Nem jobb, a 40-en indőnként kénytelenek leszünk 100-al menni, hogy elférjünk a vonatok között.
A 3008 rendszeressen a Btx 007-tel jár, most is az lesz!
A képeket láttam, infóm sajnos még nincs a további sorsáról.
A nem emlékszem írtam-e hogy három mozdonyvezető gyakornok is jelentkezett a vonatra, illetve várható még két vasútmániás sebész jelentkezése is.
Küldtem egy levelet, benne a 3008 képe.
Egy a Ganzból kivált fejlesztő társaság készített egy elektronikus hajtómű vezérlő egységet. A fedlapszán elhelyezet számtalan, és gyakran villogó LED miatt a mozdonyvezetők ezt a vezérlőegységet keresztelték át "diszkó doboznak".
Nem működik a tár, (legalábbis nekem állandóan 425 error-ral köszön vissza), így nem tudom megmutatni a 3008 képét
Eredeti motor, h82 hajtómű, "diszkódobozos vezérlés"
A legtisztább vontatójármű (megkockáztatom a MÁV-nál)a 007 Btx szintén tiszta, a mozdonyon és a vezérlőkocsin is szárnyaskerék van a pályaszám fölött.
Árat még nem tudok, mert kisé nehézkesek a kollégák. Stratégiát váltok, felülről fogok támadni!
Sikerült beszerveznem egy árcsökkentő tényezőt, Egy mozdonyvezető ingyen vállalja a szolgálatot, viszon feltételként ragaszkodik a 3008-hoz.
Átjelentkeztem egy olyan nick-névre, amely külsők számára kevésébe beazonosítható, de minden bizonnyal könnyen rájöttök, hogy ki vagyok, ha elkezditek elemezgetni a nick-nevemet...
Két gépre javaslom szűkíteni a választékot:
- 3006, mert mindene eredeti, és ezek csak fogynak.
- 3023, mert mdbz olyan büszke rá, megérdemli, hogy mindannyian megcsodáljátok. És egyedi. És kevesebbet fogyaszt. (Tehát kisebb a környezetszennyezése is)
"Ha megyünk, nyilván pécsi MD-vel fogunk menni..."
Néhány javaslat:
MD-3006 eredeti motor,eredeti hajtómű, eredeti vezérlés.
3008 eredeti motor, új hajtómű, "diszkódobozos" vezérlés (ez az egyik legjobban karbantartott mozdony)
3010 új motor (új hang), új hajtómű, új vezérlés
3023 új motor, új hajtómű, új vezérlés (pécsi találmány)
Ha megyünk, nyilván pécsi MD-vel fogunk menni... Nekem különben nagyon tetszett 3017 és 3018, persze, lehet, hogy azóta már kapott valamelyik felújítást.
Szereintem abszolut részletkérdés, hogy melyik géppel megyünk, de ha egyáltalán ki szabad ilyet mondani, én olyannal mennék legszívesebben, amelyik állapota miatt a legnagyobb veszélyben van. (Ha van ilyen)