Pénzverdei, Pv vasútról minden jöhet, történelmi leírás, adok-veszek, képek, stb...
Más kereskedelmi portálok felhasználóinak itteni keresése, itteni beazonosítása (Vatera, olx stb.) TILOS és kizárással jár.
Nagyon szép lett, gratulálok. Magassága kb azonos a Pannónia/Helikon kocsikéval vagy az maradt Előre méret? Ha megoldható, tegyél fel képeket Előre és Pannónia/Helikon vonatba sorozva is, vagy olyan kocsikkal együttállásban, az árnyok miatt. Az eddigi legszebb-legigényesebb átalakítás ez, amit láttam.
Az értelme a pereskedés, üzleti érdekek sérelme, stb. Nem én találtam ki, tőlem maradhatott volna. De ha az ember moderátorkodik, akkor neki is be kell tartani a részére előírt szabályokat.
De az ilyen kérdéseket a közlekmodis topikban illik föltenni. Kéretik ezt legközelebb betartani!
Ez tényleg nagyon szép lett! Ezentúl másképp nézek az Előre postakocsikra is. Lesz még más is a sorozatban? A vezérlőkocsi és a postakocsi után esetleg egy motorkocsi vagy mozdony?
Nagy ötlet! Szép munka! Az egyik régi Petrik könyvben is szerepelnek Elöre kocsikból összerakott, hosszú vagonok, de nekem ez a telitalálat! Gratulálok!
A forgórész egyáltalán nem biztos, hogy leégett. A motorból jövő füstöt nálunk rosszul beállított szénkefék és retkes kommutátor, illetve olajhiányos csapágyazás okozta. Sokat állt a mozdony. Kb. fél óra alatt megjavítottuk, pár csöpp olaj és egy kis csavarhúzó segítségével. Az izzóhiány meg orvosolható, ha valahol 12V-os vagy 24 V-os izzóhoz lehet jutni. Beszerzésében szívesen tudok segíteni, de csak júli 8-tól.
- Pannónia trafó+kapcsolódoboz párost, de külön trafó is érdekel, bár párban jobb lenne
- Pannónia 4 tengelyes személykocsi kasznit, alváz nélkül, esetleg ha az átjáró harmonika hiányzik, az sem kizáró ok. A lényeg, hogy valami eredeti festés legyen, ha kopott, patinás, az nem baj
- Előre postakocsit, a zöldes színűt krém tetővel
- kicsit reménytelen, de Pannónia személykocsi alvázra épített, fékbódés kisipari Shell tartálykocsit, bármilyen állapotban (nekem megvolt, nem tudom, kis koromban hová tűnt, egyszer a Vaterán láttam két alvázat, de lecsúsztam róla)
- 4 tengelyes Pannónia forgóvázas Előre rakoncás kocsit, vagy kerék nélküli rosszabb állapotú Előre rakoncás kocsit (rakonca hiány nem akadály)
Ajánlatokat, érdeklődéseket a winky80@gmail.com címre várok.
Nagyon szép állapotú és ritka, becses darab ez a vasút.
A javítással kapcsolatban én szívesen ajánlom egyik barátomat ( Lipcsei Misi ), nekem is tartja karban a vasútjaimat.
elérhetősége: 30/3249523 és Ő a XVIII. kerületben lakik, egészen biztos, hogy működőképessé teszi újra a vonatot.
Illetve itt jelezném, hha majd eladó sorba kerülne ez a vasút én szívesen megvásárolnám, mert a pénzverdei vonatok közül már mind megvan , de sajnos ez a típus még hiányzik a gyűjteményből :-(
Megörököltem a képen látható Pv. mozdonyt. Szeretném unokám részére működ képes állapotba hozni. A forgórésze leégett és hiányoznak az égők. Sínek, kocsi megvannak.
Mivel modellezéssel nem foglalkoztam, ezért ha valaki tud, kérem segítsen.
Annyira jó olvasni a koax kábel 100 évre visszatekintő árait és a hány kilométer kábel van egy adott dobon ha Kovácsbácsi 45 kalóriát fogyaszt miközben 3,5 km távra viszi 23 celsiusfok melegben.
Szóval arra akratam kitérni ,hogy ez a PÉNZVERDEI PV topic.
Ha jól emlékszem tán még 100 forintért is vettem méterét néhány éve, mikor utoljára vettem ilyet. Most kilométer számra van itthon bontott is és valamennyi használatlan is.
Inkább a meló sok vele mire kihámozod a rézszálat.
Hát egy-két kilométert már én is letekertem Co drótból, míg vagy immár 6 éve át nem nyergeltem egy könnyebb fémre, az alura.
De ne offoljak tovább, én is ezt javasoltam: tömör, (nem sodrott) rézkábelből kell szerintem kihúzott a rezet. Én azt mondom, hogy az alap koax kábel rézmagja jó hozzá.
Tudom,néhány tekerccsel elhasználtam már,de a képen szinte biztos,hogy az van.16kg-os kiszerelés az átlag CO gépbe jó a Dunai Vasműbe a porvédős gépbe van sokkal nagyobb tekercs is.Viszont tekercses rézelektródát még nem láttam,csak bevonatost az meg max.450mm hosszú és elég drága,akkor inkább érdemes elektromos vezetéket blankolni,egy pályára kellhet 20-30méter.