Jah, de ilyet már csak a 675, 1050-es motoroknál, KEIHIN ECU-nál lehet. A SAGEM nem tudta még külön-külön kezelni az ijektorokat. Ha jól belegondol az ember, azért elég brutál technika ez már, arról meg nem is beszélve, hogy a Triumph meg ráadásul elég könnyed hozzáférést ad az ECU-hoz. Hállelúja nekik! :) Tartsák meg ezt a jó szokásukat! :)
A fékpadi beállításról még annyit, hogy van olyan lehetőség, hogy hengerenkénti hangolás, na az tényleg versenyzőknek van. Szerencsére Ágó nem nyomta ezt le a torkomon, mert amilyen laikus vagyok simán bekajálom.
Itt egy kép a pólókról, az ár 2100Ft/db, eddig úgy néz ki péntek/szombatra készen lesz és Jana hozza is őket.
Egy kis segítséget kérnék! Ha valaki Mezőtúr közelében lakik, vagy van ismerőse aki el tudja jutattni a Mátra/Pest/Salgótarján közelébe, vagy onnan érkezik akkor szóljatok. Köszi
Jelenleg lefoglaltam 5 faházat és 2 darab motel szobát. Ebből egy faház a nem biztosaknak van fenttartva.
Pató Pali azt mondták, hogy van faházuk is motel szobájuk is, délután 2 körül hívom őket mégegyszer neked mit foglaljak, faház van(csak ágy van benne), vagy motel szoba.Nézd meg mi milyen, árak stb. http://www.matrakemping.hu/index.php
Lehet főzőcskézni. Van tüzrakásra kijelölt hely, áram is van. A nyársaláshoz én viszek vasat, ha bográcsozni is akarunk akkor ahoz hozni kell kellékeket.
nagyon halkan: ma úgy néz ki, hogy igen és egészen kicsi az esély, hogy változzon, de - ugye...vannak gyermekeink, meg bármi jöhet - mi nagyon szeretnénk ott aludni öten...
Pontyosan erről vala szó! De hogy mennyire úgymond alapok a gyári térképek már az is mutatja, hogy dyno pad nélkül is lényeges javulás érhető el csak ezen térképek használatával. http://www.tomhamburg.net/Tune_List.html Mivel nem versenyezni akar az ember, szerintem felesleges is a fékpados beállítás, de ahhoz hogy szépen muzsikáljon és jól működjön a bringa nem árt a gyárit a kukába dobni, ha hozzányúl az ember a légszűrőhöz, kipuhoz..stb..