A segítséged kérném! 2002-es Vivarom van,1,9 dti,belementem egy nagyobb víztócsába és azonnal leállt az autó,keszthelyen 5 napja keressük a hibát,a diagnosztika szerint nem kaja meg a 12 voltot az üzemanyagellátó rendszer,már az autóvillamosságiak vizsgálják de nem akarnak rájönni a hibára...konkrátan 1 percig megy az autó ás leáll......ez mind a víztócsa óta van........
Előrre is köszi ha van tapasztalatod ebben a hibában! Roberto
2002-es Opel Vivarom van,1.9 dti, olyan probléma lépett fel,hogy egy nagyobb víztócsán való áthajtás után leállt az autó,kb 1 percig megy és aztán leáll.....5 napja keressük a hibát...tud valaki segíteni ,hogy mi lehet a hiba?????
szevasztok, olyan érzékelő kellene nekem, ami bal oldalt lefelé lóg "2002 1.9 dci 100le, vagy kompletten jóárasítva, SOS-be, várom a lehetőségeket, laller
szesztek, vanyek bácsi keresni foglak "disc ügyben, na meg a saram, kérdésem, hogy kivettem az akksit tölteni, teszem vissza, kormány alatt meghúz egy relé, meg van egy rövid síphang, eközben a sarú szikrázik ha az akksihoz érintem (minden fogyasztó le van kapcsolva) ez természetes? mielőbb válaszoljatok mert magzatpózban ülök a sarokban szevasztok
akkor ennél a motornál nem igazán müködik ez a fellazításos dolog?van valami biztos módszer vagy tényleg csak a szerencsén múlik h ki jönnek az injektorok?
Sziasztok. 2.0 cdti motornál a 2-es és 3-as injektorok rosszak.Azt szeretném kérdezni h alapjáraton is meg tudnak mozdulni ha fel vannak lazítva a lefogató csavarok? Vagy mindenképpen pörgetni kell?
Szia nincs harag!Egyébként a szerelőm piszkálta meg a nyomásszabályozót, de csak azért mert 3 trafic is van a baráti körben és az 1iknek valószínűsíthetően ez volt a baja. De mielőtt kicseréltük megnéztünk egy müködőt és az enyémre esett a választás.Nha azóta csinálja ezt.Ami feltűnt,hogy az enyémben ezt már szerelték(turbónyomás szabályozót).Tehát a tünet a következő a műszer az indítás gátló berendezés visszajelző lámpája.Ami alapból villogni szokott lezárárs után.Néha égve marad indítás után és olyankor csak tekeri az autó.Most jelenleg a pótkulcsot tesztelem hátha ezzel megoldódik.A másik baja ez a 2200 as fordulat utáni húzás.Azt már nem is említen hogy néha kivillan egy kis sárga lámpa.Elvinném ide szerelőhöz,de ha megmondjátok,hogy mihez nyúljon gyorsabban megoldódna.Feleslegesen nem cseréltetnék ki minden kulcsot és érzékelőt,zárat.Üdv és kösz
Több ok lehet azt innen nehéz megalapítani csak találgatni lehet .....
izzító gyertya hiba miatt indulni kellene
turbószabályzót is írtál :(mert piszkáltátok tisztelettel )indulni kellene piros lámpa ég (immo gondolom )van egy két piros színnel jelölt még :gyors villogás hiba két dologból tevődik össze :kulcs jele igen/nem adja a jelet kettő :vevő része(kommunikál igen/nem )? van megoldás :keresni kell olyan embert esetleg szervizt aki látott már ilyet és helyetted piszkálja de találgathatunk többen is csak nem ez a jó megoldás alap :biztosítékok ellenőrzése kérlek ne vedd sértésnek nem annak szántam és csak zanzásított változtat üdv
Üdv mindenkinek.Hidd el biztos,hogy így jobban jártál mert csak max 60+ munkadíjba került.Biztos a csapágyat otthon munkával nem lehet megcsinálni.Nekem is most lett cserélve(snr)+4 lengéscsillapító+féktárcsák+stb..A szaki(Vargamunka)ajánlásával és munkájával.Köszönöm neki.
Ha indítás után a műszerfalon lévő piros lámpa égve marad és csak pörgeti a motort.Csak imo lehet? Ha imo baja van akkor ennek a lámpának nem folyamatosan kéne villogni?Üdv