Keresés

Részletes keresés

Tomekkk Creative Commons License 2006.11.13 0 0 119

Vágom, hogy cue meg bin, alcoholom is van, de azt is ki lehet írni, ha másra nem dvd-re, letölteni nem tudom mert itt a cégnél gázos lenne, otthon meg lassú.. De megpróbálom megszerezni más forrásból. Jó program egyébként?

 

Előzmény: steve1000000 (118)
steve1000000 Creative Commons License 2006.11.13 0 0 118
Ölég régen game-ltél már drága motoros barátom... CD-n? Játék? Ezek manapság ilyen cue+bin virtuális képfileokban vannak + még kell mellé egy pár un.:-) működést segítő program (alcohol 120, cd hide stb..)... Remélem érzed,  hogy ez így elég problémás... Tudok segíteni telepítésben, de dvd-re nem tudom sajna kiírni mert azom nincs, de linket tudok adni ahonnan downloadolhatod.... Meg vezetéstechnikai kérdésekben is tudok segíteni....:-)))))
Előzmény: Tomekkk (117)
Tomekkk Creative Commons License 2006.11.13 0 0 117

Azért sejtem, hogy fasza lehet, 200- nál nekem már nagyon tépi a fejemet, de már ~170-től is csak bújva kényelmes. Te meg 240-nél sem panaszkodtál ilyesmire, de amellett hogy nem szívesen adnék annyi zsét egy bukóért,  a szekercével faragott fejemhez nem is passzol az S1..

"Fel kellene raknod a progit" Testvír, nem érted a célzást, akkó meg mondom a konkrétat: le kék másóni a cd-t, oszt ideadni..  :)

Előzmény: steve1000000 (116)
steve1000000 Creative Commons License 2006.11.13 0 0 116

Látod-látod... én a schubethen csak visszabillentettem a szellőzőket, lecsuktam a plexit és ültem egy akusztikusan-hermetikus kis térben és csak a géppel meg a forgalommal kellett foglalkozni...:-))))))))))))) Viccet félre az egész felszerelésemben a bukónak örülök a legjobban. Aki nem vezetett még 100+ ezres bukókban főleg nem egy S1-ben el sem tudja képzelni, ahogy előtte én sem tudtam, hogy milyen érzés, mi plusszt képes egy ilyen bukó, az élményhez hozzátenni... Tényleg ki kellene próbálnod egyszer....

Ja-ja lassan jön a "MotoGP3 lanban" időszaka:-) Fel kellene raknod a progit, de figyelmeztetlek nagyon király vagyok már benne...:-)))))

Előzmény: Tomekkk (115)
Tomekkk Creative Commons License 2006.11.13 0 0 115

:-)))

 

Én is szombat délelőtt gurultam, akkor vittem le vidékre a vasat, szépen sütött a nap, de azé k**va hideg volt, kellett volna egy maszk, meg téli kesztyű akkor simán lehetne még 5°c-ban menni, de találkoztam jópár motorossal, még mindenki kihasználta az utolsó napsugarakat.

Furcsa volt ám 3 hét után ráülni, mindig megdöbbent milyen bika kis gép.. 

Hozzád hasonló megfontolásból egyenlőre én sem szedtem ki az akksit.. :))

Hé, valami motogp progit ígértél nekem, vagy tévednék? ;)

Előzmény: steve1000000 (114)
steve1000000 Creative Commons License 2006.11.11 0 0 114
Természetesen jól tudod és Igazad van mint mindig...:-)))))

Ma röppentem egy karikát a városban annyira jó idő volt, és csak úgy mosolyogtam a bukó alatt. Kimenetem a főútra is amit most aszfaltoztak le, és gyorsúlgattam egyet-kettőt, álom volt ezért érdemes élni....:-))))))) Most nagyon jól érzem magam....
Úgyhogy nekem ennyi a téli tárolás 2-3hetente pár km....:-) Elvégre az aksi is jobban szereti a természetes merítés-tőltés funkciók váltakozását a helyén nem?....:-))))))
Előzmény: Tomekkk (113)
Tomekkk Creative Commons License 2006.11.11 0 0 113

Elől 019-es van gyárilag, tehát ez ne befolyásoljon. De tény hogy nagyon jó ez a 012,  Mcemru szerint a 14 még jobb, erősíts meg Steve, de én így emlékszem.

Elérhetőségét nem tudom, de a nickek között rákeresel úgy meglesz a mailcíme.

Előzmény: saghi (112)
saghi Creative Commons License 2006.11.10 0 0 112
Nem csináltam semmi külünöset ugyanúgy megmostam mint máskor egy kis WD-40 meg műszerfal ápoló a hátulját emelőre raktam a tankot tele öntöttem az akksi meg felköltözött a melegbe. Ja meg letakartam egy régi sötétitő függönnyel így legalább nem szakad meg a szívem minden alkalommal amikor elsétálok mellete. A gumisnak az elérhetőségét feltehetnétek a fórumra bár én úgy gondolom hogy amíg elől 012-es van addig hátulra is azt kéne rakni, nekem meg az ikertesómnak is az a véleménye hogy igen jó gumi ez.
Előzmény: Tomekkk (100)
steve1000000 Creative Commons License 2006.11.10 0 0 111

miénk is viszi a 260-at, hidd el... De állat hangja lehetett, meghallgatnám én is...:-)))

 

Előzmény: Tomekkk (110)
Tomekkk Creative Commons License 2006.11.10 0 0 110

Hidd el nem áll szándékomban. De nem tehetek róla hogy olyan gyorsan leér az oldala.

 Nagyon jó volt ám újra rajta ülni, már dolgozni sincs kedvem.

Képzeld volt ott egy ugyanilyen vas, volt rajta egy nyitott cső, minden elektromos hozzányúlkálás nélkül, a csávó azt mondja viszi a 260-at, beindíttattam vele, még most is libabőrös vagyok tőle.. :))

Előzmény: steve1000000 (109)
steve1000000 Creative Commons License 2006.11.10 0 0 109
Na VÉGRE!!! Akkor gratula... De azért mégegyszer ne rakd az oldalára....:-)
Előzmény: Tomekkk (108)
Tomekkk Creative Commons License 2006.11.10 0 0 108
Mindenesetre gyönyörűen dolgoznak, azt mondom megérte várni, egyszerűen tökéletes, pedig végignéztem minden cm2-t.. Tomek most nagyon hepi :-))
Előzmény: steve1000000 (106)
Tomekkk Creative Commons License 2006.11.09 0 0 107

Mindegy, csak kész lesz előbb-utóbb, bár az is lehet hogy már eladták alkatrésznek...

Szelephézegban segítek, van samu-kalapácsom, meg collstok-om, megoldjuk ;-))

Előzmény: steve1000000 (106)
steve1000000 Creative Commons License 2006.11.09 0 0 106

Nem! ugyanannyi a két guma, csak emru nem akar 012-t hozni. De a neten csontra ua. az az ára mindkettőnek...

K-bikers mi? A szervíz miatt én is nagyon pipa vagyok rájuk, de a moci olcsó volt meg jó a hitel is. A szelephézagot meg majd 12k-nál belövöm én oszt' kész:-))))))

Előzmény: Tomekkk (105)
Tomekkk Creative Commons License 2006.11.09 0 0 105
De BT014 ugye olcsóbb is?
Előzmény: steve1000000 (101)
Tomekkk Creative Commons License 2006.11.09 0 0 104

Kíváncsi lennék erre a platinumra, én turtle wax-al szoktam néha lekezelni, de nagyon baró cucc. Én le sem szállok a vasról most 7végén, amennyiben az idő kegyes lesz.

Előzmény: steve1000000 (102)
Tomekkk Creative Commons License 2006.11.09 0 0 103
Én meg talán most pénteken kapom vissza a vasat. Feltételes módban, komolytalan egy társaság...
Előzmény: steve1000000 (102)
steve1000000 Creative Commons License 2006.11.09 0 0 102
Én 2 hete lemostam, leápoltam WS Platinummal, letakartam, de annyira hiányzik, hogy most hétvégén már veszem is elő ha plussz fok-száraz idő lesz és röppenek egyet vele a városban... Ennyit a téli tárolásról....
Előzmény: Tomekkk (100)
steve1000000 Creative Commons License 2006.11.09 0 0 101
Igen! Én is ezt találtam a neten legolcsóbbra... Ehhez képest lehet még kb. egy 5k-t faragni ha emru barátunknál veszed a gumát, de ő csak 014-től ismeri a bridgestone fajtákat sajna. De állítólag az jobb is....
Előzmény: saghi (99)
Tomekkk Creative Commons License 2006.11.09 0 0 100

A tárolásra vonatkozóan, csináltál valami spéci dolgot? Akkumlátort csepegtető töltésre ttetted? Felbakoltad a vasat? Láncra 2 kiló zsír? Full tisztítás a legeldugottabb helyeken is? Stb? Én most hétvégén fogom elpakolni, de kb ezekre gondoltam előtte.

 

Előzmény: saghi (99)
saghi Creative Commons License 2006.11.08 0 0 99
Én is elraktam tavaszig a lovamat, 6000-esre csak szezon elején viszem addig még a forgalomból is kivonattam. A neten nézelődtem bt012 után kekhold.hu 44257 Ft itt találtam legolcsóbban.
Tomekkk Creative Commons License 2006.10.31 0 0 98

A fényezés drága móka, akár MZ-ről akár Kawáról van szó, ez tény. De szerinted 14K sok egy színre fújt idomért, meg index, tükör stb 2-3 ezer forintos tételek? Szotyira többet költök egy hónapban.. :))

 Karcos lett a hűtő széle is a kavicsoktól de nem lyukadt ki vagy ilyesmi.

Jól döntögetsz ám öreg! Rakjál koptatókat a hűtőre, az a biztos. :))

 

Előzmény: steve1000000 (97)
steve1000000 Creative Commons License 2006.10.31 0 0 97
Te meg még azt mondtad, hogy filléres minden, aztán egy kis csúszás 100k??? Nem volt fönn bukógombád mi? Az mennyit védett volna? A hűtő széle nem kapott, én azt féltem mindig amikor döntök, olyan mintha az érne le először....:-)))))
Előzmény: Tomekkk (96)
Tomekkk Creative Commons License 2006.10.30 0 0 96

Csak most pénteken lesz kész.. :(( De ha lefagy a tököm, akkor is beletekerem a 7000-et még az idén..   nagyon hiányzik, hétvégén már a könyvét olvasgattam...

 

Naked: 30.000 (ha jól emlékszem..)

 - 14.000 bal első idom

 - ~5.000 a dekni csiszolás + festés+kormány végsúly csisz+ festés

 - ~ 11.000 az átvizsgálás+munkadíj

K-bikers: 40K

  - fényezés kijavítása, sárvédőn, tankon, farokidomon + ezek komplett lakkozása

 

Ha megvenném az új deknit 37.000-ért akkor lenne teljes a buli, úgy 110-nél tartanék. Majd csinálok képet, ha kész lesz..

Előzmény: steve1000000 (95)
steve1000000 Creative Commons License 2006.10.30 0 0 95

Na? Mi van a vassal? Lassan ott is hagyhatod náluk téli tárolásra:-))))))

Tényleg kiváncsi vagyok, hogy hogy dolgoznak és mennyibe van összeadva a perec..... Csinálhatnál ide nekem egy számadást....

Előzmény: Tomekkk (94)
Tomekkk Creative Commons License 2006.10.24 0 0 94

Még ott van náluk a vas, nem tudtak nekiállni múlthéten :((

Hornet, nagyon gáz lett, szerencsére ezt nem szúrták el annyira, néhány dolgot szokni kell még, de alapvetően rendben van. Blokk szerintem minimálisan változott. Ha tippelnem kellene szerintem maradt a 110 Le, esetleg a nyomaték-görbén fésültek egy kicsit, nemmintha szükség lett volna rá..

Előzmény: steve1000000 (93)
steve1000000 Creative Commons License 2006.10.24 0 0 93

fordított teló, hullámos fék elől-hátul, "a Farokidom, hátsó-traktus, szerencsére nem változott"??? Hál isten dehogynem, megkapta a miénket:-) A kipuff gyönyörű, ez a divat, még jó...:-)))))))))))))))))) Nagyjából egyet értünk:-)))))))))) A Hornet mehet a sunyiba 2007-ben is.

A blokkjáról keresnék infot agyba-főbe, de nincs sehol, azt írják változott az is, kiváncsi leszek hány ló?

Mocid kész van már? Vagy még csinálja az a híres nevezetes K-bikers?

Előzmény: Tomekkk (92)
Tomekkk Creative Commons License 2006.10.24 0 0 92

A motorinfo.hu -n vannak képek az új Z750 ről. Vélemény?

A sajátom:

Szerencsére visszatértek az analóg órához.

Első lengés csillapítóhoz várható volt hogy hozzányúlnak, ez volt a legtöbbször kritizált pontja a zének.

Fejidomra az a bütyök.. kár volt érte, már az ER6-on is rondának találtam, itt sem szép.

Farokidom, hátsó-traktus, szerencsére nem változott, jól is van így.

Tank, szinte változatlan, két végigfutó csík fölül.

Kipuff: csúf, de ez a divat, nincs mit tenni.

 

Tomekkk Creative Commons License 2006.10.16 0 0 91

Voltam ma, abban a híres-nevezetes k-bikers-ben, kijavítják a fényezést, még a szlovák akció után a tankon és a bal hátsó farokidomon maradt nyomokban karc, kíváncsi leszek, mennyire basszák el..  DOT szám 1105, ennyi idő alatt nem szabadna kirepedezni a guminak, igaz hogy nagyon közel kell hajolni hogy lásd, de ott van és ez bosszantó...

A mocival nincs gond, úgyhogy azthiszem megvan a hibaforrás :))

Előzmény: steve1000000 (90)
steve1000000 Creative Commons License 2006.10.16 0 0 90

Szemügyre vettem a rinyacsík helyzetet a maláj vasamon. Hátul csökkent a különbség, de azért látni a bal kanyar szeretetét... Elől semmi repedezés és egyenletes megoszlás természetesen az említett 1,5cm mindkét oldalt, ahogy ez normális.... SZVSZ szerintem is valami egyenfutási probléma lehet nálad! Na és hogy ez az agyadban vagy a mocidon van? Ez számomra is kérdés!:-))))))))))))))))))))))))))

Előzmény: Tomekkk (89)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!