"(egyébként gondolkozom az OSRAM Cool Blue Limited Edition Intense izzók kipróbálásán is! Azt vettem észre, hogy minél fehérebb a fény, annál jobban látok vele!)"
Ilyen gamma rádiós magnó van az autómban. Nemrég elkezdtem össze-vissza nyomkodni, és utána azt csinálta, hogy (nekem úgy tűnt teljesen véletlenszerűen) időnként bekapcsolt a CD lejátszó. Utána megint nyomkodtam, most azóta a rádió kapcsol be néha-néha. (Azt hiszem az RDS és az AS/SFL gombokat nyomogattam.) Amit még észrevettem, hogy amikor leállítom az autót (kihúzom a kulcsot), akkor kiírja a rádió, hogy TIME: 2h. Megtudja valaki mondani, hogy lehetne ezt megszüntetni?
Az úgy elég nagy ostobaság, mert egyrészt pont nem oda világítana ahova kell, másrészt ha a yard meglátja akkor az komolyan fizetős lehet! Ami neked érdekes lehet az az eredeti lámpatestbe beépített projektoros rendszer ami (a megfelelő projektorral) mehet xenonnal, vagy H1-el is a vizsgán! Mivel eredeti a lámpatest, kicsi a lebukás veszélye az egyszerű útszéli ellenőrzésnél, persze nem is szabad valami feltűnően kék színű xenonnal használni! A vizsgákra meg kiveszed a xenont, beleteszed a H1-et és simán jó! (persze az is lehet, hogy a projektor egy emelt fényű H1-el is jó lehet)
Xenonnal talán lenne értelme, egyszerüen valami megoldást keresek arra higy lássak valamit ha szembe jönnek velem, h7 helyére mem nagyon merem megkockáztatni az utólagos xenont, gyárit meg horror lenne belerakni !
Nekem az OSRAM NBU tökéletesen bevált! ...de kell hozzá a jó lámpatest is, szóval ha matt vagy nincs jól beállítva, akkor nincs az az izzó amivel látni is fogsz!
(egyébként gondolkozom az OSRAM Cool Blue Limited Edition Intense izzók kipróbálásán is! Azt vettem észre, hogy minél fehérebb a fény, annál jobban látok vele!)
Sokan dicsérik még a Philips X-tremeVision +130% de az azért mégiscsak majdnem duplája az NBU-nak és annyival szerintem nem jobb...
Passat 1.9 pdtdi szedánban a kalaptartót hogy lehet kivenni?
A pótféklámpához bedöglött rovarokat akarnám kiszedni.
Próbálkoztam a pótféklámpát is kivenni a csomagtartó felöl,de ott sem jutottam messzire,pedig a két kis fület eltoltam oldalra ameddig birtam,de az sem nyert.
1.8 benzines 2002 évj. passat sokat fogyaszt autópálya 10 liter vár. 16. iszonyú büdös a kipufogószaga,és bejön az utastérbe. Katalizátor elégtelen kipufogó nem fúj ki, vízben nincs olaj,olajban nincs víz, oljajteknőnél ill szelepfedélkörül olajos,mi lehet a baja?
Na, ráfűzök az akksi problémámra. Most vagy ez a szerencse, vagy pont az ördög keresett meg: az FB-n egyik ismerősöm elad egy Banner akksit, 62Ah-s, 550A indító árammal, fél éves (állítólag). 8.000Ft-ért.
Kérdésem több is van: miért fél éves, miért nem lett használva, mi történt abban a fél évben? De 8.000 nem nagy összeg. Szerintem, főleg ha tényleg tuti a vétel.