Gyere, gyere! Szemed rendszeresen vesd e helyre!
E spec. nyelv-edz'teremben eszed (s nem tested!) kell tekergetned, szellemed (s ne feneked!) legyen emelkedett.
Vezesd e sereget szellemes feleletekkel fel nem fedezett nyelv-elemekhez!
Te szerelmes ember!
Esetem lelked megrezzentette: ez kedves nekem.
De Te - szerelmedre, kedvesedre epekedve - keservesebb helyzetben lehetsz! Neked nehezebb.
Ne veszejtsd el jelened, eltelt kedves perceket keretezz be nefelejcsek mellett, s keress enyhet sebedre, szerte-vert lelkedre: menj emberekhez!
Mennyekben legyenek Veled, segeeljenek, s vezessenek el egy kellemesebb helyzetbe, melyben esmeg lelkendezhetsz.
Jelzem: MELEG, s egyre MELEGEBB! De nem kergetlek megveszekedett, eszement fejjel szerkesztett egyvelegemmel lehetetlen helyzetbe, ellenben segedelmedre leszek:
1. Helyes: e nemzet egyszer megfeleztetett. (Jelenleg neves emberek sereglenek Pestre, s tenyereket veregetnek, emlegetnek meleg helyzetet, melynek kerek (10) esztendeje telt. Ezen eset rengetet tett keresett nemzetnek, mert egybekelhettek.)
2. Eszemben e nemzet helye leledzett messze, ellenben megvett telephellyel, mely ehhez vetten "nem messze" lett Pesthez. Persze ezernek fele, meg fele, meg fele (=125, :-)) km rettenet messze, pl. leereszett kerekes szerkezetemmel tekerve. (Egyebekben "messze" meg "nem messze" jellegzetes, …
3. Ezen szekeres-szervezet jegyez legmenedzsereknek tervezett, termetes egyedeket (6,8), meg nem termeteseket (pl. nejednek cekker helyett: 3). Kedvenc egyedem jegye ezt (3) eggyel verte.
4. Persze, persze: "cekker" helyesen!
Kedves egyedek!
Megleltem e helyet, melyet egyszer sem kerestem, de felette megkedveltem. Csevegnem kellemes Veletek. Eszes emberek helye ez, szerencse vezetett erre. Meglepett e szellemes nyelvezet, mely nekem nehezen megy ez este.
Egyszerre erre tellett. Rengeteg emelkedett elme helye ez. Kedvellek benneteket. Eszem nem felejt, jelentkezem.
Kedves Gyerekek!
Eltelt egy hetem, melyben nem kenyeremet kerestem,
s nem fetrengtem kellemes kereveten.
Helyette rengeteget festettem pl. veressel, nem, nem Ernst-et, helyette
kereteket, Fe-szerkezeteket (Fe egy vegyjel), melyek tereket,
kerteket szeletelnek szerte.
E cselekedetet ezennel nem szenvedhetem ezer+ezer hetekre.
Fellegek felett kerek test veszetten perzselt, s neck-em veres lett.
Kennen kellett, ellenben szederjesebb lenne.
Meglestem e webhelyet, rengeteg tele-stekszet (nem teletextet)
vesztettem, de nem neheztelek, mert rengeteget nevettem.
Jelenleg legkedvesebb hely e Web-Welt-ben.
Pipesmoker: egy embert rettegtem, melynek kedvence felleged s ennek smell-je,
melyet egy nyelvszerkezettel eregetett. Ezen ember egyetemen szemesztereken
szenvedtetett s nem lettem kleverebb.
Rengeteg eszem kevereg: e nevet meg nem fejthettem!
E nemzet egyszer (negyven...ben) felezve lett?
Telep emegyes mellett rendben lenne, de Pesthez messze. Ez meg nem messze. Ez megkevert.
Nem legmenedzserek, nem termetes... :lenne nevem erre. De ennek neve jelez, mely esetben emelkedett, nem jegye.
(Cvekker=cekker, nemde?) :-))
Jelezz egy keveset, s e nevet megfejtem.
Remek neved eszperente nyelven nem ejthetem!
E helyen, melyet emlegetsz, meg nem lephetlek, mert eszembe e helyet nem rejtetted.
Jelentened kellene nekem, merre menjek.
Nem szeptember megfelel!
Szerencse fel!
Ember-felek e teremben!
Este lett, hetem elkezdtem, jelentek. E mese nem e hetem nem eleje.
Reggel kedvesem elvezethettem egy helyre, melybe rendesen egy esetben mehetne: remek leplekkel rengeteget kereskedne. Kedvesem bement, remek lepleket kevergetett, emelgetett, nem egy ezreket :-( e helyen felejtett. De remek! Kedvesem teste ezen remek leplekbe tekerve remekebb!
Este bementem kedvesemmel egy helyre, mely embereknek kedvelt helye, jegyet vesznek, elhelyezkednek, nem fekete feszes lepelre merednek, melyen jelenetek peregnek. (Ember, ezen eszperente teremben: e mese neve megfejtve jelent neked egy serleget,
benne veres nedvekkel)Fekete meg nem fekete emberek jelenben meg nem jelenben rengeteget repkedtek,
rettenetesen sebesen verekedtek meg cselesen cselekedtek. Rejtjelek, emberfelett emberek, testetlen szellemek keveredtek. Nem tetszett.
Ezen jellegek neked mese-nevet nem eredeznek, legyen egy remek jel: Egy ember neve: Reeves.
Hetem kerekeken - hegynek fel, s lejtmenet - teperve fejeztem be. De menetben nem terjedt eszem erre: zsemle-test (mely reggelente mennyekbe menetel) ereje szeptemberben rettenetes lehet. Fejem, testem verte rendesen, s ezzel szemem mellett (lent, nem szegletben) kerek helyen, estre lelve veresbe ment. Szenvedtem. Kenegettem kenetekkel, tejfellel, de nem lett csendesebb. Este nem lehetett rendesen szenderegnem.
Rengeteg gesztenye terem helyeken, merre menetem vezetett. Leesett gesztenye-szemek leple keskeny, hegyes fegyverekkel kerekem ellen ment. Rettegtem, mert kerekem leereszthet, s szenvedve kell helyzetem megmentenem. (Megszereljem? Nem merem, nem teszem. Ellenben mehetek mellette…) De nem ez lett vesztem: szegbe kerekeztem. Szeg "rendetlen-szelepet" vezetett kerekembe, melybe teljesen belehelyezkedett, s szerencse, nem szelelt. Ellenben reggelre teljesen leeresztett… De nem nekem kell szerelnem! Megszereltethetem.
kellemesen telt eme hetem nem eleje...nem mentem el nedves helyhez, mellette tespednem nem lehetett, de megleltem egy remek textet, melyben egy elfeledett ember 1000-ben felcseperedve rettenetes emberekkel s nemes felettesekkel egyetemben sereget szervezett, s megkeresett egy-egy helyet, melyeken gyenge s kedves emberek teheneket legeltettek meg egyebeket termeltek, tettek-vettek, s eme kegyeten embertelen fenegyerekek termetes rengetegekben meneteltek, meg csellel bevehetetlennek teremtett remek termeket selejteztek le
rengeteg embert elejtettek, megfegyelmeztek egeknek rendelt szerzeteseket, melyek keveset tettek, rengeteget vedeltek s terheket vetettek emberekre, melyeket rendre beszedtek...
ezen emberek eredete fenn leend, helyeken, melyeken telente egeken sejtelmes jelek derengenek este, s e kerek test, mely errefele rendszeresen felkel hetekre nem jelenhet meg rendesen
ezen mese kedvencem: rettenetesen szellemes, kedves, s kegyetlen egyben s neve eszperente nyelven "veres szerpent"
Szepezden nem leledztem, mert stexemet elvertem remek hegylevekre:( :))))
de lesz nem szeptemberben egy "hegyleves emberek erre gyertek" ezt szervezgetem remek emberekkel egyetemben. Lepj meg ezen engem, gyere el.
Emberek! Felek! Gyermekek!
Nem lelkesen, de be kell jelentenem: reggelente s estelente egyszer-egyszer lehet jelentkeznem e teremben. Mert e textekre meredve, eszem tekerve, lelkem messze seperve ezer meg ezer perceket nem lehetek. Tennem kell rengeteget, nem tennem nem lehet: fent-embert felhergelhetem, elkergethet, kenyerem elveszthetem! Velem-emberek (rettenetes menedzserek) engem lemegyethetnek :) (off: lejárathatnak, jár=megy, járat=megyet, on), lent-emberek nevethetnek. Ez lenne nekem rettenetes!
Leveletek ezennel reggel s este keresem s megfelelem.
Rendben?
Esetedet nem lelkesen vettem. Ezek nekem sem kedvesek, de ehelyt nem kevesebbet nem tehetek. (meg persze nem ehelyt sem :( )
"gyenyeg+ejtetted elfelejtett nyelven": rettenetesen szellemes! tetszett!!!
e nyelvet elfelejtettem, egen :)
MNB: neked e hely kenyered, nem?
(jelek: "FED", jegy-benk)
Szerelmet, mert nem keresek, nem lehet lelnem. Egyetlenem megleltem, nekem megfelel, nem kerestem szebb nemet helyette-mellette egyetlen egyszer se.
Kedvesem esetleg felfedezhetem, lesz nevetnem.
Jelezted, eszedbe ment e jel: MNB, de szerkesztettem jegyzetet erre:
Szervezet, mely 'ndependent. Bele eszes, feddhetetlen, megvesztegethetetlen emberek kellenek. Ezek nemzet-"kes"-t teremtenek, s kezelnek, ne legyen rengeteg, de legyen elegend.
TV3-n egy reggel rettegve lestem embert (feje ellenszenves embereknek, melyeket esztendeje, nemzeted 'ppeg belevett egy seregbe - e sereg vezet nemzetet, szerkeszt rendeleteket), mely fennen mellet verdesett, fenyegetett. E szervezet nemzet-ellenes - jelentette -, nem teremt "gyenyeg"-et (ejtetted elfelejtett nyelven) eleget e nemzetnek. Szervezet fessen jeleket szeletekre, s menjen "gyenyeg" ezer s egy helyre!
Eszem elment, rettenetes! Neked lent levelemben jeleztem, jelen szekerem felfedted. Meg jeleztem: jele eleje kettes. Nem, nem, nem! Nem kettes, de kettes meg egyes.
Ber ez ennyere nem fentes... ;-))
Ember-feled egyetlenen menned nem engedett, mert jelezted, ez esetleg veszedelem lehet. De nem veszedelem! Lesznek emberek: szebb nemek meg nem szebb nemek, keverve. Nekem ember-felem ezen textekben (bent e teremben meg nem e teremben) meg nem jelent, de jelezte: keres kedvesnevet, jelentkez, levelez.
Kedvesneve nekem sem lesz fejemben. Nekem kell megkeresnem emberek mellett.
Hehe!!