Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Így igaz, de a DKV inkább azt tartja szem előtt, hogy kevesebb késéssel megússza. Ezért megy be a 2-es 5-ös is a Doboziba, a Rakovszky - pláne csúcsban - perceket tesz rá a menetidőre.
A kanyarodást valahogy csak meg lehet oldani, az Ybl más kérdés. De a Brassaitól olyan túl nagy távolságra nincs az intézmény.
Visszafelé pedig - remélhetőleg - marad az Ótemetőn és a Rakovszky-n.
Üdv mindenkinek szerintem ha a 19.es busz víztorony utcára bevitele nem tul jó ötlet lenne mert nehezen tudna az ótemető utcára kanyarodni.Meg akkor ki hagyná a műszaki suli megállot ahol azért szálnak fel a 19.esre néhány ember.amugy ugyis marad a rakovszki utcán szerintem.
Ebben az esetben viszont nem kizárt, hogy nem januártól indul, hanem korábban. Talán a dec. 25-ei - már eltüntetett - bejegyzés sem volt ott véletlenül.
Így viszont nem értem, miért kell titkolni a változásokat. Miért olyan nagy tragédia, ha előbb értesülünk valamiről? Nem csap le rá a konkurencia, ha csak 1-2 nappal a bevezetés előtt lesz nyilvános.
"Olyat is hallottam, hogy lesz egy "éjszakai" 2-es villamos is a 44R miatt, mert az egyik müncheni gép későn fog landolni."
A Muncheni gép (Lufthansa) csak áprilistól indul, viszont a London Lutoni (Wizzair) már 2 nap mulva! (eddig is közlekedett de mostmár sürübben fog) Es érkezik Debrecebe DEC 16-án 23:30, DEC. 17. -> 12:20 és 0:30-kor, DEC 18 -> 23:30, DEC 19 ->12:20 és 0:30 ...stb. szóval éjfél után is érkezik majd repülőjárat.
Kukkantsd meg a menetrendet a Wizzair oldalán! A reptér honlapját ne nézd mert az hibás!
Azt sem kell elfelejteni, hogy a buszjáratnak nem csak az utasokat, hanem a reptéri dolgozókat is ki kell szolgálni, így lehet, hogy a menetrendje sem ugyanolyan lesz minden nap.
A viszonylat valóban elég szerencsétlen. Az R max a magyaroknak mond valamit. Jobb lett volna inkább egy beszédesebb számot adni. Mondjuk 100, vagy 200.
Nem rossz, bár nem vagyok oda a "különleges" viszonylatjelzésekért :D
AZ A és az Y megszokott, szerintem itt is konzervatívnak kellett volna maradni, volt itt már elég kacifántos viszonylat (17H, 17F, 2D, 3E, 34J, 35S, stb.)
Olyat is hallottam, hogy lesz egy "éjszakai" 2-es villamos is a 44R miatt, mert az egyik müncheni gép későn fog landolni.
Tényleg nem lesz jó hatással a 4-esre, de ha két oldalból érintené, az még nagyobb párhuzamosság lenne.
Visszafelé szvsz azért maradhatna a Rakovszkyn, mert befelé jóval kisebb a kocsisor, és előbb érne a Faraktár utcai megállóhoz, mint ha az Arad utcáról araszolna vissza.
A buszállomás kimaradása nem kis érvágás, viszont a Jégcsarnok irányában így is kimarad, szerintem nem sok vizet fog zavarni.
Ha bekanyarítják dobozira az csak oda-vissza mehetne, mert ha csak a Sámsoni felé akkor a 4-es trolinak kb nem lenne értelme, ha meg ezt meglépnék akkor a Miklós utcára kellene átterelni, de akkor a helyközi autóbusz-állomás kimaradna ami meg fontos lenne. vagy esetleg visszafelé is menne a Külsővásártéren.
Az egyik a már korábban említett utasszámlálás hozadéka; valószínűleg a Vincellérről fog csak indulni.
A másik, hogy a Rakovszky utcai 8 perces vesztegelés helyett nagy eséllyel bekanyarítják a Doboziba, bár azt nem tudom, hogy a Vincellér irányába marad-e a Rakovszky-n, az 5(A)-hoz hasonlóan.
Az sem kizárt, hogy a Miklós utcát is oda-vissza érinteni fogja, szvsz nem véletlen épül modern megálló a Piac utcán, és nem véletlen ott, ahol.
Ebben az esetben a Miklós utca - Szoboszlói út szakaszon mindkét irányban le lehetne tiltani a balra kanyarodást, mert katasztrófa, hogycsak a harmadik zöldre lehet átérni. Már ott van a kiskörút is, így nem kell nagyot kerülni.
Na és a 19-essel vajon mit akarnak ? Gondolom a végállomást helyezik át vagy esetleg, az új útra megy kitérővel, vagy a Miklós utcán menne visszafele is ? Esetleg hétvégente nem járna :D és 1125 és 1125Y :D közlekedne helyette :D betérve - kitérve :D a Vámospércsire :D és a Mátyás királyra :D:D:D
A DERKE FB-oldalán tegnap láttam, hogy volt a DKV-nak egy freudi elszólása a 44R-rel kapcsolatban, azaz reptéri járat helyett egy új viszonylat a 44-es útvonalán viszont a reptér lesz a végállomása. Az is kiderült, hogy december 25-én nem fog közlekedni ;)
Persze ahogy kiderült, módosítottak a híren, mivel várhatóan januárban indul, és az Apirport viszonylat megszűnik.
Ezzel együtt - ha minden igaz - az 500 forintos jegy is.
Lehet, hogy az én készüléke(i)mben van a hiba, de egyetlen hír sem nyílik meg a dkv-hu oldalon pár napja.
Ha már itt tartunk, örülni szoktam a fejlesztéseknek, de ezzel most melléfogtak. Többek között a régi menetrendi kereső sokkal egyszerűbb, és gyorsabb volt. Ennek oka, hogy a korábbi menetrendi keresőt hozza be, nem a régen megszokott listát. Így csak egyenként lehet nézegetni a viszonylatokat, pdf "füzetet" pedig nem lehet letölteni. Pedig az igazán hasznos telefonra, táblagépre. Használhatóbb, mint egy aplikáció.
És hamarosan szükség lesz rá, mert úgy tudom, januártól lesznek változások.
Durva baleset a Méliusz térnél, a buszok (legalábbis a 25Y amit láttam) a Klaipeda felé kerülnek.
Az éjszakai járatokhoz: ezt a jogot eléggé kisajátította az önkormányzat, ahányszor rendezvény van a stadionnál, máris van két (C1, C2) éjszakai viszonylat. Persze ez kevés, az útvonaluk sem a legjobb.
Ha Szegeden vagy Miskolcon az önkormányzat ezt felismerte (és nem az SzkT, vagy az MVK) akkor Debrecenben is az önkormányzaton a sor a felismerésben és nem a DKV-n.
Érdekes, hogy Szegeden es Miskolcon is van es megeri az ejszakai járat, Debrecenben, az Ország MÁSODIK legnagyobb városában meg 23 óra után szinte semmi nem jár :( Mikor lesz már a DKV vérge az utasokért?
Más, a DKV-n kívül mindenki tudja már hogy DEC-16-tol több repülőjárat lesz a reptérről és éjfél után is fog wizzair járat érkezni. Persze a tisztelt társaságnál még erről nem tudnak, így arról sem hogy indítanak -e majd reptér járatot ebben az időben. Elég szomorú.
idézet a DKV válaszleveléből:
„ A reptéri különjáratunk menetrendje - szerződés alapján - jelenleg a Wizz Air Légi Társaság gépeinek érkezéséhez és indulásához van igazítva. Jelenleg még nem rendelkezünk információkkal arról, hogy a repülőgépek indulási időpontjaiban decemberben lesz–e változás és az milyen mértékű lesz.
Jó kérdés, szerintem a pályát féltik. Ha rendesen leburkolták volna, most lehetne közös megálló. Szegeden és Budapesten is működik összevont megálló, itt sem ártana. Az egyetemnél is nagy szükség lenne rá.
Jó pár évvel ezelőtt, amikor még Berkhofok jártak pótlóként, rendesen hazavágta a pályát.
A 22-24 eléggé a Piac utca elején van, ahol most az ideiglenes megálló. Onnan kicsit necces lesz balra kanyarodni a 42-esnek. Én a munkaügyi környékén láttam az öblöt, de az is lehet, hogy besoroló sáv lesz a Szent Anna felől érkezőknek.
Remélem beválik, már elég nevetséges volt, hogy hetente törtek össze villamosokat.
Más: Tegnap jártam a Piac utcán, figyeltem az építkezést. Elég gyatra helyen van jelenleg a buszmegálló, konkrétan a munkagépektől be se tud állni. Nem gond, látszik, hogy az csak ideiglenes hely.
A villamosmegállóval majdnem egy vonalban viszont mintha öböl épülne, ezek szerint ott lesz a végleges megálló, tehát a buszközlekedést sem akarják (még) megszüntetni. Érdemes volt beruházni erre, ha a Petőfi tér átalakításával úgyis sétáló övezet lesz a Holló János utcáig?