Vágom, hogy cue meg bin, alcoholom is van, de azt is ki lehet írni, ha másra nem dvd-re, letölteni nem tudom mert itt a cégnél gázos lenne, otthon meg lassú.. De megpróbálom megszerezni más forrásból. Jó program egyébként?
Ölég régen game-ltél már drága motoros barátom... CD-n? Játék? Ezek manapság ilyen cue+bin virtuális képfileokban vannak + még kell mellé egy pár un.:-) működést segítő program (alcohol 120, cd hide stb..)... Remélem érzed, hogy ez így elég problémás... Tudok segíteni telepítésben, de dvd-re nem tudom sajna kiírni mert azom nincs, de linket tudok adni ahonnan downloadolhatod.... Meg vezetéstechnikai kérdésekben is tudok segíteni....:-)))))
Azért sejtem, hogy fasza lehet, 200- nál nekem már nagyon tépi a fejemet, de már ~170-től is csak bújva kényelmes. Te meg 240-nél sem panaszkodtál ilyesmire, de amellett hogy nem szívesen adnék annyi zsét egy bukóért, a szekercével faragott fejemhez nem is passzol az S1..
"Fel kellene raknod a progit" Testvír, nem érted a célzást, akkó meg mondom a konkrétat: le kék másóni a cd-t, oszt ideadni.. :)
Látod-látod... én a schubethen csak visszabillentettem a szellőzőket, lecsuktam a plexit és ültem egy akusztikusan-hermetikus kis térben és csak a géppel meg a forgalommal kellett foglalkozni...:-))))))))))))) Viccet félre az egész felszerelésemben a bukónak örülök a legjobban. Aki nem vezetett még 100+ ezres bukókban főleg nem egy S1-ben el sem tudja képzelni, ahogy előtte én sem tudtam, hogy milyen érzés, mi plusszt képes egy ilyen bukó, az élményhez hozzátenni... Tényleg ki kellene próbálnod egyszer....
Ja-ja lassan jön a "MotoGP3 lanban" időszaka:-) Fel kellene raknod a progit, de figyelmeztetlek nagyon király vagyok már benne...:-)))))
Én is szombat délelőtt gurultam, akkor vittem le vidékre a vasat, szépen sütött a nap, de azé k**va hideg volt, kellett volna egy maszk, meg téli kesztyű akkor simán lehetne még 5°c-ban menni, de találkoztam jópár motorossal, még mindenki kihasználta az utolsó napsugarakat.
Furcsa volt ám 3 hét után ráülni, mindig megdöbbent milyen bika kis gép..
Hozzád hasonló megfontolásból egyenlőre én sem szedtem ki az akksit.. :))
Hé, valami motogp progit ígértél nekem, vagy tévednék? ;)
Természetesen jól tudod és Igazad van mint mindig...:-)))))
Ma röppentem egy karikát a városban annyira jó idő volt, és csak úgy mosolyogtam a bukó alatt. Kimenetem a főútra is amit most aszfaltoztak le, és gyorsúlgattam egyet-kettőt, álom volt ezért érdemes élni....:-))))))) Most nagyon jól érzem magam.... Úgyhogy nekem ennyi a téli tárolás 2-3hetente pár km....:-) Elvégre az aksi is jobban szereti a természetes merítés-tőltés funkciók váltakozását a helyén nem?....:-))))))
Elől 019-es van gyárilag, tehát ez ne befolyásoljon. De tény hogy nagyon jó ez a 012, Mcemru szerint a 14 még jobb, erősíts meg Steve, de én így emlékszem.
Elérhetőségét nem tudom, de a nickek között rákeresel úgy meglesz a mailcíme.
Nem csináltam semmi külünöset ugyanúgy megmostam mint máskor egy kis WD-40 meg műszerfal ápoló a hátulját emelőre raktam a tankot tele öntöttem az akksi meg felköltözött a melegbe. Ja meg letakartam egy régi sötétitő függönnyel így legalább nem szakad meg a szívem minden alkalommal amikor elsétálok mellete. A gumisnak az elérhetőségét feltehetnétek a fórumra bár én úgy gondolom hogy amíg elől 012-es van addig hátulra is azt kéne rakni, nekem meg az ikertesómnak is az a véleménye hogy igen jó gumi ez.
Hidd el nem áll szándékomban. De nem tehetek róla hogy olyan gyorsan leér az oldala.
Nagyon jó volt ám újra rajta ülni, már dolgozni sincs kedvem.
Képzeld volt ott egy ugyanilyen vas, volt rajta egy nyitott cső, minden elektromos hozzányúlkálás nélkül, a csávó azt mondja viszi a 260-at, beindíttattam vele, még most is libabőrös vagyok tőle.. :))
Nem! ugyanannyi a két guma, csak emru nem akar 012-t hozni. De a neten csontra ua. az az ára mindkettőnek...
K-bikers mi? A szervíz miatt én is nagyon pipa vagyok rájuk, de a moci olcsó volt meg jó a hitel is. A szelephézagot meg majd 12k-nál belövöm én oszt' kész:-))))))
Kíváncsi lennék erre a platinumra, én turtle wax-al szoktam néha lekezelni, de nagyon baró cucc. Én le sem szállok a vasról most 7végén, amennyiben az idő kegyes lesz.
Én 2 hete lemostam, leápoltam WS Platinummal, letakartam, de annyira hiányzik, hogy most hétvégén már veszem is elő ha plussz fok-száraz idő lesz és röppenek egyet vele a városban... Ennyit a téli tárolásról....
Igen! Én is ezt találtam a neten legolcsóbbra... Ehhez képest lehet még kb. egy 5k-t faragni ha emru barátunknál veszed a gumát, de ő csak 014-től ismeri a bridgestone fajtákat sajna. De állítólag az jobb is....
A tárolásra vonatkozóan, csináltál valami spéci dolgot? Akkumlátort csepegtető töltésre ttetted? Felbakoltad a vasat? Láncra 2 kiló zsír? Full tisztítás a legeldugottabb helyeken is? Stb? Én most hétvégén fogom elpakolni, de kb ezekre gondoltam előtte.
Én is elraktam tavaszig a lovamat, 6000-esre csak szezon elején viszem addig még a forgalomból is kivonattam. A neten nézelődtem bt012 után kekhold.hu 44257 Ft itt találtam legolcsóbban.
A fényezés drága móka, akár MZ-ről akár Kawáról van szó, ez tény. De szerinted 14K sok egy színre fújt idomért, meg index, tükör stb 2-3 ezer forintos tételek? Szotyira többet költök egy hónapban.. :))
Karcos lett a hűtő széle is a kavicsoktól de nem lyukadt ki vagy ilyesmi.
Jól döntögetsz ám öreg! Rakjál koptatókat a hűtőre, az a biztos. :))
Te meg még azt mondtad, hogy filléres minden, aztán egy kis csúszás 100k??? Nem volt fönn bukógombád mi? Az mennyit védett volna? A hűtő széle nem kapott, én azt féltem mindig amikor döntök, olyan mintha az érne le először....:-)))))
Csak most pénteken lesz kész.. :(( De ha lefagy a tököm, akkor is beletekerem a 7000-et még az idén.. nagyon hiányzik, hétvégén már a könyvét olvasgattam...
Naked: 30.000 (ha jól emlékszem..)
- 14.000 bal első idom
- ~5.000 a dekni csiszolás + festés+kormány végsúly csisz+ festés
- ~ 11.000 az átvizsgálás+munkadíj
K-bikers: 40K
- fényezés kijavítása, sárvédőn, tankon, farokidomon + ezek komplett lakkozása
Ha megvenném az új deknit 37.000-ért akkor lenne teljes a buli, úgy 110-nél tartanék. Majd csinálok képet, ha kész lesz..
Még ott van náluk a vas, nem tudtak nekiállni múlthéten :((
Hornet, nagyon gáz lett, szerencsére ezt nem szúrták el annyira, néhány dolgot szokni kell még, de alapvetően rendben van. Blokk szerintem minimálisan változott. Ha tippelnem kellene szerintem maradt a 110 Le, esetleg a nyomaték-görbén fésültek egy kicsit, nemmintha szükség lett volna rá..
fordított teló, hullámos fék elől-hátul, "a Farokidom, hátsó-traktus, szerencsére nem változott"??? Hál isten dehogynem, megkapta a miénket:-) A kipuff gyönyörű, ez a divat, még jó...:-)))))))))))))))))) Nagyjából egyet értünk:-)))))))))) A Hornet mehet a sunyiba 2007-ben is.
A blokkjáról keresnék infot agyba-főbe, de nincs sehol, azt írják változott az is, kiváncsi leszek hány ló?
Mocid kész van már? Vagy még csinálja az a híres nevezetes K-bikers?
Voltam ma, abban a híres-nevezetes k-bikers-ben, kijavítják a fényezést, még a szlovák akció után a tankon és a bal hátsó farokidomon maradt nyomokban karc, kíváncsi leszek, mennyire basszák el.. DOT szám 1105, ennyi idő alatt nem szabadna kirepedezni a guminak, igaz hogy nagyon közel kell hajolni hogy lásd, de ott van és ez bosszantó...
A mocival nincs gond, úgyhogy azthiszem megvan a hibaforrás :))
Szemügyre vettem a rinyacsík helyzetet a maláj vasamon. Hátul csökkent a különbség, de azért látni a bal kanyar szeretetét... Elől semmi repedezés és egyenletes megoszlás természetesen az említett 1,5cm mindkét oldalt, ahogy ez normális.... SZVSZ szerintem is valami egyenfutási probléma lehet nálad! Na és hogy ez az agyadban vagy a mocidon van? Ez számomra is kérdés!:-))))))))))))))))))))))))))