Keresés

Részletes keresés

Mcemru Creative Commons License 2010.07.17 0 0 1940
tudja vki a Triple R gyári futómű beállítását? a könyvbe a daytona 675 van csak, és külföldi fórumokon az a vélemény, hogy nem egyezik meg a kettőnek, hiába egyforma a futómű... nyilván más geometria stb
vki megnézné könyvében h van-e spec Triple R futómű paraméterek?
vagy ha talált már rá neten infot, eddig még nem leltem rá
vdk3x Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1939
Úgy gondolom igen, ezeken a képeken az új a 800-as lehet!
Előzmény: gaborab (1938)
gaborab Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1938
Akkor ez a 800-as modell lenne?

http://www.facebook.com/photo.php?pid=3886635&id=189328607624&fbid=210850207624#!/photo.php?pid=5856410&id=189328607624&fbid=457803782624

http://www.facebook.com/photo.php?pid=3886635&id=189328607624&fbid=210850207624#!/photo.php?pid=5856412&id=189328607624&fbid=457804017624

g
Előzmény: vdk3x (1935)
RedSprint Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1937
Várunk!
Előzmény: vdk3x (1935)
RedSprint Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1936
OK. begurulunk értetek.
Előzmény: streettriple (1934)
vdk3x Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1935
Most jöttem haza Németországból, ahol benéztem egy Triumph kereskedésbe is, és elbeszélgettem a tulajjal arról, hogy milyen újdonság várható a Triumph háza táján.

Ő is mesélt egy 2011-re várható Triumph Adventure új modellről, ami direkt a BMW GS 1200-sel akar konkurálni. A kereskedő az alábbiakat tudja előzetesen a vadiúj modellről (aztán, hogy ebből mi igaz, az egy másik kérdés, de elég magabiztosan állította a dolgokat):

- kardánhajtás
- 1.300 ccm-es háromhengeres motor
- komplett túra felszereltség a'la GS
- súly: az alap GS-nél 3 kg-val nehzebb csak
- ár jelentősen a GS alatt (legalább is Németországban)

Hát ez így egy elég fincsi kombináció lenne, kvázi egy GS, csak az elavult boxer helyett, a fenomenális Triumph 3 hengeres szív dobogna benne, és nem azzal a ronda német ipari dízájnnal lenne megáldva, mint a GS, sőt talán még megfizethető(bb) áron hozzá lehetne jutni.

Kiváncsi vagyok!

A belinkelt videón egyébként nem a fenti új modellt, hanem egy már 2010-ben várható 800-as endurót harangoznak be (elég semmitmondóan), aminek lesz egy terep meg egy utcai változata (mindkettő láncos)

Holnap 10.30-kor én is ott leszek az egykori Osztyapenkónál! (kék Tiger 1050)
Előzmény: CaféTriple (1844)
streettriple Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1934

11:00- kor ott vagyunk  a nullásnál.

 

G.

Előzmény: RedSprint (1933)
RedSprint Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1933
Akkor ketten már vagyunk! Első találkozási pont 10.30 "Osztapenko" OMW bejövő oldal. 11.00 körül lehetne a következő az M0-nál. További csatlakozókat mindkét helyen várunk!
Előzmény: gaborab (1932)
gaborab Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1932
Hello Redsprint! Nekem megfelel a 10:30-as dél budai OMV kutas találka!Üdv,
g
Előzmény: RedSprint (1925)
RS955i Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1931
Na viszlát mindenkinek holnapig!
RS955i Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1930
olyan 3 körül indulunk, lightosan gyerekkel cuccal, nem tudom mikor érünk oda, ..
Rohanni nem fogunk, de ha oda értünk megcsöröglek, az a biztos, és majd látod, hogy jössz-e, vagy csak holnap.
Holnap egyébként sétálgatni megyünk az erdőbe, kinézünk valami turpista útvonalat.
Előzmény: csibu955 (1928)
RS955i Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1929
Én is ezért filózok rajta, mert nállunk is van E85.. :)
Tök ugyan az a benzinszivattyú.
Ebben a nem keni eléggé témában azonban lehet ráció! Kérdés, hogy kb 100-150 Eurót mennyi időközönként kell rákölteni szivattyúcsere miatt.. :)
Ennek se ártana utána nézni, mielőtt tartósan hozzáfogna az ember E85-öt tankolni..
Előzmény: csibu955 (1927)
csibu955 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1928

Lehet este kinézünk! Mikor értek ki? Vagy mikor lesz az, hogy már nem mentek sehova! Akkor vigyek vasat a nyársaláshoz?

Gondolom sokan azt sem tudjátok mire gondolok:D ha igen akkor bocs:) http://www.wamsler.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=198%3Avasalthus-suet&catid=33%3Aoentvenytermekek&Itemid=55&lang=hu

Na viszek ilyet és ezzel eléggé termelékeny a dolog.

És holnap hova mentek túrázni? Gyalog vagy motorral?

Előzmény: RS955i (1926)
csibu955 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1927
Még talán annyi, hogy a benzinszivattyú nem egyezik meg. Lehet hülyeség, de állítólag az E85 nem keni eléggé a szivattyút! A másik (bár én is nagyon örülnék ha lehetne azzal járni), hogy eléggé kevés E85-ös kút van az országban, bár az én falumban pont van egy:D
Előzmény: RS955i (1923)
RS955i Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1926
Szombaton mi olyan du. 16:00 körül érünk vissza a túrázásból, remélem addig senki se megy haza a nem ott alvók közül. :) Szalonna kolbász kenyér szalonnasütés hajrá!

Van aki már ma este is ott lesz?
RedSprint Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1925
Sziasztok! Az előzmények ismeretében én javasolnék holnap 10.30 körül egy délbudai (pl M1-M7 bejövő oldal Őrmező OMV kút), és egy 3-as kivezetői (pl. Agip Szabadföld út M0 előtt) találkozási pontot. Várom a jelentkezőket és a javaslatokat. Üdv.
vdk3x Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1924
OK
Előzmény: Pató Pali (1922)
RS955i Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1923
Egy kis érdekesség:
Utánnanéztem ennek az E85 témának a mi szemszögünk.
A Brazíliába eladott gyári Triumpokat picit más térképekkel adják ki, ami az E85-höz van csinálva. Gyakorlatilag csak annyi a különbség, hogy a brazíl változatnak 8-10%-al több kaja van adva arányosan mindenhol, egyébként szinte az összes többi beállítás megegyezik.
Pató Pali Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1922

szia!  nálunk a dolog úgy alakult, hogy holnap reggel/délelőtt fel kell mennünk Pestre egy családi eseményre és a vége után indulunk Sástóra, tehát bocs, de most külön kell mennünk, bármennyire is jó lett volna 4 Triumphnak együtt gurulnia ...a következőket megbeszéljük holnap

üdv: P.P. 

Előzmény: vdk3x (1907)
RS955i Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1921
E85-höz szerintem térképet kéne cserélni, az átlag 13-14 közti keverési arányt le kéne venni kb. 20%-al , olyan 10 körülire (egyébként 11,5 lehet a legdúsabb). Magyarul több kaját kell neki adni, ami meg akkor 20%-al E85-ből nagyobb fogyasztást eredményez, arról nem is beszélve, hogy egyébként is többet eszik a motor az E85-ből.
Egy próbát megér a dolod, mert kb. 100,-Ft-al kevesebbe kerül az E85, bár ez relatíve a magasabb fogyasztás miatt kevesebb, kb. 80,-.Ft-al. Azért kb 80,-Ft-ért már megéri babrálgatni a térképet. HA lesz egy unalmas hétvégém, lehet kipróbálgatom 50-50%-al és dúsabb keverékkel.. :)
Előzmény: csibu955 (1917)
Pató Pali Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1920
köszönjük Neked és Janának is a közreműködést...
Előzmény: csibu955 (1914)
gaborab Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1919
tegnap amúgy én is ezen röhögtem, életben nem kellett így (E85-tel) kuplungolnom 1esben elindulásnál, többször is megnéztem, nem-e véletlenül 3-asban hagytam v mi :DDD
Előzmény: csibu955 (1917)
gaborab Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1918
hát nekem sem lett erősebb tőle a motor, alul gyenge meg rángatózós de meg lehet szokni. +karbis tigiris lévén, tudtam valamennyire a szivatóval segíteni a dolgokon. a fogyasztás érdekel igazándiból, azt meg majd meglátjuk...
Előzmény: csibu955 (1913)
csibu955 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1917

Ja eléggé korrekt!

 

Egyik srác cbr600F be dobta bele az e85-öt, talán felesbe, ő is azt tapasztalta mint én, csak szte 3000felett jobban megy neki:D, de nem tud csak 3000fordulaton csúsztatott kuplunggal elindulni, azt írta, majd túráknál fogja használni...sztem ennyit nem ér az egész. Ha vinné felesbe, minden gond nélkül akkor esetleg.

Előzmény: RS955i (1916)
RS955i Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1916
naggyon korrekt az 1800,-Ft! :)
Előzmény: csibu955 (1914)
RS955i Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1915
Na akkor ez meggondolandó, akkor most marad a STP! :) majd itthoni közeli mászkáláskor kipróbálom.. :)
Előzmény: csibu955 (1913)
csibu955 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1914
A pólókat 1800Ft/db áron sikerült beszerezni! A hétvégén mindenki átveheti, a pénzt madj Janának kell ideadni.
csibu955 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1913

Már tankoltam 50%ban etanolt...kurvára elment az alapjárat, alul eltőnt a nyomaték, fordulaton mondjuk nem volt rossz, de sztem csak azért éreztem, hogy jó mert alul szinte semmit nem csinált. Utánna vissza a kútra teletank 95-el. Tehát volt benne 18l 95-ös, és 3l etanol, és allig akart beindulni(persze azért mert még az 50keverék volt "benne"). Utánna is küszködött kicsit, nem volt az igazi, soha többet E85.

Amúgy a Suzuki Swift simán megy vele azt mondják, vagyis az újabb. Lehet az újabb 955-es bírja, de nekem elég volt a kisérletezésből.

Előzmény: RS955i (1912)
RS955i Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1912
Akkor szép tiszta lett a rendszer! :) Etanol kitakarítja a tankot, szelepeket, injektort, mindent! :) Én is filózok rajta, hogy ha ma du. indulunk, teletankolom, és kb 30% felnyomom etanollal.. Egy kis rendszer tisztítás nem árt, max jobban hallom csörömpölni a szelepeket :)
Előzmény: gaborab (1910)
gaborab Creative Commons License 2010.07.16 0 0 1911
Gondolom ma, csak egy kicsit később lesz ilyen, h. aki pénteken Pestről indul, meg szombaton Budáról v. tali mindenkinek esetleg itt és ekkor... :) én csak szombaton tudok menni, nem tudom ott alszok-e v sem, hálózsák meg sátor lesz nálam, mint mindig :) ui.: egy szlovák utat mondtam le emiatt, de már most zsongok a sok vastól :DDD

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!