Hali,
Elvileg lehet, miert is ne lehetne, csak meg nem biztos, hogy melyik vonaton lesz A Pupos.
Ugy megis, mikortajt varhato ez a szegedi kiruccanas? Augusztus? Szeptember? Pupos a gozfutes miatt csaknyari idoszakban alkalmazhato.
Most akkor ket elvi lehetoseg volna: vagy lemegy az ember Budospestrol Csabara, at Szegedre, aztan johet a villamosozas, vagy kezdunk Szegeden, delutan atjon a Pupos Csabarol, mi meg visszafele megyunk vele, es onnan Bp-re. De ismetlem, meg egyeztetesre var, hogy melyik vonaton lesz/lehet a Pupi, ezert reszleteket mindenfelekeppen csak kesobb tudok mondani.
"aug 15-20-a korul mikor lenne egy szegedi menet Csabarol a zold Pupossal."
Kérdésem, hogy lehet-e a időpontot a Szegeden készülő különvillamosozással összhangba hozni. A VÉEVK topicban készül, a pontos idejét nem tudom, de V42.515 szívesen elárulja. Talán mások is vannak rajtam kívül, akik mindkettőt végigélveznék anélkül, hogy ezért többször kellene (az egyébként szép) Szegedre kiruccanni.
Sziasztok! Aug. 5-e korul jelentkezem infoval, hogy aug 15-20-a korul mikor lenne egy szegedi menet Csabarol a zold Pupossal. Ar max. 500 Ft (+ barmilyen kedvezmenyes menetjegy), de ez sem a vonat ara lenne, reszletek kesobb. Figyeljetek ezt a topicot!!!
Ido kozben hadd kerdezzem meg, hogy kinek jo a 14-16 idopont, es kinek jo a 19-20 (ekkor mecseki es tiszakecskei kisvasuti napok is vannak), es kinek jo a 21-e, 24-e vagy 25-e? Akar ide vagy akar maganban is irhatjatok, de inkabb ide, mert akkor masok is latjak, hogy milyen a kozhangulat. Kosz.
Úgy néz ki, hogy szeptember 2-re jóval többen vagyunk, úgyhogy maradjunk ennél a dátumnál. Lassan meglesz az árajánlat a MÁV-tól a különvonatra. Nyilván ennek díját majd előre be kell fizetni. Itt a nyár, sokan szabadságra stb. mennek, nehezebben elérhetők. Ezért a következőket kérem:
Aki szeretne szeptember 2-án eljönni vonatozni a különvonattal, küldjön nekem egy e-mailt (lehoczkig@demasz.hu, tárgyba a következőt írja: kulonvonat) a következő infókkal:
1. Szeptember 2-án hány fővel jönne? (18 év alatti gyerekek kor szerint).
2. Mekkora az a max. összeg (Ft/fő vagy Ft/család), amit az útra szán.
3. Lakhely-Dombóvár és Dombóvár-Lakhely között ki mivel jönne? (A MÁV-nak plusz ráfordítás nélkül is ez plusz bevételt jelentene!!!)
4. Ha túl drága a MÁV ajánlat, rövidebb kör érdekel-e? (Pl. Dombóvár-Tamási-Rétszilas-Bátaszék-Mőcsény (alagút)-Dombóvár)
5. Elérhetőség szabadság alatt is (lakcím, telefon, mobilszám stb.)
Nem jobb, a 40-en indőnként kénytelenek leszünk 100-al menni, hogy elférjünk a vonatok között.
A 3008 rendszeressen a Btx 007-tel jár, most is az lesz!
A képeket láttam, infóm sajnos még nincs a további sorsáról.
A nem emlékszem írtam-e hogy három mozdonyvezető gyakornok is jelentkezett a vonatra, illetve várható még két vasútmániás sebész jelentkezése is.
Küldtem egy levelet, benne a 3008 képe.
Egy a Ganzból kivált fejlesztő társaság készített egy elektronikus hajtómű vezérlő egységet. A fedlapszán elhelyezet számtalan, és gyakran villogó LED miatt a mozdonyvezetők ezt a vezérlőegységet keresztelték át "diszkó doboznak".
Nem működik a tár, (legalábbis nekem állandóan 425 error-ral köszön vissza), így nem tudom megmutatni a 3008 képét
Eredeti motor, h82 hajtómű, "diszkódobozos vezérlés"
A legtisztább vontatójármű (megkockáztatom a MÁV-nál)a 007 Btx szintén tiszta, a mozdonyon és a vezérlőkocsin is szárnyaskerék van a pályaszám fölött.
Árat még nem tudok, mert kisé nehézkesek a kollégák. Stratégiát váltok, felülről fogok támadni!
Sikerült beszerveznem egy árcsökkentő tényezőt, Egy mozdonyvezető ingyen vállalja a szolgálatot, viszon feltételként ragaszkodik a 3008-hoz.
Átjelentkeztem egy olyan nick-névre, amely külsők számára kevésébe beazonosítható, de minden bizonnyal könnyen rájöttök, hogy ki vagyok, ha elkezditek elemezgetni a nick-nevemet...
Két gépre javaslom szűkíteni a választékot:
- 3006, mert mindene eredeti, és ezek csak fogynak.
- 3023, mert mdbz olyan büszke rá, megérdemli, hogy mindannyian megcsodáljátok. És egyedi. És kevesebbet fogyaszt. (Tehát kisebb a környezetszennyezése is)
"Ha megyünk, nyilván pécsi MD-vel fogunk menni..."
Néhány javaslat:
MD-3006 eredeti motor,eredeti hajtómű, eredeti vezérlés.
3008 eredeti motor, új hajtómű, "diszkódobozos" vezérlés (ez az egyik legjobban karbantartott mozdony)
3010 új motor (új hang), új hajtómű, új vezérlés
3023 új motor, új hajtómű, új vezérlés (pécsi találmány)
Ha megyünk, nyilván pécsi MD-vel fogunk menni... Nekem különben nagyon tetszett 3017 és 3018, persze, lehet, hogy azóta már kapott valamelyik felújítást.
Szereintem abszolut részletkérdés, hogy melyik géppel megyünk, de ha egyáltalán ki szabad ilyet mondani, én olyannal mennék legszívesebben, amelyik állapota miatt a legnagyobb veszélyben van. (Ha van ilyen)