Ja, az meg eszembe sem jutott...van a Fiatnak most is nagy kombija, csak nálunk nem forgalmazzák...egyidőben mutatták be a Grande Puntóval, szépen egymás mellett voltak kiállítva a 2005-ös Budapesti Autószalonon. Valószínűleg marketingesek felmérték a piacot és eldöntötték, hogy nálunk a szedánokat könnyebb eladni, kis darabszámra meg nem éri meg m.o.-on lepapírozni-szerelőket betanítani-alkatrészt beszerezni-egyáltalán szervizt felkészíteni rá. Sajnos.
Egyébként kétségkívül szép lenne egy ilyen kombi! Ha most lett volna, lehet én is elgondolkodom...sosem voltam igazán szedán párti, a Linea viszont megfogott!
Köszi! Stilo MW-m van, le szeretném cserélni, maradnék a FIAT-nál, Stilo-t már nem lehet kapni ,tetszene a Linea de 1.3 Multijet az nagyon gyenge! És jó lenne ha lenne kombi is! Nem is értem a FIAT-nak jelenleg nincs is kombi autója!?
Odaát a GP fórumon volt téma hogy sok mindent jobbra cseréltek a Lineán (spricni-szerintem az ülések stb.) ellenben vannak olyan extrák, amik a Lineába nem, csak a GP-be rendelhetők érthetetlen módon. Ilyen például a 2 zónás digit klíma - mondjuk ez nekem nem fáj annyira. De az Interscope hi-fi azért beleférhetett volna, ott ugye van egy erősítő a hangszórók előtt, így dinamikában jobb, illetve egy mélynyomó a puttonyban aminek az előnyeit nem kell ecsetelnem...ráadásul hasznos teret nem foglal. Na ez nagyon hiányzik, az utólag szerelős dolgokat meg nem annyira szeretem...
Kezdeti tapasztalatok: 100% városi átlagfogyasztásom 9,5 lett, tehát egy literrel lejjebb adtam. Ez betudható annak hogy szépen kezdek átszokni a dízelről a tjet-re: kevesebb gázzal indulok illetve nem váltok el feltétlenül 2500-nál, tehát főleg olyan tartományban van használva ahol jobb lehet a hatásfoka (pedig józan paraszti ésszel alacsonyabb fordulaton kellene hogy kevesebbet egyen). A moci nagyon kultúrált, hamar melegszik, csendes, ha kicsit megforgatod azért hallatja a hangját, de ez így a jó :) A futómű pont annyira tuti, mint a Grande Puntóban volt, nagyon sokat enged kanyarban. Belül csörgés-zörgés rossz úton (tehát országhatáron belül) még nincs. A Blue&Me teszi a dolgát, nagyon jó, mondjuk Sony-ericsson telefon - Kingston pendrive páros van, állítólag ezeket szereti leginkább. A műszerek fölötti nagydarab műanyag borítás ebben is,mint a GP-ben csillogós, ha rásüt a nap az egész szélvédőn tükröződik - nem nagy beruházás egy polarizációs lencsés szemüveg és ezt a problémát el lehet felejteni. Itt jegyezném meg annak a p.csnek a kedvéért aki anno a Grandét feltörte és felforgatta, hogy pendrive-napszemüveg és általában érték ebben sem lesz soha benne hagyva, fölösleges ezért az ablakot bebaxni! Az ülések nagyon kényelmesek, jóval puhább tömésűek mint a GP-ben volt, a deréktámasz hab a tortán. Aki most készül vásárolni Lineát annak ajánlom a tolatóradart, nekem nagyon bevált - nélküle az autó vége csak sejthető hogy hol van, látni egyáltalán nem lehet. Hétvégén megyünk haza a szülőkhöz, így lesz végre kis autópályás tapasztalat is.
A mostani (OFF Ford fusion1,6 ON ) autómat szeretném lecserélni, és háát imitto-val már társalogtunk... az 1,4T-jet a favorit nálam is....
A kérdésem a xenonszerű izzókkal kapcsolatban csak annyi, hogy nem vettél észre olyasmit, hogy gyengébben látni hiába erősebb a fénye?
Valahogy a "hideg" fény zavarja a szemet.....
Nekem a mostani verdámban is ilyen izzók vannak és szép-szép, de csak hetek alatt szoktam hozzá és nem tudom, hogy csak koszos-e az ablakom vagy az izzók teszik, de olyan homályosabban látok.....
Persze az is lehet, hogy csak rossz minőségű izzókat vettem, bár az ára hasonló volt mint amiket írtál.....
Ja és az egész móka került H1 2*2500+H7 2*2500+helyzetjelző 2*750= 11.500.- forint. Nekem megérte, sokkal jobban tetszik - mondjuk már akkor tudtam hogy ezek ki lesznek cserélve, mikor eldőlt hogy fehér lesz az autó :) Még asszem futok egy kört a ködlámpákkal is, csak hogy egységes legyen az orra :o)
5800K-s H1 és H7 izzók, illetve a kis helyzetjelző izzó is fehérre lett cserélve. Ez a verzió jobban tetszett, említett kolléga a CRX-be rendes kisüléses xenont tetetett - gyönyörű fénye van, csak hőt nem termel semmit, így fényszórómosó nélkül télen jegesedik-párásodik, csak egy elmosódott folt az egész. Ez legalább fűti a lámpatestet maga körül.
A TJet bejáratást én is elfelejtettem megkérdezni, de mail-ben érdeklődtem az értékesítőnél. A következőt írta: "A bejáratás során kerülni kell a tartósan magas fordulatot kb 4e km-ig.Addig is néha meg lehet pörgetni csak hosszú ideig ne forgjon 4 ezer felett."
Kollégám már két autót pakolt körbe izzókkal/ledekkel náluk, nagyon korrekt csapat! ITT A LEÍRÁS az izzókról, nekem fontos volt, hogy nem mattul be tőle a lámpabúra...