A kéménnyel nem csináltam semmit, mert a vége nem hegyes, nem éles, így a ponyvát nem bántja. Egy helyen kezdte ki a ponyvát. A lakókocsi bal alsó sarkán a takaró alu díszléc vége hegyes volt, de egy reszelővel orvosoltam a problémát.
Az ilyenekhez kell ám elég nagyfokú fanatizmus is! Aztán mielőtt az ember belefog egy ilyen "projektbe", el kell dönteni, mi lesz a fontosabb, a technika szeretete, vagy a kempingezés!
Lehet, de az OT-s kritériumoknak sem egyszerű megfelelni! Semmi barkácsolás, mindennek eredetivel egyezőnek kell lenni! De azzal együtt az a Himer 65 lovas motorral, 3200 kg össztömeggel, ma már büntetés lenne a vele való közlekedés!
Egyik, jobb, mint a másik!? Főleg annak a fényében, hogy lassan Euro5 alatti dieseleket nem csak egyes városokba, ha nem országokba sem engednek be! A javítást egészen alternatív módon oldanád meg? Az ötlet jó, csak meg kell találni rá a megfelelő delikvenst!
Ismerős a történet, de ennek én nem voltam érintettje, mert nem voltak ilyen autóim! Nekem a "furgon+vonóhorog" - ergo tachográf és a gallytörőrács téma jutott az NKH agymenései közül!
(Egy időben a terranokat, rövid pajerokat árulták kétszemélyes kivitelben tgk.-ként. Persze megvolt a hátsó üléssor is és sokan használták szgk. gyanánt, igazán a rendőrök sem foglalkoztak a dologgal. Műszaki vizsgára viszont kellett valami, na ott került elő az amúgy csomagrögzítésre szolgáló gumis háló mint térelválasztó. Az én vasamban soha nem volt hátsó üléssor de a hálót én is csak vizsgára szoktam feltenni)
Akkor hajrá: Crafter 10 milla, a Biwak berendezi 5-6 milláért, egy hálóért tényleg 1-2 ezerért nem sok! Csak kérdés beveszik-e egy közúti ellenőrzéskor, hogy az N1 a forgalmiban csak hülyeségnek van.
Ha céges tgk-nak veszed, akkor átalakításkor nem nyithatod össze a vezetőfülkével, kell maradni a zárt válaszfalnak, az esetleges ablakok is neccesek lesznek műszakin.
Lakókocsin lehet a kasznira és az alvázra kötve egyszerre a 12 voltos hálózat negativ polusa és a 220 voltos hálózat földelése? Milyen villanyszerelési szabályok vonatkoznak a lakókocsikra. Vizsgára kell felkészítenem, de vizsga előtt szakember ellenőrizni/jegyzőkönyvezni fogja.
Ha jól megnézed a képeimet, nálam sem "zárt" a zárt elősátor, az eleje most is "verandásan" nyitva, az oldalai pedig szunyoghálósan nyitottak!
Ha nincs ez a mostani jó-nemigen jó idő, hanem hét ágra süt a nap akkor nálam is csak a konyha oldal van berakva az elő sátorba!
Itt úgy álltunk, hogy a nap reggel a lakó oldalon jött fel, (csak ekkor sütötte pár órát a lakót) délben a nagy fa mögött volt, délután pedig besütött a napellenzőbe és az előtte lévő kutya kifutóba. Késő délután az is árnyékba borult!
A klima igenis jó, nagyon hamar lehűti a lakó kis légterét............
Mint írtam mi nem igen megyünk 2-3 napra, viszont ha hosszabb útra megyünk, és közben megállunk, akkor a "Napellenzőt" be lehet húzni a lakó kéderébe, három rúddal és három kötéllel kifeszítve, mint egy ormisztor szolgál!
Kutya!
Az enyém egy családi kertes házban él, utcára csak pórázzal megy!
A napi séta alatt a nagy dolgát elvégzi, a többit otthon a kertben!
Kempingben csak pórázzal sétál, azért van neki a kifutó, hogy ott szabadon mozogjon!
Ha "dolga akad" akár éjjel is, kéretőzik, felébreszt ha kell! Soha nem végzi odabent!
Mi sem ültünk 3 hónapig a kempingben Görögországban! Bejártuk a környéket. Tessaloniki, Sarti, Nikiti, Narancspart, Meteórák.......stb!
Én szeretem magam kényelemben érezni, ezért hajlandó vagyok tenni is.....!
Mi sem szeretjük a zsúfolt kempingeket, szeretem, ha a szomszéd elég távol van................
Ez ahol voltunk szerintem itt megoldható............. volt!