Egy JVC GR-DX 75 megvásárlásán gondolkodom erősen (mondjuk a jövő héten belevágnék).
Idehaza 230 körül láttam a MediaMarktban. A neten viszont találtam 611 euro-ert Ausztriaban. Viszont ez egy netes bolt... Van vkinek offline osztrák bolttal tapasztalata? Tényleg érdemes kint venni?
Itt a link: http://www.redcoon.at/redcoon/product.do?action=getProductDetail&product=262
Sziasztok.
Még kezdő vagyok a digitalizálásban, nemrég vettem egy jvs min DV-t.
Én azt hittem hogy nem kell capture-elni, hanem ha van az embernek rajta USB port szépen (de lassan letöltheti róla az anyagot). De most egyre inkább azt veszem ki hogy vegyek egy fire wire kártyát a gépembe, de akkor is (enm szimpla másolással - teszem azt valami dv kiterjesztéssel- símán átmásolom a felvett anyagot a winyóra, haenm elindítok egy capture progit, jó esetbe fire wire-ön keresztül és aviba capture-elem a cuccot. Utánna csinálhatok vele amit akarok.
Hogy megy a dolog (milyen progival célszerű) utánna ha DVD-re akarom kiírni?
hellosztok van egy haver és vett egy JVC kamerát meg ilyen firewire kártyát! rádugtuk a gépre minden ok de amikor egy pár perces filmet digiznénk be a winyora akkor a gyenge 320*240 minöség nem foglal sok helyet de a minőség fos a 720*nemtommenyi szép de borzalmas helyet foglal
próbáljuk meg ezt az Ulead progit?
köszi