A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Más ülés, más kormány, más műszerfal, más lámpa (amúgy a GS lámpája van benne, csak más házban), fekete blokk (türkiz vagy milyen szelepfedéllel) és hajtás, fura színű első teleszkóp, lábtartókonzolok és kerekek. Gyárilag nincs hátsó ülése, külön lehetett venni hozzá. Mindegyik duplagyertyás.
Elöl karbon sárvédő (nem olyan ronda, mint a simáé), karbon szívócső.
Szélesebb hátsó felni 180-as gumival.
Rövid hatodik, de az lehet, hogy a simánál is az.
Úgy kb.
Kupec úgy szokott fogalmazni, hogy kis mufurc. Előrébb ülsz, jobban előredőlve.
Én már túl léptem ezeken a zörgés dolgokon . Ezek BMW-k , ilyenek...Másrészről meg ezeket a Boxereket , csak ( elsősorban ) a gyűjtés , a formájuk , meg a technikai megoldások miatt vettem . Ha jólesik megyek velük , ha nem , arra ott a K16-os ! :) Vagy a robogó . Amúgy , ezeken nincs két alapjárati motor , ami zörgést okozzon . Eddig amennyit mentem ilyen motorral , jó hangjuk volt .
Valld be, csak azért nem vetted még meg, mert nagybetűvel ír, és hosszú ú-val az alkut. Lehetne már egyszer Neked is több célszerszámod egyszerre, próbáld ki az érzést :)
Az elmúlt napokban , mentem pár száz kilométert egy régebbi ( 2000-es ) R850R-el , és direkt figyeltem az 5-ös váltót , hogy milyen . Azt kell mondjam , azon kívül , hogy visszaváltásoknál hol simán vissza klattyan , hol számolja a fogakat , más gondot nem találtam rajta . Azt még nem sikerült kitalálnom , mitől van , hogy egyszer simán vissza vált , máskor meg nem ...
Egyébként meg úgy általában , egész jó volt vele menni . Ha majd melegebben , nem fognak lefagyni az újaim , tán egész élvezetes is lehet :) A lónyereg példáúl kimondottan szuper !
1: ez a szín stricis, a zsarukén kívül az életben nem láttam ilyen RT-t a forgalomban
2: a GS mindent jobban tud, amit ez, azon kívül hogy 150 felett az RT ad jobb szélvedelmet.
3: gs árban próbalja eldurrantani, pedig bármilyen évjaratban használtban is nagyságrendekkel olcsóbbak a GS-nél, szóval "soké adja a bátyja
4: a kereskedők ügyesen megvetették mindenkivel a "mekafull" motorokat, amit árulnak, annak legnayobb részé ilyen, spec én sem venném el magamtól az ESA-t ebben a kategóriában.
Cseszegettem a plexit, ezért levettem a toldót. Egyből érezni a felkaromon a hiányát. (Decemberben eddig csak kétszer mentem. :-(
Elkészült a rövid "plexim", amint lesz időm, felrakom, vissza mellé a toldót, és a két ünnep között motorozni tervezek. Meg szilveszterkor. Aznap Kakucs a terv, ha száraz az idő.