Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bakancs4 Creative Commons License 2019.09.13 0 0 47245

Sajnos nem tudok alvázszámot csak motorkódot.

 

???????

Nincs alvázszáma ???

Borsodigyerek Creative Commons License 2019.09.13 0 0 47244

Nincs benne csak az első kettő.

Két személyre van vizsgáztatva...de ez van a forgalmiban is.

Sajnos nem tudok alvázszámot csak motorkódot.

 

Előzmény: Bakancs4 (47241)
WooDoo Creative Commons License 2019.09.13 0 0 47243

Köszi, de sajnos ez sem lesz kész sose, pedig egy csomó mindent kellene még csinosítani rajta. Amikor nálam valami eléri a használható szintet, utána baromi nehezen fejezem be...

 

Előzmény: 3keréken (47242)
3keréken Creative Commons License 2019.09.13 0 0 47242

Tiszteletre méltó,gyönyörűen kivitelezett masina,gratulálok !

Előzmény: WooDoo (47240)
Bakancs4 Creative Commons License 2019.09.13 0 0 47241

Mivel a forgalmiban is benne van, hogy L7e kategória....

Hírdettek ilyen Aixamot 4 személyesben is valahol. Ugyan ez a gép csak hátsó üléssel.

 

Hogy-hogy nincs benne a hátsó üléssor ?  És hány személyesnek van írva a forgalmiban ? Érdekelne ennek a járgánynak az alvázszámának az első 8 karaktere ...

Ezek a járgányok alapból 4 személyesek . A Ligier Ambra készült Lombardini benzinmotorral L7e kategóriában , az maradt kétszzemélyes , de az Aixam tudtommal a nagy mopedatóit kizárólag családi változatban hozta ki .

WooDoo Creative Commons License 2019.09.13 -1 1 47240

Bár nem túl népszerűek itt az elektromos mopedautók, azért megosztok egy videót az elektromosra átépített Chatenet Stellámról. Illetve ez nem teljesen elektromos, mert be van építve egy 1 hengeres léghűtéses 4 ütemű benzinmotor is, ha esetleg lemerülne az akku, de 1 hónapja be sem indítottam, naponta 50-60 km-t szoktam csak menni vele, azt meg bőven tudja tisztán elektromos üzemben is.

 

Az irányváltó maradt az eredeti, a kefe nélküli villanymotor elé került, és egy fofazottszíjjal hajtja a nyeles tengelyt. A benzinmotor a váltó és a villanymotor fölött van, és egy röpsúlyos kuplungon keresztül, szintén fogazott szíjjal hajtja az irányváltót. 

 

A villanymotor nagyon kicsi, csak 2,2 kW a névleges teljesítménye, mert fagylalt árusításra készült, és ahhoz ennyi is elég. De az új vezérlővel túl lehet forgatni a motort a névleges fordulatszámán, így a max sebesség óra szerint 55 km/h-ra nőtt, ami gps szerint 50 km/h. Így egy nagyon jól használható járgány lett, a városban könnyedén tudja tartani a forgalom ritmusát. Kb. 10-12 mp alatt gyorsul 50 km/h-ra, a fogyasztása max. sebességnél elég magas, kb. 8 kWh 100 km-en, de még ez is csak kb. 300 Ft, egy liter gázolajat se adnak annyiért.

A videó végén a visszatöltés látható, aminek a mértéke állítható. Most 24A körül van a visszatöltés, ami elég jól lassítja a járgányt, nem kell annyit koptatni a fékeket. Tempomat is van a vezérlőben, ha bekapcsolom, szépen tartja a beállított sebességet.

 

https://youtu.be/BKFfKTLQoHM

Borsodigyerek Creative Commons License 2019.09.13 0 0 47239

Köszi szépen!

Mivel a forgalmiban is benne van, hogy L7e kategória...plusz oda van írva, hogy 4 kerekű motoros tricikli (tuti, hogy csak nálunk használják ezt a nyelvtani képzavart)

És 15Kw-nál is kevesebb, így akkor jó hozzá az A2 kategória.

Túl van szabályozva...úgy kell kihámozni belőle, hogy mire gondolhattak a szerzők.

Hírdettek ilyen Aixamot 4 személyesben is valahol. Ugyan ez a gép csak hátsó üléssel.

Előzmény: Bakancs4 (47238)
Bakancs4 Creative Commons License 2019.09.12 0 0 47238

Aixam 500.5 mopedautó, nagymotorként vizsgáztatva. Vagyis nem segédmotor rendszámmal.

A forgalmiban 10 Kw szerepel.

A kérdésem az lenne, hogy ezekhez a járművekhez (jogilag) elég -e az A2 (35Kw) kategória?

 

Nagyon fogas kérdés , és nagyon el kell merülni a dologban , hogy megfejtsük . Két egymásra mutogató , de eltérő nyelvezetű jogszabályt kell hozzá összeolvasni .

A 326-os kormányrendelet azt írja , hogy a 15 kW-nál kisebb motorteljesítményű triciklihez jó az A1 , illetve minden olyan motorjogsi , ami felette van , így az A2 is . Illetve azt is írja a kormányrendelet , hogy a járműfogalmakra a KRESz meghatározásait kell alkalmazni .

Hát akkor lássuk a KRESz-t !  Az azt írja , hogy a L7e kategóriás jármű is motoros tricikli -- csak éppen négy kereke van .

Így nézve a dolgot vezethető motorjogsival a nagy mopedautó . A dolog valahol logikus is , mert nem tesz különbséget vezethetőség tekintetében a kvad és mopedautó között . Furcsa lenne , ha a szarvkormányos járművet , amin nyeregülésben ül a vezető , bizonyos tekintetben egyensúlyoz és közben motorkerékpáros kezelőszerveket markolászik ( kézi kuplung , lábváltó , gázmarkolat , jobb kéznél elülső tengelyre ható kézifék  stb. ) nem lehetne vezetni motoros jogsival .

 

-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o--oo--o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o--o-o-o-o-oo-o-

 

 

326/2011. (XII. 28.) Korm. rendelet

a közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok kiadásáról
és visszavonásáról

II. FEJEZET

JÁRMŰVEZETÉSRE JOGOSÍTÓ OKMÁNYOK

1. Vezetői engedély

4. §9 A vezetői engedély különböző kategóriákba és kombinált kategóriákba sorolt járművek vezetésére jogosít, amelyeket az 1. és a 2. melléklet tartalmaz.

2. melléklet a 326/2011. (XII. 28.) Korm. rendelethez149

Nemzetközi kategóriák a 2006/126/EK irányelvnek megfelelően 2013. január 19-től

„A1” kategória

– olyan motorkerékpár, amelyek hengerűrtartalma a 125 cm3-t, teljesítménye a 11 kW-ot, teljesítmény/tömeg aránya pedig a 0,1 kW/kg-ot nem haladja meg, továbbá olyan motoros triciklik, amelyek teljesítménye a 15 kW-ot nem haladja meg

„A2” kategória

– olyan motorkerékpár, amelyek teljesítménye a 35 kW-ot, teljesítmény/tömeg aránya pedig a 0,2 kW/kg-ot nem haladja meg, és amelyet nem kétszer akkora teljesítményű járműből alakítottak át

„A” korlátozott kategória

– legfeljebb 25 kW teljesítményű és 0,16 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányt meg nem haladó motorkerékpár

„A” kategória

– olyan motorkerékpár, amely nem tartozik az „A1” és „A2” kategóriába, az „A” korlátozott kategóriába, továbbá motoros triciklik, amelyek teljesítménye a 15 kW-ot meghaladja

 

„B1” kategória

– négykerekű motorkerékpárok, amelyek terheletlen tömege nem haladja meg a 400 kg-ot (L7e kategória) (az árufuvarozásra szánt járművek esetében az 550 kg-ot), az elektromos járművek esetében az akkumulátorok tömegét nem számítva, és amelyek legnagyobb hasznos teljesítménye nem haladja meg a 15 kW-ot; ezek a járművek motoros tricikliknek minősülnek, és teljesíteniük kell az L5e kategóriába tartozó motoros triciklikre alkalmazandó műszaki követelményeket, kivéve, ha külön irányelvekben ettől eltérő rendelkezés szerepel.

 

„B” kategória

a) A 3500 kg-ot meg nem haladó megengedett legnagyobb össztömegű gépkocsi, amely a ...

 

Megjegyzés:      A mellékletben szereplő közúti járművek fogalmára a közúti közlekedés szabályairól szóló 1/1975. (II. 5.) KPM–BM együttes rendelet rendelkezései vonatkoznak.

 

7. melléklet a 326/2011. (XII. 28.) Korm. rendelethez154

Járművezetésre jogosító okmányok kiadásának életkori és jártassági feltételei a 2006/126/EK irányelvnek megfelelően 2013. január 19-től

II. Jártassági feltételek

8. Az „A2” kategóriájú vezetői engedélyek az „A1” kategóriára is érvényesek.

 

9. Az „A” kategóriájú vezetői engedély az „A1”, „A2” kategóriákra, a „B” kategóriájú vezetői engedély a „B1” kategóriára, a „C” kategóriájú vezetői engedély a „C1”, a „D” kategóriájú vezetői engedély a „D1” kategóriára is érvényes.

 

 -o------------------o------------------o------------------o---------------o-------------------------o------

 

1/1975. (II. 5.) KPM–BM együttes rendelet

a közúti közlekedés szabályairól

 

II. A közúti járművekkel kapcsolatos fogalmak

 

c)389 Gépkocsi: olyan gépjármű, melynek négy vagy több kereke van; a négy kerekű motorkerékpár azonban nem gépkocsi.

 

j)392 Motorkerékpár: a külön jogszabályban L3e járműkategóriába sorolt kétkerekű oldalkocsi nélküli, L4e járműkategóriába sorolt oldalkocsival rendelkező jármű, továbbá a motoros tricikli.

 

k)393 Motoros tricikli: a külön jogszabályban L5e járműkategóriába sorolt háromkerekű és L7e járműkategóriába sorolt négykerekű motorkerékpár

Borsodigyerek Creative Commons License 2019.09.12 0 0 47237

Sziasztok!

 

Következőben kérnék segítséget:

Adott egy Aixam 500.5 mopedautó, nagymotorként vizsgáztatva. Vagyis nem segédmotor rendszámmal.

A forgalmiban 10 Kw szerepel.

A kérdésem az lenne, hogy ezekhez a járművekhez (jogilag) elég -e az A2 (35Kw) kategória?

Több helyen olvastam, hogy elegendő az A1 is de gondoltam hátha itt valaki tudja a frankót!

Köszi a válaszokat.

3keréken Creative Commons License 2019.09.12 -1 0 47236

Szép napot!

Vállalna itt valaki variátor átalakítást?(Woodo félét)

 

Vacak a szemem,nem látok drehálni,itt porosodik az E1N ..meg anyagom sincs hozzá 

Köszi,ha valaki segítene.Pénz nem számít,de nem is boldogít...azt mondják.

 

 

norinco Creative Commons License 2019.09.12 -1 0 47235

... "A királynőt megölni nem kell félnetek jó lesz ha mindenki beleegyezik én nem ellenzem"... :-D 

megtörtént:

fizika órán a tanár feltesz egy ravasz kérdést, arra számítva, hogy nem sokan tudják rá a választ. néhány perces csend után, az osztály egyik tanulója jelentkezik - mindenki tágra nyitott szemekkel és irigykedve figyeli az eseményeket, tudván, hogy a válaszra jelentkező srác nem a fizikai ismeretek "nagymestere". a tanár is érdeklődéssel várja a választ, mire végre megszólal a srác: Tanár úr kérem! van nekem egy kék izzóm, ha becsavarom a foglalatba nem világít. mi lehet a baja? :-D

ott sem tudtuk meg a tanár úr magyarázatát, a nem világító kék lámpa problémájára, mint ahogy azt sem tudjuk mitől indult be a benzines lombardini motor

 

 

Előzmény: Bakancs4 (47232)
emilijo Creative Commons License 2019.09.08 0 0 47234
Na végre sikerült beindítani.
emilijo Creative Commons License 2019.09.08 0 0 47233

Sikerült meg oldani az akumratoron a test kábel el volt törve most már minden működik rajta. A motort hojcsa az önindító de mégsem akar beindulni benzin van benne. 

Bakancs4 Creative Commons License 2019.09.08 -3 2 47232

Az írásodból, lehet kontakt hibára is gondolni.

 

Az azóta leírtakból valóban arra lehet tippelni . Valami akkusaru , nagykábel hibának tűnik , esetleg gyújtáskapcsoló -- ez utóbbit úgy lehet kiszűrni , hogy a gyújtás nélküli fogyasztók (bekötéstől és típustól függően  : kürt , fülkevilágítás , távirányító , rádió , fénykürt , vészvillogó stb.  ) miképp viselkednek .

 

Nem lehet/nem érdemes segítséget nyújtani annak aki így ront be a fórumra :

ma be akartam indítani nem indult mi lehet vele

Szóval :

  • gyártmány , típus , milyen motorral ?
  • indítózáskor izzít-e ? Miképp lett ellenőrizve az izzítás ?
  • izzítógyertyák ellenőrizve lettek-e ?
  • indítózáskor forgat-e ?
  • mennyire erősen forgat ?
  • üzemanyag ellátás lett-e ellenőrízve és ha igen akkor miképp ?
  • indítózásakor füstöl-e ?
  • hiba előzményei

Aki a fentiekből SEMMIT nem ad meg , sőt még az eredeti kérdést is úgy teszi fel , hogy kisbetűvel , köztipontozás  ( . , ; _- ) nélkül  tagolatlanul egybeír mindent azzal nehéz érdemben foglalkozni . Ha valakinek nincs arra plusz 2 perce , hogy normálisan megfogalmazza és leírja a baját , akkor nekem miért legyen fél órám/órám az esszé-szintű diagnosztikai válaszra ?

 

emilijo Creative Commons License 2019.09.08 0 0 47231

Ha raadom a gyújtás semmi sem működik pedig az aksi jó se kijelzo se lámpa se duda szóval semmi. Előtte indítottam akkor csak csak bereget meg kattogot amúgy ez meg benzines lombargini motor  r most az ég világon semmi nem működik. 

oljeg12 Creative Commons License 2019.09.08 0 0 47230

Egy masina sokféleképp lehet rossz. És csak egyféleképp lehet jó. Én nem vagyok hozzáértő, mert nekem is ha valami probléma adódik a kisautómmal, akkor én is segítséget kérek. Ha kicsit bővebben leírnád a jelenséget, akkor lenne több esélyed, hogy valaki hozzáértő tudna segíteni a válaszával.

Amit leírtál, abból, nem hiszem, hogy bár ki is tudna valami érdemleges válasszal segíteni. Legfeljebb, egy csomó tippet adnának, aminek az lenne a lényege, hogy keresd meg a hiba okát. Az írásodból, lehet kontakt hibára is gondolni. Lehet dugulásra, hengeren belüli problémára. Lehet izzítási probléma, vagy tápszivattyú gond. És itt fel lehetne sorolni, szinte az utolsó csavarig mindent.

Előzmény: emilijo (47227)
emilijo Creative Commons License 2019.09.08 0 0 47229
Nem szoktam hasznalni
Malaguszti Creative Commons License 2019.09.07 0 0 47228

Sok hidegindítót fújtál bele?

Előzmény: emilijo (47227)
emilijo Creative Commons License 2019.09.07 -1 0 47227
Hali szerintetek mi lehet a gond inditom a motort kattog bereg de most már asse semmi nem működik az aksi jó.
Malaguszti Creative Commons License 2019.09.07 0 1 47226

Sokan elkövetik azt a hibát, hogy mikor már kezd hűvösebb lenni az idő, egyre nehezebben indul a járgány,és akkor előveszik a hidegindítósprét ,
 Meg is örülnek neki eleinte milyen hamar beröffen, és jól felpörög :))
Csak egy idő után kezd már azzal is egyre nehezebben indulni, bejönnek a minusz 15-20° ok és már csak nyírja az önindítót meg az akkut.


Eljön a tavasz és ha még beindul a járgány akkor hallani a jellegzetes kalapáló-csattotgó járást.
a hidegindító megtette amit kell, jól szétverte himbák végeit, elállítva az adagolók hézagait..
 Pedig csak az egyik izzítógyertyát kellett volna kicserélni az elején..

Bakancs4 Creative Commons License 2019.09.06 0 2 47225

Privát levélből kiderült , hogy a befecskendezési idő beállításával vannak gondjai .

Hogy ne csak privátban válaszoljak ezért leírom a beállítás menetét , mert vélelmezem másnak is szüksége lehet rá .

 

A vezérműtengely és az adagoló között nincs hézag , az adagoló elő van feszítve . A gyári beállítás menete nagyjából a következő :

  • -- -- egy speciális , mérőórával kiegészített szerszámmal benyomják az egyik szelepet , majd kézzel hozzáforgatják a főtengelyt ( lendkereket ) , ütköztetik . Ekkor ki lehet tapogatni a felső holtpontot , mert annak egyébként nincs jelölése ...
  • -- annyit forgatnak a főtengelyen , hogy valamennyivel ( előírt érték ) a dugó a felső holtpont elé kerüljön -- ez a befecskendezési pont
  • -- leveszik ( levették ) a gázolajat adagolóba bevezető csöveket , a kiveszik a visszacsapó szelepet a visszavezető ágból
  • -- rátesznek helyette egy csatlakozó elemet ( speciál-szerszám ) , ami csak egy adagolót lát el
  • -- az adagolót max. befecskendésre állítják -- bár alapból mindig azon áll az álló motornál
  • -- lassan üzemanyagot folyatnak át az adagolón , és közben tekerik az adagoló beállítócsavarját
  • -- amikor az üzemanyag átfolyása megszűnik az a befecskendezés kezdete , mert az adagoló dugattyújának éle akkor zárja el a réseket
  • -- értelemszerűen figyelembe kell venni , hogy a hengerekben váltva van befecskendezés
  • -- a beállítást hengerenként kell elvégezni

Én hasonló módon , bár kissé egyszerűbben csináltam :

  • -- készítettem egy csatlakozót , lehet akár fából vagy műanyagból is akár , mert nyomás gyakorlatilag nincs benne -- lényeg , hogy tömítsen 
  • -- az enyém alumíniumból van , valamivel kisebb tömb kellett hozzá mint egy gyufásdoboz , és Lada féklégtelenítő csavarokat hajtottam bele , annak normál menete van  , az  könnyen fúrható házilag
  • -- megkerestem a felső holtpontot . Ha szét volt szedve a motor ( pl. gyűrűzés miatt ) akkor levett hengerfejnél pontozással jelölöm a lendkeréknél . Ha nem volt levéve a hengerfej akkor a szeleplenyomós-kitapogatós módszert használom én is .
  • -- kiszámolom mennyivel van a felső holtpont előtt a lendkerék palástján a befecskendezés és jelölöm azt is
  • -- a befecskendezés  a gyári adatok szerint 11-13 fok a feslő holtpont előtt ; ha 90 fogú lendkerekünk van akkor az 3 fog , ha 72 fogú akkor bő 2 fog
  • -- beállítom a lendkereket-főtengelyt a befecskendezés kezdetére
  • -- az üzemanyag tápvezeték helyére beszerelem csatlakozó elemet , amire rádugok egy hajlékony csövet
  • -- szájjal a tömlőbe levegőt fújok , az átmegy az adagolón
  • -- fújás közben tekerem az adagoló csavarját , amikor nem tudok átfújni akkor van a befecskendezés kezdet
  • -- ha két darabot készítünk ebből a csatlakozóból akkor -- ha kiegészítjük egy tömlős-mérőhengeres technikával -- akkor a hengerek szinkronizálását is el tudjuk vele végezni

Ezek a gyári dolgok :

 

 

Én így készítettem a csatlakozóelemet :

 

 

És így használom -- már amikor rászánom magam , hogy ilyen adagolót állítgassak :

Előzmény: Bakancs4 (47224)
Bakancs4 Creative Commons License 2019.09.06 0 0 47224

A feleségemnek van egy ilyen motoros mopedje, bár más gyártmány. Szerintem szerelték ezt más tipusokba is.

 

Valóban , az LDW502-es nagyon elterjedt mopedautó erőforrás , bár többeknek nincs róla jó véleménye . Most i séppen ilyet (is) bütykölgetek .  Ismereteim szerint az összes régebbi Ligierbe és Microcarba ez került , de az Eradok , Grecav Eke-k ,  Chatenetek és a négykerekű Sulkyk is ezzel mennek -- már amelyikben nem az egyhengeres Lombadini van . Nagyon régen a Casalini és a JDM is ezt használta . Az Aixam viszont sosem alkalmazta , csak (ha jól tudom ) a benzines változatot tette az L7e-s kocsijába .

A JDM aztán áttért a Yanmarra , a Casalini a Mitsubishire , majd a Yanmart jópáran , például a Microcar is tette az MC-kbe .

Mára eldőlt a kérdést , az új kocsiknál csak a Lombardini közös nyomócsövese tudja teljesíteni az emissziós előírásait , ha jól tudom .

 

 

Platós UAZ Creative Commons License 2019.09.06 0 0 47223

Szia 

A feleségemnek van egy ilyen motoros mopedje, bár más gyártmány. Szerintem szerelték ezt más tipusokba is.

Szeretném kérni a dokumentációt,  ha elküldenéd, nagyon megköszönöm.

E-mail:arany-zsolt@freemail.hu

Előzmény: Bakancs4 (24457)
G é z a Creative Commons License 2019.09.04 0 1 47222

Sziasztok! AIXAM 1:8-as váltóhoz keresek km.óra meghajtást. Esetleg érdekelne külön csak a csigakerék is, amelybe a bowden csatlakozik és aluházas kivitelbe való.

Gondor66 Creative Commons License 2019.09.03 0 0 47221

Szia.Nagyon köszönöm a segítségedet.Rád hallgattam vittem egy másik vezetéket.

Előzmény: Bakancs4 (47220)
Bakancs4 Creative Commons License 2019.09.02 0 2 47220

Ligier Ambrának a fesszabályzójáról lejövő piros + kábel hol csatlakozik az akkumulátor + ágába?

 

Nekem az önindító dereng , mert amikor a legelső Ambrába építettem be az ampermérőt ( mániám ) akkor mintha emiatt kellett volna részlegesen átvezetékelnem . Ugyanis ampermérőt csak úgy tudok beépíteni , ha az összes áram ( önindító kivételével ) egy ponton lép ki és be az aksiba .

Viszont nemrégiben megint szerelgettem ilyen kocsit és mintha nem ott csatlakozott volna . Bár én ezen nem érzelgősködnék , vinnék egy vastag tápáramkábelt az aksira .

Gondor66 Creative Commons License 2019.09.02 0 0 47219

Sziasztok.Tudja e valaki,hogy Ligier Ambrának a fesszabályzójáról lejövő piros + kábel hol csatlakozik az akkumulátor + ágába?A rajz szerint odamegy de nincs rajta feszültség.

Brumi 05 Creative Commons License 2019.08.30 0 0 47218
Szerethető találmány! Volt Aixam400 a másik fajta variátorral az sem rossz ;de nekem ez jobbnak tűnik. Salynos a görgőknek kezd torzulni az alakja (szögletesedik) picit ezért szeretném kicserélni még időben. Viszont jó lenne ha tudna valaki méreteket;súlyt hogy hátha nem kellene szétszedve lennie sokáig. Anyag beszerzés alatt is mehetne.
Előzmény: Bakancs4 (47210)
Brumi 05 Creative Commons License 2019.08.30 0 0 47217
A JDM az stimmel az a típus. A tárcsa két oldalán ferodol benne még 2 görgős kosár. Ezeken szalad alapjáraton illetve áll. A kuplung a 6 görgővel szinte pont olyan mint a robogókon. Ez az egész egy tengelyre van fent ami egyik végén a lendkerékre van csavatozva a másik pedig bordás. Ezen kapja a kuplung része a hajtást a végében egy 10-es menet a kuplung és az egész a tengelyen történő rögzítéshez. Mint a másiknál csak rövidebb csavar.
Előzmény: Bakancs4 (47210)
WooDoo Creative Commons License 2019.08.30 0 0 47216

Az Aixam váz acél alkatrészei hírhedten rohadósak, de könnyebb javítani/cserélni, mint a Ligierek törött alu vázát. 2007-ben vettük az 500.4-est, mivel Ausztriából jött, 3 éves kora ellenére is eléggé rozsdásak voltak a vasak a motortérben. Ledrótkeféztem, és lefestettem Hammerite-tal, de ezek szerint 15 éves korára csak megette a rozsda.

 

A bordó 500-ast szétszedtem amikor megvettem, a váz acél elemei kaptak egy szemcseszórást, és 2 réteg porfestést. Az tuti nem fog elrohadni egyhamar. Esetleg lehetne horganyoztatni is, az talán még tartósabb.

Előzmény: Bakancs4 (47208)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!