Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

murkel Creative Commons License 2009.10.16 0 0 1844

A Fordot megtartom míg szét nem hullik :D Mellé meg lesz egyszer egy V8 kupé valami, lehet az még öregebb lesz mint a Ford.

 

Az átlag honfitársból meg, akinek nincs pénze kenyérre se, úgy tűnik nem sok van ebben az országban... Elég bemenni Pestre, nem látni az új X6-osoktól az erdőt. Vagy valami nincs egészen rendben ebben az országban......?

 

Hja, el ne felejtsem a Porschékat, ugye a magyar olyan gecigazdag nép, a legtöbb utcán lődörgő  Cayenne nem sima S, mert a böcsületes dógozó magyarnak az kevéssss, hanem persze Turbo. Benne műkörmös, műszempillás, műcsöcsös butafejű műpinák, akinek feltétlenül kell a 450 ló, meg ócska tolvaj cigánytetvek az ML mercikben, érdekes egy hely ez, a lehetőségek országa, itt minden lehetséges......

Előzmény: TDI-DRAG (1842)
TDI-DRAG Creative Commons License 2009.10.16 0 0 1842
"Következő autóm az hétszentségfasza, hogy szlovák rendszámos lesz."

Már ha marad még potenciális vevő a kocsidra ebben az országban...:(

Tekintve,hogy lassan kenyérre nincs pénze az átlag honfitársnak, a 16 litert fogyasztó autót örögnek valóként kezelik, eladhatatlan lesz egyre inkább. Ez a bajom nekem is, de én már elkönyveltem, hogy a bontó lesz a végállomása a két vasamnak, addig meg megyek velük boldogan.
Előzmény: murkel (1839)
murkel Creative Commons License 2009.10.16 0 0 1840

4.0V6!

 

Nyálcsorgatva várjuk a kipu videót :D

murkel Creative Commons License 2009.10.16 0 0 1839

Mindenki képes az összefogásra, csak a magyar nem.

Mi magunk hagyjuk a férgeket a fejünkre nőni, aki meg hagyja, hogy seggbebaszarintsák, azt meg is basszák.

Ha akarnánk, elkergethetnénk a vámpírbandát...

Adófizetés adófizetés még több adófizetés és a végén mit kapsz vissza? Vízágyút meg gumilövedéket a fogaid közé, és miért, mert birkák vagyunk és szeretjük ha megerőszakolnak.

 

Következő autóm az hétszentségfasza, hogy szlovák rendszámos lesz.

Belabatyo Creative Commons License 2009.10.16 0 0 1838
Igen ez a luxusado gepjarmuvekre ez vicc. Barmilyen jo allapotban is van az Expim, a jelenlegi forgalmi erteke valahol az 1milla korul van. Kibaszott nagy luxus. De leszarom, mert imadom es ahogyan azt elottem is mondtatok, a normal szgk-kal elmehetnek a fenebe.
GrG Creative Commons License 2009.10.16 0 0 1837

Sziasztok

 

KÉne egy kis tanács. Nagyon gyengék a lámpáim, mit lehet tenni. Gondoltam utólagos és nem legális xenonra, de félek nagyon vakítaná a szembejövőket.

Valami ötlet, megoldás, bármi?

Ne legyen drága, ha lehet legyen szabályos és főleg hatékony!

G

 

TDI-DRAG Creative Commons License 2009.10.16 0 0 1836
Úgy bazdmeg, hogy kimegyünk a parlament elé rájuk gyújtani az egész kócerájt!!

A kurva anyjukat ezekenek tényleg...
Előzmény: Boarder001 (1830)
geri 74 Creative Commons License 2009.10.16 0 0 1835
Ez igaz...mondjuk megáltam volna eddig is ha lett volna mivel-:))))
Előzmény: Törölt nick (1834)
geri 74 Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1833
Nem ,a váltóhoz amúgy se nyúlnék...
Van egy kisöreg Pilisborosjenőn amolyan régivágású megamajer,de komolyan
iszonyatosan vágja a témát ,már nem szerel csak ha kedve tartja,
Rengeteget kell neki udvarolni,de hogy megcsinálja az tuti.Le kell venni neki a váltót,vagy a vezérlőegységet,ha elválalja meg fogja mondani mi a rossz ,mit vigyél oda neki...a fia meg az a villamossági,kiolvasó guru akinél voltam az expivel(kicsi a világ)
Előzmény: murkel (1831)
geri 74 Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1832
Hát holnap megyek érte,eddig nem volt időm rá.De már tiszta ideg vagyok,nem tudom mi a rákot csináljak ha nem jó,Pista azt mondja már csak a gáz nem megy..
de hogy mitől nem ,azt nem tudom
Előzmény: Boarder001 (1829)
murkel Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1831
Á köszi a tippet, remélem igazad lehet!
Már csak egyet kérdeznék, Te magad csináltad a Range-en a szerelést, vagy hova vitted? Gyűjtöm az infókat szerelő ügyben, van is kb. 3 akiket ajánlanak, de nem hamarkodnám el. Volt aki Miskolcot ajánlotta, asszem a mopargarage-t, arról meg itt a fórumon nem olvastam túl jókat, meg el sem mennék olyan messzire, csak ha megatuti.

Nem egyszerű egy ilyen jószág, biztos van vagy lesz vele szopóka, de már ott tartok, hogy ha át kell ülnöm sima, eddig királynak tartott személykocsikba, rosszullét és félelem kerülget és különben is minden kurva kényelmetlen :P
Előzmény: geri 74 (1819)
Boarder001 Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1830
Most már csak nem...

De azt a rohadt 170 LE fölötti luxusadót azt kitalálta. Hogy fog ez minket érinteni?
Előzmény: TDI-DRAG (1801)
Boarder001 Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1829
Geri, összeáll már a gép?

Fijjug, az offosomra, 215/65r16-os téligumi hol a legolcsóbb?
4.0V6 Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1828

Miért nem valami Mondeós topikban nézelődsz inkább ezzel kapcsolatban ?

Előzmény: sbalazs1 (1817)
4.0V6 Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1827

Az ilyen erősen izlés kérdése, de nekem igen. Felhúzott ablaknál, ami ugye tél felé közeledve egyre gyakrabban lesz várhatóan pedig egyre hangosabb. Nyáron nem tűnt annyira fel, mert ablak, tetőablak lehúzva/kinyitva nem volt olyan erős.

 

Meg már nyagon utálom, hogy bámúlnak mintha báboznék.

Előzmény: geri 74 (1809)
GrG Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1826

Csak hogy rémísszelek dizel mondeo 2008/03 165.000 km-rel hirdetik a mobile.de oldalon. Tény, hogy ez a legnagyobb szám, de sok van 80e felett. És ha kereskedőként megteheti, hogy megveszi a legolcsóbbat sok kilométerrel aztán visszatekeri és eladja neked szinte újként, akkor sajnos meg is fogja tenni.

 

Persze van 5e km-rel is, csak azok 25eEuróba kerülnek. a 100.000 felettiek meg csak 15-16e Euró.

 

G

Előzmény: GrG (1825)
GrG Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1825

Szia

 

Tudom, hogy én az örök szkeptikus és vészmadár vagyok. De szerintem 22e km egy dizel mondeoban szinte kizárt. HA annyi lenne benne akkor 10re tekernék vissza. Szerintem évi 40e a reális ebben a műfajban. Minden más mázli, és állj hozzá úgy, hogy nincs mázlid.

G

Előzmény: sbalazs1 (1821)
Biri01 Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1824
Szerintem a kaszni több mindent elárul.Pedálgimik váltogomb kormánybőr stb.
Nem hiszem, hogy ilyem minimális km alatt bármi megkopna.
Előzmény: sbalazs1 (1821)
Biri01 Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1823
Sajnos nem ismerem ezeket a típusokat....
Igazándiból megmondom neked öszintén nem tudom mi az amit meg kellene nézni rajta, mi az ami tönkre megy gyengébb minöségű és figyelmet érdemelne.

Sajnos ebben nem tudnék jó partner lenni.:(
Előzmény: sbalazs1 (1821)
Biri01 Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1822
Nekem, még mikor megvettem és tolattam volna vontatmánnal egy picit felfele akkor nem akart elindulni. Bakelit szagu volt az olaj
Olalcsere és szürö csere megoldotta ugy a problémámat, hogy ugyanazon a helyen felment legközelebb.
Előzmény: murkel (1814)
Biri01 Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1820
És az itteni tulaj bele fog menni, hogy szétkapják?
Előzmény: sbalazs1 (1817)
geri 74 Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1819
Valószínű el van koszolódva ,ezért van az hogy padlógáznál még jó.
Lehet egy olajcsere +szűrő ráférne a váltóra,mert akkor szokta ezt csinálni,ha nem
tud rendesen áramlani az olaj a lamellák között.Nekem a Range csinálta pontosan ezeket,le kelett venni és megtisztítani a vezérlőegységét ,kicserélni a szűrőt és jó lett azóta is.
Előzmény: murkel (1814)
geri 74 Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1816
Biri
Meg fogok érkezni a héten hozzád,ha lehet....
Előzmény: Biri01 (1815)
Biri01 Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1815
Fasza.

Én is sok ilyennel találkozok. Az esetek 90%-ban gyujtásproblémából adodik a rángatás. Észre nem vett repedés az új gyertyán, áthúzó kábelek (mint a te esetedben) nem megfelelő gyertyahézag. Ezek a problémák egyenként is leterhelik a trafót oly annyira, hogy annak a szigetelése nem birja a terhelést és belülröl húz át . Rángatás melett elöjön a puffogás is ami további apró hibákkal bosszantja a tulajdonost (Lelött vákumcsövek átlukadt fékrásegítő stb).

Pl Tavasszal jött egy ürge, hogy puffog rángat mindenhol járt már rajtunk kivűl.
Segítsek neki.
Mondom jó. Otthagyta bámulom állítom mérem semmi jó. Ellenőrzés gyrtyahézag stb.....
Minen ok akkor jö a fars levegő. Nem értem fel rendesen az autót és ilyenkor felmászok rá. Megfogtam a mszívocsövet, hogy felsegítsem magam ahogy szoktam és erre az felnyílt. Na ott volt a hiba!
Addig addig puffogott mig szétlötte a szívocsövet és mikor járt a motor magára szivta és mozdithatatlan volt.

Ez is egy ilyen bosszanto lép hogy észreveszed hiba volt.


Most hivott az ismerősöm aki megvette az explorert reggel. Azt hittem valami baj van.
Felveszem a telefont és mondja hogy tökre örül, hogy ennyi pénzért megvette a kocsimat sokkal jobb vele utazni mint sokkal drágább autokkal.
Mondom neki hát ez Usa:
Előzmény: geri 74 (1813)
murkel Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1814

Ez szép történet, vigyázz, nehogy szénné égjen a kocsid :S

 

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2009/10/14/4_5_millio_tuzveszelyes_fordot_hivnak_vissza/

 

Imádok híreket olvasni :D

 

Normális hozzáértő értelmes szerelőt hajkurászok én is.

 

Nekem pl. nem tetszik, hogy a váltó marha nagyokat "csúsztat", olyan, mintha manuális váltónál félig be lenne nyomva a kuplung, elvált mondjuk 3-ba, de nem engedi rá akár 2-3-4 másodpercig se, csak felbrümmög a motor, aztán végül beejti sebességbe... Ha gázt adok akkor motor felbőg kicsit, fordulatszám nem emelkedik, gyorsulás van, de furcsa az egész. Nagy gáznál mindez nem jelentkezik, padlógáznál szépen váltogat felfele. Nem volt még automata váltóm, de valahogy nem tetszik ez a viselkedés...

Előzmény: geri 74 (1813)
geri 74 Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1813
Igértem leírom mi történt,történik...Jó olvasást!
Van szerencsére kiváló szerelőm Pista,aki a Rangemet is szereli 6éve,meg az expit is 5 éve.Szokásos szervíz+,gyertya,gyertyak.gyertyakábelek stb Szóval megcsinálta,hoznám el,de nem jó rángat benzinnel kicsit éphogy,gázzal durrog ha hirtelen teli gázt nyomok,és ha sötétben nézem a motort gázon apró kis kék villámok cikáznak a kábeleken,ott ahol vmihez hozzáérnek.
Addig nem volt semmi baja amíg nem nyúltunk hozzá!
Viszont ha odateszem a kezem vmelyik kábelre ott is lessz kék villámocska,a fura hogy nem ráz meg..pedig nem kis volt van benne,de nem is olyan mikor áthúz a kábel nem csattog meg semmi,de ha sötétbe nézem ott cikáznak a kábeleken.
- új kábelek szarok biztos,vettem még egy szettet +15000
nem jó ugyanaz
-Biztos a gyertyák,még egy szett +7000
-Kapott másik gyujtótrafót,de nem lett jobb..
-kicseréltük az összes jeladót(mapszenzor,vízhőfok,stb +15 000)persze megmértük elötte őket,de kapott újakat,kivéve légtömegmérő,de elvileg az is jó
-gépre raktuk ,persze minden hibátlan,elmentem két fordoshoz hátha az ő gépük tud vmit,persze minden überfasza..mondjuk ők legalább sík hülyék a típushoz,én mutattam meg hova dugja a stekkert..
-biztonság kedvéért még egy helyre elmentem,igazi überkomoly guru csávó ilyen kiolvasásokban,de ő se talált semmit.
Itt tartunk most,idestova három hete megy ez a tötrénet eddig nem volt idegem leírni,holnap elhozom a kocsit,.
Bár még mindíg nem az igazi, benzinnel kb 95%,viszont a gáz teljesen szar lett
nem durrog,de legalább nem is megy(mondjuk lehet hogy a comp elvesztette a beállítást,mert közben volt egy aksicsere is)
Nem lennék meglepve,ha vmi elektromos trehányság lenne a háttérben
Előzmény: Biri01 (1807)
murkel Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1812
Képzelheted amúgy, 2 napig csak azzal cikizett az asszony, hogy micsoda fasza rajongóim lettek, meg micsoda ótvar kocsim van, hogy egy hontalan muslinca a legnagyobb rajongóm, hehehe
Előzmény: murkel (1811)
murkel Creative Commons License 2009.10.14 0 0 1811

Hát az van, hogy eltűnt innen :D

Én is kíváncsi lennék mi van vele, vajon mire költötte el az exploreréért kapott zsugát :P

Ha már nem bírom tovább és szétfeszít a kíváncsiság, felhívom.

Hozzáteszem egyszer sietve indulnánk a ház elől erre megáll mellettem egy első blikkre amcsi kinézetű egyterű és valamit átszólt a sofőr a kocsiról, utólag már az is eszembe jutott, esetleg ő is lehetett az, bár elég fantáziadús feltételezés. Nos nem vártam meg ki az és mit akar, oda se figyeltem nagyon, aznap ugyanis ő lett volna a 3. aki a kocsiról faggat: egyik egy hajléktalan figura volt, második már nem emlékszem ki, szóval nem volt kedvem leállni beszélgetni. A hajléktalan totál meglepően azt kérdezte, hogy ezt az usában gyártották-e és mekkora a moci benne, stb :D 

Előzmény: geri 74 (1810)
geri 74 Creative Commons License 2009.10.14 0 0 1810
murkel
V8 traktorral mi van nem tudod?
Előzmény: murkel (1805)
geri 74 Creative Commons License 2009.10.14 0 0 1809
Na miért?hangos?
Előzmény: 4.0V6 (1808)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!