A balmédia-hisztériát (de szép szó, tényleg gratulálok) a magyarok mellett a román, bolgár, török, ukrán stb. stb. teherautósok csak azért keltették, mert a balmédia ezt kérte tőlük. :)
Nem napokig, hónapokig!
2013. július 1-jén vezették be, kb. ilyen sikerrel, mint most ezt. 2014. augusztusában a kormány amnesztia rendeletre kényszerült a rengeteg jogtalan büntetés miatt, amikor pl. a jó ember akkor se tudta megváltani a jegyet, ha akarta.
Nagyokat fogok derülni, amint a Szalajka-völgyi szilkamászásnál a 65 éves ellenőrnek utánam kell kapaszkodnia 20 méter magasra, hogy ellenőrizhesse a turista-matricámat :-)
"Szerintem rendkívűl okos ötlet, hiszen nem kevés pénzbe kerül az erdők, túristautak, túristajelzések karbantartása. Méltányos, hogy a használók fizessenek érte."
Ne is mondd, már biztos nem fog működni, mert most hallottam, hogy a zöld vonalra ezer forint a matrica, de a matricára csak az van rajta, hogy zöldre érvényes, és mindenki ott áll Normafánál, és nem tudják, hogy csak a zöld vonalra érvényes, vagy a zöld pluszra és a zöld körre is.
Nincs olyan módszer, hacsak nem előre ilyen építesz egy rendszert, ami elbírna ilyen megugró terhelést.
hogyne lenne. először is, ez azért annyira nem nagy terhelés... számold ki, hány kérés per perc lehet a 200.000 kérés egy napra (inkább 10 órára, mivel nem egyenletes a napi terhelés)
Az törvényes, hogy ez közterületen lévő épület (jelen esetben reptér) kizárólag fizetős úton közelíthető meg? Úgy tudtam, hogy egy utat csak akkor lehet fizetősé tenni, ha létezik ingyenes alternatíva.
Én péntek este egyből kaptam, sorbanállás nélkül, vidéken.
Emlékszem a teherautós-útdíj miatti balmédia-hisztériára - lecsengett pár nap alatt, azóta is flottul megy. Ez is be fog állni, gondolom az ellentmondásos helyzeteket is előbb-utóbb rendezik.
Majd ha megszületik benned a felismerés, hogy ha ilyen módon csinálják, akkor szükségszerűen mindig, mindent elkúrnak, akkor már nagy lépést megtettél a gyógyulás felé. ;-)))