze tartoznak.
De ez mar vegkepp nem a fogyasztasrol szol :) Hogy arrol is legyen szo, megint 9l/100km-el sikerult megtenni 1100km-t, autopalyan nagyjabol vegig tartva a 150-es tempot (tempomattal).
Klima most nem kellett... vagyis a klima ennel a temponal mar "csak" 0.5 l tulfogyasztast okoz.
Előzmény: sansalvador (192)
Gyuszkó Creative Commons License 2000.07.04 0 0 193
Hi!

Peugeot 405 GRDT 1.8
Város kb: 6L
Pálya átlag 150Km 5,7L (Bp.-Sopron-Szombathely-Bp.)
90Km állítólag 5L bár ezt még nem sikerült bemérnem.

Gyuszkó

sansalvador Creative Commons License 2000.06.27 0 0 192
Kedves Gabriel!

"Es itt osszehasonlitasz egy csomo, abszolute nem ugyanabba a kategoriaba tartozo autot... "

Tévedsz, nem hasonlitok össze semmit. Egyszerűen csak szerettem volna válaszolni a TE általad "Amugy ultel mar ilyenben hogy szerinted "hangos" meg "traktoros" ? " kérdésedre az általam felsorolt autókkal. De hogy elmagyarázzam: korábbiakban irtam ugye a VW konkrétabban a Bora TDI-ről hogy hangos, traktoros, stb. Ezt te nagyjából kétségbe vontad. Erre tetted te fel ezt a kérdést. Én pedig válaszoltam, mert úgy érzem tudom, mi a traktoros és mi nem az.

"En sem hasonlitom ossze zaj szempontjabol a 2.8i V6-os Granadammal..."

Nem is különösebben érdekel. A te általad emlitett "hangtalan" Granadád valószinüleg a hangversenyben sehogyan sem veszi fel a versenyt a 3.0 V6 Peugeotommal vagy a 3.5 V6 Chrysleremmel (valszeg azért mert azok nem 16 évesek voltak), de gyanitom hogy bármelyik mostani 4 hengeressel sem.

"...a legtobb negyhengeres ettol beleng, es megrangatja a kasznit."

Ilyen négyhengeresben még nem ültem, kivétel a német autók - azok csinálnak ilyet, a jó autók nem.

"A hathengeresek nem annyira, a V6 egyaltalan nem, ez a konstrukciobol adodik."

Oké, azt gondolom nekem nem kell elmesélni a hathengeres történetét, szerintem nekem modernebb tapasztalataim vannak ez ügyben, sajnálom hogy nem fogtad.

"Na, meselj arrol mit hataroz meg a blokk alapvetoen?"

Már mondtam, hogy nem vagyok mérnök, nem fogok mesélni, csak "gyanitom", hogy a blokk egy fontos része a motornak, aminek geometriájából és egyéb technikai paramétereiből esetleg kiindulhat egy-két fontos dolog, nem? Mert szerintem igen.

"Es honnet tudod hogy a '72-es blokkra epitik a legujabb TDI motorokat?"

Szoktam újságot olvasni. Ilyen egyszerű.

Előzmény: gabriel_ (186)
Porter Creative Commons License 2000.06.23 0 0 191
Megint nemetorszag fele vetodtem, es nagy meglepodesemre a benzin most mar 2.05 DM magassagaban van, sot azt mondjak, tovabb is fog emelkedni.
Ugyhogy recalculate!
Előzmény: pp (135)
Porter Creative Commons License 2000.06.23 0 0 190
Az ismerosodnek szerencseje volt - olvastam regebben egy torestesztet a Croma tipusu "hajokrol" - mig a tobbi autoban (Merci, Volvo) sulyos-kevesbe sulyos serulesekkel meguszta a dummy, addig a Croma-ban halalos dozist kapott - raadasul kulonosen kritizaltak, hogy az erosen felfele hajlo kormany beleakadt a dummy allaba es szabalyosan kitorte a nyakat....
Persze meg igy is inkabb ezerszer Croma, mint Matiz...

De hogy ne csak Offtopic, egy erdekes fogyasztasi eredmeny:
Xsara 1.6i
Autopalya normal (150-160): 7,5-8 liter
Autopalya normal, de frenetikus ellen- es oldalszelben Szegedtol Hegyeshalomig: 10 (!) liter

Előzmény: YikeSS (183)
ls21099 Creative Commons License 2000.06.22 0 0 189
Hali
Az én Samarám (1499) télen, föleg nem városban 7.9L. Nyáron 7.2L A múlt héten Ajka-Szolnok-Kecskemét-Ajka 6,2L
bandita Creative Commons License 2000.06.15 0 0 188
Apropo
1600 ccm
legkondi nincs
bandita Creative Commons License 2000.06.15 0 0 187
Toyota Carina E

vegyes, fokent varosi hasznalat:
nyaron 7-8 l kozott
telen 8-9 l kozott

Nyaralas alkalmaval (3 szemely + csomagok) sikerult 6.5 literes fogyasztast is merni, igaz horvat benzinnel.

gabriel_ Creative Commons License 2000.06.15 0 0 186
Azert az az os diesel a mostani common-rail -esek elodje, es a nagyobb zajon kivul mas hatranya igazan nincs. Egyebkent ultem mostanaban egy TDI Passatban, erzesre tenyleg sokkal jobban megy mint az en Omegam, mondjuk palyan nem probaltuk meg...
Es itt osszehasonlitasz egy csomo, abszolute nem ugyanabba a kategoriaba tartozo autot...
En sem hasonlitom ossze zaj szempontjabol a 2.8i V6-os Granadammal... annak tenyleg semmi de semmi hangja nincs, pedig 16 eves.
Es mint a felsorolasbol latszik, csak hathengeres autoim vannak (most mar, regebben volt 4hengeres is :)

A remegest meg arra ertem, amikor hirtelen a gazra lepsz majd lelepsz rola... a legtobb negyhengeres ettol beleng, es megrangatja a kasznit. A hathengeresek nem annyira, a V6 egyaltalan nem, ez a konstrukciobol adodik.

Na, meselj arrol mit hataroz meg a blokk alapvetoen? Es honnet tudod hogy a '72-es blokkra epitik a legujabb TDI motorokat? Azt tudtad amugy hogy a motorgyartasban a legdragabb gepek a blokk-ontoformak?

Előzmény: sansalvador (176)
gabriel_ Creative Commons License 2000.06.15 0 0 185
Opel Omega 2.5TD

klimaval 130-nal 7.5l korul, 150-nel 9.0l korul
klima nelkul 1l-el kevesebb
90-nel olyan 5-6l/100km
Varosi fogyasztast egyelore nem tudok :)

BkorVette Creative Commons License 2000.06.15 0 0 184

Helló YikeSS!!!

Sajnos minden szavaddal egyet kell hogy értsek...:))))

Üdv.:B.korVette

Ui.: és tényleg ne száguldjál ám!!!:-))) Egy sokszoros autótörö tapasztalata beszél belőlem..:-(((( (Bár legtöbször nem a sebesség volt a hibás..)

Előzmény: YikeSS (183)
YikeSS Creative Commons License 2000.06.14 0 0 183
BkorVette:
termeszetesen en sem szoktam szaguldozni 200-zal rendszeresen, az csak proba volt. Altalaban 140-160-al kozlekedem autopalyan, 100-al orszaguton,ami szerintem nem veszes. A 100-120-tol autopalyan megorulnek.

A computer szerinti adatokat pedig termeszetesen szinte mindig ellenorzom tankolaskor, nagyjabol jool mer -> tehat megbizom benne.

Egyebkent nekem az a velemenyem, hogy egy auto legyen minel nagyobb! Nem egy ismerosom eletet az mentette meg, hogy nagy autoban ult, es raadasul nem is o volt a hibas.
Pl. egy ismerosom Fiat Croma 2.5D-vel frontalisan utkozott varosban egy mazda 626-al(reszeg volt a 626 vezetoje). Ha kis autoban ult volna, mar alulrol szagolna.... A Mazdabol joval kevesebb maradt (japan sporolos papirvekony lemezek :( )
Egy kis "szutyokban" sokkal rosszabbak a tulelesi eselyek, legyen abban akarhany legzsak is.

A nagy autot, pedig a nagy motor viszi rendesen....

Sajna ez van.

Stratus Creative Commons License 2000.06.14 0 0 182
CRYSLER STRATUS 2.0 LE városban 11 liter.
Előzmény: mészáros gergő (181)
mészáros gergő Creative Commons License 2000.06.14 0 0 181
Új suzuki 1,3i bejáratásnál néha klímával:
10 azaz tíz, de inkább 11 liter!
Opel Kadett 1,4i 2-es úton 5liter
VAZ 21011 (Lada 1300, 1979) átlag 9-10 liter
szélsőségek rules

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!