Az oldalsó fülekkel is csinálni kell valamit, mivel nem állnak annyira ki, hogy tartsák is a lámpatestet. Kicsit ki kell melegítve feszíteni és utána már tartja magát. Hát nekem kb 25 perc volt az egész, azóta tolatólámpának is tudom használni.
Kerestem képeket, de jó pár elveszett egy muszáj telefon újratelepítéskor.
Vecserom jól mondja. Nekem viszont úgy rémlik, hogy kis csavarhúzóval kívülről is ki lehet pattintani.
Már jó idő van. Jobban jársz, ha lebontod a kárpitot és a csatlakozókat is leápolod. Nem kerül ez sok időbe. Ha így döntesz: (leg)felülről kezdd el kipattintani a kárpit szegélyt, úgy haladj lejjebb.
Ugyan nem 307, de unokatesó - nejem 206-osát (2002, 1.4 8v) is elérte a hátsó híd/futómű típushiba : bal hátsó kerék elkezdett befelé dőlni, bizonytalan lett az egyedes futás, néha zúg és pattog a hátulja.
Úgy tudom ezt komplett futómű/híd felújítással lehet csak orvosolni, erre műhelyek is specializálódtak.
Kérdésem az lenne, hogy Bp-en, illetve környékén tudtok-e megbízható,nem horror áron dolgozó korrekt céget, amelyet érdemes a fenti problémával felkeresni.
(Esetleg már cseréltettetek már adott műhelyben futóművet).
Google barátom több találatot is mutatott ilyen cégekből, de legtöbbnél árak, illetve referenciák nincsenek - jó lenne némi "ügyfél szempontú" információ.
Kérdés: A rendszámtábla világítás beázott. Ahogy néztem, a gumitömítés beázott. Aliról érkezett a váltáska. Ledest vettem - vizsgára legfeljebb visszarakom. Hogyan lehet kioperálni a foglalatot is? Esetleg belülről kell a kárpitot megbontani? Őrmi oldalán csak az izzócsere van.
Köszönöm a választ, az e-bayos opciót választom. Végül is szétszedtük az autót miszlikre, de össze is raktuk amíg megjön aaz ABS kocka. Mégegyszer köszönöm!