Eddig elég sok kisebb típushibát megtaláltam a Lacsin, amit korábban itt a fórumon írtatok... talán csak a szelepcserét úsztam meg, azt cserélték gariban az első tulajnak. Kopottak a kilincsek, gyenge az első szélvédő, repedt az öntvény leömlő, sírós a kormánymű (mondjuk sokat használom, így nálam sokat halkult), szelepfedél tömítés ereszt a gyertyák felé. Asszem ennyi... egyik sem egy egetverő probléma, majd szépen lassan javítva lesz a nagy része. Szerdán lett meg az első problémamentes 10ezer km, meg is kapta a friss 5W30 Magnatec olajat, NGK gyertyákkal együtt. :)
Akkor a vevő oldalon lesz gond. Nem vagyok az autó mellett (3 napig), de megnézném a biztosítékot, bár úgy fest, a vételi oldaladon lesz a bibi. Ez specialistát igényel: autóriasztóst.
Lacetti új első lökhárító (utángyártott) metálzöld (lacetti 07 zöld) színre fújva Debrecenben eladó! 20 rongy az ára! Soós Lajos autószerelőt a hajdú-bihariaknak csak ajánlani tudom, mi 3 céges és 2 saját autót javíttatunk vele, maximálisan korrekt. Hivatkozzatok nyugodtan a 220 Outletes srácokra.
Ja, de a konstukcióról sugárzik, hogy opelen tanultak meg a kóreaiak autót gyártani. Egyébként semmi bajom egyikkel sem, sőt a Lacettit egyre jobban szeretem :-) Apropó, majd küldök mailt, kéne pár dolog
Egy kicsit most úgy érzem nem is baj. 2 Astrám volt eddig, azokban ilyenkor, 3 hónappal és 10ezer km-el a vásárlás után már túl sok mindent kicseréltem a kopóalkatrészeken kívül, és utánatöltöttem kb 3-4L olajat. :D A Lacsi októberi olajcseréje után a dobozban maradt 2,5deci sztem már ott rohad el a polcon...egy cseppet sem kellett utánatölteni. :D Fura is...megszokásból azért két hetente ránézek a szintre, de semmi változás.
Őszintén szólva 9 év alatt tőled hallok először ilyen hibáról. :)
Nos: Soós Lajos 0630 935867. Debreceniek őt ajánlották. A Harangos utcában van a műhelye. És fontos: "mondjad, hogy a bordó tuning lanosos küldött". :D
Lehet, hogy a bovden mozog, de ugyanakkor nem mozgatja a hőmérsékletet szabályozó egységet, vagy nem jut a radiátorba be a víz (ez azt hiszem csak a cső lekötésével lehetséges). Sajnos a hibafeltárás szerelőt kíván, mert meg kell bontani a műszerfalat, ha jól értem :( Ehhez nem ártana olyan szaki, aki ismeri a típust.