Keresés

Részletes keresés

y42 Creative Commons License 2005.06.14 0 0 131

A régi katalógusok nekem is megvannak, de én igyekszem mindig az aktuális év árait összehasonlítani más irodák ajánlataival. Ebben az évben az árak tekintetében nem rossz a Necki. Kérdés, hogy a szolgáltatás szinvonala hogyan fog alakulni. Tizenkét nap mulva indulok, majd a tapasztalatokról beszámolok.

(a Travel Service című ?légitársaság? miatt meglehetősen aggódok)

Előzmény: steely (130)
steely Creative Commons License 2005.06.14 0 0 130
Hello!
Visszamenőleg 3 évre megvannak a Neck. katalógusok.
Véleményem szerint az idei áraik, -szállodai szállások- nem versenyképesek a hasonló színvonalú irodák áraival.
Sok a szponzoráció, magasak a média reklámpercek árai...
Többek között ezért nem velük megyünk az idén.
Előzmény: _Napster (123)
_Napster Creative Commons License 2005.06.07 0 0 129

Szia Szetka!

Ezeket a fotókat az ismerőseid feltehetnék a Korfu topicba is, azért hogy mások nehogy ide foglaljanak. Tényleg nem üti meg a négycsillagos szintet! Utazás előtt mindenkinek azt tanácsolom, hogy a német hotelértékelő honlapokon nézzenek utána a kiválasztott szállodának, ezeken az oldalakon azok értékelnek akik ott nyaraltak, nem pedig az iroda, aki a szálloda megnyitásakori állapotot írja le. Én az ezévi szállodánkat kb. 100 szálloda közül választottam ki. A másik megoldás ez a fórum, itt nyugodtan lehet kérdezni, érdeklődni (szerintem néhány törzsfórumos sokkal többet tud az utazásról mint az irodákban dolgoző hölgyek, urak többsége!). 

Előzmény: Szetka (128)
Szetka Creative Commons License 2005.06.07 0 0 128
rozsdás (de nagyon hűtő) = rozsdás (de nagyon!) hűtő
Szetka Creative Commons License 2005.06.07 0 0 127

A következő képen épp egy vasdarab található a "gondozott" kertben, ezekből jó pár darab volt!!!!

 

Előzmény: Szetka (126)
Szetka Creative Commons License 2005.06.07 0 0 126

Úgy látszik "lenke" vagyok, egyszerre több képet nem tudok feltölteni, de majd akkor külön-külön!

 

Azért ez elég alap a reklamációhoz, nem? TUI szerint viszont ez a berendezés tökéletesen megfelel egy magas színvonalú appartmannak! Hát szívből kívánom nekik, hogy ilyen szolgáltatást kapjanak ők is!

 

Szetka Creative Commons License 2005.06.07 0 0 125

Ez egy  négy  csillagos appartmann berendezése!

 

 

Szetka Creative Commons License 2005.06.07 0 0 124

Szia Napster!

Mindenben egyetértek veled. Ibizára egyébként én nem akartam menni, csak  feltűnt, hogy már az sincs benne, nagyon kevés a spanyolországi út,  elég sok a görögországi, és csökkentek a török szállodák (nekem szívem csücske Spanyolország, bár tavaly Törökország voltunk, most egy pár nap múlva meg Kréta lesz).

A TUI-val nem teljesen lefutott a meccs még, a végső megoldás hátra van (amelyet nem is ők, hanem a közvetítő iroda ajánlott végül fel), de szívesen leírom, mert nagyon se.gel álltak a probémához.

Tavaly Korfun a Hotel Gellina Village-ban egy "4*-os" appartmannban foglalt helyet az ismerősöm (2 felnőtt 1 gyerek). Az ott készült fényképek önmagukért beszélnek, rozsdás (de nagyon hűtő), lepukkant mikro, ismeretlen eredetű vasdarabokkal teli szemetes, gazos kert. A légkondi inkább meleget fújt, mint hideget, a fakultatív kirándulás elmaradásáról nem értesítették őket, reggel 7-kor várták a buszt, s akkor derült ki, hogy nem lesz kirándulás, az idegenvezető a telefonhívásra annyit reagált "hát maguknak nem szóltak?" (Mégis kinek kellett volna szólnia, ha nem neki, az ott nyaralók nem ismerik egymást!)

Nem sorolom tovább (pedig lehetne), hazaérkezéskor küldtek egy reklamáló levelet némi visszatérítést  kérve, fényképmelléklettel, ami  alátámasztja, hogy ez messze nem 4*-os szálloda. A válasz annyi volt - nagyon lerövidítve - hogy mások nem reklamáltak, még soha nem jeleztek problémát, tehát ez így jó ahogy van, és a válasz mindkét esetben (a második ügyvédi levél volt) több, mint egy hónapot vett igénybe.

Hosszas levelezés, ügyvédi felszólítást, perrel való fenyegetés, stb. után végül a közvetítő iroda - saját keretéből - ajánlott fel a következő foglalásból 10% kedvezményt, de ezt még különböző okok miatt (pl. az idén kiválasztott szálloda a Neckermannál sokkal olcsóbb volt, így nem lett volna értelme a TUI-katalógusból választani a kedvezményt miatt).

Képet még nem töltöttem fel, de megpróbálok mutatóba egyet-kettőt feltenni, így egyértelmű lenne, hogy miről van szó!

 

Előzmény: _Napster (123)
_Napster Creative Commons License 2005.06.06 0 0 123
Sziasztok!
Szomorú tény, de igaz. Már a Neckermann sem a régi. De még így is a legjobbak közé tartozik. Szerintem az egyáltalán nem baj, ha csökkentik áraikat, ez megfigyelhető tendencia: a nyaralások olcsóbbak lettek más irodánál is (csak az illetékek emelkednek állandóan, az ezévi görögországi illeték pl. egy fapados repjegy ára illetékkel (18.000HUF!!!). Azonban a minőséget szem előtt kellene tartani egy ilyen neves irodának. A mostani katalógusuk nekem sem nyerte el tetszésemet (pedig eddigi legkedvezőbb árat sikerült kialakítaniuk), ezévben mégis a Tui-val utazunk. A First Minute katalógusukat is átkéne gondolni, mert ugye az márc. 31-ig érvényes, utána jön az igazi árlista ahol a szezonok árai eggyel tolódnak (pl. C=D), de néhány szálloda megmarad first minute áron a többiek pedig bizlom bónusz kedvezménnyel ugyanannyiba kerülnek mint a first minute. Másik dolog ami nem tetszik a NUR-nál, hogy szinte mindenhova a TS-sel repül (lsd. Egyiptom topic több órás késések, Aeroviva charterek stb. ). A NUR állítása szerint a Malévnek korlátozott a kapacitása. Ez igaz, de azért pont egy ilyen iroda utazik a rosszabb légitársasággal. Itt hozzátenném, hogy a Malév Charter sem az igazi, tavalyi ellátás siralmas volt, nem adtak fülhallgatót stb.
Különben nincs tökéletes iroda, kicsiny problémák mindenhol adódhatnak.

Szetka: Ibizára már tavaly is Ibiza-Gerona vonalon mentek gépek, s kereslet csökkenése miatt nem indítanak járatot. Elég drága sziget, a magyar fiatalok meg sajnos nem engedhetik meg maguknak, hogy a buliszigetre utazgassanak.
Talán jövőre megint lesz járat. Tui-s problémákra kíváncsi lennék :)
Előzmény: Szetka (122)
Szetka Creative Commons License 2005.06.06 0 0 122

Szia V42!

Ha visszaolvasod a topicot, találsz benne magyarázatot a tömegturizmusra. Túl drágák voltak, kevesebben tudták megfizetni, csökkent az árbevételük, levitték az árakat (nyilván a minőséget is) többen foglalnak, így meg tudnak maradni a piacon. Én is csak azóta utazom velük, amióta megfizethető számomra. A "névtelen" irodákkal egyáltalán nem merek menni (pedig nevesek is tönkre mentek már; tehát semmi sem garancia, de mégis...). A Tensi számomra irgalmatlan drága, a TUI szintén elég húzós, ráadásul a közeli ismerőseimnek volt velük probélájuk. Eddig még az ár/érték arány bejött a Neckermannál, de úgy látom, hogy sok ok miatt pengeélen táncolnak. Rengeteg múlik a munkatársaikon, és sajnos a hozzáállásuk sok esetben hagy néminemű kívánnivalót maga után. Rendkívül rugalmatlanok. Idén pl. úgy jártam a foglalással,  hogy amit kinéztem az abban az időpontban nem volt két hetes, korább indulásúból is a repülőn már csak pár hely volt; kértem őket, hogy foglalják le telefon, vagy fax, vagy e-mail rendelésre, és még aznap délután (munka után) befizetem, nehogy az is elfogyjon mire kijutok az irodába. "NEM LEHET"  volt a válasz, kénytelen voltam elkérni magam, amit a főnökök nagyon de nagyon nem szeretnek (sehol!). Úgy gondolom, hogy egy normális, humánus hozzáállással ezt meg lehetett volna oldani. Ember- és jellemfüggő! Nem tudom, hogy központi irányításra, vagy maguktól ilyenek?! Mégiscsak ők akarnak eladni! Nem?

(Nem beszélve, hogy sok más irodánál az ilyen jellegű foglalás nem jelent problémát.)

Az idei katalógusuk pedig elég szegényes, pl. egy az egyben kimaradt Ibiza, Spanyolorszgába Salouba - isten tudja milyen oknál fogva - nem indítanak repülőjáratot, az egyes szálláshelyeken is kevesebb a kínálat, mint tavaly, plánek a tavalyelőttihez képest. Nem tudom miért.

Idén még én is velük utazok, aztán meglátom, hogy jövőre lesz-e pozítiv változás náluk. Az előző hozzászólásomban és a fent említettek azért jelentősen megrendítettek a hozzájuk való hűségemben!

Előzmény: y42 (121)
y42 Creative Commons License 2005.06.06 0 0 121

Én úgy látom, hogy amikor a Neckermann megjelent Magyarországon, akkor az igényesebb turistákat tekintette a célcsoportjának. Már tavaly is éreztem, de az idén már teljesen biztos vagyok benne, hogy a "tömegturizmus" lett a cél a minőség rovására. Kétségtelenül az áraik is jóval kedvezőbbek mint régen voltak (érdekes elővenni néhány évvel ezelötti katalógusokat, és összehasonlítani az árakat)

Jellemző a Travel Servicével történő charterezés is a néhány ezer forintos árelőny miatt.

Csak nagyon csendben jegyezném meg, hogy amikor drágább volt a Neckermann, akkor sem nyújtott kiemelkedő szolgáltatást (legalábbis a magyar utasoknak a német, vagy osztrák utasokhoz képest). Az is tény, hogy a Neckermann a "nyugati" piacokon is csak az alsóközép kategóriát képviseli.

Egy ilúzióval kevesebb.........

(azért még ezen a nyáron velük utazok)

Előzmény: kardszárnyú egér (120)
kardszárnyú egér Creative Commons License 2005.06.05 0 0 120
Valami megváltozott Neckermannék házatáján. Eddig, miután néhányszor igénybe vettem, olyan benyomásom alakult ki, hogy a Neckermann nem olcsó, de megbízható szereplője a honi utazási piacnak. Mos viszont… Egy utószezoni olaszországi apartmant kívántam (májusban) lekötni ill. befizetni, ezt előbb gondosan kiválasztottam a Neckermann színes katalógusából, és bementem a Szt.István krt.29. (Nyugati tér) alatti irodába. Már az gyanús volt egy kicsit, hogy az ügyintéző hölgy borzasztóan el volt foglalva valami adminisztrációval, emiatt 20 percig instanciáztam az asztal előtt, miközben ő cca.2 percenként „egy kis türelmet” kért. A korábbi években megszoktam náluk, hogy az ügyfél fontosabb volt, mint a papírmunka, ha kudschaft jött, azt félretették. Ám ezt még lenyeltem volna. Amikor papírmunka végeztével rám került a sor, előadtam a kívánságomat, egy viszonylag olcsó apartmant az észak adria egyik közismert üdülőhelyén. Egy – két kattintás a computeren és a hölgy lakonikusan közölte: „nincs.” Vagyis nem: „sajnos már elkelt” vagy valami ilyesmi, hanem nincs és kész. Ezután – még mindig gyanútlanul – elkértem újra a katalógust, gondolván: választok másikat. Amíg lapozgattam, a hölgyet telefonhoz hívták. Ezalatt valami nem volt világos, ezért kérdéssel fordultam a szomszéd asztalnál az éppen szabad másik hölgyhöz. Ő készségesen segített, ám közben halkra fogott szóval elárulta: a kért apartman – és most jön a lényeg – SOHA NEM IS VOLT a valóságos kínálatban, valószínűleg – olcsó lévén – már a katalógus kiadása előtt megkapták a csókosok, vagy egyáltalán nem is volt, a fontos az, hogy nekik az adatbázis egyetlen darabot sem engedett ebből eladni, amióta a katalógus megjelent. Elgondolkodva a dolgon, azért mégis találtam a katalógusban egy másik – persze nem jobb, csak jóval drágább – apartmant, így amikor a hölgy befejezte a telefonbeszélgetést, ráböktem arra. És íme láss csodát: AZ volt. A legfontosabb azonban most jön: miután mindenben megegyeztünk, és fizetésre került a sor, átadtam a bankkártyámat, ő pedig – ahelyett, hogy annak rendje és módja szerint –lehúzta volna, szépen komótosan elkezdte felírni a kártya számát! Úgy kaptam ki a kezéből a kártyámat, mint akit a bolha csípett meg. Felháborodott tiltakozásomra felelős vállvonogatás kíséretében csak annyit mondott, hogy nekik ez előírás, ha nem akarom akkor fizessek készpénzben. Nos: ebben a pillanatban döntöttem el nagy – nagy szomorúsággal, hogy a Neckermannt örökre elfelejtem. A dolog azért azóta is foglalkoztat: vajjon a „jónevű” Neckermann ezt teszi a németországi ügyfeleivel is?
Szetka Creative Commons License 2005.05.19 0 0 119

Pár hónapja olvasgatom a topicokat, hozzászólóként új vagyok. Már többször utaztunk a Neckermannal, eddig nem volt problémánk vele. Most viszont egy kis félrevezetést fedeztem fel, sajnos már csak a foglalás után, de mivel az utazás előtt vagyunk, még legalább lelkileg fel lehet rá készülni.

Krétán, Agia Pelagiában az állítólag 4*os Hotel Blue Bay-nél egy szóval nem említik, hogy a 250 m távolság a parttól "függőlegesen" értendő, ugyanis hegyoldalban helyezkedik el, ráadásul a városon kívül, 2 km-re (ezt sem tartalmazta a katalógus)! Egy hotelkritika lapon pedig csupa-csupa rosszat olvastam róla, max. 2,5 *-ra értékelik. Azt írják, hogy hegymászó jártasság kell a hotel megközelítéséhez, ráadásul borzasztó rossz a kaja. Igaz ezek német vélemények voltak, és mint tudjuk, nekik semmi nem jó, de azért egy kicsit elkeserített a dolog. Amikor a Neckermann-központnál rákérdeztem a hegyoldalra, azt váaszzolták "nem lehet mindent leírni a katalógusban" (!!!). Szerintem a hotel elhelyezkedése az egyik legfontosabb információ lenne, nem a szoba színét kérdeztem.

Egy kis tájékoztató, ha valakit érdekel: Travel Service gép megy, 13.00-kor indul, folyamatosan nézem a www.bud.hu oldalon az indulásokat, ma indult másodjára, eddig nagyjából időben indult, azaz 13.20-kor már "felszállt" jelzés volt a járatinformáció.

Beus 4 Creative Commons License 2005.04.21 0 0 118

szia steely! :)

 

Most Krétára utaunk, tehát maradunk Görögországnál :) Akkor idén nem futunk majd össze. :( :)

 

Nagyon jó utat nektek is :)

 

Szia

 

Beáta

Előzmény: steely (117)
steely Creative Commons License 2005.04.21 0 0 117
Szia Bea!

Az idén merre mentek?
Megint Korfu, vagy másfelé indultok?
Mi T.országot jelöltük ki úticélnak, remélem ez sem lesz rossz!
Üdv!
Előzmény: Beus 4 (108)
dombi1 Creative Commons License 2005.04.06 0 0 116

Remélem nem ö lesz az idei csödbemenös banda!

 

Üdv.

Moncsa24 Creative Commons License 2005.04.06 0 0 115
Sziasztok! Láttom a Travel Service a téma. Mi most utaztunk velük Braziliába. 12 órát vártunk Tenerifén mert elromlott a gép. És Prágából kellett hozni hozzá alkatrészt. Amugy pontosan indulnak.
Előzmény: _Napster (114)
_Napster Creative Commons License 2005.04.05 0 0 114
Szerintem is pimasz dolog, hogy az árkatalógusban "charterjárat"-ként tűntetik fel, pláne egy olyan irodától mint a Neckermann. Ez szerintem azért van, mert többságiben a "jó hírű" Travel Service-zel utaztatna. (Több órás késésekről híres társaság, bár az új törvény miatt ez valószínűleg megváltozik)
1. Mallorca - a menetrendszetrintiek Wizzair a charter az Malév (ez délutáni gép)
2. Malaga és Tenerife - Travel Service
3. Görögország - Travel Sevice kivéve Zakynthos Malév charter
4. Ciprus - menetrendszerint Cyprus Airways a charter pedig Malév
5. Törökország (AYT) - ebben nem vagyok biztos talán Wizz, de a feláras az biztos, hogy Malév charter (06.20-08.29)
6. Palermo - Malév charter
7. Egyiptom - Travel Service
8. Málta - menetrendszerinti Air Malta, a charter Malév
9. Tunézia - Tunisair
Mellesleg a Malév charterek menetrendje már fent van a honlapon, ha valakit esetleg érdekel.
Előzmény: y42 (113)
y42 Creative Commons License 2005.04.05 0 0 113

Én már harmadszor készülök a Neckermannal utazni. Ami jó lenne:

1., a magyar vendég ne legyen másodosztályú a német vendéghez képest (buszok minősége, szállodai szobaelosztás)

2., a Neckermann elárulná, hogy melyik légitársasággal utaztat. Az külön öröm lenne, ha azt is lehetne tudni, hogy délelött, vagy délután (netán éjszaka) indul a gép.

 

 

 

Előzmény: Gaven (112)
Gaven Creative Commons License 2005.04.05 0 0 112

Sziasztok!

Örömmel látok itt néhány ismerős nevet az Egyiptom topicról!

Tavaly Tunéziába utaztam a Neckermannal, idén én is Egyiptomot választottam, szintén a Neckivel. Tavaly jó tapasztalataim voltak az irodával kapcsolatban, és igazából tényleg azért választom őket, mert ezekben a viszontagságos becsődölős időkben szeret az ember biztosra menni (bár az itt olvasottak nem túl bíztatóak!).

Az az igazság, hogy sok évvel ezelőtt Jorgos-szal utaztam többször is és elégedett voltam velük, nagyon meglepett, amikor bekrepáltak. Kicsit hiányolom a Neckinél azt a figyelmességet, ami a Jorgosnál megvolt a visszatérő, "hűséges" utassal szemben. (Az idén egy csöppet sem hatotta meg az ügyintézőt, amikor bejelentettem, hogy tavaly is velük voltam.) A másik, amit hiányolok, hogy nem kapok elég infót: nevezetesen, amikor dilemmába kerültem, hogy melyik szállodát ajánlaná inkább, akkor kiderült, hogy a katalógusban leírtak alapján én többet tudok, mint az ügyintéző. Ez önmagában nem baj, hiszen nem várható el, hogy szegény az összes hotel kívülről fújja, de ilyenkor jó lenne, ha telefonon elérhető lenne egy Egyiptomos szálloda-szakértő" munkatárs, vagy valami...

y42 Creative Commons License 2005.04.05 0 0 111

Kedves Attika1!

Visszajöttél már a sízésből???:-))

 

Mit tudsz mondani a 94-s hsz.-hez???

Beus 4 Creative Commons License 2005.03.21 0 0 110

Szia littefoot!

 

igen, minden rendben volt. Pontosan indult a gép oda és vissza is. idén szintén Travel service-val utazunk a Neckermannal, de most Krétára.

 

Szia

 

Beáta

Előzmény: littlefoot (109)
littlefoot Creative Commons License 2005.03.20 0 0 109
Szia Beus 4!Minden rendben volt?Időben indultak?Mert azt hallottuk,hogy sok a késés velük.
Előzmény: Beus 4 (108)
Beus 4 Creative Commons License 2005.03.20 0 0 108

Szia littlefoot!

 

Én 2002-ben az Eurotoursszal utaztam a Travel service-val Korfura, tavaly pedig a Neckermannal utaztam szintén Korfura.

 

Sziívesen válaszolok a kérdésedre, ha tudok.

 

Szia

 

Beáta

Előzmény: littlefoot (106)
FLaci Creative Commons License 2005.03.19 0 0 107

Hi,

 

Szerintem senki, mert júniusban megy az elsõ gép, tavaly meg még Malévval mentek. Én 2003-ben voltam (N + Malév + Korfu), nem volt rossz...

 

Bye, L.

Előzmény: littlefoot (106)
littlefoot Creative Commons License 2005.03.17 0 0 106
Hello ! Azt szeretném megkérdezni ,hogy utazott valaki a NECKERMANN szervezésében,KORFURA Travel Service -el?
szendem Creative Commons License 2005.03.17 0 0 105
Örülök, hogy segíthettem.
Abban pedig biztos vagyok, hogy még a várakozás izgalmánál is csodásabb érzésekben/élményekben lesz részed odakint.

Fotók délután mennek.
Üdv.: Márta
Előzmény: y42 (104)
y42 Creative Commons License 2005.03.17 0 0 104

A lelkesedésem nöttön nő!!

A hotel kiválasztás már nem kérdés, mivel befizettük az utat. Általában mindig ilyen korán szoktam befizetni, egyrészt a választék miatt, másrészt azért hogy tervezgetni, álmodozni tudjak. Sokszor mondtam már, hogy az utazásig hátralévő három hónap a legszebb, amíg az információkat gyűjtöm, amig a várakozás izgalmát élem át. Maga az utazás már nem is olyan érdekes:-)))))

Az e-mail címem elérhetővé tettem (ha esetleg oda szeretnél képet küldeni:-))

Előzmény: szendem (103)
szendem Creative Commons License 2005.03.17 0 0 103

Igen, beépítettnek tűnik, de valójában nem olyan mértékben, mint a többi városi hotel. Egyik oldálán sincs közvetlenül másik szálloda. A tunéziai hotelek kertjeihez semmi nem hasonlítható! Én a sousse-i Marhaba Beach-ben töltöttem egy gyönyörű hetet.

Visszatérve Hurghadára; amennyiben a tunéziaihoz hasonló környezetre vágysz, talán a Palaciót kellene választanod. A képek alapján az impozánsabb kerttel rendelkezik. Viszont abban az esetben, ha nem a kert az elsődleges szempont, mindenképpen a Surise Holidayst ajánlom. Van bőségesen napozóágy, de nem árt időben gondoskodni. Én úgy oldottam meg, hogy - bár "tiltják" - az első nap lerendeztem a beach-boyokkal. Náluk volt végig a kártyánk és "megterítettek" minden reggel a kedvenc helyünkön.

A centrum kb. 8-10 perc könnyű sétával elérhető, ahol a vásárlási lehetőség ugye adott. Palackozott vizvásárlási lehetőség, gyógyszertár még közelebb is van.

Vannak képeim a hotelről, szívesen közreadom,de csak később, mivel lefagyott a DVD meghajtóm és meg kell várnom a fiam ébredését, az ő gépéről menni fog.

Egyébként én Egyiptomban jártam nyolcszor. Nem tudok betellni vele.

Üdv.: Márta
Előzmény: y42 (101)
BonLaci Creative Commons License 2005.03.17 0 0 102

Szia!

 

Megint, beszámolót nem írtam, de majd megerőszakolom magamat.

 

Szia Laci

Előzmény: szendem (100)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!