Rajzold átt és tedd fel légyszi ha nem nagy kérés. köszi. Azért akarom cadben rajzolni mert akkor 3D-s virtuális modellt tudok csinállni csak pontos méretekre van szükség. A rajzokon hiányoznak olyan részletek mint pl. karbi hűtő, kipufftompító, aku stb. ezeknek is helyet kell talállni. ötletek tapasztalatok jöhetnek!
Doni a méled nem publikus! Az Autocad egyébként nem egy könnyű progi. illetve nem nehéz de profi felhasználásra készült. Televan kordinátarendszerekkel meg csomó dologgal ami nagy segítség ha ismered, de nem hasonlítható egy painthoz, vagy egyéb játékhoz. Photoshoppal látványos dolgokat lehet művelni de az nem mérnöki progi tehát nem pontos(nem az a feladata).
Mégis rajzolgattam kicsit, pusztán csak hogy végre legyen már papiron is valami:
a felső az lenne a muscle bike (keresztben motorral és váltóval) alsó meg valami drag és chopper ötvözet (váltó motor hosszában). Ami így elsőre biztos az extra méretek miatt valamilyen irányban nem leht majd tartani a könnyed dizájnt, vagy dagatt lesz vagy hosszú de valahonnét nézve nem lesz szép. De kurva erős lesz :D !
Szívás van. A céges gépemen bedöglött az AutocadLT pedig legális, mindegy úgyis csak 2D-s otthon felteszek egy 3D-set, ott viszont időm nem lesz vele rajzolgatni:-(
Nekiálltam papíron 1:10 arányban de hamar beleuntam a sok változtatásba.
én azt hittem hogy ez origi amazonas, csak lepucolva :-) Azért annyira nem vagyok otthon amazonas témában, sőt a motorosat is pár évre hanyagolnom kellett, pedig anno minden katalógust megvettem és csorgattam a nyálam ahányszor egy nagyvas elment mellettem. Mostanra már nagyon akaródzik motorozni, meg a sok hizlaló téli szabadidőt okosabban felhasznállni. Doca holnap ha az idő engedi autocad ben alkotok valamit, oszt felteszem, egyébként 2 kerék lesz(trájkot majd eccer), addig szóban : úgy gondoltam hogy a difi belét kidobom amennyire csak lehet és áttszúrok rajta egy tengelyt aminek az egyik oldalán lesz a lánckerék. mibe fáj egy izmos bicajlánc?
Ez egy nagyon öreg Cx 500- as hondából meg az 1300- as mazdából lett össze hozva, ha jól látom a Cx váltó megmaradt meg a kardán is, a hátsó kerék is Honda de az egy 1100- as magnáé, nagy féktárcsából és a küllőzésből látszik:)
csak azt tudnám mi lehet abban a szürke dobozban? :-) ez így érdekes, kicsit olyan darabosnak tűnik, lejjebb kéne tenni rajta azt az ülést, meg a tank hátulját és a hátsó sárvédőt is. szvsz ez egy szpoilereitől megfosztott túragép aminek a vázához nem nyúltak. Én biza ráküldeném a flexet meg a hegesztőt. :-) Ez nálam is felvet egy problémát, spéci tankot kell majd csinállni hogy a sok henger miatt ne legyen szögletes. Jöhetnek még ilyenek, mindenből lehet tanulni!
A saját gépemnél most nyelem az infokat, a gyújtásról befecskendezőről stb. mérem fel hol mi mennyi. Mostanában úgy gondolom, hogy hosszanti elrendezésű lesz így nem kell a teljesítményáttvitelt megbolygatni, a difiről lesz leszedve áttmenő tengellyel a lánchajtás, de az a kérdés hogy fel lehet-e állítani úgy a motort hogy a difi is állva maradjon, szóval a gyári lyukak a blokkon meg a kuplungharangon már nincsenek is jó helyen (azthiszem)?
Igy lett a fakerékből bojkottált Indianapolis-i futam. Vannak elődök. Végülis mind eladó ha van rá kereslet. Korosztály és anyagiak függvénye. Az bizto s hogy a fiam már nem fog lefulladni amikor az első órát veszi a B kategórián.
ami a vázat illeti: nagyban függ attól hogy mihez jutok hozzá és mennyiért, valószinűleg lesznek rajta gyári cuccok rendesen,az eleje kb. komplett valamié lesz. Álmomban azomban mindig visszatér az a mattfekete medmexv8as amit belinkeltem az elején, valami hasonlón agyalok, 1 lengőkar 1 rugó stb. A BMW is csinállt ilyen megoldással mocikat, állítólag az övék nem bólint fékezéskor.
Yo a trabichopper :-) igazi házi készítmény, kiváncsi lennék rá élőben. Neki a huszonyegynéhány paci miatt könnyebb dolga volt az alkatrészek böngészésénél. Nem ismeritek a tulajt? Láttam trabi motort lemezek nélkül, olyan jó formája van, nekem teccik:-)
Már kaptam pár infot, a mociról csak váratlanul el kellett utaznom és nem értem rá foglalkozni a témával, de már lassan visszarázódom. Ha jó áron hozzájutnék akkor felraknám az injektort, elvégre az volt rajta, így nem kéne annyira áttfaragni a cuccot.
most azon megy a dilemma hogy szerezzek jetronikot vagy oldjam meg karbival az etetést. a jetronik ugye profi lenne de mibe kerülhet? álló karbi meg van otthol vagy 4 db (1,3as mocihoz való duplatorkú) de 5 hengerhez hogyan osszam le okosan?
mivel hogy képet megint nem lehet betenni, utánanéztem az Amazonasnak.
http://www.tmamotos.com.br/mito2.html
Itt látható pár darab http://www.tmamotos.com.br/mito2.html itt meg pár áttalakított bicaj, pl. nyergesvontagtó Harley meg lakókocsis Trike.:
http://www.tmamotos.com.br/estranho.html
Ha felállítom függőlegesbe akkor belefér 65cm-be. Szerencsére csak jövő tavaszra van betervezve a főpróba, így ráérek még agyalni rajta mi legyen. most megint azon gondolkodom, hogy ha muscle bikenak akarom keresztberakott motorral akkor a kuplungot még csak megoldanám a motor mögé de mi lesz a lendkerékkel? mindenképpen le kell könnyíteni de gőzöm sincs mennyire egészséges, azért alapjárat is kéne. MIndenképpen be akarom indítani ha nem vizes az olaja vagy olajos a vize stb. kompressziót is kéne mérni oszt ha kb. egyforma akkor széttrámolom és rendbeteszem , lehet hogy kap némi polírt meg súlyozást, portolást meg ami kell, ogy legalább a széria lovak meg legyenek:-)