2003.Thalia.1.4 16v. Egész pontosan merre van a testkábel, ami a motort és a karosszériát összeköti? Nem indult az autó, az akku negatív össze lett kötve a motorral, azóta jó, rendeltem erős réz fonott kábelt, a hétvégén beszerelném, csak épp nem tudom merre keressem. Azóta hogy ez történt, nem világít a töltés visszajelzőm, gyújtás ráadásnál eleve nem, mintha kiégett volna. Töltés van rendesen, kimértem multiméterrel, és azóta egy szivar gyújtós feszmérővel járok, ki sem veszem. Ki tud égni a visszajelző, vagy valami biztosíték, vagy ha megkapja a rendes test kábelt helyrejön?
A katalizátor után van a középső kipufogó dob. Nálam a katalizátorban nem zörög semmi. Én csak arra tudok tippelni hogy valamelyik dobban valami fellazult és magas fordulaton be tud rezonálni, csak nem tudom hogy melyik!
Az a középső kiufogó dob, az a katalizátor? Nekem abban volt eltörve a kerámia(vagy mi a gyösz). A szerelők első körben "megoldották" úgy, hogy kiütötték belőle és kiporszívózták. Na az nekem nem tetszett, akkor kapott egy univerzális katalizátort...
Jó szögeben van összerakva és ugyanúgy került fel mint gyárilag, tehát nincs elforgatva. Bilincs és pár felfogató is cseréve lett elhasználódás miatt. Ahogy hallgattam mintha a középső kipufogó dob (8 év alatt amióta nálam van nem lett még cserélve) rezonálna ott 3000 fordulat környékén. De az az érdekes, hogy nem fújtat ki és nem is zörög. A hátsó kipufogó dobot 2-3 éve cseréltem bosalra!
Szerintem az csak egyszerűen rossz szögben/ívben van összerakva/hegesztve és azért, ahogy mozdul a motor valamihez hozzáérhet. Vagy akár egy hővédő is zöröghet, hiszen lett ott piszkálva... Ezt csak a kocsi alatt lehetne meghallgatni.
A thaliámban (1,4 16V) rezonátor csövet kellet cseréltetnem, ehhez le lett szedve a leömlő is (beleszakadt csavar). A kipufogó rendszer teljesen rendbe lett rakva, de azóta nem tökéletes. Amikor 1-3 sebességi fokozatban 3000 fordulat felé megy a motor fordulatszám, akkor elkezd berezonálni a kipufogó rendszer! Két szerelő is átnézte, de a kipufogó rendszer teljesen rendben van (nincs kifújtatás sehol)!
Viszont normál fordulatszámon nincs vele probléma, inkább alacsony sebességi fokozatban kigyorsításkor. A leömlőn volt egy vékony repedés, de az már nem mostani keletű lehetett.
A lambda szonda miatt előfordulhat mintha abban a tartományban "bedúsulna" a keverék képzés és emiatt hörögne rezonálna a kipufogó rendszer?
Az utóbbi időben az indexem elkezdett nem működni időszakosan,egyet villan a visszahelző,kattog is egyet mint szokott,aztán utána semmi. Ikyenkor se jobbra se balra nem megy. Van valakinek erre ötlete?
Heló, én is hasonló km-t tettem meg 2005 óta. 321ekm. Nekem is eredeti a kuplung, turbó, motor bontatlan. Kopp-kopp. A vételárat már ennyi km után nem számolom, mert a benzineshez képest minimum 2 liter/ 100km kevesebbet eszik. Ennyivel kevesebbet hagytam a benzinkuton. Akkoriban 350 Ft/literrel számolva 700Ft/100km olcsóbban lehetett autózni. Persze volt az nem oly rég több mint 1200Ft/100km is. Az akkori benzines-diesel vételár különbség 140eFt volt. Nekem megérte az "olajkályha". Gumit, vezérműszíjat, olajat, szürőket, egybeket minden kocsi kér.
Sziasztok. Elértem ezt az óraállást.... Ebben a hónapban volt 20 éves. dCi. Szinte az összes km-t én hajtottam bele. 2,7 volt a vételár. És hátha érdekel valakit: Eddig kért 7 garnitúra gumit, 3 vezérműszíj cserét, összesen a vételáron kívül üzemanyaggal együtt 7 milliót fenntartásra, ebből 2,6 millió volt az alkatrész, és 366 ezer volt a meghibásodás. Motor, váltó, kuplung eddig bontatlan. Napi kb 100 km-t ingázok vele. Legyetek jók!
A vezető oldali ajtó felső zsanérja készül kiszakadni a helyéről az ajtó részén. Néhány napja vettem észre, miután az ajtó egyik pillanatról a másikra nem záródott rendesen, csak nagy koppanással nekiütődött a "csatlakozónak". Tanácsot szeretnék kérni, hogy érdemes-e hegesztéssel bíbelődni, vagy keressek egy másik, használt ajtót helyette? Sajnos nincs ismerős szaki Nyíregyháza környékén. A különböző típusok (benzin, dízel) és évjáratok ajtai kompatibilisek-e egymással?
Nekem nagyon hasonló problémám volt. Kicseréltem az alapjárati motor és a szívósor tömítéseit és azóta tökéletes. Az alapjárati tömítései le voltak kopva nálam.
Hali. Van egy 1.4 16v thaliam annyi apró bajom van, hogy felvillan a ködlámpa visszajelző mikor a fékre nyomok. Volt már hasonló anomáliája valakinek és ha igen, hogy sikerült megoldania?
Sziasztok! Tudnátok kérlek segíteni? 2002-es 1.4 benzines Thaliamban tegnap óta az utastérben erős benzinszagot érzek, és kis keresgélés után a hátsó ülés alatt, ahol az üzemanyag szivattyú található, a mélyedésben áll a benzin, kb 1-2 deci lehet. Nem lepi el a rajta lévő dolgokat. Megpróbáltam kiitatni onnan, de kb 1 óra után legalább annyi visszaszivárgott. Ez mennyire veszélyes? Begyulladhat menet közben? Mit lehet ezzel csinálni? Válaszaitokat előre is köszönöm!
Sziasztok lenne egy kérdésem van egy Renault thalis 1.4 alicém és néha nem működik az index csak akkor tudjuk visza kapcsolni hogy működjön ha az el átadás jelzőt ki be kapcsoljuk és úgy
Üdv. Pár hónapja vezérlést, kompletten cseréltem. Előtte be-be villant az olajnyomás jelző. Azóta megszünt. Azt mondták, hogy az olajpumpa lánckereke fellazulhat a szíjtárcsa mögött. Szerelés után, újrahúzáskor megint beszorítja. Nem tudom mi a tuti, de nálam azóta nem villan be az olajnyomás jelző.