helló sziasztok segitségeteket kérném a kormány felőli oldalon a féltengelyem kattog,szerintetek ujitsam fel vagy ujat vegyek vagypedig nézzek eggyet a bontóba.és aki tudja mennyibe kerűl kérem irja meg.köszönöm előre is sziasztok
Sziasztok Nagytestvérek! Segítséget,vagy tanácsot szeretnék kérni! Az a helyzet,hogy egy lovaskocsi hátolrol nekiszaladt az oroszlánomnak és most elég rottyon van a gépes...Szóval kellene egy 607 tető és csomagtér ajtó,bontott is jó csak jó állapotban kellene hogy legyenek,na meg egy vaj tetőkárpit,hátsó szélvédőt azt rendezek.... Előre is köszönöm segítségeteket... Sziasztok!
probald meg hogy (gyujtas nelkul) kihuzod es lekotod a csomagtartoban levo terkep-cd-olvasot, elvileg ettol a fedcompnak meg mukodnie kellene annyi hogy a navi ikon ilyenkor szurkeve valik mivel nincs navicomputer, viszont lehet hogy kiderulhet hogy amiatt akad e le esetleg hogy nem tud normalisan kommunikalni az olvasoval (ARCNet hiba) a fedcomp (BSI)
2001- es Peugeot 607- esem van. A nagy navigációs LCD kijelzővel kapcsolatban kérnék tanácsot. Fehéren világít a kijelzőm, de előfordul, hogy tökéletesen működik. Nem találok senkit aki hozzá nyúlna. Mindenki csak élből cserélni akarja újra. Létezhellegű a hiba?tm hogy csak érintkezési vagy csatlakozási, kábeles probléma lehet az ok? Mert ugye van mikor tökéletesen működik, de sajnos tulnyomórészt fehéren világít ( néha fekete csíkokkal). Tapasztalt valaki hasonlót? Tényleg csak a csere oldja meg vagy javítható jellegű a hiba? Van valakinek bármi tapasztalata vagy ötlete ebben a témában? Minden segítséget és infót nagyon köszönök!
Magyarországi első forgalomba helyezésű Peugeot 607 2.2 benzines kihasználatlanság miatt eladó harmadik tulajdonostól. Az első tulajdonosa egy Peugeot szalon vezetője volt évekig - bármely márkaszervizben a szervizmúltja lekérdezhető. 2008.10 hóban 163e km volt az autóban most közelít a 170e km-hez! Három éve garázsban áll. Ritkán és csak nyáron volt használva az utóbbi időben. Vásárlás után komplett vezérlés, gyertyák,fékbetétek és féktárcsák, levegő, üzemanyag és pollen szűrők is cserélve lettek (természetesen számlákkal igazolni tudom! )! Párszáz km-el ezelőtt pedig olaj + olajszűrőcsere volt. Kitűnő műszaki és szép esztétikai állapotban van az autó. 170e km-hez közelít!! Nem bőrös, nem automata váltós! Belső műszerfal karbonos dizájn! Az autóhoz jár egy téli gumiszett is gyári acélfelnire szerelve. Több apróbb elektromos hibával vásároltam, de ezek szinte mindegyike javíttatva lett és jelenleg egyedüli hibaként a bal hátsó ablakot szükséges átnézetni. Kérésre e-mailben további képeket is szívesen küldök,illetve az elérhetőségeimet is ott adnám meg!
A tanácsodat szeretném kérni. Vezérműszíjcsere előtt állok, - 2003, 2,2 Hdi 149.000 km – és több gyártó kínál komplett szetteket, persze különböző áron. Mit javasolsz, milyen gyártmányút válasszak, és vízpumpagyártóra is tehetnél javaslatot. Van-e valami szokatlan dolog, amire külön figyelni kell a cserekor, vagy az egész egy „átlagos” művelet.
szia sajna rossz hirem van ez fojtószelep lesz és az a gáz ezt csak egyben lehet cserélni a házzal ez pedig 80 ezer.a hiba oka pedig van benne egy fogaskerék aminek le van tőrve a fogai,de ha nem akarod hogy lehuzanak nézd meg te othol én is meg tudtam ezt csinálni ugy hogy neked is menni fog .leveszed a levegő szűrőröl a bilincset meg a csővet és ott fgja vagy 4 db csavar leveszed ezt a házat és szét kapod na ottlesz benne ez a kis fogaskerék vagyis több ijen és ahogy nyillik a fojtószelep látni fogod hogy akadozik mert nincs vagy elkopott a fogai de lehet hogy csak meg kell tisztitani,,,.ennyit tudtam segitni
Nem még nem cseréltem! Egyenlőre még húzom egy darabig.Minden nagyobb út előtt öntanulást végeztetek vele és akkor nagyjából jól működik,bár a motor checking ugyanúgy kint marad, de legalább megy!