Nevem - kedvelt eledelem, melegen megperkelve, leveles eledelekkel keretezve. Egy helyen, mely egy heves nemzet eledele mellett tett le neevjegyet (jegy-"benk" mellett mehetsz be e helyre), kedveletem ezt meg.
Gyermekem! Lent egy levelemben ezt lelheted: "Velem ez esett meg: rendelkeztem gyenge, nem fergeteges kerekes szerkezettel, nekem megfelelt. Neten meglelheted, emberek veszekednek, kell?-nem?, vegyem-felejtsem?"
Ezen szekerem vezettem jelen szekerem nem leve. Eredete "kelet", de nem messze, menj feljebb. Ereje: Feneke rejtette. Ez legyen elegend!
Szekereddel esztendeje (when ennem elvesztettem) szemezgettem. Tetszett. De meg nem vettem. Persze egyebet sem.
Teszel fel nekem megfejthetetlent : "(de megfejtetted-e nem ezen kerekes szerkezetem, mely nekem megfelele?)" - ezt eszem nem vette be. Esdeklem: merre tegyem?
Kerek eledelre helyezett eledel-elem! ( neved nem perfekt gyenge eszemben)
Keseregve jelentetted: kedvenc szekered nem lehet veled! Rettenetes! Szekered neve s jele? Jelezd e teremben, s ezen emberek szeme, keze meg esze veled lesz, jelez, megkeres.
Tej leve megereszkedve! (Esedezem, gyenge eszem nem engedte neved szellemesebben megjelentetnem) Szekerem megfejtetted, jele eleje kettes. Remek, csendes, kellemes, sebes, teleszerelt, belseje melegben sem meleg. (de megfejtetted-e nem ezen kerekes szerkezetem, mely nekem megfelele?)
Kedvenc szekereden eszem legeltetem, (ne feledd: este serleget emelgettem), jelzem.
Helyesen fejtem meg szekered? Jele ezeknek: 106, 206 (ez kb. esztendeje jelent meg), 306, 406?
Kedvencem lefestem neked, de ne feledd, nekem kerekes szerkezet szebb-nem-szemmel tetszeleg!
Nemzet (nem Keletre, "FED"-je feje Welteke), mely szerkezetet tervezte, rendszeretete mennyekbe emelkedett, egyenes esze messze rettegett. Szerencse, mert telepet vett, s rendezett be emegyes (M1) mellett, Pesthez nem messze. Kedvencem nem e telepen szereltetett (remegek: helyes ezt jelentenem? ebben lehet, nem leszek perfekt). Nem leg-menedzserek szekere, nem termetes. S persze nem szebb-nemnek, cvekker helyett eltervelt legkeskenyebb egyed (ezt nem szeretem, mert feneke kerek). Kedvencem egy jeggyel emelkedettebb.
"...sert vedelve..."? - Lehet hegy leve, veres meg nem veres. Esetleg keverhetsz elegyeket.
"...kenyeret eszegetve..." - Eszegethetsz egyebet, kellemesebet.
Eleje: cseveghetsz e-vel tele, serleged emelgetve lehet e-ket felejtened...
Nyelvem megeredt, mert e terem lelkemet megejtette. Eszem sem rest e teremben veletek.
"Jegyzeted lehengerelt." - Kellemes e jeled.
"...testedre kevesebb terhet teszel..." - egen, egen, ;-) de jelzem, ez sem rendes cselekedet.
"Mercedes" - egyben nem jeleztem rendeset, lelkem kesereg, esedezem! Eszem jelezte: Mercedeshez hetesszer ezerszer ezer kellene, ez nekem se mese! Helyette lett szekerem (lent lesheted) de ennek fele se. (Szekerem megfejtetted?)
Jelezd legkedvencebbedet, megfejthetem?
Kedves emberek!
Jelzem nektek kellemes helyzetemet, ez nem mese, velem esett meg.
Rengeteg hete emberek velem tervet kezdtek, beletemetkeztek. Tettek-vettek, eszesen cselekedtek. Velem-emberek teste-lelke leeresztett; nem remek, nem remek! Egy hete e terv rendben meglett, nem feneklett meg. Ember-fent jelez: remek! Velem-emberek lelkendeztek, kezekkel s feszes tenyerekkel jeleztek: ezreket bele! (ember fent sejtet: lesz...)
Este ember-fent jelez: Velem legyetek, egyetek s nedveket nyeljetek! Emberek felkerekedtek, termet kerestek s benne helyet rendeltek. Este elhelyezkedtek. Ember-fent kezdett, lerendezett tervet ecsetelt, neveket emlegetett. Emberek erre serlegeket emelgettek. Ettem remek levest, (egy eleme: egyben kerek, felszeletelve szemedbe cseppeket vezet) meg ettem remek szeleteket. Serlegemet rengetegszer emelgettem, benne hegy leve, veres. De nem vedeltem! Jellegzetes szerkezetemmel (ez benne kedvesnevemben) kellemes fellegeket (nem egyebet;-) ) eregettem. Reggelre fejem s eszem nem remekelt, de rendben lettem.
Kedvem remek- kezem remeg ;-)
Legyetek velem!
meglehet hetem eleje ellentettje felejthetetlen lesz mert lemegyek egy helyre, melyen tengernek nevezett de keskenyebb nedves hely mellett testemet leteszem egy kerevetre, s fejem felett egy kerek test lefele kellemes melegseregeket ereget...ez rettenetesen tetszene, egemen nem lenne egyetlen fekete felleg, s egyetlen nem fekete felleg sem melyek beeeeeeeeeeee-t feleselve lengedeznek...fejem tele kellemes eszme-elegyekkel, ez remek lesz
mezzer elle... te emberhegyekkel egyetemben kerekezel rendszeresen?
Teletext-be reggel belestem, ezen egy helyet kerestem, mely terveket rejt szelekre, fellegekre, mennyekben eredt cseppekre. E tervek remek elegyet sejtetnek: meleg lesz, s cseppek sem esnek fejemre. S mert elegy kedvez nekem, s kedvelt cselekedetemnek, elterveztem: felkerekezem hegyekbe Pest mellett. (Kerekesem nem elegyekkel megy, ezt nekem kell tekernem.)
Gyerekek! nektek jelez-e kellemes cselekedetet hetetek nem legeleje?
Lehet-e gyermeked 2000-ben kedvenc csemete, melyet jelenleg lehetetlen-lelketlen emberek nemzet-szerte keresve keresnek termetes felfestett jelekkel, s versengve felfedeznek?
(Jelzem: Neked, persze, kedvenc lesz!)
Eh, ne kerteljetek, szervezzetek. Nevezzetek meg egy helyet, s egy keddet.
De ne szeptemberre, s ne szeptember megett egy+egy hetet-re szervezkedjetek. mert ellenem tesztek ezzel.
Gyerekek! Hej, be megeredt nyelvetek! Lelkendezem!
Te fellegekbe szerelmesedett ember! Nem perlekedem Veled, nekem ez nem kenyerem. Jegyzeted lehengerelt.
De engedd megjegyeznem: fellegekkel terhelt lehelleted nem emlegethetem egyetemben csendes kertekben, hegyekben, fenyvesekben szerzett bel-kebel eledellel. Persze e helyeket nem kereheted fel rendszeresen, mert remete nem lehetsz. :-)
Egyben nem helyezkedem szembe Veled: kedvelt cselekedeteddel testedre kevesebb terhet teszel, emberekkel ellenben, melyek leveleket nem fekete lepelbe tekernek-pedernek, s ezzel keletkeztetnek elegyet.
Egyebek:
E nevet, Mercedes, ellenszenves emberek (melyekkel Te, szerencse, nem keveredsz!) eszeveszett kereslete beszennyezte. De szerkezet nemes, sebes, benne kellemesen elterpeszkedhetsz, s veszedelemben (fejedre esve, egyenetlen helyere tekeredve, egyebekbe belemenve) megment.
Nekem ez nem lehet,
a.) mert nem engedhetem meg,
b.) s mert testem-lelekem gyenge/szebb nem egyede, e termetes szekeret Pesten teher lenne vezetnem, nehezemre esne ezzel keskeny helyeken helyezkednem.
Csenve lesegetem, de nem ez legkedvencebbem.
Persze "versemben" (melyet feszegetsz) nem helyezhettem el egyebet, mert versem erre csengett.
Emberek! Gyermekek! Nem lehetne egyszer nem e helyt, de ser-teremben (esetleg etteremben;-) ) veletek lennem? Nekem e terem meglehet: kellemes, lelkem rettenetesen felejt veletek. Terhelt testem s lelkem menedzsert rejt, eszem nem tehet egyetlen percben sem elv ellenest. De veletek kellemetlen percem felejtem! Ez REMEK!!!! Kezdek bennetek szeret! ;-)
Gyermekem! Lelkem veled. Velem ez esett meg: rendelkeztem gyenge, nem fergeteges kerekes szerkezettel, nekem megfelelt. Neten meglelheted, emberek veszekednek, kell?-nem?, vegyem-felejtsem? Benne ereje gyenge lett, mesterember fenyegetett: ezer meg ezer jellegzetes jeggyel rendbe tetethetem.
Megrettentem, nem tetettem. Helyette kerestem, Neten meg nem Neten, emberek felelete egyre kevert, mentem helyekre, kerestem, kerestem...
Elegem lett, rengeteg levelem elsepertem, eszem eltemettem, szemem s lelkem felelte: Ez jeles szerkezet! Megvedd!
S meglett. (rengeteg steksz, teher nem lepke...)
Eredete lelkes emberek helye, Ejfel benne leledzett.
Jele: nem ember, fekete emberek ellenfele, nem emberek eleje. Ereje rettenetes.
Reszkettem: nem rendes emberek elszelelhetnek vele? Ezt nem engedhetem! Lettek szerkezetek benne, egy rettenetesen jelez, egy benne kereket nem enged tekerned.
Reszkettem: Egyhelyben kerekes szerkezetek belemennek? Kerestem telket, melybe betehetem. Leltem. Hetes ezer jeggyel lelkem hetekre rendben.
Reggelente nem szerkezetemmel, de jeggyel megyek. Ember nekem vezet, emberekkel kevergek.
Szerkezetem este meg jeles esetekben vezetem.
Lelked elkel, mert egy hete beteg lettem, s e helyen, melyen netezek, nem tettem keresztbe egy szemet se. Reggel persze rengeteg ember esett nekem: tedd ezt meg ezt, nekem meg emez kellene, de rettenetesen. Ejnye, feleltem, esedezem-fejem felett fekete fellegek kerengenek, szemem gyenge. Nem lehetne ezeket kedd regellre megszerveznem? De, felete nekem e rengeteg ember. Erre nemes szervem -mely testemben nedveket kerenget- elernyedt.
Megjegyzem: Mercedes: nem jellemes, nem kedves embereket jellemez. Nekem nem kellene. Megtehettem, de nem ezt vettem.
Nem leszek ezekkel egy kerek fejvederrel emlegetve!