Nem kell szólni nekik, égessék csak magukat saját jogon. Nehogy már a plebs mondja meg a magasságos nemzeti kormánynak, hogyan kell írni a települések nevét, meg hogyan néz ki egy pontos úthálózati térkép. Fizetnek nektek a hibajavításért meg a lektorálásárt?
Vasárnap reggel teljesen kaotikus helyzetet talált az M1 és M7 közös szakaszán a Népszabadság tudósítója.
A Budaörsi út végén még negyedikén sem lehetett matricát kapni, a legközelebbi benzinkutakon pedig rendszerhiba miatt állt az értékesítés.
Akik kockáztattak, és elindultak fizetés nélkül az immáron nem ingyenes szakaszon, sem jártak jobban, mert a budaörsi benzinkúton sem működött a rendszer. Ha valaki egyenesen a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. ügyfélszolgálatán próbálkozott, az sikerrel járhatott, de csak hosszú várakozás után, mert mindössze három ablaknál szolgálták ki az ügyfeleket.
Az online vásárlás év eleje óta akadozik, holnap pedig jön az első munkanap. Addigra talán sikerül megoldani a rendszerhibát, az Útdíjfizető mindenesetrehirdetésben keres rendszergazdát.
Elvileg utólag is meg lehet venni a matricát, ám ez 1500 forintos felárat jelent, akkor is, ha az államapparátus hibájából nem lehetett megfizetni az útdíjat – emlékeztet a lap.
Tényleg, jó, hogy szólsz. De hát aki dolgozik, az ugye hibázik...
Paint. Ez volt otthon, na bumm.
De majd 2018-ban. És egyébként is, nincs igazad, mert ti többet loptatok. Én jobban jártam, már meg is vettem. De az elkerülőnek pont az a lényege, hogy elterelje a városokról a forgalmat. Én nem vitatkozom, mert leszarom a véleményed. Annak örültem volna, ha mindenkinek duplájára emelik. Ti akkor is többet loptatok. Stb. Stb.
Kb. 1 hét után rájöttek, hogy a miskolci elkerülő nem autópálya, nem autóút, hanem főút, tehát nem vonatkozik rá a rendelet. Most megint szólni kell a Paintes embernek, hogy rajzolja át a térképet. Szegény, azt hitte, hogy pihenhet egy kicsit, de még hétvégén is dolgoznia kell.
Valaki szólhatna neki, hogy Fejér megyében nem a bicskei az utolsó lehajtó. Ha már úgyis betöltötte a Paintet.
Nem tud értelmezni egy nem is túl bonyolult összetett mondatot, sőt, ezzel még a nyilvánosság elé is kiáll. Ráadásul mond egy rossz példát, amivel még jobban elássa magát. Kormánytag. Még szerencse, hogy nem közlekedési miniszter. Tényleg itt tartunk.
Minekutána a fidesz vezérkar - már aki egyáltalán meg mer szólalni közülük - csak bután néz ki a fejéből, ezért nyilvánvaló, hogy csak Orbán és legszűkebb sleppje tudott az új rendszerről, hozzáértő ember ezt nem látta. A megvalósítás minősége is ezt igazolja.
A súlyos milliók akkor gond, ha ki lett tolva haveroknak, oszt nem lett rendesen megcsinálva a maló.
Akkor is gond, ha nincs megcsinálva a meló, de ki van fizetve.
De ugye jó pénzért megcsináltuk a gondot, még jobb pénzért elhárítjuk.................
Lám-lám, csak kibújik a szög a zsákból. Remek gyakorlat volt, csakhogy rájöttünk, mit is műveltek (ugyanis nem hogy nem rendesen nem lett megcsinálva a meló, hanem súlyos milliárdokért egyáltalán nem). Pontosan emiatt háromszor is akkorát buktatok, mint az ólajtó. És továbbra is coki az állami csecstől.
Szombathely országgyűlési képviselője szerint semmilyen észérv nincs amellett, hogy a 86-os fizetős legyen, ráadásul az út még el sem készült. Tovább »
Nem a kormány feladata az, hogy számításokat végezzen.........nekünk csak az a dolgunk, hogy hatalmunknál fogva mindnél több pénz lenyúljunk az emberektől kormányzást imitálva, az ország működésnek biztosítása érdekében hazug jogszabályokat és rendeleteket hozzunk, mind azt a célt szolgálva, hogy a vagyonunk gyarapodjon.
És tegyük hozzá, hogy akkora az államapparátus maga, mint a fene. Még csak nem is kellett volna külső hatástanulmány, csak hogy a minisztériumok tegyék, ami a dolguk – lenne.