Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GARFIELD Creative Commons License 2013.06.29 0 0 6818

Füstgenerátor??? :-) 

Előzmény: vanyek82 (6817)
vanyek82 Creative Commons License 2013.06.29 0 0 6817

GOlf IV 1.9TDI elektromos adagolós motorból ami gyárilag 90 lovas, mit tudsz csinálni?

Előzmény: KCTUNING (6815)
GARFIELD Creative Commons License 2013.06.29 0 0 6816

Majd akkor hívlak, ha végre jól működik a szakadék. Két hónapja csak xopok vele...

Előzmény: KCTUNING (6815)
KCTUNING Creative Commons License 2013.06.28 0 0 6815

Csináltam már 3.0dci-t,Denso rendszer van benne.

Előzmény: GARFIELD (6814)
GARFIELD Creative Commons License 2013.06.28 0 0 6814

3.0DCi és Isuzu motor van benne...

 

(tudom, hogy nem úgy működik, de mindketten értjük a lényeget :D )

 

Előzmény: KCTUNING (6813)
KCTUNING Creative Commons License 2013.06.27 0 0 6813

Megtudom csinálni,de nem ugy működik hogy van tuningom:)

Eredeti szoftver kiolvasás után ,azt  optimalizálom.

Gondolom 2.0dci 150le? (180le-re chippelhető ha dpf szűrös)

Kc.

 

Előzmény: GARFIELD (6799)
csumpala Creative Commons License 2013.06.27 0 0 6811

üdv mindenkinek.Tiszafüreden álj meg egy jót kajálni a tisza hídnál a Fehér Amurnál és hivatkozz rám.Ott lakom/laktam.

Előzmény: csipike01 (6800)
bicskasgyuri Creative Commons License 2013.06.27 0 0 6810

Üdv!

Nekem is hasonló problémám volt csak vivaro 1,9 dci motorral. A valószínű megoldás pedig a közös nyomócsöben lévő szelep cseréje(kb.35000Ft), mivel áteresztett és azóta nem csinálja. Ha nagyon precíz akarsz lenni akkor még érdemes az injectorokat(kb.3000Ft/db) és a nagynyomású szívatyút(kb15000Ft) is bevizsgáltatni.

 

Előzmény: more000 (6777)
vargamunka Creative Commons License 2013.06.27 0 0 6808

Ki fog jönni Hit kérdése ...az egész  meg némi idő vagy sok nem is tudom :)

Előzmény: Törölt nick (6807)
vargamunka Creative Commons License 2013.06.27 0 0 6806

Fagyasztással esetleg ???

Előzmény: vanyek82 (6801)
vargamunka Creative Commons License 2013.06.27 0 0 6804

Egy nap hárommal  kész ........nem is olyan rossz UGYE ?!

Előzmény: csipike01 (6800)
GARFIELD Creative Commons License 2013.06.27 0 0 6802

Az nagyon durva. Nekem az espacéból azért lőtt ki a befecskendező, mert kiszakadt a tőcsavar a hengerfejből (valami agyhalott tömítés helyett JÓL meghúzta :-(  )

Előzmény: vanyek82 (6801)
vanyek82 Creative Commons License 2013.06.27 0 0 6801

Az 1-es jön ki a leg nehezebben, mert pont oda folyik az összes víz. Szerintem nem fog kijönni. Én hónapokig mentem fele úgy, h kiszedtem a lefogatócsavart, hátha kilövi menet közb,e de úgysem....

Előzmény: csipike01 (6800)
csipike01 Creative Commons License 2013.06.27 0 0 6800

Zsóóóóóóóóti!

Tudod kire hozd rá a szívbajt???  :-)))))))))))))

 

Viszont a 4-ből 3 fej már kijönne. Az 1-es még nem, de rajta vagyok. :-)))

Jó dolog ez a fellazított lefogató béka, igaz, meg kell hajtani hozzá az autót, de megmozdul a befecskenező.

 

Autópálya, 140, Salgótarjáni lehajtó: Motor ránt egyet, leáll, lámpák virítanak, monom: kész, innen sehova. Inídtózás, pöccre megy,de erős sziszegő hang.

Még jó, hogy volt nálam torx kulcs. 2. fej csavar meghúz, indít, minden OK. Pest, rángat, 3x leáll. Vazz! Mi van?

Nyomás tovább, kis szünet (meló) után már nem rángat. Kecskemét. felpakol, irány haza. Megy mint a szél.

Bükkábrány. Ránt egyet, leáll. Mi van már megint??? Indít, pöccre megy, de idétlen hang, füstölgő motorház büdös dieselfüst szag... Leállít, óvatosan felnyit.

Basszus de sötét van! 21óra 20.

Torx elő, nézzük. 4. fej csavar meghúz. Pöcc-röff, minden rendben.

 

Szóval: Nem vagyok hozzászokva a kétszeri szereléshez naponta!!!

Csak nem voltam felkészülve ilyenre, mert ugye a csavarokat lehúztad??? :-))))))

 

 

Viszont a gázpedál probléma megoldódni látszik, de várjuk meg  melegebbet.

Ma Miskolc-Tiszafüred -Szolnok- Nyregyháza lesz, remélem kilövi az egyest is.

 

Köszi Zsolt a segítséget, ha kilőtte az egyest is, hívlak.

Fel is lazítom. :-))

GARFIELD Creative Commons License 2013.06.26 0 0 6799

Szuper, löszönöm :-) 

 

Apropo espace 4-eshez is van tuningod? :-) 

Előzmény: KCTUNING (6798)
KCTUNING Creative Commons License 2013.06.26 0 0 6798

2,26 bar a gyári beállitás.

Előzmény: GARFIELD (6796)
cs!pesz Creative Commons License 2013.06.26 0 0 6797

Adatot nem tudok, de az  1.9 es és a 2.0 turbónyomás szab. szelep ugyanaz. Próbáltuk.

 

Előzmény: GARFIELD (6796)
GARFIELD Creative Commons License 2013.06.25 0 0 6796

2.0 dci-nél mekkora a max turbónyomás?

attys Creative Commons License 2013.06.25 0 0 6795

Rendicsek, no problemo! Majszolsz:)

Előzmény: vanyek82 (6794)
vanyek82 Creative Commons License 2013.06.25 0 0 6794

Az összes eladó kocsiról itt van a törzskönyv nálam, el lehetne adni, de hivatalosan még forgalomban vannak az OEP szerint. Arra várunk hogy hogy 3 ember aláírjon egy szerződést amiben hivatalosan is lecserélik a régi kocsikat újra. Most már 7 kocsink van eladó amúgy. Szóval csak az OEP-re várunk, nemtudom, hogy 1 nap lesz vagy 2 hét. Mások is ölnek, hogy kell a kocsi, de nem tudok mit mondanim csak ezt. Bocs

Előzmény: attys (6792)
tsa41tsa Creative Commons License 2013.06.25 0 0 6793
Csipike01-nek köszönöm a vákaszát.
Előzmény: csipike01 (6787)
attys Creative Commons License 2013.06.25 0 0 6792

Vanyek! Még nincs előrelépés most sem? Tűkön ülök:)

tsa41tsa Creative Commons License 2013.06.24 0 0 6791
Az szép mutatvány lesz akkor.Pedig én is tök szeretem a kocsit. Mentünk vele 430000,csak kopó alkatrészekre kellett költeni.
Előzmény: cs!pesz (6789)
KCTUNING Creative Commons License 2013.06.24 0 0 6790

Üdv,

2010-től a 2.0dci-be használatos befecskendezőknek vastagabb a szára és nagyobb  a fejszelep része.

A hengerfej is más kialakitásu, a befecskendezők zajszintje is a felére csökkent,csendesebb a motor.

Kc.

Előzmény: YURA ua (6783)
cs!pesz Creative Commons License 2013.06.24 0 0 6789

6027. Ott a válasz.

Előzmény: tsa41tsa (6788)
tsa41tsa Creative Commons License 2013.06.24 0 0 6788
Sikerűlt kivenni mind?És megkérdezhetem h mennyibe fájt ez akkor:-( ?
Előzmény: csipike01 (6787)
csipike01 Creative Commons License 2013.06.24 0 0 6787

Valóban volt kábel kidörzsölődés, de a hibát a befecskendező fejek okozták. sajna cserés lett mindegyik...

Előzmény: tsa41tsa (6786)
tsa41tsa Creative Commons License 2013.06.24 0 0 6786

szia! ezt már én is megnéztem köszi:) a hibát kiváltó okra ennék kiváncsi, csipike01 valami kábel szigetelés darabokat talált,és h meik kábel meg h köze volt e a hibához. kétszer nekem is volt h csakúgy minden ok nélkül a pályán 120 környékén megállt a motor de utána elindult. most kinyomocsapágy csere után meg be se tudom indítani rendesen. kb fél másod percre beindul azt úgyan azzal a lendülettel meg is áll. Zsoltival is beszéltem de annyira be van havazva h még csak telón próbált segíteni.

Tommyboy1986 Creative Commons License 2013.06.24 0 0 6785

Szia!

Ha jól látom akkor ez:

 

P0200=Befecskendezőszelep funkció-rendellenesség

 

 

Innen néztem:

 

http://www.autodiagnosztika.com/obd2_hibakodok.html

 

Remélem jó, és nem hülyeséget találtam!! :)

 

Üdv!

tsa41tsa Creative Commons License 2013.06.24 0 0 6784

sziasztok. régóta olvasgatom a forumot.egy 2.0 diesel vivarom van. p0200 hibát ír ki. a 2991-es hszben csipike01-nek volt hasonló hibája mint nekem, tőle szeretném megkérdezni h akkor neki mi volt a probléma. előre is köszi.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!