Leszedtük a ventilátorház alatti burkolást, ami takarja a zsalumozgató kis motort. Ez a motor adta ezt a zavaró hangot. Valamiért állandóan működni akart és gondolom a műanyag fogaskerekei átugrottak.
Ideiglenes megoldásként lehúztuk a kis csatlakozót.
A burkolat mélyedésében víz állt, amit nem értek honnan került oda.
Két napja írtam a ventilátor felől jövő kerregő hangról. Azóta még egyszer jött be a hang. Nem ventilátor lapát adja, mert amikor átkapcsoltam kisebb, vagy nagyobb fordulatszámra, nem változott a kerregés. Nekem a hang arra emlékeztet, mint amikor egy relé folyamatosan gyorsan behúz-elenged.
Sziasztok! Kérdésem lenne a hozzáértőkhöz: 3 hete kezdődött, hogy a fordulatszámjelző mutató lebeg, nem a normális értéket mutatja, közben kivillant, mostmár folyamatosan jelez, a motorvezérlő egység meghibásodását jelző lámpa. Eddig elindult, de mostanra az immo jelző piros lámpa sem akar kialudni, így indíthatatlan az autó, viszont az érdekessége az, hogy 4-5 óra mulva, első gyújtás ráadás után elalszik, és indul. De, ha újra leállítom, megint semmi, ég a piros, és szórakozok vele 20-30 percig, de hiába, nem indul. Kérdeztem villamossági szerelőt, annyit mondott, hogy az immó a vezérlőegységben van, kiiktatni nem lehet. Egy másik szerelő szerint kiiktatható, de érdekes módon egyik sem vállalja, sok munkára hivatkozva. Volt-e valakinek utt a fórumon hasonló tapasztalata, esetleg van-e megoldás a problémára? Előre is köszönöm a segítséget. üdv
Csak úgy, mi lenne ha belehajítanék a gépbe egy espace automata váltót? Ami abban van, az az aw 50-55 japán váltó. Az van a volvoban, nissanban, meg egy pár ámerikai verdában. Tehát 2 tonna körüli autókat is mozgat. A vezérlőelektronika bekötése okozhat egy pici bajt :-)
Na nekem pont vauxhall vivarom van! Na most az ahelyett hogy a váltó meg működik de most lett benne olaj cserélve és igen sok femreszecske volt benne kb egy kiskanalnyi ami azért nem jó jel . Ebből következik hogy előbb utobb cserélni kell és azért kérdeztem mert Renault alkatrész tudok jóval olcsóbban venni tehát azt tennék rá .
A következő kérdésem hogy érdemes e 6 sebesseges váltót rá tenni vagy jobb az 5 sebesseges.