Kicsit kiestem, meg ki is fogok, összeszaladtak a felhők...de most kicsit kikapcsoltam magam és bekukkantottam. Örömmel látom hogy itt is lassan beindul az élet, Lineákat egyre sűrűbben látni az úton (jó ez nekünk vagy rossz?)
Grunf: Ha sokat autópályázol 150-160-al akkor mjet. Bőven van ideje bemelegedni és ennél a tempónál a tjet tényleg szomjas jószág...rövid távokra inkább a benyást mondanám (ezt kifejtettem lejjebb, de be is fogom mert 1.:elég a GP topicban a benzin/dízel (álló)háború 2.:még ki is kapok itt, asszem csak ketten vagyunk tjet-el:) ) Csalódni nem fogsz a tesztvezetésen ezt garantálom, figyeld a fordulatot, ahogy elmondták ne ereszd 2000 alá. Ha a kárpit a döntő lehet a Dynamicba is tenni mindent, ami az Emo-ban van (fiat.hu - konfigurátor) de úgy az mjet tempomat nélkül is 4.580.000.- forint...szóval szerintem ha tényleg ez az egy baj akkor valami igényesebb huzat.
berigazek2: Lehet hazai. A FAM biztos nem hozta be, de vannak azért márkafüggetlen importőrök akik nem kötődnek központhoz. Lásd: 500-ast is hónapokkal a hivatalos FAM-os forgalmazás előtt lehetett kapni. Más kérdés a garancia/szerviz hozzáértés kérdése. Hivatalos, de ritka daraboknál (pl. Lancia Thesis) is csak a fejüket vakarják a szervizben.
Blue&me kapcsán: Blue&me leírás, más nyelvi fájlok, telepítési útmutatók Haladhatnának a magyarral is, a hangtárcsázás nem szereti az ékezetes betűket ugye, idióta módon angol fonetikával kell ejteni a magyar neveket szóval...de hasznos cucc, ez tény.
És egy kis saját: 750km után a tjet-el lassan 9 literre sikerült levinnem a városi fogyit BC szerint (de volt már 8,7-is, bár azt nem tudom reprózni), furcsamód nem azzal hogy alacsonyabb fordulaton váltogatok. Leszoktam a dízeles beidegződéstől (2500-nál váltás) és 3500 körül váltok feljebb. Könnyebben mozog, sokkal lendületesebb (tudtam ezt eddig is, de a megszokás...) és megy lefelé a fogyi. És egyre jobban érzem a tartalékot benne. Nem azt mondom hogy asztaqrva leszaggatja az arcom, de azzal amit tud adni vezetési élményben elérte hogy akár 10 liter fölött is hajlandó lennék itatni vele :) Valamit valamiért. Nem bántam meg.
Köszönöm megjött és működik is. de minden indításnál újra fel kell ismertetnem a telefonnal a blue&me-t. Szerintem ez nem ok. a telefon egy másik kihangosítós Blaupunkt (Hamburg)rádióval tökéletesen együttműködött, ha beültem az autóba azonnal egymásra találtak.
...véletlenül ment egy régi e-mailem is neked,amit a Fiat MO-nak küldtem és Ők küldtek egy leírást,de a Bravohoz...:((( nekem HP PDA-am van és azt küldték nekem,de addigra már megtaláltam én is a neten:)))
Grunf! Sterintem nagyon meg leszel elégedve az M-jet motorjával, és ahogy berigazek kolléga is írta, tudni kell, hogyan kell vezetni :-) Ha 2000 alá nem emgeded leesni a fordulatot, akkor azért tud tolni remdesen. És ha beleraksz kb 40ér bejáratás után egy tuningboxot, na akkor aztán hujjuj... :-)
El kell döntened, hogy mi a fontosabb, a "ménes és menés" vagy a kevesebb fogyasztás. Ha megelékszel a 150-nel, szerintem nincs probléma. Én még ugyan csak eygszer nyomtam a75 pacis Mjet Gp-met 140-ig, mert bejáratós (meg nem is járok pályán), de gond és erőlködés nélkül vitte! Gondolom a 90 pacis Mjet Linea pont annyival több a 75-nél, hogy a 150-160-at is erőlködés pörgés nélkül vigye. Viszont T-jet benyás nagyon kajálna szvsz ilyen állandó 150-160-nál!!!
Litebubu, az a Croma nem új (900 valamennyi km), valamint NEM magyarországi, mint láthatod nincsi is feltüntetve, hidd al a FAM nem forgalmaz Cromát itthon sjanos... :-(
Eddig Stilom volt, de nem voltam grafomán, mert semmi bajom nem volt vele öt éven kersztül. A fórumot minden nap megnéztem.(majdnem) Remélem, ez a Linea is követi a vonalat, mert legalább hat évre tervezek vele közös életet. Amúgy, ha nők nem lennének, valami olasz autóba lennék szerelmes.
Három autó közül szeretnék egyet választani, Kia Cee'd 1.6 CRDi, Ford Focus 1.6 TDCi és a Fiat Linea 1.3 MJet jöttek számitásba. Mindháromnak vanank előnyei-hátrányai, kinézetre a Fiat a legszebb, de aggodalmaim vannak a motor teljesítményével kapcsolatban, valamint az Emotion változatnál a bézs kárpit miatt. Szép is, kényelmes is, de hogy meg fog látszódni rajta minden szösz, hajszál, még a mákszem is :)) , az ziher. Jobban bejönnek a sötétebb tónusok. Ilyen a Dynamic, de itt meg sok extrát töröltek. :( Szóval, a Linea Emotion felszereltségű kivülről nagyon imponzás, luxusautó benyomását kelti. Emiatt gondolom okkal nem tették rá a farára a 1.3 -as jelzést, mert igencsak rontana az összhatáson..
A héten jelentkeztem egy Mjet próbavezetésre, akkor majd tisztábban fogom látni a dolgokat, hátha meg tud majd győzni a 90 LE és "luxuskárpit" :)
Nagyon gondolkodom a LINEA-n, mert nagyon tetszik, főleg az Emotion felszereltséggel. Viszont sokat járok autópályán,külföldre is, és 140-160km/h-val szeretek utazni,félek,hogy az 1.3-as nem bírná sokáig a kiképzést! Gondolom 160-nál már nagyon forog! Valahol azt olvastam,hogy az autómata váltóval még kevesebbet is fogyaszt. Eco-ban.
Na én felfederm a titkot. VChrisnek van automata váltója. Multijet. Ha VChris hajlandó átnézni ebbe a topicba, akkor biztos ad róla némi felvilágosítást :-))) CSacsaS, böködd má meg a cartárst, hogy nézzen be ide is :-)
A Fiatnak van kombija, majdnem így néz ki mint a photoshoppolt kép, úgy hívják hogy CROMA... és nagyon szép! Csakhogy kedves kis hazánkban nem forgalmazzák. Elvétve találni belőlük a használtautón, ezeket mint kintről hozzák be.