Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nemmindegy Creative Commons License 2002.08.02 0 0 61
A LOGO nagyon pöpec :D
Nekem az ötajtós tetszik a legjobban, de arról egyelőre csak a prosiban láttam EGY fényképet, ill. Olaszországban egy szalonnál állt kinn, mintegy 5 másodpercig láthattam... Majdnem olyan szép, mint az én ötajtósom :D
Előzmény: PRIMERA_P11 (60)
PRIMERA_P11 Creative Commons License 2002.08.02 0 0 60
Akinek esetleg nem tetszik a kombi, íme egy 4 ajtós változat:

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Torino Creative Commons License 2002.08.02 0 0 59
!!!!!!!!
ANYÁM, b@szott jól néz ki!!!

csak ennyit lehet mondani!

PRIMERA_P11 Creative Commons License 2002.08.02 0 0 58
Hogy egy kis kedvet csináljak a P12-es tuningolásához:

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

---------------

Remélem tetszik a logó !?

Torino Creative Commons License 2002.08.01 0 0 57
Még valószínű, hogy elmélázom!

OFF!
Viszont beleültem egy mazda 6-osba, az eleje nagyon brutálisan néz ki, a hátulja már egy kicsit visszafogottabb. Az ülések nagyon kényelmesek, kimondottan sportosak, az ember szinte beléjük ékelôdik, szóval kellemes a hangulat odabent.

A műszerfalon nincs annyi kreativitás mint a primérán, tehát egy kicsit hagyományosabb és lehet, hogy kicsit unalmasabb is. Kipróbálni nem próbáltam, nem tudom hogy mehet, viszont van valami nagyon elkeserítô, a kárpitozás!

Ennyire elbaszott legyen ez a magyarország, hogy ide mindig csak korlátoltan tudnak behozni egy-egy típust!
Szóval a második felszereltségi szinttôl kezdve kizárólag plüssüléssel, szürke vagy feket kárpittal lehet rendelni az autót, ENNYI! Ennyit tud a mazda, és ha véletlen leszeretnék gyártatni egy szövetes kárpitozású modellt akkor úgy 2évet kellene várnom rá - mondta a kereskedô ! Ja és bôrrel sem lehet rendelni!

Az ajtókárpitott nagyon ügyesen csinálták, pont úgy, hogy fél év múlva a karodtól teljesen kikopjon, tehát tiszta plüss a kartámasz, amit már megtapasztalhattam a Puntónál hogy félévnél tovább nem nagyon bírja. Persze nagyon elkezdett erôsködni, rögtön megcáfolta és hogy ez nem Punto hanem Mazda :o))) (én meg a plüss az plüss)

Az autó 1hónapos volt, de már láttam a kartámaszon némi elváltozást és az ülésekrôl már nem is beszélve, az ülôlap mindegyikén egy kis seggforma kezdte meg kialakulását, egyszóval elbaszott ez a plüsstalálmány!

És mivel nem lehet mással rendelni ezt a járgányt így, azt gondolom, hogy errôl is lemondok!

Lehet hogy használtautót kellene néznem, ott legalább ennyi választási lehetôségem van, a felszereltségi szint és a kárpitozás tekintetében.

Mindenkinek minden jót!
Torino

CsipkeJozsika Creative Commons License 2002.08.01 0 0 56
Nem ártana egy figyelemfelkeltő, ízléses logo.
Aki tudja, hozzá létre, tegye fel bátran!
Előzmény: PRIMERA_P11 (55)
PRIMERA_P11 Creative Commons License 2002.08.01 0 0 55
Amikor kijött az új Primera, én egy 1.6-ost próbáltam ki. Hát egy kicsit lomha volt (főleg a mostani 2.0-áshoz képest), de a kereskedő srác is mondta, hogy az 1.8-as, de inkább a 2.0-ás az igazi ekkora kasztnihoz. Szerintem egy 2.0-ást még érdemes lenne kipróbálnod.

---------------

Mit szólnátok egy új logóhoz? : )

Előzmény: Torino (53)
CsipkeJozsika Creative Commons License 2002.07.30 0 0 54
Városi közlekedésre, pontosabban CSAK városi közlekedésre nem ajánlom a 2.2TD-t. De vegyes országút-város esetén már hízelgő, ha az ember egy tank gázolajjal gyűr maga alá vagy 1000 km-t!

6,4 -6,6 liter, kecsegtető, nemdebár?

És pl. az 1-es úton az M0 után Bicske felé föl a lejtőn 5-ösben itt érzed az erőt és a dinamikát.

Gondold még meg, vagy dobj fel egy fémpénzt... ;-)

Előzmény: Torino (53)
Torino Creative Commons License 2002.07.30 0 0 53
Egy az egyben ezt gondolom én is, ha elôtte nem próbáltam volna ki egy tucat másik járgányt, biztos hogy nem haboztam volna, mert mint mondtam nagyon megfogott az autó!

És ha netántán megvolna a kiválasztott, ígérem bevésem ide, csak nehogy megbánjam!

Tarts ki a nissan mellett!

Torino

Előzmény: nemmindegy (52)
nemmindegy Creative Commons License 2002.07.30 0 0 52
Valószínűleg ezzel is az lehet, mint a nívós audióval: minél több lehetőséget ismer meg az ember, annál nehezebben tud választani, mert annál inkább előjönnek "a másik", "a többi" hibái, illetve "azokhoz képest ennek" a hibái... És a végén egyfajta sorsolásszerű döntés születik. (Nálam pl. egyértelműen a korábbi kedvező tapasztalatok és az öt év gari döntött. Pedig volt más autó, ami formavilágát tekintve jobban teszett, a másik meg erősebb volt, a harmadik a belső designnal fogott meg... aztán maradtam ennél.) El kell dönteni, és utána nem foglalkozni többé a dologgal.
Jó választást kívánok! :D
Tájékoztass majdan, mi mellett döntöttél :D
NISSAN FOR EVER
Előzmény: Torino (51)
Torino Creative Commons License 2002.07.30 0 0 51
Az az igazság, hogy csak az 1.6-ost és a 2.2 TD próbáltam, az 1.6-ost meg csak egy háztömb erejéig, a 2 ezrest nem próbáltam, bár azt mondják sokkal jobban húzz, viszont nekem a fogyasztás is szempont volt, ezért gondoltam a dizelre, menjen is és ne zabáljon!

Tartok tôle, hogy a következô szériában már nem lesz kivetnivaló, feljönnek az európai szintre! Persze ami a belsô kidolgozottságot illeti, mert technikailag már rég lehagyták európát!

Ami a mazdát illeti, biztos, hogy egy körre kipróbálom, de szerintem vele is ez lesz a bajom, ha a motorral nem is, de a belsejével, ami persze a Priméránál iszonyúan megtetszett, most nehéz lesz visszaszokni a hagyományos belsôkre!

Sajnálom, hogy így kellett vélekednem, az én általam is nagyratartott Priméráról!

Remélem másban más élményt kelt majd, mert megérdemli ez az autó!

Üdv Torino

Előzmény: nemmindegy (50)
nemmindegy Creative Commons License 2002.07.30 0 0 50
Szomorúan olvastam...
Ezért jó, ha az ember más irányban elfogultakkal is megkóstoltat egy autót. Én elfogult vagyok a Nissanokkal, ezért hajlamos vagyok jóindulatúan figyelmen kívül hagyni hibáikat. (Biztos vannak, mint ahogy minden autónak.)
A 2.0 benzines nem jobb? (Menettulajdonságait tekintve.)
Lehet, hogy tényleg a Mazda 6-nál kéne maradnod?
Előzmény: Torino (49)
Torino Creative Commons License 2002.07.30 0 0 49
Na, fiúk lányok!

Meggyüttem! :o(((

Beigazolódott amitôl féltem!

2.2 TD hát, minden volt, csak nem egy gôzgép. Taposom a gázt, ahogy erômbôl kifér, az autó épphogy megindul. Aztán eléri 2-2.5 ezres fordulatot, akkor meglódul, na de nem mint egy túrbódizel, hanem talán mint az én 1.6-os éppen nyúzott Cordobám! Bár annak alacsony fordulatszámon is van ereje, sôt sajnos úgy éresztem, hogy minden tekintetben jobb az a motor, persze hosszútávon nem próbáltam ki (autópályán) a Primérát, így az utazó sebességrôl nem tudok véleményt nyilvánítani.

Szóval a motor nagy csalódás volt, de szerintem ha kipróbálnátok ti is így vélekednétek, 8 millát nem ér ez a motor!

Lehet, hogy a volvo S60-asa után vélekedek így (D5 motorral), de az ment mint a barom ahogy a pedálhoz értem, nem száguldozni akarok, viszont egy rázosabb helyzetbôl ezzel a Primérával nem igen jön ki az ember!

Az autó belsejének minôségével sem jöttem ki, pedig már ültem benne és nagyon jó benyomást keltett akkor.

Az elektromosablak kissé nehézkesen mozog, arról nemis beszélve amilyen hangokat ad ki működés közben, hátulról csörgô-zörgô hangok másztak be az utastérbe, az anyagok minôségét nem tudom miért csak most vettem észre, persze nem túlzottan, de azért jelen vannak a tipikus japán műanyagok. A bôrülés számomra olyan volt amire gondoltam, egy kissé izzadtam benne, viszont az elektromosmotor ami mozgatta az hibátlanul működött, jobban mint a volvóban.

A karosszéria szilárdsága a wagonban nem túl merev, egy-két élesebb kanyarban az ajtók meg-meg mozdúltak, persze vad kanyarok voltak.

A motor az eddigi észrevételekkel ellentétben számomra egy kicsit zajos volt, viszont az is lehet hogy egy szarrá hajtott Primérát nyúztam meg.

Összességében nekem még mindig nagyon tetszik, különbenis a külcsín fogott meg, viszont ha arra gondolok hogy ezért kikell adni 8 millát, akkor azt mondom hogy ennyit nem ér meg ez a szekér.

Nagyon feldühített ez az élmény, mert nagyon bejött a masina, de lehet hogy más járgány után nézek.

Sajnos (elnézést a japán barátoktól), de nekem még mindig nem érték el a japánok azt a komfort érzetet amiben nem találok kivetnivalót. És most ne higgyétek, hogy egy milliomos újgazdag vagyok, rohadtul nem, viszont egy leonban ami klasszisokkal olcsóbb mint ez a Priméra, minôségibb anyagokat használnak.

Sajnálom ezt a szerkezetet, igazán megszerettem!

Sziasztok
Torino

Al-fan Creative Commons License 2002.07.30 0 0 48
Hello,
Varshi javasolta, nézzek be ide, hát gondoltam, szó nélkül nem állom ezt meg! :))
Az új Primera kinézete gondolom volt már téma, ez egyéni ízlés dolga.(én spec rosszul vagyok tőle)
Amiket olvastam teszteket, nem dícsérték agyba-főbe, de hát rosszakat sem nagyon írtak. Az árral volt a probléma...de ha jól vettem ki, az nem számít. Én próbáltam a Mazda6-ot, 2.0 140 lovas motorral. Szerintem nagyon jó az autó és nekem tetszik is. Kényelmes, elég dinamikus, tágas, jó a futóműve. A Mondeo szintén nagyon jó autó, de ha nem tetszik belül, akkor nem. Én a saját szubjektív véleményem szerint inkább a Mazdát javallanám !
Ha a topik kifejezetten Nissanos, akkor viszont elnézést, csak az utolsó pár beírást olvastam el, idő hiányában.
nemmindegy Creative Commons License 2002.07.30 0 0 47
OK!
Várom :D
Előzmény: Torino (46)
Torino Creative Commons License 2002.07.30 0 0 46
Most megyek 10-re, a tegnapi nap nem jött össze!

Majd írok!

Előzmény: nemmindegy (45)
nemmindegy Creative Commons License 2002.07.30 0 0 45
Mi újság? Várjuk az élménybeszámolót!
Szigorúan elfogulatlanul! (Csak jó dolgokat írhatsz! :D )
Előzmény: Torino (44)
Torino Creative Commons License 2002.07.26 0 0 44
Egyébként hétfôn próbálok ki egy 2.2TD-t, hát kiváncsi leszek mit produkál! Igérem megnyúzom amennyire csak lehet, aztán eldôl, mert nekem is sokat számít a gyorsulás, éppen ezért gondoltam a legnagyobb motorra, fôleg hogy turbo!

Meglátjuk!

A Volvo S60-asa D5 turbódízellel ment mint a barom, ha odaléptem neki! A francba, hogy az ember mindig kompromiszumok elé kerül, még ebben a kategóriában is, hiába a nagy motor, hatalmas nyomaték (280nm/2000) lószart sem megy az autó!

De majd elválik!

Torino

Torino Creative Commons License 2002.07.26 0 0 43
:o))
Előzmény: nemmindegy (42)
nemmindegy Creative Commons License 2002.07.26 0 0 42
Ha esetleg befolyásoló tényező lehet, a Nissant jóval kevésbé lopják (úgy tudom...)
Előzmény: Torino (38)
nemmindegy Creative Commons License 2002.07.26 0 0 41
Bocs, Bőrüléses, nem őrüléses :D
Előzmény: nemmindegy (40)
nemmindegy Creative Commons License 2002.07.26 0 0 40
Én sem használtam még tartósan őrüléses autót, egyszer utaztam vele ~100km-t.
DE!
Azt mondják az okosok, hogy a bőr az egészen más, mint a műbőr. Nem olyan izzadós-tapadós.
Szerintem inkább a tartósság és az egyszerűbb kezelés lehet a lényeg. Bár ez csak tipp, lehet, hogy nagyon ostoba.
Én (teljesen szubjektíve!!) a Primera mellett döntenék, fenntartva, hogy a Mazda 6 dögösebb autó (lehet, hogy gyorsabb is). De én elfogult vagyok (OKKAL !)
Előzmény: Torino (38)
palya Creative Commons License 2002.07.26 0 0 39
En a 2.2TD-t probaltam, es csalodas volt. Anno a sima 1,6D Golfom jobban ment erzetre. De lehet, hogy az ora mast mutatna...
Azt vartam, hogy ha nem is akkora, de kozeli gyorsulasban lesz reszem, mint a TDI Passatban, de nem. Elkezdtem nyomni, epp megjott az ereje, de a mutato mar tancolt a piros tartomany fele. Ha tenyleg 10,9 alatt van szazon, akkor nem tudom, miert ereztem sokkal gyengebbnek. A rugalmassagatol sem vagyok elajulva. Jo, nem csuklott, nem rangatott, de egy turbodizeltol kicsit tobbat vartam. Talan tul nehez a kaszni, es a motor is visszafogott (12X LE). Aki nyugodt stilusban akar autozni, annak bejon, de nekem valahogy csalodas. De az is lehet, hogy csak a ketezres Primera utan az.
A hangjat eleg jol elnyomtak, abszolut nem tolakodo, alapjarata folott majdnem mint egy benzines.
Előzmény: Torino (19)
Torino Creative Commons License 2002.07.26 0 0 38
Varshi!

Bocs a hülye kérdésekért, csak érdekel a véleményetek, a mercit meg azért passzolnám, mert azt meghagynám a taxisoknak és a kopasz kigyúrt legényeknek, tudom hogy általánosítok, de nekem ennyi a merci, ja meg német és rühelem a belsô designjukat!

Rover semmiképpen, nem hallottam túl jó dolgokat róla!
Mazda vagy Primera, szerintem e között a kettô között maradok, csak tudjak dönteni amig lehet, mert addig filózok, hogy visszavonják az ajánlatot, aztán meg jöhet egy matiz! :o))))

nemmindegy!
Polgári, nekem pont egy ilyen kaliberű kell, hatalmas a lábtér a hátul ülôknek, elôl is tágas, amikor beszáltam nagyon jó érzés fogott el, érdekes amikor az S60-ast kipróbáltam a "tágas tér" jelzô nem fogant meg az agyamban, mindamellett, hogy nem kis autó, de a Primera - szerintem - klasszisokkal nagyobb! Persze nem nyújtja azt a luxusérzetet, de nekem nincs is szükségem rá!

Szóval, csak az a rohadt bôrülés ne lenne!
Egyáltalán meglehet azt szokni, nem túl kényes, nem csúszkál benne az ember? Nem tudom! Talán ha kétszer utaztam bôrüléses autóban akkor sokat mondok, de nem emlékszem rá, hogy milyen érzés volt!

Üdv fiúk
Torino

Varshi_ Creative Commons License 2002.07.26 0 0 37
Torino:

> Azért nem írnak olyan nagyon rosszakat róla!

Stimmt. Nem is mondtam én is.

.
> A mercit viszont kihagynám,

De miért? :)

.
> egyébként mit tudsz Mongoos kartácsról és az ô Lybrájáról?

Huhh, egy talin megsasoltam kívül-belül a verdáját, pár szót váltottunk is, de rosszat nem hallottam a Lybráról. Passzolom a kérdést, eléggé kívül van a Lancia a látószögemből.

.
> És te (éssel nem kezdünk mondatot) meddig szándékozol megtartani a Stilócskádat,
> gondolom nem akarsz megválni tôle egyhamar

Na ja, az értékvesztése fiatalon a legjelentősebb. A "mi lesz?" kérdésre meg nem tudok válaszolni, mert anno megbuktam Csillagjóslásból... :)

Nekem a Stilo topicban felsorolt hibákon felül nincs bajom vele, eljárnék vele egy-két évig. Persze közbe jöhet bármi fordulat (hirtelen sok pénz kell, cégautót kap az ember, stb.), de hogy mi lesz mondjuk 2 év múlva? Meg milyen modellek közül választhat az ember? Összetett és nehéz kérdés. Hónapról-hónapra változhat a felállás.

.
> és mi lesz a következô járgány, megvárod a Fiat fejlesztéseket?

Passz. Igazán "márkahű"-nek nem mondanám magam, tehát sem elvetni, sem ragaszkodni nem fogok a Fiat név kapcsán. Mondjuk tény, hogy én effektíve (a többi topiclakóhoz képest) sokat szívtam mindkét Fiatommal, úgyhogy lehet, hogy kipróbálnék egy japánt is ezek után. :)

Aztán fene tudja...
Nálam számít, hogy teccen. Hogy rendesen menjen is (- ahogy Te is mondtad, "menjen, amikor akarom!").
Meg hogy kényelmes legyen. És hogy ne kelljen vele havonta szervízbe járni.

De ezen felül, hogy milyen presztizs társul a márka nevéhez... érdekel? Ha villantani, akarom mondani reprezentálni vesz az ember autót, az meg megint más kérdés.

Ennyi. :)
/Varshi

Előzmény: Torino (35)
nemmindegy Creative Commons License 2002.07.26 0 0 36
A Volvo S40-et felejtsd el. "Belső" információ, hogy a Primerával jobban jársz. Az S60 az már más... pénzben is.
Az új primera (meglátásom szerint) inkább egyfajta konszolidált középosztálybeli "polgári" (bocs) autó. Magasabb, nagyobb utastér, mint az előzőekben, kényelmesebb utazás hosszú távon (legalábbis a próba-vezetés alapján ezt éreztem...) pedig a régebbi primerákban is szép nagy helye volt még a hátul ülőknek is! Viszont ami elszomorít, hogy ez a csomagtér rovására ment. (450l, szemben a 495 / 505 literrel - négy- / ötajtós )
Én elfogult vagyok a japán autókkal, különösen a Nissanokkal szemben, ez tény. Viszont esetleg még egy Toyota Avensis is a látóteredbe kerülhet!
A Hondának az ACCORD nevű modellje van a Civic után (fölött) az viszont szerintem már kicsit magasabb árfekvésű. (Viszont általában a legerősebb / leggyorsabb motorokat a Honda produkálja...)
Esetleg javasolnám a Rover 75-öt. (Bár azt hiszem, az is kicsit több, olyan 7,5-8 M)
Maradj a Primeránál !! :)
Azért a pénzért annyi mindent kapsz az autóval, hogy nem győzöd majd nyilvántartani... :)) És az 5 év gari, az csak 5 év gari !!
Előzmény: Torino (35)
Torino Creative Commons License 2002.07.26 0 0 35
Varshi!

Azért nem írnak olyan nagyon rosszakat róla!

A mercit viszont kihagynám, egyébként mit tudsz Mongoos kartácsról és az ô Lybrájáról?

És te (éssel nem kezdünk mondatot) meddig szándékozol megtartani a Stilócskádat, gondolom nem akarsz megválni tôle egyhamar és mi lesz a következô járgány, megvárod a Fiat fejlesztéseket?

Torino

Előzmény: Varshi (33)
Varshi Creative Commons License 2002.07.26 0 0 34
Ja, az a C180-as Merci is elgondolkodtató 7.9-ért...
http://www.auto2.hu/tesztek/primera/konkuren.htm
Varshi Creative Commons License 2002.07.26 0 0 33
http://www.auto2.hu/tesztek/primera/teszt.htm
Varshi Creative Commons License 2002.07.26 0 0 32
Ugyan-ugyan, Kolléga... hát láthatod, hogy a sors is azt akarja, hogy beülj egy Mazdába... :D

(Amúgy kívülről okés az új Primera, belülről meg főként a képek és tesztek alapján ítélek; tehát egyáltalán nem mérce a véleményem.)

Előzmény: Torino (31)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!