tudja vki a Triple R gyári futómű beállítását? a könyvbe a daytona 675 van csak, és külföldi fórumokon az a vélemény, hogy nem egyezik meg a kettőnek, hiába egyforma a futómű... nyilván más geometria stb vki megnézné könyvében h van-e spec Triple R futómű paraméterek? vagy ha talált már rá neten infot, eddig még nem leltem rá
Most jöttem haza Németországból, ahol benéztem egy Triumph kereskedésbe is, és elbeszélgettem a tulajjal arról, hogy milyen újdonság várható a Triumph háza táján.
Ő is mesélt egy 2011-re várható Triumph Adventure új modellről, ami direkt a BMW GS 1200-sel akar konkurálni. A kereskedő az alábbiakat tudja előzetesen a vadiúj modellről (aztán, hogy ebből mi igaz, az egy másik kérdés, de elég magabiztosan állította a dolgokat):
- kardánhajtás - 1.300 ccm-es háromhengeres motor - komplett túra felszereltség a'la GS - súly: az alap GS-nél 3 kg-val nehzebb csak - ár jelentősen a GS alatt (legalább is Németországban)
Hát ez így egy elég fincsi kombináció lenne, kvázi egy GS, csak az elavult boxer helyett, a fenomenális Triumph 3 hengeres szív dobogna benne, és nem azzal a ronda német ipari dízájnnal lenne megáldva, mint a GS, sőt talán még megfizethető(bb) áron hozzá lehetne jutni.
Kiváncsi vagyok!
A belinkelt videón egyébként nem a fenti új modellt, hanem egy már 2010-ben várható 800-as endurót harangoznak be (elég semmitmondóan), aminek lesz egy terep meg egy utcai változata (mindkettő láncos)
Holnap 10.30-kor én is ott leszek az egykori Osztyapenkónál! (kék Tiger 1050)
Akkor ketten már vagyunk! Első találkozási pont 10.30 "Osztapenko" OMW bejövő oldal. 11.00 körül lehetne a következő az M0-nál. További csatlakozókat mindkét helyen várunk!
olyan 3 körül indulunk, lightosan gyerekkel cuccal, nem tudom mikor érünk oda, .. Rohanni nem fogunk, de ha oda értünk megcsöröglek, az a biztos, és majd látod, hogy jössz-e, vagy csak holnap. Holnap egyébként sétálgatni megyünk az erdőbe, kinézünk valami turpista útvonalat.
Én is ezért filózok rajta, mert nállunk is van E85.. :) Tök ugyan az a benzinszivattyú. Ebben a nem keni eléggé témában azonban lehet ráció! Kérdés, hogy kb 100-150 Eurót mennyi időközönként kell rákölteni szivattyúcsere miatt.. :) Ennek se ártana utána nézni, mielőtt tartósan hozzáfogna az ember E85-öt tankolni..
Még talán annyi, hogy a benzinszivattyú nem egyezik meg. Lehet hülyeség, de állítólag az E85 nem keni eléggé a szivattyút! A másik (bár én is nagyon örülnék ha lehetne azzal járni), hogy eléggé kevés E85-ös kút van az országban, bár az én falumban pont van egy:D
Szombaton mi olyan du. 16:00 körül érünk vissza a túrázásból, remélem addig senki se megy haza a nem ott alvók közül. :) Szalonna kolbász kenyér szalonnasütés hajrá!
Sziasztok! Az előzmények ismeretében én javasolnék holnap 10.30 körül egy délbudai (pl M1-M7 bejövő oldal Őrmező OMV kút), és egy 3-as kivezetői (pl. Agip Szabadföld út M0 előtt) találkozási pontot. Várom a jelentkezőket és a javaslatokat. Üdv.
Egy kis érdekesség: Utánnanéztem ennek az E85 témának a mi szemszögünk. A Brazíliába eladott gyári Triumpokat picit más térképekkel adják ki, ami az E85-höz van csinálva. Gyakorlatilag csak annyi a különbség, hogy a brazíl változatnak 8-10%-al több kaja van adva arányosan mindenhol, egyébként szinte az összes többi beállítás megegyezik.
szia! nálunk a dolog úgy alakult, hogy holnap reggel/délelőtt fel kell mennünk Pestre egy családi eseményre és a vége után indulunk Sástóra, tehát bocs, de most külön kell mennünk, bármennyire is jó lett volna 4 Triumphnak együtt gurulnia ...a következőket megbeszéljük holnap
E85-höz szerintem térképet kéne cserélni, az átlag 13-14 közti keverési arányt le kéne venni kb. 20%-al , olyan 10 körülire (egyébként 11,5 lehet a legdúsabb). Magyarul több kaját kell neki adni, ami meg akkor 20%-al E85-ből nagyobb fogyasztást eredményez, arról nem is beszélve, hogy egyébként is többet eszik a motor az E85-ből. Egy próbát megér a dolod, mert kb. 100,-Ft-al kevesebbe kerül az E85, bár ez relatíve a magasabb fogyasztás miatt kevesebb, kb. 80,-.Ft-al. Azért kb 80,-Ft-ért már megéri babrálgatni a térképet. HA lesz egy unalmas hétvégém, lehet kipróbálgatom 50-50%-al és dúsabb keverékkel.. :)
tegnap amúgy én is ezen röhögtem, életben nem kellett így (E85-tel) kuplungolnom 1esben elindulásnál, többször is megnéztem, nem-e véletlenül 3-asban hagytam v mi :DDD
hát nekem sem lett erősebb tőle a motor, alul gyenge meg rángatózós de meg lehet szokni. +karbis tigiris lévén, tudtam valamennyire a szivatóval segíteni a dolgokon. a fogyasztás érdekel igazándiból, azt meg majd meglátjuk...
Egyik srác cbr600F be dobta bele az e85-öt, talán felesbe, ő is azt tapasztalta mint én, csak szte 3000felett jobban megy neki:D, de nem tud csak 3000fordulaton csúsztatott kuplunggal elindulni, azt írta, majd túráknál fogja használni...sztem ennyit nem ér az egész. Ha vinné felesbe, minden gond nélkül akkor esetleg.
Már tankoltam 50%ban etanolt...kurvára elment az alapjárat, alul eltőnt a nyomaték, fordulaton mondjuk nem volt rossz, de sztem csak azért éreztem, hogy jó mert alul szinte semmit nem csinált. Utánna vissza a kútra teletank 95-el. Tehát volt benne 18l 95-ös, és 3l etanol, és allig akart beindulni(persze azért mert még az 50keverék volt "benne"). Utánna is küszködött kicsit, nem volt az igazi, soha többet E85.
Amúgy a Suzuki Swift simán megy vele azt mondják, vagyis az újabb. Lehet az újabb 955-es bírja, de nekem elég volt a kisérletezésből.
Akkor szép tiszta lett a rendszer! :) Etanol kitakarítja a tankot, szelepeket, injektort, mindent! :) Én is filózok rajta, hogy ha ma du. indulunk, teletankolom, és kb 30% felnyomom etanollal.. Egy kis rendszer tisztítás nem árt, max jobban hallom csörömpölni a szelepeket :)
Gondolom ma, csak egy kicsit később lesz ilyen, h. aki pénteken Pestről indul, meg szombaton Budáról v. tali mindenkinek esetleg itt és ekkor... :) én csak szombaton tudok menni, nem tudom ott alszok-e v sem, hálózsák meg sátor lesz nálam, mint mindig :) ui.: egy szlovák utat mondtam le emiatt, de már most zsongok a sok vastól :DDD