Csak azért gyanús a dolog, mert szíjcsere után az amúgy sem túl fényes alapjáratom egyenesen csapnivaló lett, és úgy érzem a teljesítmény is visszaesett. Mindenesetre köszi a segítséget, reggel irány a szerelő.
Nem tudom, nekem elég egyértelmű, hogy az 5 és a 4 ajtós kivitelnek más a tetővonala is. Nem lehet, hogy esetleg kihagytátok az ajtószám közti különbséget a kérdésnél?
Nekem off opelem járt úgy: Eredmény: a kipufogószelep beleért a dugóba, az egyik szelep bleesett egy idő után a hengerbe, épp előzés közben halt meg a motor.-DDDD
De az dízel volt, benzinesnél nem igen van ennyire drasztik következmény.
hát ezt konkrétan megmondani elég nehéz, de nem jó időben fognak nyitni/zárni a szelepek, szikra nem jó időben robban, szóval azt saccolom, hogy a teljesítmény nagyon lecsökken, merta hatásfok nem túl jó, az alapjárat vagy egyenletesen szar lesz, vagy ingadozó.
jó esetben csak ennyi, de szelepek törése, hajlása is bekövetkzhet (mondjuk az nem 1 fognyi eltérés után szokott bekövetkzni)
Szerintetek ha egy motorban (konkrétan 94-es 1,5-ös 323F) egy foggal el van téve a vezérlés, mennyire változik meg a motor alapjárata, teljesítménye stb? Lehet ugyanúgy használni, esetleg gyengébb lesz, vagy nem is fog menni?
Persze tudom, hogy van, amikor nem nyílik a zsák, mert nem érzi úgy a rendszer, de ami kocsit én láttam... , hát ahhoz képest a tiéd hibátlannak mondható :)))
Jót mulattam rajta, ahogy a tulaj (ha egyáltalán megúszta élve) hirdette, hogy még jók a légzsákok!!! :D
De alapvetően nem is ezen a példán akadtam fönn, hanem azon, hogy olyan felszereltségekkel, vagy olyan teljesítményű motorokkal hirdetik az autókat (konkrétan a mazdákat), amik nem is léteznek az adott szériában. Legegyszerűbb példa, amikor a kilowatt valahol nagyon távol esik a lóerőtől. :P
pl: egy 85 kW-os motorhoz 90 lovat párosítanak, ami amúgy 115.
Vagy amikor a tulaj egy 90-es kiadású, több, mint 200e-ret futott autóra azt mondja, hogy keveset futott és kér érte több, mint 500e pézt, hát röhögnöm kell. :D
Nem biztos, hogy minden esetben baromság. Ha például ezt a fehér villámot nézzük, akkor bizony valóban jók a légzsákok. Tőlem is többen kérdezték, hogy miért nem nyíltak ki? Mivel szerencsére nem totál szemből ütköztünk, nem érte el a lassulásérzékelő a kritikus értéket, amitől nyit. Pörgés, forgás, fejreállás volt, de szerencsére egyik irányból sem volt veszélyes a lassulás.
Mellesleg tényleg van a hirdetésben hülyeség: nincs az autóban fedélzeti computer és fűthető tükör.
Úgy tűnik nem tudják eladni, mert engedtek belőle 50e-et.
Beszereztem egy gyári Mazda tetőcsomagtartót ami egy (2003-as 323 F-en volt BJ). Az enyém egy 1999-es 323 BJ sedan. Az első tartó az pontosan illeszkedik a felfogató pontohoz, a bibi a hátsó tartóval van. (kb. 1 cm-el rövidebb) Létezne ilyen különbség a két tipus között? Telefonon megkérdeztem egy Mazda kereskedét mielőtt megvettem volna, azt mondát rá, hogy azonos a két tipus tetőcsomagtartója. Valaki tud pontos infót a különbségről?
Én is kigurultam érte, 100Ft/db. Én azért megszámoltam - amire beszólt a csávó, hogy tegyem is, mert biztos átvernek. Én meg monstam, hogy inkább most, minthogy vissza kelljen jönni a városból :-S Bizalom.. persze!!
Hehe, csak nevettem az eseteteken, meg a Homaron is, aztan most jott a bobbenet. B07 58.417, honlapon, 46731. 12k -ert hajlando vagyok elfaradni 2 km -t. Generali Providencia az elkoveto, es a 2. legolcsobbak, de az elso a Mav lenne 500 forinttal ... Ugyintezo elso kerdese: Uj biztositast szamolt ki? Kosse ujra.
Nekem édesanyám az üzembentartó, az adott paraméterekkel csak a MÁV és a KÖBE lett volna olcsóbb, éves szinten 5000 HUF-fal. Persze lehet azt mondani, hogy az is pénz, viszont ha negyedévekre lebontom, az 1250 Ft-ot jelent. Nekem nem ér annyit az, hogy a két legrosszabb hírű biztosító valamelyikével kössek biztit, és ha netán véletlenül kárt okozok (nem szándékozom :)) ), a tulaj, ha olyan engem zaklasson, amiért a szemétláda biztosító nem fizet. Én így nyugodtabb vagyok, de ha a két megjelölt biztosítón kívül más adott volna olcsóbb ajánlatot, szó nélkül váltottam volna.
Fel is hívam az ügyfélszolgálatukat, hogy kaptam kedvezőbb ajánlatot, menjek, vagy tartják az ajánlatot, és maradjak, de nem igazán érdekelte őket, azt mondták, hogy menjek, ha akarok. :))) Nem mintha sok reményem lett volna, de egy próbát megért ;-)
Én is a K&H-nál voltam, tegnap bontottam, mert havi 4000-el lett volna drágább, úgy hogy amióta autóm van náluk vagyok! (igaz A0-ban, de akkor is - 1 balesetem volt, minimális kárral) Azt mondta az ügynök hogy sajna ez van mert átvariálták az alapokat, mert az A0-ok állítólag sok kárt okoztak idén, ezért jövőre mindenkinek emelik......ígyhát váltottam 4-5 év után...
Én nem értem ezt az újrakötés dolgot. Felmondani biztosítást nem lehet, csak ha kivonod a forgalomból, vagy eladod az autót. Megszűnni meg tud, ha nem fizeted a díjat, ilyenkor a biztosító döntése, hogy mikor szünteti meg. Ilyenkor viszont a bonus-besorolás is elvész. Az egyedüli legális váltás az évvégi, de a biztosítóváltás ugyanoda az meg nekem furcsa. Vagy lehet ilyet, hogy ugyanoda "váltok" biztosítót?