Keresés

Részletes keresés

urbla Creative Commons License 2013.12.07 0 0 12541

Haladni kell a korral. Mi sem gondoltuk 1965-ben , hogy ekkora forgalom fog előttünk zajlani , mert az utat is csak 70 körül kezdték kövezni autó pedig akkoriban nem is igen járt .
Mellesleg ha valaki nyugalomra vágyik eleve lakóparkban gondolkozzon , mert nehogy a pár száz gerinc utca mellett lakó ember miatt ne fejlődjön ez a nyomorult város.

Üdv.

Előzmény: Érdi gyerek (12539)
urbla Creative Commons License 2013.12.07 0 0 12540

Én speciel Battára gondoltam , de Budaőrs se olyan. 

Előzmény: nagydajab (12538)
Érdi gyerek Creative Commons License 2013.12.07 0 0 12539

Azért megjegyezném, hogy aki főút mellé költözött, az tudja mit vállal.

Ti mit szólnátok, ha vennétek egy házat egy csendes, viszonylag nyugodt utcában, majd egyik napról a másikra odaépítenének egy főutat?

 

Egyébként aki a Kossuth-Töhötöm útvonalon közlekedik, az tudja, hogy a keresztező utcák közül az aszfaltosak többsége jobbkezes? Mennek padlógázzal, be sem néznek, jön-e onnan valaki, tegnap pl. majdnem legázolt egy balról, padlógázzal érkező Audi.

Előzmény: urbla (12537)
nagydajab Creative Commons License 2013.12.06 0 0 12538

A szomszéd településeken ne nagyon nézz szét. Törökbálint is tele van nagy virágtartokkal az uttesten.

Előzmény: urbla (12537)
urbla Creative Commons License 2013.12.06 0 0 12537

És akkor a virágládát lehetne keresztbe is rakni az úton , mint a Diósdi - Baján utca keresztbe - az utóbbit elzárva a közlekedésből. 

Egyszerűen nem azon vannak , hogy a már agyon terhelt utakat mentesítsék. 

Akik a fő utak mellett laknak , talán akarják látni a többi autóst ? Nevetséges. 

Nézzünk szét a szomszéd településeken. Van ahol szinte minden utca járható és mégsincs korlátozás . Minél több út lenne járható , annál kisebb lenne a forglom koncentrációja és normális helyen ez a cél.

Üdv .

Törölt nick Creative Commons License 2013.12.05 0 0 12536

Rakjanak virágládát a frissen megépített Gyula utcába!!!

Így is egy autó fér el normálisan, kettő már nem.

Ehhez is kellett hozzáértés, így megtervezni, hogy két autó ne férjen el egymás mellett:):):)

 

Előzmény: Báxli (12535)
Báxli Creative Commons License 2013.12.05 0 0 12535

A  Töhötöm utca lakói masszívan tiltakoztak az aszfaltozás ellen, mondván, hogy ők nem azért vettek ott telket, hogy nézzék a forgalmat..

Próbáltam vitatkozni velük, hogy ugye az nem zavarja őket, hogy az utcájukból kihajtva más háza előtt furikáznak... pedig mi sem azért vettünk telket itt... Én személy szerint nem bánnám, ha csak ők használhatnák az útjukat, de akkor ki se hajthassanak belőle...

Egyébként egy elmebeteg volt aki egyirányúsította az utolsó 50 métert.

 

Az érdi újságban pedig a polgármester azt nyilatkozta, hogy jövőre 1500 virágládát tesznek ki az új utakra lassítandó a forgalmat... Hát aki ezt kitalálta sem volt normális. Egy élhetelen város, és akkor ilyen baromságra lesz pénz...

Előzmény: urbla (12530)
ÖregMackó Creative Commons License 2013.12.04 0 0 12534

Imádják behajtani tilos meg átmenő forgalom tilos táblákkal elzárni fontos terelő és menekülő útvonalakat. A fontos, hogy közlekedni ne lehessen gond nélkül. Ez már-már perverzió. Nézd meg milyen dugó van délutánonként a pályán. A Bem téri lámpa mindent fog. ha nem működik aránylag jól be lehet jönni a városba (faluba). Ahol ki lehetne kerülni  behajtani tilos van. Tök indokolatlan.

 

Csodálom, hogy a felső parkváros felé még nem kerülővel terelik a forgalmat a Bem téren keresztül. Az már talán ejakulációt is okozna ezeknek.

 

ÖregMackó

 

A virágzó és élhető kertváros ... Vicc.

Előzmény: urbla (12530)
X ANTI Creative Commons License 2013.12.04 0 0 12533

Mi indokolja, hogy egyes kis mellékutcácskát a mart aszfalt helyett fájintos és kopásálló kiskockakővel burkolnak? Mint egy díszburkolat.

Ott valami hajjaekend vagy csókos lakik? Esetleg az ott lakók nyertek valami EU-s pénzt?

urbla Creative Commons License 2013.12.04 0 0 12532

Sajnos az utak állapotából ki lehet következtetni az ott lakók befolyásosságát.

Más részeken meg kell várni egy pár balesetet , utána talán lesz valami. 

Törölt nick Creative Commons License 2013.12.03 0 0 12531

Nagy nehezen kikerültek az elsőbbségadás kötelező táblák a Szendrői utcánál. Nagyon köszönjük.:)

Ám az arra merőleges nem aszfaltutaknál, igazi érdi megoldás született:

Leborítottak az aszfalt és a földút találkozásához egy-egy kupac murvát, így kényszerítve elsőbbségadásra a földútról érkezőket.

Oda már nem jutott aszfalt?

Elfogyott a sok mutyiban épült autóbejáróra?

Érdekes, milyen sok aszfaltos autóbejáró lett érden az elmúlt időszakban.

 

 

A murva  része már az aszfalton van, ami igencsak veszélyes.

Kíváncsi vagyok, vajon ez az úniós norma?

Ez itt elfogadott a városvezetés számára, vagy egyszerűen csak nem foglalkoznak hasonló dolgokkal?

 

 

Ha majd legközelebb arra járok, készítek egy-két fotót.

 

Érdekelne a dolog, hogy a választókörzet képviselője tisztában van azzal, hogy mi folyik a körzetében?

Szerény véleményem szerintem nem, és nem is érdekli!!

 

Hihetetlen egy település!!!

 

urbla Creative Commons License 2013.12.03 0 0 12530

És miért nincs egy beltéri alternatíva ?

Gyönyörűen megcsinálták a Kossuthot a Töhötömöt , egy pár napig lehetett is használni , aztán a Diósdi előtt hirtelen kitették a behajtani tilos táblát.

Marad a Bethlen , bár a vasút felőli sáv már életveszélyes. 

Kinek építenek utakat, ha nem a lakosságnak ? Csak az ott lakó pár száz ember élvezze , a többségnek marad a szopás ?

X ANTI Creative Commons License 2013.12.01 0 0 12529

Bizony aki teheti az használja ezt a 7-es-M6 kört. Hosszabb, de teljesen kényelmes. Töredéke stressz.

Oszt még pályasarc sincs. (Amíg még ki nem találják ide is. Pusztán rezsicsökkentésből, mert a nép kérte)

gysevic Creative Commons License 2013.12.01 0 0 12528

Esetleg jobbkanyar a Vadlúd előtt: Zámori - Fehérvári - Szajkó - 7-es út elkerülő - 6-7 közös szakasz/M6 érdi tetőtől... ?

Előzmény: urbla (12526)
RJancsi Creative Commons License 2013.12.01 0 0 12527

"hogyan lehet keresztül jutni a városon csúcsforgalomban"

Nagy türelemmel és nagyon lassan. Mint királylány a szerelemben. (Apródonként...)

Ha már Tárnok, akkor M7. Tudom, hogy fizetős. Ha csak emiatt veszed meg, az éves matrica napi 118 ft, de ha kiszámolod az araszolással eltöltött időt és az elfogyasztott üzemanyagot, valamint hogy máskor-másfelé is használod az autópályákat,  megfontolandó...

Előzmény: urbla (12526)
urbla Creative Commons License 2013.12.01 0 0 12526

Helo

 

Nagyon érdekelne , mi a véleményetek városunk úthálózatáról , járhatóságáról.

Itt most  elsősorban arra gondolok , hogyan lehet keresztül jutni a városon csúcsforgalomban , mondjuk (Tárnok) -- Vadlúd -- Kossuth -- Diósdi úton Budapest felé.  

Minden megoldás érdekel.

Üdv. 

nagydajab Creative Commons License 2013.11.21 0 0 12525

Ma jártam arra, nosztalgia fogott el. Anno az M7-es volt ilyen az Érdi emelkedön. Lefelé mondjuk nem jöttem mert másvelé vitt az utam, de felfelé katasztrofális.

Előzmény: Törölt nick (12524)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.21 0 0 12524

Láttam....Nagy munka lehetett:):):)

 

A Szovátai úttal kapcsolatban, csak annyit, hogy csak az egyik oldalt próbálták helyrehozni, ahol a gerincvezeték van.

Csak az egyik oldal járható, mert a másikhoz hozzá sem  nyúltak.

Az összes bekötést meg lehet számolni autóból, de rossz volt az út még a csatornázás előtt.

Maradt felfüggesztést és  lengléscsillapítót rongáló minőségben.

 

Így sikerült:):):)

Előzmény: nagydajab (12523)
nagydajab Creative Commons License 2013.11.20 0 0 12523

A Tárnokin pótolták a hiányzó fedlapot. Nincs Érden semmi gond, minden nagyszerüen halad csak kb 3 honapot kelett várni és kb 2 perc alatt pótolták is :)

Előzmény: Törölt nick (12522)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.20 0 0 12522

Köszönjük, hogy elkészült a Szovátai út.

Gratulálunk.....hatalmas erőfeszítések árán.

 

Csak tartós is legyen.

Szilágyi.István Creative Commons License 2013.11.17 0 0 12521

Üdvözlet Fórumozók!


Tudom, nem a témához kapcsolódik, de sajnos sokunkat, vagy sokunk családját, rokonait, ismerőseit érinti a devizahitel.

Kérem, akinek környezetében devizahitel csapdahelyzetben levő ember van, szóljon neki, hogy keressen meg minket, az Érdi Fogyasztóvédelmi Egyesületet.

Bővebb információ itt:

www.erdifogyved.lapunk.hu


Szilágyi István

titkár

Érdi Fogyasztóvédelmi Egyesület

+36 70 703 4115 (számkijelzős telefonról történő hívás esetén mindenkit visszahívunk)

 

nagydajab Creative Commons License 2013.11.15 0 0 12520

"A Tárnokin hiányzó aknafedlap igencsak meghaladja az illetékesek ingerküszöbét...."

Mellette volt egy kis kátyú azt megcsinálták, viszont onnan a Riminyáki felé csináltak egy nagy kivágást kb 2x2m-est. Sikerült nekik ugy megjelőlni hogy a kivágás közepén felállítottak egy sötétnaracssárga karót, sötétben mire észre vettem már majdnem benne voltam a gödörben.

Előzmény: RJancsi (12519)
RJancsi Creative Commons License 2013.11.15 0 0 12519

Bár messzemenően nem értek vele egyet de a logikájukat értem. Az egész utca aszfaltozására nincs pénz (biztosan másra kellett), viszont a meredek szakaszra leterített kőpor a forgalomtól hullámos, kátyús lett, az eső meg lemossa a "gödörbe".  Így hát csak a meredek szakasz aszfaltozását imitálják, ahol majdnem vízszintes, ott jó lesz nekünk a kőpor is... :( Úgy tűnik hasonló akció készülődik a Murányi utca Tárnokira való becsatlakozásánál, legalábbis kaparásztak ott valamit... 

A Tárnokin hiányzó aknafedlap igencsak meghaladja az illetékesek ingerküszöbét....

Előzmény: ÖregMackó (12517)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.15 0 0 12518

Te még csodálkozol itt valamin is?

Láttam amint bohóckodott pár ember, és értetlenül néztem, hogy miért nem a Lőcsei úttól kezdték.:):):)

Pénzkidobásról van szó legtöbb esetben, ugyanis a most elvégzett munkák, ha lehet ezt munkának nevezni,

javításra fognak szorulni rövid időn belül.

Senki ne akarja megmagyarázni, hogy így kell utat építeni, mint ebben a városban sok helyen teszik.

Igaz, legtöbbször szóra sem méltatják az embert, nem fognak magyarázkodni.

Legtöbb helyen 4-8 cm aszfaltot terítenek a csupasz földre.

Szerinted meddig fogja ez bírni?

Jól seggbe kéne rúgni azt aki csinálja, és azt is aki így csináltatja.

Aztán ha tönkremegy az úttestt, felelősségre kell vonni érte a kivitelezőt és azt aki ezt az egész gányolást kordinálta.

Itt a pénzt, bármilyíen formában el lehet költeni, csak fogyjon?

 

Ugyanúgy működik ez is, mint az Érdi újság!!!!

Tegnap, azaz 14.-én kaptam meg az érdi újságot, amiben szerepel, az őszi zöldhulladék elszállításának időpontja.

Kiderült, hogy a mi utcánkban november 9.-én vitték el!!!!!!

Köszönjük a tájékoztatást!!!!

 

Birkák:):):)

 

Előzmény: ÖregMackó (12517)
ÖregMackó Creative Commons License 2013.11.14 0 0 12517

Útépítés Duna Aszfalt módra. A Bihari utca Mecseki és Lőcsei út közti részét megcsinálták kitűnő meleg aszfeltos technikával, de: a két végére 5-5 méter már nem jutott. Ez hogyan van? Ez munka?Ezért senki nem vágnak kupán? Itt már mindent lehet? Nem és igen.....

 

                    Írtam két levelet a polgármesteri hivatal utakkal foglalkozó csoportvezetőjének még csak nem is válaszolt. Így szórják el a közvagyont szemét munkára.   ÖregMackó

ec pec kimehecc. Creative Commons License 2013.11.11 0 0 12516

Ilyen volt?

 

Előzmény: multifruit (12228)
coleng Creative Commons License 2013.11.08 0 0 12515
Báxli Creative Commons License 2013.11.08 0 0 12514

Már évekkel ezelőtt a fórumon leírtam, milyen fontos volna a Kossuth-Töhötöm út megépítésével a Vörösmarty és a Spar körforgalmat öszekötni.

Óriási forgalmat lehetne a Széchenyi térnél az alagút bejáratától elvinni. Aki már próbált a Széchenyi térről a Diósdi útra kikanyarodni, tudja, hogy az életével játszik. 

Most végre elkészült a Kossuth-Töhötöm út... de hogyan... A Kossuth út 4,5 m széles, a Töhötöm, csak 3,5 m. Ezzel eleve az egész értelmét elvették. Az indok, az út szélessége,(na meg az ott lakók tiltakozása volt). Valójában, a vízelvezetéssel, lehetett volna bőven szélesebb is az út. 

Hogy biztos, hogy semmit se érjen az egész, a Töhötöm utcát egyirányúsították. És milyen meglepő, a Diósdi út irányából. Nehogy az az út elvihesse a Tárnok irányából Diósd felé tartókat a Széchenyi térről egyenesen a Spar körforgóhoz.

Maradhat a dugó az alagút bejáratánál.

Miért nincs egy épelméjű ember, a városban, aki tenne valamit a forgalom javításáért? Miért van, hogy ha már pénzt költenek valamire, azt is rosszul teszik? Egy élhetetlen szerencsétlen (megyeijogú-családbarát-virágzó-kertváros-megabánattudjahogymégmi.....), amelyikben választási aszfaltozgatással, próbálnak jobb hangulatot teremteni, a valós problémák megoldása nélkül.

RJancsi Creative Commons License 2013.11.05 0 0 12513

Egy darabig a padkán majd az árokban hevert. Végül valakik eltörték, két-három darabban pár napig még ott volt, utána veszett nyoma. Illetve addigra jött meg a bátorság elvinni a MÉH-be :(

Előzmény: Törölt nick (12512)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.05 0 0 12512

Csinálnak  csinálnak, de valamit nagyon nem jól, hogy hosszú hónapok óta nem végeznek vele.

Valami nagy gebasz lehet amit nem tudnak megoldani.

Mennyi, de mennyi bosszúságot okoznak a hozzá nem értésükkel az itt közlekedőknek.

Azon felül a Szovátai út egy nagy kaki!!!

 

Ami a Tárnoki utat illeti, elintézték rendesen az amúgy is rossz utat.

Szánalmas dolognak tartom, hogy nem képesek pótolni egy kis fedlapot.

Természetesen más kérdés, hogy hová lett?

 

 

Előzmény: nagydajab (12509)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!