Jah, de ilyet már csak a 675, 1050-es motoroknál, KEIHIN ECU-nál lehet. A SAGEM nem tudta még külön-külön kezelni az ijektorokat. Ha jól belegondol az ember, azért elég brutál technika ez már, arról meg nem is beszélve, hogy a Triumph meg ráadásul elég könnyed hozzáférést ad az ECU-hoz. Hállelúja nekik! :) Tartsák meg ezt a jó szokásukat! :)
A fékpadi beállításról még annyit, hogy van olyan lehetőség, hogy hengerenkénti hangolás, na az tényleg versenyzőknek van. Szerencsére Ágó nem nyomta ezt le a torkomon, mert amilyen laikus vagyok simán bekajálom.
Itt egy kép a pólókról, az ár 2100Ft/db, eddig úgy néz ki péntek/szombatra készen lesz és Jana hozza is őket.
Egy kis segítséget kérnék! Ha valaki Mezőtúr közelében lakik, vagy van ismerőse aki el tudja jutattni a Mátra/Pest/Salgótarján közelébe, vagy onnan érkezik akkor szóljatok. Köszi
Jelenleg lefoglaltam 5 faházat és 2 darab motel szobát. Ebből egy faház a nem biztosaknak van fenttartva.
Pató Pali azt mondták, hogy van faházuk is motel szobájuk is, délután 2 körül hívom őket mégegyszer neked mit foglaljak, faház van(csak ágy van benne), vagy motel szoba.Nézd meg mi milyen, árak stb. http://www.matrakemping.hu/index.php
Lehet főzőcskézni. Van tüzrakásra kijelölt hely, áram is van. A nyársaláshoz én viszek vasat, ha bográcsozni is akarunk akkor ahoz hozni kell kellékeket.
nagyon halkan: ma úgy néz ki, hogy igen és egészen kicsi az esély, hogy változzon, de - ugye...vannak gyermekeink, meg bármi jöhet - mi nagyon szeretnénk ott aludni öten...
Pontyosan erről vala szó! De hogy mennyire úgymond alapok a gyári térképek már az is mutatja, hogy dyno pad nélkül is lényeges javulás érhető el csak ezen térképek használatával. http://www.tomhamburg.net/Tune_List.html Mivel nem versenyezni akar az ember, szerintem felesleges is a fékpados beállítás, de ahhoz hogy szépen muzsikáljon és jól működjön a bringa nem árt a gyárit a kukába dobni, ha hozzányúl az ember a légszűrőhöz, kipuhoz..stb..
Értem. Nem voltam eléggé világos: természetesen úgy értendő, hogy a tökéletes működés csak fékpadon állítható be. Hiszen ahogy mondtad minden blokk, minden kipuff rendszer más és más. A Speedhez pld csak 2 féle nyitott térkép van gyárilag, a 2 féle Arrow rendszernek megfelelően behangolva. De mivel az enyémen Remus kipufogó van, természetes, hogy ezzel nem lesz tökéletes.
Az persze érthető, hogy próbálkozol hol ezzel, hol azzal a térképpel, de teljesen optimálisra csak fékpadon hangolható a dolog.
Ha mindegy lenne mi van rajta, akkor felesleges lenne tölteni rá, mert a PC mindíg optimalizál? :) Még jó hogy az enyémet nem optimalizálja!!! Komolyra fordítva a szót, működés közben a számítógép gyakran drasztikusan beavatkozik, de szerintem túlnyomó részt az a lényeg amit rátöltenek! Az enyém pl. térkép csere után sokkal egyenletesebb és dinamikusabb lett. A gyári térkép általában amolyan útmutató, mindre ugyan azon "un. bázis" térképeket rakják típuson belül persze! Ami meg ugyebár nem 100%, hisz minden blokk más és más.
Bent vannak az új Wilbers rugók elől, de eddig csak annyi jött le, hogy nem kell full betekernem a két állító csavart, de majd tesztelem, hogy mit tud. Vlszg a hátulját sem úszom meg. Talán a futómű a leggyengébb pontja a Speednek, de persze ez csak viszonylagos. Kíváncsiságból ránéztem az Aprilia honlapjára, hát a Tuono Factory-t nem lehet megverni árban az biztos. Csak rút szegénykém, még a speed-nél is rútabb.
Egyébként a Frontosa régi szerelője csinálta a rugó cserét, rendben volt a srác. Kitisztította a sportlégszűrőt, megszüntette a gáz holtjátékát és ha már ott voltam beállította a láncfeszességet is.
Feltette a gyári térképek közül a legnyitottabbat is, de ezzel sajnos elkúrtuk a korábbi hibátlan beállításokat, most minden gázelvételnél úgy rotyog, ropog, mint egy géppuska. Szerencsére Ágónál megvan minden, úgyhogy hamarosan visszaáll a rend.
Ágó azt mondja, hogy bármelyik gyári térkép is van rátöltve, a PC mindig annyit fog rajta módosítani, hogy a legoptimálisabb legyen a működés. Vagyis mindegy hogy 1+5, vagy 2+4, vagy 3+3, de az egyenlet vége mindig ugyanaz. Vágja ezt a témát valaki?
Nagyon kíváncsi leszek a két új gépre, az egyik drótküllős kerekekkel van, és elől garantáltan nagyobb a kerék tehát minimum 19-es, talán egy igazi túraenduro lesz.
Aki tutira ott is laszik: Redsprint (4fő), Egri Tibi,ti,mi(2-4 fő)
Ezen kívül többen érdeklődtek de nem tudom ki akar még ott aludni, írt még Jucó is, Jana,Zozó, meg innen a fórumról is többen, van aki majd ott dönti el, hogy marad-e, van aki majd szombaton dönti el, hogy tud-e jönni. Eléggé képlékeny de sztem estére 10-15 fő biztosan lesz+akik nem alszanak ott de jönnek legalább ennyi.