Keresés

Részletes keresés

joxy Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1531
Igen, mint itt Tatán a vadludak :)
Előzmény: burgeri (1530)
burgeri Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1530

Így?

 

Előzmény: joxy (1529)
joxy Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1529
Vagy a sarokból indulunk a két helység közötti ajtóig, itt egy 45 fokos ív, és V betű alakban irány a másik sarok.
Előzmény: joxy (1528)
joxy Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1528
Egy 90 fokos forduló az úgy is 2 méter táv, és egymás mellé hajlítjuk a rakodót meg a megállót.
Előzmény: szaszza (1526)
burgeri Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1527
Ha ezt egyszerre működtetni/kipróbálni akarjuk a klubban, akkor kell bele terveznünk 30/60/90 fokos íves modulokat is.
Előzmény: szaszza (1526)
szaszza Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1526

Tervezgetés ötlet szinten:

1. Hurokforduló

2. Átvezető elem / 1 modul /

3. Bánhida megálló / 3 modul /

4. Átvezető elem / 1 modul / Közúti átjáró ?

5. Füszért rakodó / 5 modul /

6. Átvezető elem / 1 modul /

7. Hurokforduló

és ekkor visszafordultunk a könyvelő irodából, tehát jöjjön az ötlet börze !

H0ri Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1525
 Megkaptad a képeket?
Előzmény: H0 roland (1524)
H0 roland Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1524
Tamásékhoz veszprémbe is szervezetten megyünk pénteken lessz róla a megbeszélés?? ha lehet akkor én is mennék valakivel ha vanhely valakinél??

lóré Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1523
 Nem,ez még nem az.Ez annak az 1/3-a,ha nem kisebb.Az a nagy doboz még a szekrényben pihen dobozban.
Előzmény: vasútőrült (1522)
vasútőrült Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1522
Ami nekem is meg van.  (Dénes féle)
Előzmény: lóré (1519)
lóré Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1521
 Melyikre gondolsz? Így akartam...
joxy Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1520
Múltkor láttam a szlovák komáromi kikötőben a darut ilyen fejjel dolgozni, Eaos kocsikból rakta a szenet uszályba, brutális volt, pár harapás és üres lett a vagon.
Előzmény: lóré (1516)
lóré Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1519
 Melyilre gondolsz?
Előzmény: vasútőrült (1518)
vasútőrült Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1518
Ez az a Kibri?
Előzmény: lóré (1510)
lóré Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1517
 A kisteherautót is nekem kellett összeraknom...
Előzmény: joxy (1514)
lóré Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1516
 A daru a szenelő része lesz.Egy kétoldali markoló lesz a kanál,csak ahoz kell H0-ás lánc (van) és négy szál cérna,mert a lánc emeli fel-le a kanalat, a négy "kötél" pedig nyitja - csukja a kanalat.Ha készen vagyok vele,azt is felrakom.
Előzmény: joxy (1514)
joxy Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1515
Rajzoltam két féle hurkot is, 1000mm-es sugarak mindenhol, de a befoglaló méretek és a sin szükséglet szinte ugyan az (210cm * 310cm). Az aszimmetrikuson, a hosszú Roco váltó van, a másikon nem terveztem konkrét váltót, mert az Y-váltó szögeinek függvénye, hogy hogyan jön ki pontosan.
Anyag szükséglet kb. 7,3 méternyi flexi sín.
Még meggondolandó a veszprémiek megoldása is, ahol egy külön elágazó Y modul van és utána kisebb egyenesekkel csatlakoznak a nagy körívhez.
Aztán még meggondolandó, hogy a hurok íve 45 fokos, fűvel-fával díszített legyen, mert akkor azokat igény esetén lehet külön használni az egész nagy rendszer kanyarjainak létrehozására is.
Ha viszont bevállaljuk a rejtett változatot, akkor nagyobb anyag költség árán, mehet a kisebb 600mm-es sugár és akkor 80cm-el kisebb az egész.
hurok 01hurok 02
Előzmény: burgeri (1508)
joxy Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1514
lóré:
Aranyos ez a kis teherautó!
A daru, a szenelő része lesz?
Előzmény: lóré (1511)
lóré Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1513
 Megnézted azt a dioráma készítést?
Előzmény: oleg08 (1512)
oleg08 Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1512
Ez nagyon jól néz ki!
lóré Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1511
 Joxy! Itt a Fremo alaptípusa, egy 1952-es Galant.Nekem csak ez van...galant
lóré Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1510
 75 %-ban kész a daru.
lóré Creative Commons License 2008.11.16 0 0 1509
 Egy kép a hétvégi ménfőcsanaki találkozóról:csoportkép
burgeri Creative Commons License 2008.11.16 0 0 1508

Főpróbának viszont remek lehetőség lenne, még ha csak működtetésre adnánk át, és mi magunk nem vennénk részt a játékban (annak ellenére, hogy a lábméretek nem a mostani terveink szerintiek), mivel szerintem a többségünk (vagy egyikünk sem) nem rendelkezik országosan egyedi pályaszámú mozdonyokkal és kocsikkal.

Április viszont még 4,5 hónapra van tőlünk!

Előzmény: 2xlion (1504)
burgeri Creative Commons License 2008.11.16 0 0 1507
Már nálam vannak a Csonka Laci féle méretek. Beszkennelem, aztán szétküldöm.
Előzmény: 2xlion (1505)
burgeri Creative Commons License 2008.11.16 0 0 1506
Akkor ezt nem lesz könnyű összehozni.
Előzmény: 2xlion (1503)
2xlion Creative Commons License 2008.11.16 0 0 1505
Az állomási peron mindenképpen két modulon lesz, ami sacc/kb 2 méter. :-)
Előzmény: joxy (1482)
2xlion Creative Commons License 2008.11.16 0 0 1504
Mindenkinek mást jelent a vasútmodellzés. Nekem nem tetszik ez a szigorú menetrendhez, bárcához, stb-hez kötött üzemeltetés. Természetesen ha az egyesületünk úgy dönt, hogy igen, akkor elektronikailag a modulokat erre is alkalmassá tesszük, bár meg kell mondjam, Fremo-val még nem foglalkoztam, s így egy kicsit szorosnak érzem a határidőt a modulépítés jelenlegi tempója mellett.
Előzmény: burgeri (1499)
2xlion Creative Commons License 2008.11.16 0 0 1503

Nem tudom, nem tőlem függ. Akkor kell majd mennem amikor két konkrét kolléga is ott van.

Előzmény: burgeri (1498)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.16 0 0 1502
Pár kép a Ménfőcsanak-i látogatásunkról.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!