Sajnos haldoklik a Traficom. Mivel most nincs pénzem temetésre ezért keresek F9Q760-as 100 lóerős kevés kilométeres füzött blokkot. Minden megoldás érdekel csak olcso legyen.
Még valami:A kuplung pedált kézzel nyomd be ,a pedál fölött van egy kis rugós kapcsoló pattingasd néha beragad.Ez is befolyásolja nálam legalábbis nem ment csak 2200 felett aztán ez után élet lett benne.
Szia.Turbónyomás szabályzó szelep hengeres alaku szemben állsz a motorral jobb oldalon van.Vagy légtömegmérő ami a légszürőház mögött van,vagy egr szelep amit vagy tisztítsd ki vagy tisztítsd ki és elfordítva rakd vissza.Szervízbe ne vidd hallgasd meg itt a szakikat biztos írnak majd.Cserélj sűrűn légszürőt.Sikert megoldódik!!
Szóltam egy havernek, behúztuk (tudom nem a legegészségesebb) és egyből beindult. Pont Pomázon volt egy fuvarom, ha hamarabb eszembe jut beugorhattam volna egy kis diagnosztikára egy kis egri borral:)
Kellene egy kis segítség! Bár valahol már ovastam, de nem emlékszem pontosan, mi is volt a megoldás, úgyhogy Help me! :)
Vivaro 1,9DTI, 2006-os, 267,000km.
A hibajelenség a következő volt:
Korán reggel indultam, minden ok. Mentem kb. 10km-t és megálltam pár percre. Autó leállít. Majd tovább indultam, és pár km múlva kigyulladt az izzítás lámpa és utána padló gáznál is csak NAGYON nehezen gyorsult v szinte semmit. Megálltam autó leállít, pár pill várakozás utána indítottam. Beindult, majd még 1 pillanatra felvillant az izzítólámpa kb1mp-re és minden ment utána normálisan, mintha mi sem történt volna. Mi lehetett ez? Pillanatnyi elmezavar? Kb arra tudnék gondolni, mert azóta is minden okés.
Luk szett került a kocsiba, nem tudom mekkor rá az esély hogy hibás, meglehet... Viszont felmerült az is hogy hullámosra van kopva a lendkerék és azért rángat. Kérdem én, ezt nem kellett volna megnézni mielött felrakta az újat??? Nekem nem azzal van a bajom, hogy fizetni kell a munkáért, viszont előzőleg komplett vezerlés cserével volt annyi mint most újra csak a kuplung levétele, és természetesen ha mutatja hogy rossz akkor garis csere, viszont ha nem ez probléma akkor azt mivel magyarázza meg nekem hogy újra le kell venni... Ne haragudjon senki hogy ennyit irkálok, de tényleg kiidegel ez a francia csoda, 4 hónapja vettem, azóta nem hogy pénzt nem keresek vele de kb. 400E-be van eddig és még mindig nem jó... Azért köszönöm a tippeket, továbbra is nyomoznak a probléma után...
Kuplungfelrakást nem lehet elrontani... én sem venném le ingyen Neked megint. Ha Sachs-ot raktál rá akkor az a hiba, 2x jártam így mindig szar volt az új tárcsa
Nincs azzal semmi gond, ha valaki elvégez jól egy munkát és annak megkéri az árát. De próbálkozókkal sajnos tele a hócipőm, értem én hogy nem az ő pénztárcájuk a tét de azt hiszem amiért fizetek, elvárhatom hogy meg legyen csinálva. Ha tudsz jó szakit és esetleg vállalja a dolgot szívesen elviszem hozzá. Nincs túl jó tapasztalotom sajnos a szerelőkkel, az 1 hónapos kuplungom például megint rázkódik, erre az volt a válasz, hogy egy újabb szerelési díjért (55E) hajlandó megnézni mi a gond, mindezt azért mert én vittem a zsír új kuplungszettet, tehát a szerelésre nincs garancia... Szerintem ez nem hozzá állás, és nem ő az első szerelő aki le akar húzni. Azért köszönöm a segítséget, ha esetleg bevállalja akkor lehet élnék a lehetőséggel.