Keresés

Részletes keresés

oldmumus_v.2 Creative Commons License 2016.05.16 0 0 329

Bocs, de ezzel nem ez volt a célom. A cikkben volt egy rész, hogy ha minden teljesül elég lesz a nagy terhelés miatt csak egy gép. Ebben az esetben elég érdekes verseny fog kialakulni. Hiszen egy csomó vontatójármű kapacitás fel fog szabadulni. Így az új beszerzések szerintem vissza fognak esni.

Előzmény: Törölt nick (328)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.16 0 0 328

Ez a Vectron topik (lenne)!

 

A francokat sem érdeki itt a Hupac üzemi eredeményei, Svájc, meg a Gotthard Basistunnel.

Előzmény: oldmumus_v.2 (325)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2016.05.16 0 0 327

Akkor másként: azoknak akik a mozdonyaikat bérelték.

Előzmény: Törölt nick (326)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.16 0 0 326

A Railpoolnak semminemű fuvarjai nincsenek és nem is voltak.

Előzmény: oldmumus_v.2 (325)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2016.05.16 0 0 325

Akkor a Railpool-nak a keleti irányú bővítés, illetve az üzleti lehetőségek jobban bejöttek. Én az tapasztaltam Svájcban 2016 márciusáig, hogy Nagyon sok esetben csak északról délre voltak fuvarjaik. 90%-ban a két gép jött csak vissza a német határig.  Kvázi fiatal cég nehezebben veszi fel a versenyt a régi motorosokkal, pl. Crossrail vagy Hupac

 

Ha már Hupac és Svájc:
http://www.hupac.ch/index.php?MasterId=g1_508&id_item=508&lng=3&node=345&rif=a4d0a0309f


Gotthard-Basistunnel: Quick wins für die Verkehrsverlagerung alatti részt ajánlom mindenki figyelmébe.

Előzmény: Törölt nick (324)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.16 0 0 324

A Railpool újabb 5 Vectront rendelt. A bevetési területük D-A-H-RO. A mozdonyok 6,4MW-os teljesítményűek és 200km/h sebességre alkalmasak. A mostani szerződés további 10 Vectron opcióját is tartalmazza. A Railpool Vectron flottája a mostani 5 mozdonnyal együtt immáron 19db-ból áll.

http://www.siemens.com/press/de/pressemitteilungen/?press=/de/pressemitteilungen/2016/mobility/pr2016050280mode.htm&content[]=MO

1116 038 Creative Commons License 2016.05.03 0 0 323

Bevezető fedvény: 2 képem tegnapról illetve tegnapelőttről, pár percre Harburgtól, Meckelfeld megállóhely közelében

1116 038 Creative Commons License 2016.05.03 0 0 322

2 tegnap képem tegnap illetve tegnapelőttről, pár percre Harburgtól, Meckelfeld közelében

 

X4 E- 615 és 616 szénszállító vonattal robognak
http://indafoto.hu/nordbahnfoto/image/24045032-a1e5aaf3/user

 

BoxXpress 193 841 konténervonattal
http://indafoto.hu/nordbahnfoto/image/24045036-76da1a4b/user

Törölt nick Creative Commons License 2016.05.02 0 0 321

Nem sok "közepes" teljesítményű, azaz 5,4MW-os Vectront rendelnek.

A bulgár PIMK Rail 2 db ilyen AC mozdonyt szerez be, amiből az első a Siemens Medium Vectron bemutató mozdozdonya, a 192 962-es.

http://www.railcolor.net/images/basic/siem_21700_70.jpg

lacosska Creative Commons License 2016.05.01 0 0 320

Hali!!!

193 216 hagyja el az országot gabonavonattal: https://www.flickr.com/photos/lacosska/26709234936/in/photostream/

KZoltán1330 Creative Commons License 2016.04.30 0 0 319
1116 038 Creative Commons License 2016.04.18 0 0 318

A közelmúltban készült képeim

 

Boxxpress 193 881

http://indafoto.hu/nordbahnfoto/image/23991970-692cd77c/638121

 

DB Cargo X4 E - 614 és 616

http://indafoto.hu/nordbahnfoto/image/23991974-e6b06967/638121

 

 

oldmumus_v.2 Creative Commons License 2016.04.15 0 0 317

Ok, akkor mutatok neki majd magyar gépekről fotókat. Az ötlet onnan, hogy a Vectron és az ES64F4 is logo nélküliek. Ezért kérdeztem meg a moderátort és kezdtem el a logo "legyártatást". Gondoltam ne lógjanak ki a sorból ezek a masinák sem.

Előzmény: kopaszsop (316)
kopaszsop Creative Commons License 2016.04.15 0 1 316

szvsz a gyc és mmv lenne - csak mert ez hazai - indokolt. ha már mindenképpen két gép kellene.

egyáltalán: honnan jött az 5let?

Előzmény: oldmumus_v.2 (315)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2016.04.15 0 0 315

Ok, de tényleg melyik verzió legyen a kettő közül? Vagy valami harmadik javaslat? Más festés más feliratok?

Előzmény: kopaszsop (314)
kopaszsop Creative Commons License 2016.04.14 0 0 314

bocsánat, elfelejtettem a végéről, hogy "irónia/cinizmus off"

 

Előzmény: kopaszsop (311)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2016.04.14 0 0 313
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2016.04.14 0 0 312

Azt írta vissza Skypeon, hogy ezek a megoldások rontanának a kép minőségén. Ő Adobe termékkel dolgozik és a megadott szélesség miatt lett ilyen.

Ha méretarányos lenne a magassághoz, akkor nem töltené ki a 300 pixelt. Kérdés az melyik legyen?

 

  1. Ez a mozdony mellette vagy előtte Siemens felirattal?
  2. Kettő Vectron kétféle festéssel?
  3. Wie du willst :-)
Előzmény: kopaszsop (311)
kopaszsop Creative Commons License 2016.04.14 0 0 311
Előzmény: oldmumus_v.2 (310)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2016.04.14 0 0 310

Amúgy gondolkodott a Peti abban is, hogy vízszintesben méretarányos pixelhosszban legyártja. Mögé vagy elé pedig Siemens feliratot rak. De most el van foglalva ballagási tablók fotózásával és gyártásával. Majd május 2.-a után jobban ráér és legyártja így. De az is jó ötlet lehet, hogy 2 gép szinkronba. Egyik BLS a másik Railpool festéssel.

Vélemény(ek)?

Előzmény: kopaszsop (309)
kopaszsop Creative Commons License 2016.04.14 0 0 309

elé és mögé helykitöltőként pár fehér/áttetsző pixel? ügyes cimborád van... :D

Előzmény: oldmumus_v.2 (307)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.14 0 0 308

A CD Cargo 5db MS Vectront rendelt, amelyek a szomszédos államokban valamint Magyarországon és Romániában is fognak közlekedni. A járműveket ennek megfelelően szerelik fel VB-vel + ETCS-t is kapnak.

A kiszállítás ez év júniusában kezdődik és még ebben az évben be is fejeződik.

http://www.siemens.com/press/de/pressemitteilungen/?press=/de/pressemitteilungen/2016/mobility/pr2016040251mode.htm&content[]=MO

oldmumus_v.2 Creative Commons License 2016.04.12 0 0 307

Mivel a moderátor megadott egy X * Y pixel lehetőséget, ezért csinálta meg így a grafikus cimbora. Sajnos emiatt torz lett :-(

Előzmény: benbe (304)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.12 0 0 306

Az Alpha Trains 6 MS Vectront rendelt, további 4-et pedig opcióban.

A járművek D-A-I VB-t + ETCS-t kapnak. A szervizelését a Siemens végzi. A kiszállítás 2007-ben kezdődik.

http://www.siemens.com/press/de/pressemitteilungen/?press=/de/pressemitteilungen/2016/mobility/pr2016040247mode.htm&content[]=MO

benbe Creative Commons License 2016.04.09 0 0 305
Előzmény: benbe (304)
benbe Creative Commons License 2016.04.09 0 0 304

Sajnos torz, túl hosszú (vagy túl alacsony, ahogy vesszük).

 

Itt egy mérethelyes grafika a Siemens oldaláról: 

Előzmény: oldmumus_v.2 (302)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.09 0 0 303

Márciusban az ELL megkapta az 50. Vectron mozdonyát is, a 193 252-st.

Erre "grátiszként" most itt a 193 264. Lehet van opció? Az 50-es csomagban erről viszont nem volt szó.

http://www.railcolor.net/index.php?nav=1000006&file=siem_22035_51&action=image

oldmumus_v.2 Creative Commons License 2016.03.30 -1 1 302

Tisztelt Fórumtársak,

 

Ki mit szólnak ehhez a logohoz?

 

 

Egy grafikus barátom "rajzolta", de egy fotó alapján nem tudott a többi gördülőállomány stílusban előállítani. Vektorgrafika az nem az Ő világa. A moderátorok szavazásra bocsátották a logo elhelyezés lehetőségét.

oldmumus_v.2 Creative Commons License 2016.03.30 0 0 301

Szuper, ahogy 2013-ban egy Prof. a Hochschule Lörrachtól megjósolta a BLS 2015-re le fogja redukálni veszteségeit és nyereséget termel. Illetve innovatívnak, dinamikusnak és perspektivikusnak kell lenni. Ezt egy házi feladatnak nevezte el a BLS részére viccesen.

Ehhez még két pozitív tényező is hozzájött:

  1. erős CHF
  2. GBT miatti járműkorlátozások nevető 3. nyertese a BLS lett

 

A 2015 őszi-téli tesztek után nem volt kétséges, hogy rendelnek 15 Vectront :-)

Előzmény: Törölt nick (300)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.30 0 0 300

Az 1. és 2. a szerelőcsarnokban a 15 BLS Vectron közül.

http://www.blscargo.ch/d/aktuelles/newsletter.php#artikel4

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!