Köszi az infót de az az igazság hogy saját elképzelésem szerint szeretnék egy autót össze rakni. Nem restaurálásra gondolok,hanem egy egyedi autóra. Arra már lehet hogy nem is adnak OT rendszámot?Szerkezetileg marad minden csak kicsit más lesz. Ezért kellene olyan amit lehet alakítani.
Van kecskeméten is a szélmalom melletti ótókereskedísbe egy 230.4-es
OT-rendszámos világoszöld, már-már gyári álapotú szépség. 1,2misiért, ami nem sok érte tekintve,hogy ezzel már nem kell semmit csinálgatni, papirozni etc...etc
Egy régi Mercedes imádó vagyok,az első saját autóm 1990-ben egy w 1155 200-as diesel volt. Utána 5 db 123-as és eljött az idő számomra! Szeretnék vásárolni egy Állólápást csak benzinest, mivel állítólag bonyolult a dieselt hivatalosan is átalakítani. Szóval már hetek óta olvasgatok itt és segítséget szeretnék kérni,ha netán valaki tudna egy eladót annak is örülnék. Az ára is kicsit korlátoz mivel szeretném Én rendbe tenni ezért max. 400.000ft van rá. Nem ismerem a benzineseket nagyon és kíváncsi lennék melyik a legjobb?
Nem folyik...de e membran az sanszos...mindenesetre valami vakum az van mert mikor jaro motornal lepek a fekre akkor elszusszan valami alul a pedalnal...majd kb 20-30 mp amire megint vakum lesz es megint elszusszan ha ralepak....ha jol sejtem egybol ujra vakumnak kene keletkeznie...de itt az egybol az egy kicsit hosszabb :) Mikor szuszok akkor ertelemszeruen konnyebb is a fek...majd felkemenyedik es utana megint lofax!
Mindenesetre nem sajnaltam...tapostam neki egy nagyon gorombat kb 30-al ,hogy mit szol hozza...ugy meg hajlando is allora fekezni...de tuti orvosolni kell valamit!
Ugy van...a fekrasegito adta meg magat ez mar biztos...ha lehuzom a csovet akkor gyenge vakuum van ugyan de eleg halovany...nem tudom egyebkent milyennek kene lennie...tehat nagy valoszinuseggel devander problema...de, hogy azt, hogy lehetne orvosolno azt nem tudom!
Szet lehet azt szedni vagy orokre szerelve darab? Betetek, munkahengerek rendben....azon mar tulvagyunk...
A fékrásegítőt úgy tudod ellenőrizni működik vagy sem, hogy mész egy "elhagyatottabb" uton felgyorsítasz leállítod a motort és enyhén nyomod a féket ekkor elkezd fogyni a fékrásegítés. Ilyenkor ha erösebben fékezel akkor nagyon kell neki nyomni a pedált, hogy lassítson. Ha beindítod a motort visszajön a rásegítés és kevesebb fékerő hatásra megáll az autó. Ha semmi különbség nincs a leállított motornál és a beindítottnál akkor a fékrásegítőnél,-vákumcsőnél kell a hibát keresni.
At lett vizsgalva a fek es ugy tunik minden jo...betetek ujak, levego nincs...folyas nincs....de fek sincs :)
Ugy nez ki a vakumos rasegito a szar....lehuzva a vakumdobrol alig-alig sziv valamicsket! Milyennek kene lennie? Mit csinaljak vele?
Lekaphatom a vakumszivivattyut, csak par imbusz fogja...mit nezzek, mit csinaljak vele?
Ugye van 2 cso...az egyik a vakumdobtol jon a masik a szivosor fele megy.....Ami a szivosorhoz megy az mire valo? Oda tolja be a masik oldalrol szivott levegot? Van annak egyaltalan jelentosege?