CSIBU! Kb. hányan leszünk 17.-én? Mi ott leszünk már péntek este is. Foglaltam szállás három főre a két napra a Motel részben (péntek, szombat éjszakára). Vasárnap kora reggel azonban indítóznunk kell haza, mert dolog van otthon.
Szerintem nem mechanikus az, csak úgy tűnik! :) Az első tengelynél a forgó részben lenni kell egy mágneses jeladónak, ami egy bowdenhez hasonló vezetéken küldi a jelet az órának. Ha ilyen a tied, akkor működni fog az RS alkatrészeivel is...
Daytona 955i bowdenes?? Mikori évjárat ez a motor? Már nagyon régóta kb. 96-óta az első kerék adja a jelet elektronikusan az ECU-nak. Amúgy ha az RS-ét felrakod rá órával jeladóval együtt, működnie kell!!
Nos: a mai nappal úgy néz ki, hogy menne Fehérvárról egy speed, meg egy tigris, írtam mélt egy sárbogárdi daytona-nak - majd meglátjuk - ha változna, azonnal értesítelek,
Üdv a Triumph tulajdonosoknak! Segítséget szeretnék kérni. Most vettem egy Daytona 955i-t, és a km óra meghajtását nem találom. A motor sérült, és egy zsákban kaptam hozzá a maradék alkatrészeket. Az órából egy darab bowden kilóg, és nem megy sehova. Hol a kihajtás? Egy másik motort, egy Sprint RS-t vettem hozzá alkatrész bázisnak, de annak elektromos a km órája.
sajnos nálam ez a módszer sem vált be, kivétel nélkül csakk akkor fújom, ha nem megyek vele még, előző nap, vagy még korábban. Mégis felcsapkodja rendesen. Mondjuk az sem segít, hogy fehér a motorom. Ez a Repsol, amit ajándékba adtak az olajhoz, kicsivel jobb, mint a Castrol volt, de cserébe ótvar büdös. Ha lefújom a láncot mindig ki kell szellőztetni a garázst.
En eddig szinte csak Castrolt hasznaltam, de valoban mindenki a Motul lancsprayre eskuszik, utana a MOL. Es csak utana jon a Castrol. Bar nekem nincs gondom vele, mert en mindig indulas elotti napon sprayzek. Akkor tuti feltapad es nem veri le. :)
Egyebkent ugy szoktak mondani, hogy 30-50%-al tovabb marad fent a Motul kence mint a Castrol. Arban is majd ennyi a differencia.
sztem meg nem olyan nagy dolog az a kis rendszeres takarítás...megéri a szép gépért...tudom, más az én sebességem általában, de nem veszélyes a tigrisen a fröcskölődés...
igen, igaz, én rögtön a megérkezés után középtartóra állítva, a még meleg láncot szoktam fújni kerékforgatás közben előre, aztán hátra pörgetve a kereket
Nem a gyári zsírról van szó, hanem a rendszeres fújás miatt bekerülő anyagról. A gyári zsír 500km és oda van rólla. Amikor rendszeresen fújja az ember, mindíg megy be annyi kenőanyag amennyit be tudnak venni a zsűrűk, és gyűrűknél lévő kis hézagok. Ez csak akkor megy be rendesen, ha rendszeresen használja az ember, és rendszeresen fújja is. Kimosás után az oldószer kioldaja a gyűrűknál lévő anyagot is, és egyszerű zsírba áztatástól nem fog visszamenni a cucc.. Nem egy ismerős panaszkodott már, hogy kimosta, utánna zsírba, lónyálba stb.. -ki mibe- beáztatta és gondolta milyen jót tett, aztán pár km, és csörgött zörgött a lánca... Amúgy mindenki úgy csinálja ahogy akarja.. :)
gondolod egy 10-15ekm futott láncban, eső, por után van még gyári kenőanyag? nem hinném sok van rajta, még belül sem, azért nem marad az ott végtelenségig
én nem hallottam olyanról h kimosod a láncot és kuka ha leveszed, kimosod, szépen lánczsírba megáztatod akkor elég sokáig tart, vagy aki a motoron tisztogatja és fújkálja annak is
na épp csörgettek, tudtam én h 7 a szerencseszámom, 07/07 van :)
Szia, holnap korán reggel már megyünk a találkozóra, lehet lepakolok és tovább megyek, de nagyon valószínű,h megjön a kedvem és egyből elkezdek inni, nem tudom, hogy lesz...egész évben szinte egy sört sem ittam...
Reggel is otthon vagy, vagy csak délután 5 körül?
A gyári lánc nekem csak 40 ig bírta és ott már eléggé vége volt, de nem tudom 27 ig, hogy kezelte az előző tulaj.
én 45ekm-nél cseréltem le, de még egyáltalán nem volt gatya állapotban. Az idei gyenge km-ekben gazdag :( évet még simán kibírta volna, de így alakult, és kihasználtam a kedvező forintális lehetőséget.
Jah kérdés! Holnap, csüt. 8-a nekem jó ha jössz! Gondoltam rá, hogy elviszem a notebookot, kábelt 17.-én, de elvetettem ezt az ötletet, mert nem szeretném ha valami baja lenne a masinának a táskában zötykölődés közben..
Mindig hasonlón gondolkoztam, de annyian mondogatták, hogy ki kell mosni...a lényeg, a láncom 26ekm alatt kétszer lett kimosva:D, ezután egyszer sem fogom! Ígéérem:D
láncot kimosni!???? ÁÁÁ! De butaság! utánna 1-2000km max és mehet a kukába, ha X ha O gyűrűs! Ha kimosod a gyűrűk közül a kenőanyagot, utánna ha befújod csak kívül lesz befújva, mire vissza kerül a kenőanyag a gyűrűk közé, a gyűrűknek addigra már meszeltek! NEM SZABAD KIMOSNI A LÁNCOT!
Sztem ja:D, annyira nem kell parázni, az új lánc mindig jól be van mártva zsírba, ami megkeményedik, igaz nem tart ki 2500km-ig de azért eléggé sokáig bírja. Meg azért én sem úgy szoktam, hogy 4-500km nél még véletlenül sem megyek többet. Még annyi, ha átmosod a láncot (mindenki mással mossa) utánna befújod, 5-10km és megint be kell fújni.
Meg P.P. és én könnyen beszélünk mert feldobjuk középálványra a gépet, beindít, majd 1 ben szépen forog a kerék, az egész nagyon könnyen és gyorsan megy:D
nyaró-nyaraló Csibu! mi intézünk magunknak szállást, mert mi igencsak elmegyünk már péntek estére is, egy kis romantikára, szombat délelőtti túrázásra a hegykben a mamával! :)
Ha eddig jó volt így, akkor már minek? :) Mióta megvettem a hátsókerék tartómat (vagy mi) azóta én is rendszeresen. 300 után kenés, minden harmadiknál tisztítás is elötte. Korábban én sem szívesen tologattam...