Keresés

Részletes keresés

oerdie Creative Commons License 2004.02.29 0 0 856
Rövid kérdésem:
JVC GRD22 vagy Samsung VPD20 ?

Melyiket miért igen és miért nem ajánljátok?
Kösz

gyrosman Creative Commons License 2004.02.28 0 0 855
Sziasztok,

Egy JVC GR-DX 75 megvásárlásán gondolkodom erősen (mondjuk a jövő héten belevágnék).

Idehaza 230 körül láttam a MediaMarktban. A neten viszont találtam 611 euro-ert Ausztriaban. Viszont ez egy netes bolt... Van vkinek offline osztrák bolttal tapasztalata? Tényleg érdemes kint venni?

Itt a link: http://www.redcoon.at/redcoon/product.do?action=getProductDetail&product=262

(A többi newbie kérdés majd jön ezután... :)

KÖSZI!

bucibá Creative Commons License 2004.02.26 0 0 854
nos egy 21,34 perc -es anyag kb.: 4,8 giga lesz avi -ban
Előzmény: gelico (852)
digikam76 Creative Commons License 2004.02.26 0 0 853
Sziasztok.
Még kezdő vagyok a digitalizálásban, nemrég vettem egy jvs min DV-t.
Én azt hittem hogy nem kell capture-elni, hanem ha van az embernek rajta USB port szépen (de lassan letöltheti róla az anyagot). De most egyre inkább azt veszem ki hogy vegyek egy fire wire kártyát a gépembe, de akkor is (enm szimpla másolással - teszem azt valami dv kiterjesztéssel- símán átmásolom a felvett anyagot a winyóra, haenm elindítok egy capture progit, jó esetbe fire wire-ön keresztül és aviba capture-elem a cuccot. Utánna csinálhatok vele amit akarok.
Hogy megy a dolog (milyen progival célszerű) utánna ha DVD-re akarom kiírni?

Köszönön a segítséget..

Előzmény: Amonra (846)
gelico Creative Commons License 2004.02.26 0 0 852
Azt mondták egy Sony márkaboltban, hogy 10 perc felvétel akár 2,5 giga is lehet.
Előzmény: murray (850)
murray Creative Commons License 2004.02.26 0 0 850