Csak annyit hogy 23-án jöttünk magyarba, ugye itt van garázsom, akna, szerszám, és ugye ma vettem a fáradságot, feltettem a nyári kerekeket, és láttam meg a rugótörést, mert ugye ha ezt 26-án hétfőn csinálom lett volna egy hetem rugót cserélni......
na majd ha jövünk haza legközelebb kb. egy hónap mulva hétvégén, akkor kell megcsinálnom.... pénteken magyar, szombat szerel, vasárnap haza, és hétfőn meló és ráadásul aktuális az olajcsere is.... így jár aki lusta.... de hát az autónak rendben kell lenni mert ő hoz-visz a kenyérkeresőbe ....
Jó fasza magyar utak, néhol a szántóföld is különb (ha nincs sár). De legalább van jól megtámogatott egyházunk pl. erre: https://www.youtube.com/watch?v=qPCLF_SIoVM, és van stadionunk is, ahol a szerelés után megmozgathatod meggémberedett tagjaidat.
Igen hálisten van rá pénzem, meg is veszem a cuccot, aztán elsőnek a törött, aztán a másik is, csere. Aztán ha jó kedvem lesz gyors kicserélem mindkettőt, kevesebb munka.....
A hátsó rugót is mindkettőt cseréltem már mert letört azokról is egy egy alsó szem....
Nem öregszel, csak úgy tűnik ! Ez nem restség, hanem kis "előrelátás". Amikor 2-3-szor szeded szét, rájössz, hogy nem az a drága, ami első nekifutásra annak néz ki. Azt akarom még hozzátenni, ha nem sajnálod a lóvét (és persze van is), akkor megcsinálod (MAGADNAK !!!), egy darabig nem lesz gondod vele.
Igen ez a leglogikusabb, aztán nincs meglepi meg kétszer ki be szerelés, mert hát megszerelem én, de kétszer rest vagyok, meg öregszem, lustulok is... köszönöm a jó tanácsokat....
Osztom Papalac véleményét. Újat tegyél (5-10 e/db) , gólyalábat is (10-15e/db) - ha már nekiseggelsz. Ezekből a bontott neppereknek való. Egy oldalt rendbe teszed, a másikat legközelebb.
Új rugót vegyél és párban cseréld! A bontott ugyanúgy bármikorm eltörhet.
Ha nem kattog a toronycsapágy, akkor nem kell vele foglalkozni. Beindítod a motort és tekered a kormányt ütközésig mindkét irányban (két emberes) és nézed a motortérben a gólyaláb véget. Ha egyenletesen mozog, nnem akadozik, nem ugrál, akkor jó.
Hát valahogy össze kell hoznom, mert egy hétvégén kellene végeznem (szombat vasárnap) és előre tudnom kellene az alkatrész igényt..... így már nem is olyan egyszerű igaz? akármi kellhet, hmmm
Mert ha veszek 20-ért két komplett gólyalábat nem ér meglepi, vagy ha szart veszek mégiscsak.... vagy egy rugót és egy új toronycsapágyat nem tudom..... ki kell találnom hogy csak egyszer kelljen szétszednem....
Nem tudom pontosan, elvileg egy új hengerfej kellene, de sztem nem lehet kapni, vagy ha igen az horribilis összeg lehet, a bontottak meg ugyanilyenek lehetnek, bár érdemes lehet megnézni. Az a gond, hogy a hengerfej anyaga a csapágy. Gépműhelyeket kellene megkérdezni, hátha tudnak megoldást. Szervizig el lehet vele menni, esetleg sűrűbb olajjal próbálkozni, de az csak tüneti kezelés.
Tanácsot kérnék - 2002-es 1.6 Break - hátsó féktárcsa, betét csere után két nap elteltével sima egyenletes úton, egyenletes sebesség mellett kigyulladt először a kipörgésgátló hibáját jelző fény, majd az ABS nem működését jelző lámpa. Próbáltam fékezni, tolatni előre-hátra egyszer csak elaludtak. Eltelt pár nap és ismét kigyulladtak leálltam újra indítás kicsit még égett majd elaludtak. Kérdés mi a szar lehet ez?
Szia, köszönöm a gyors válaszod. Elkezdtem már átnyálazni a fórumot, annyit szeretnék még kérdezni, hogy mekkora tételről beszélünk ezesetben és hogy vontatás szükséges-e ilyenkor a szervizhez? Köszi mégegyszer.
Szia. Tipushiba, keress rá itt a fórumban. Elkopik a vezérműtengely csapágya, csak hengerfej cserével javítható általában. Akkor jön elő mikor forró a motorolaj. Valószínű ezért adták el. Hány km van benne?
Szeretném segítségetek kérni. 1 hónapja vásárolt 1.4 benzines, 2006-os modell-el 120 km pályázás után egy parkolóhelyre való beforduláskor a " Oil pressure too low" felirat jelent meg egy sípolás kíséretében a kijelzőn.
Sem a piros olaj ikon, sem a STOP jel nem villant fel. Azonnal le is állítottam a motort, egy órával későbbi beindításnál nem jelzett semmilyen hibát. Az olaj szint pont középen volt. Így, mivel 3 km-re voltam az otthonomtól, óvatosan hazavezettem az autóval bármilyen hibajelzés megjelenése nélkül.
Mi lehet a probléma? Okoztam kárt azzal az autónak hogy utána hazamentem még vele?
Tudom, hogy nem 307, de.. Adott egy Partner. 1.4 Benzin 8 szelep, TU-s motor. A vezérműszíj elszakadt. Készen van a hengerfej, és láttam, hogy a vez. tengelyen van jelölés, viszont a főtengelyen nem találtam :(. Azt írták, hogy a lendkeréknél be lehet fixálni, de ahogy képeken láttam eddig, a lendkereke körbe lyukas, szóval nem hinném, hogy pont eltalálom :D. A kérdésem az lenne, hogy elég, hogyha felnyomom felső holtpontra amíg lent van a fej, majd befixálom lendkerék felől, aztán pedig felrakom a hengerfejet, és mivel a vez. tengelyen van fixálás, elvileg jónak kellene lennie.
Sziasztok elveszett az egyik sárfogó gumi......a szervizbe akciósan 13000 ft -t mondtak egy darabra.....megnéztem az alin 10 euro 4 db...csak az a kérdés hogy ez: