Haladni kell a korral. Mi sem gondoltuk 1965-ben , hogy ekkora forgalom fog előttünk zajlani , mert az utat is csak 70 körül kezdték kövezni autó pedig akkoriban nem is igen járt . Mellesleg ha valaki nyugalomra vágyik eleve lakóparkban gondolkozzon , mert nehogy a pár száz gerinc utca mellett lakó ember miatt ne fejlődjön ez a nyomorult város.
Azért megjegyezném, hogy aki főút mellé költözött, az tudja mit vállal.
Ti mit szólnátok, ha vennétek egy házat egy csendes, viszonylag nyugodt utcában, majd egyik napról a másikra odaépítenének egy főutat?
Egyébként aki a Kossuth-Töhötöm útvonalon közlekedik, az tudja, hogy a keresztező utcák közül az aszfaltosak többsége jobbkezes? Mennek padlógázzal, be sem néznek, jön-e onnan valaki, tegnap pl. majdnem legázolt egy balról, padlógázzal érkező Audi.
És akkor a virágládát lehetne keresztbe is rakni az úton , mint a Diósdi - Baján utca keresztbe - az utóbbit elzárva a közlekedésből.
Egyszerűen nem azon vannak , hogy a már agyon terhelt utakat mentesítsék.
Akik a fő utak mellett laknak , talán akarják látni a többi autóst ? Nevetséges.
Nézzünk szét a szomszéd településeken. Van ahol szinte minden utca járható és mégsincs korlátozás . Minél több út lenne járható , annál kisebb lenne a forglom koncentrációja és normális helyen ez a cél.
A Töhötöm utca lakói masszívan tiltakoztak az aszfaltozás ellen, mondván, hogy ők nem azért vettek ott telket, hogy nézzék a forgalmat..
Próbáltam vitatkozni velük, hogy ugye az nem zavarja őket, hogy az utcájukból kihajtva más háza előtt furikáznak... pedig mi sem azért vettünk telket itt... Én személy szerint nem bánnám, ha csak ők használhatnák az útjukat, de akkor ki se hajthassanak belőle...
Egyébként egy elmebeteg volt aki egyirányúsította az utolsó 50 métert.
Az érdi újságban pedig a polgármester azt nyilatkozta, hogy jövőre 1500 virágládát tesznek ki az új utakra lassítandó a forgalmat... Hát aki ezt kitalálta sem volt normális. Egy élhetelen város, és akkor ilyen baromságra lesz pénz...
Imádják behajtani tilos meg átmenő forgalom tilos táblákkal elzárni fontos terelő és menekülő útvonalakat. A fontos, hogy közlekedni ne lehessen gond nélkül. Ez már-már perverzió. Nézd meg milyen dugó van délutánonként a pályán. A Bem téri lámpa mindent fog. ha nem működik aránylag jól be lehet jönni a városba (faluba). Ahol ki lehetne kerülni behajtani tilos van. Tök indokolatlan.
Csodálom, hogy a felső parkváros felé még nem kerülővel terelik a forgalmat a Bem téren keresztül. Az már talán ejakulációt is okozna ezeknek.
Gyönyörűen megcsinálták a Kossuthot a Töhötömöt , egy pár napig lehetett is használni , aztán a Diósdi előtt hirtelen kitették a behajtani tilos táblát.
Marad a Bethlen , bár a vasút felőli sáv már életveszélyes.
Kinek építenek utakat, ha nem a lakosságnak ? Csak az ott lakó pár száz ember élvezze , a többségnek marad a szopás ?
"hogyan lehet keresztül jutni a városon csúcsforgalomban"
Nagy türelemmel és nagyon lassan. Mint királylány a szerelemben. (Apródonként...)
Ha már Tárnok, akkor M7. Tudom, hogy fizetős. Ha csak emiatt veszed meg, az éves matrica napi 118 ft, de ha kiszámolod az araszolással eltöltött időt és az elfogyasztott üzemanyagot, valamint hogy máskor-másfelé is használod az autópályákat, megfontolandó...
Nagyon érdekelne , mi a véleményetek városunk úthálózatáról , járhatóságáról.
Itt most elsősorban arra gondolok , hogyan lehet keresztül jutni a városon csúcsforgalomban , mondjuk (Tárnok) -- Vadlúd -- Kossuth -- Diósdi úton Budapest felé.
Ma jártam arra, nosztalgia fogott el. Anno az M7-es volt ilyen az Érdi emelkedön. Lefelé mondjuk nem jöttem mert másvelé vitt az utam, de felfelé katasztrofális.
A Tárnokin pótolták a hiányzó fedlapot. Nincs Érden semmi gond, minden nagyszerüen halad csak kb 3 honapot kelett várni és kb 2 perc alatt pótolták is :)
"A Tárnokin hiányzó aknafedlap igencsak meghaladja az illetékesek ingerküszöbét...."
Mellette volt egy kis kátyú azt megcsinálták, viszont onnan a Riminyáki felé csináltak egy nagy kivágást kb 2x2m-est. Sikerült nekik ugy megjelőlni hogy a kivágás közepén felállítottak egy sötétnaracssárga karót, sötétben mire észre vettem már majdnem benne voltam a gödörben.
Bár messzemenően nem értek vele egyet de a logikájukat értem. Az egész utca aszfaltozására nincs pénz (biztosan másra kellett), viszont a meredek szakaszra leterített kőpor a forgalomtól hullámos, kátyús lett, az eső meg lemossa a "gödörbe". Így hát csak a meredek szakasz aszfaltozását imitálják, ahol majdnem vízszintes, ott jó lesz nekünk a kőpor is... :( Úgy tűnik hasonló akció készülődik a Murányi utca Tárnokira való becsatlakozásánál, legalábbis kaparásztak ott valamit...
A Tárnokin hiányzó aknafedlap igencsak meghaladja az illetékesek ingerküszöbét....
Útépítés Duna Aszfalt módra. A Bihari utca Mecseki és Lőcsei út közti részét megcsinálták kitűnő meleg aszfeltos technikával, de: a két végére 5-5 méter már nem jutott. Ez hogyan van? Ez munka?Ezért senki nem vágnak kupán? Itt már mindent lehet? Nem és igen.....
Írtam két levelet a polgármesteri hivatal utakkal foglalkozó csoportvezetőjének még csak nem is válaszolt. Így szórják el a közvagyont szemét munkára. ÖregMackó
Már évekkel ezelőtt a fórumon leírtam, milyen fontos volna a Kossuth-Töhötöm út megépítésével a Vörösmarty és a Spar körforgalmat öszekötni.
Óriási forgalmat lehetne a Széchenyi térnél az alagút bejáratától elvinni. Aki már próbált a Széchenyi térről a Diósdi útra kikanyarodni, tudja, hogy az életével játszik.
Most végre elkészült a Kossuth-Töhötöm út... de hogyan... A Kossuth út 4,5 m széles, a Töhötöm, csak 3,5 m. Ezzel eleve az egész értelmét elvették. Az indok, az út szélessége,(na meg az ott lakók tiltakozása volt). Valójában, a vízelvezetéssel, lehetett volna bőven szélesebb is az út.
Hogy biztos, hogy semmit se érjen az egész, a Töhötöm utcát egyirányúsították. És milyen meglepő, a Diósdi út irányából. Nehogy az az út elvihesse a Tárnok irányából Diósd felé tartókat a Széchenyi térről egyenesen a Spar körforgóhoz.
Maradhat a dugó az alagút bejáratánál.
Miért nincs egy épelméjű ember, a városban, aki tenne valamit a forgalom javításáért? Miért van, hogy ha már pénzt költenek valamire, azt is rosszul teszik? Egy élhetetlen szerencsétlen (megyeijogú-családbarát-virágzó-kertváros-megabánattudjahogymégmi.....), amelyikben választási aszfaltozgatással, próbálnak jobb hangulatot teremteni, a valós problémák megoldása nélkül.
Egy darabig a padkán majd az árokban hevert. Végül valakik eltörték, két-három darabban pár napig még ott volt, utána veszett nyoma. Illetve addigra jött meg a bátorság elvinni a MÉH-be :(