tényleg komolyan kérdezem: miért vagy íly komolytalan, ebben a komolytalannak nem nevezhető, igenis komoly kérdésben? ha lehet, komoly választ várok... :)))))))
óóóóóóóóóó az semmi! nálunk is volt ma komoly cituáció :) Mentünk a 4-esen autóval. Monorierdő előtt van egy felüljáró és onnan mentünk lefelé. Szemből jött valami köcsög speedes úgy, hogy az autók éppen csak szét tudtak húzódni, de ez sem volt elég. Az előttünk lévő autó meg a motor összeért és csak a repülő alkatrészekre lettem figyelmes...Szerintem kurvanagymákja volt a fasznak, hogy nem esett el. Bár gyanítom, hogy nekünk is szerencsénk volt. A visszapillantó tört ripityára...Az ilyenek bekaphatják!
Az előbb olyat láttam, hogy majdnem letettem a hajamat. A 7-sen, a Sportmax1 utáni kanyarból süvített kifelé vagy 6-7 motors rendőr, de nagyon komolyan nyomták Az egyik olyat fordult komolyan, mintha egy 600-as speeden ülne és nem egy böszme nagy RT-n. Komolyan mondom, 1 centi hiányzott, hogy leérjen a térde.
Állítólag ő gumizza az egész BMW klubot. Üllőn vannak, szóval neked egy kicsit kiesik. Mivel mi tegnap pont Alsónémediben (egy szomszédos település) találkoztunk, pont jól jött ki a lépés. Szépen be is lett koptatva.
Az élménybeszámoló előttem volt :)... Én most voltam először pályán és nagyon jól éreztem magam. Szerintem a Street nagyon !ok! motor. Bár nyilván a társaság is hozzájárult a hangulatomhoz! Jó volt néha meg lehetne ismételni... Mi a helyzet Ovi fronton? Lesz megoldás?
Üdv mindenkinek! Mi ma letudtuk a pályázást. Apró nehézségek felmerültek ugyan, de végül is jól sikerült.
Indulás előtt szerencséra találtam egy gumist, aki azonnal fel tudott nekem rakni egy vadi új Michelin Power Sportot hátra. Szereléssel együtt 31.600 pénz volt, úgy hogy még a szerelésről is adot számlát. Remélem érti, akinek szánom. A régi Bibendum 8337 km-t futott el elattam, "hű társ voltál, RIP"!
Érkezéskor Örkényben el kezdett esni az eső, de igazi szép nagy nyári cseppekben. Gondoltam fasza, vadi új gumi, szakadó eső és pont megérkeztünk. Aztán ránk mosolygott a szerencse, mert egy szellő gyönyörűen elfújta a pálya fölül a fekete felhőket. Akadt más gond is, annak ellenére, hogy a mai nap csak motoros napként volt meghirdetve, autósok voltak a depóban és vadul szereltek egy Lancer EVO-t. Merthogy elfosta az egyik sikánban az összes olajat. Nem részletezem, de közel 2 órát vártunk, mire fel tudtunk menni. Mindegy megérte, érdemes volt várni. Nagyon élvezetes volt 8 év után újra pályán menni. At Euroring igazából a kicsi és könnyű motoroknak kedvez, szóval küzdöttem szépen a vassal.
Az egyékként nagyon szerény Attila (Black) versenyzői kvalitásokról tett tanúbizonyságot. Ezúton is gratula!
tegnap mi is fordultunk, Fehérváriak: a speed, a tigris, meg kettő suzuki...én 10-kor felültem a tigrisre és este 8-ra ledaráltam kb. 600 km-t...nem mondom, hogy nem fáradtam el, de nagyon jó volt...
Szerintem a gondatlan előző gazdi miatt volt: nem adta meg neki a megfelelő olajat. Eltört a vezérláncvezető, folyamatosan darálódtak az alkatrészek. Az olajteknőbe mikor belenéztem, találtam egy főolajszűrőt (fémrács). Mikor szétszedtem a házát, ujjal tudtam kivakarni a fémforgácsot! Ez eltömítette a szűrőt és szegény olajpumpa hiába szívta volna az olajat. Az, h ez csak meleg motornál jelentkezett, azért volt, mert eldugult a szűrő, és az a kevés olajnyomás is elment a csapágyaknál (nagy volt a hézag a csapágycsésze és a főtengelycsap között). Az egész szerintem a láncvezető törésével kezdődött. De most már süt a nap és megyek is berregni :) Neked is ezt ajánlom. Jó az idő nálatok?
Kérdés: Mitől ment el melegen az olajnyomás? Gondolom az olajnyomás miatt ment tönkre a csapágy, de attól, hogy kicserélted a rossz csapágyakat az olajnyomás nem javult meg! Ha megjavult akkor miért?
Jelenleg teljesen jó minden! A hibalista: mikor bemelegedett a motor, leesett az olajnyomás (beépítettem egy műszert). Szétkaptam a motort, mint majom a zsebórát és kiderült, h hajtókar és fekvőcsapágy off. Majd rakok fel képeket és belinkelem, h csemegézzetek. Rekord idő alatt megérkezett a csapágy, szombaton beépítettem, vezérlés össze, kuplung fel, motor be, kábelek, csövek össze, pöccre indulás. Azóta tartós teszten vagyok, ha esik, ha fúj...:)