Az lenne a kérdésem, hogy van-e szükség emberre a műhelyben? Bár csak érettségim van, viszont voltam két hónapot a villanyszínben (tudom, hogy az az idő kevés).
Normálisan működött, nagyon sokat volt tartalék, én is jártam vele. Sajnos ez a gányoldával mindíg így van... Valami bemegy romosan, de működve, és kijön szépen, de szarul... Csak azt tudnám, hogy ezt a cég vezetése miért tűri el? Persze ugye mindannyian tudjuk miért... :(
Szerintem annó - a kezdetek kezdetén- amikor fradiba kerültek villanygépek, ott is égtek ki gépek. Sm a Csörgőkre, Szergejekre (régen púposokra) volt berendezkedve.Szilik nem olyan régóta vannak.
Sm összesen 2 db főműhelyes csöpivel rendelkezik, jóhogy nem azokat küldték el...
Bár a fűtőházat nyugodtan átkeresztelhetnék a magyar Bermuda-háromszögre. Egyrészt háromszög alakú, másrészt annyi paranormális jelenség zajlott ott az utóbbi időben (mozdonyok tárolásának forradalmasítása, HUNGARO NCAP töréstesztek, stb), hogy Mulder és Scully ügynök sem oldaná meg a rejtélyt, nemhogy James Bond, pedig ő már klónozáson is átesett, mert egyszerre kettő is dolgozik nálatok. De hát az igazság odaát van!
Én csak viccnek szántam,tettem is oda elég jelet.Előbb a saját portánkon kéne összetakarítani,nem?Pont a kiégett szilit dobod fel?Kapásból eszembe jutott kettő,mondjuk 1004,1377.
Éppen ezért jó helyen vannak ott. Ott már értenek hozzájuk, van sokéves tapasztalat. Ha odatennék egy olyan fűtőházhoz, ahol soha nem volt, akkor nem kell csodát várni.
A 004-es nem tudom mikor lesz 120-as, de ha szereztek hozzá lengéscsillapítókat, akkor talán. Én amúgy nagyon szeretem őket, de téged csodállak... Úgy látszik rég kaptál ki egy UFC-s gépet össztuskó-cserére...
Attól jobb egy gép,hogy 120-as?Ha utazol rajta meg tudod mi a baj vele.Arról nem beszélve,hogy nem a forgóváz miatt akarsz megszabadulni tőlük?Tudom milyen kéjes érzés a nullsorozat alatt dolgozni.
A 006 és a 007-es Gigant 120-as gép! Miért lenne az szar?????????????????
A 004-es meg megy FVCS-re nemsokára, így az is 120-as gép lesz!!!
Rákosra kiköltözhetne a Keleti kocsijavító és a Keleti pu-n felszabadukna egy csomó vágány, amit átlehetne adni az utasforgalomnak. Így több lenne a vonatfogadó és indító vágány!
Én nem aggódom a mozdony miatt...nem is érdekel, majd az osztrákok megoldják,ahogy akarják. Az anyagiakban meg megegyeznek a MÁV-val, biztosítóval meg akrákivel. Ennél a balesetnél egy kicsit sem sajnáltam a mozdonyt, az mv-t annál inkább...