Ha jól emlékszem annál maradtunk, hogy elől marad a régi, hátul nagy TRIUMPH felirat. A színvariáció sztem nem gond, ha csak a póló szinét szeretnéd változtatni!? Majd írok Janának, hogy ezt is kérdezze meg.
Mindenki!! Jana most hívott! Nincs ideje a fórumra ezért ide, vagy az én e-mail címemre (csibu125@freemail.hu) írjátok le kinek milyen póló kell és hány darab. Úgy beszéltük,hogy 6.(hétfő) reggelig amik bejönnek rendelések azokat elkészítteti és 17. én a találkozón át lehet majd venni, vagy utánna egyeztetés alapján. Az árat ma vagy holnap fogom leírni, gondolom a darabszámtól is függ. Várom a rendeléseket!
Igen,nem, a 11-et rosszul írtam. 8(csüt)délelőtt ha akkor nem dolgozol, vagy 12 (vasárnap) miután kijózanodtam már indulok is. Majd jövőhét szerdán megbeszéljük, hogy neked melyik nap a jobb! Jó így?
130 ló keréken? Kicsit sok lesz az. Az enyém 1050-es, van rajta légszűrő, dob, Power Comander és 123,4 lett keréken. A korábiakban fent van a Dyno pados bellítás grafikonja. Szóval ez tényleg ennyi.
Vagy még azon gondolkozom! Lehet inkább úgy lesz a jó! Hogy 8-án megyek kisújszállásra motoros bulira, és vagy 8-án délelőtt, ha akkor ráérsz persze, vagy 11-én vasárnap délelőtt,kora délután mennék!?!? Mit szólsz ehez?
Ahhha, megyek. 240km, a google szerint 4.5 óra..hát azért én gyorsabban le akarok érni:D fél kettőkor indulok, és sztem 5 re simán ott vagyok...Majd hívlak ha nem találom a házat pontosan de sztem megoldom
Pontyosan! Már a 1.6.6-os verziónál tartanak a fiúk! Dolgoznak a technikán gőzerővel. :) A kábel nem egy nagy összeg, olyan 6-7000Ft körül van. Ha beszerezted a kábelt és próbálgatod, vedd ki a lámpa biztit, mert közben lemerül az aksi, lehetnek gondok! Biztos ami biztos, én egy állítható táppal etetem addig az aksit, hogy ne merüljön amíg gyújtáson van a motor. Egy egyszerű aksitöltő is megteszi szerintem.
OK! Gyere! 17:00-kor otthon vagyok! Vagyis a háznál ténykedek, de kezembe csapom a laptopot, és két kerítés karó festés közt megcsináljuk. 5622 Köröstarcsa Hunyadi 4/a
Nekem baratom a Tuonos srác, nem is vártam, hogy a kanyarokban meg fogom előzni:D eléggé szép lett volna. Meg nem is versenyeztünk egy percig sem, de lehetett látni, hogy szépen lassan távolodik.
A benzinkútnál viszon leesett az ála...én eddig is mondtam,hogy a motorom nem túl falánk állat:D
Régebben írtad, hogy 3800 és 7200 körül vannak lyukak. most kíváncsiságból megnéztem, hogy mitől lehetnek, nos valóban kevesebb benyát kap ezekben a fordulat tartományokban a térkép szerint. 20%-os gázállásig nem lehet gond, bár lehet rajta addig is simítani, de ha gondolod te is elkarikázhatsz felém, és felrakhatunk rá egy jobb térképet. Max ha nem tetszik, visszarakjuk a régit! :)
Sztem nem a motor teljesítményével van baj, hanem a fék+futómű+gumi dolgokban jóval elmarad a 2000ben piacra dobott sporttúra motor a 2005 környékén piacra dobott sportmotortól. Meg persze biztos van velem is baj:D
Arra járni biztos nem fogok:D, de ha megmondod, hogy mikor vagy otthon akkor leugrok és megcsinálhatjuk. Akár holnap is le tudok menni. Egy újraprogramozás garantáltan kellene, szegény motor 40ekm óta nem látott számítógépet...
Nyomassál egy kis benyát annak a lónak lent fent középen, hadd menjen ha menni akar! Mi a hétvégén Attisal az övére, és az enyémre is töltöttünk másik térképet. Az övéből a lenti nagy gázra rángatós menni nem akarokat eltűntettük, én meg felraktam a K&N -hez és a nyitott dobhoz a megfelelő térképet. Ha a dyno-n tesztelt leírás nem csal, akkor elvileg olyan 130 paci körül lehet a keréken.. :) Alul az enyém nyugisabb lett, de felül elég komoly seggberúgást kapott, mindezt úgy hogy sehol semmi lyuk, egyenletesen gyorsul. 6.ban 1500-tól 9700-ig csuklás csörömpölés nyikorgás nyekergés nélkül! Ha erre jársz ugordj be egy tesztre, diagnosztikára, újraprogramozásra! Rá se fogsz ismerni a lóra utánna! :)