Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vargamunka Creative Commons License 2013.07.11 0 0 6849

barátság  beeee kellll?

Előzmény: YURA ua (6842)
vargamunka Creative Commons License 2013.07.11 0 0 6848

Csak nem egy szép Vivarót :-)?

Előzmény: BiharyG (6843)
cs!pesz Creative Commons License 2013.07.11 0 0 6847

Ha jól emlékszem régen írta itt vki h. a vezetőoldalon van vmi csatlakozó a lábtérben és az hajlamos volt a korrózióra.  

 

Hogy az pontosan hol van már nem emlékszem de hirtelen ez ugrott be.

Előzmény: Fehér Róbert (6845)
Fehér Róbert Creative Commons License 2013.07.11 0 0 6846

Szia!

A segítséged kérném! 2002-es Vivarom van,1,9 dti,belementem egy nagyobb víztócsába és azonnal leállt az autó,keszthelyen 5 napja keressük a hibát,a diagnosztika szerint nem kaja meg a 12 voltot az üzemanyagellátó rendszer,már az autóvillamosságiak vizsgálják de nem akarnak rájönni a hibára...konkrátan 1 percig megy az autó ás leáll......ez mind a víztócsa óta van........

 

Előrre is köszi ha van tapasztalatod ebben a hibában! Roberto 

Előzmény: vanyek82 (6635)
Fehér Róbert Creative Commons License 2013.07.11 0 0 6845

Sziasztok!

 

2002-es Opel Vivarom van,1.9 dti, olyan probléma lépett fel,hogy egy nagyobb víztócsán való áthajtás után leállt az autó,kb 1 percig megy és aztán leáll.....5 napja keressük a hibát...tud valaki segíteni ,hogy mi lehet a hiba?????

 

Köszönettel : Roberto

llaller Creative Commons License 2013.07.11 0 0 6844

szevasz, kössz zsolti, de pénteken meg kell pörgetnem a gitárt, ha döghalál, akkor híllak" mégegyszer köszi, akkor most jön a "B terv

Előzmény: vargamunka (6841)
BiharyG Creative Commons License 2013.07.10 0 0 6843

Ismerős forma autót láttam ma Siófokon a régi Opel előtt... :)

YURA ua Creative Commons License 2013.07.10 0 0 6842

mid van még ingyen?

Előzmény: vargamunka (6841)
vargamunka Creative Commons License 2013.07.10 0 0 6841

ingyen, hétfőn kapsz most nem tudom odaadni

Előzmény: llaller (6839)
tsa41tsa Creative Commons License 2013.07.09 0 0 6840

Köszi Csipesz a tippet. Már ment is az sms remélem minél előbb jön és megoldja. üdv

Előzmény: cs!pesz (6836)
llaller Creative Commons License 2013.07.09 0 0 6839

szevasztok, olyan érzékelő kellene nekem, ami bal oldalt lefelé lóg "2002 1.9 dci 100le, vagy kompletten jóárasítva, SOS-be, várom a lehetőségeket, laller

Előzmény: vanyek82 (6838)
vanyek82 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 6838

Megmozdulhatsz! Normális

Előzmény: llaller (6837)
llaller Creative Commons License 2013.07.09 0 0 6837

szesztek, vanyek bácsi keresni foglak "disc ügyben, na meg a saram, kérdésem, hogy kivettem az akksit tölteni, teszem vissza, kormány alatt meghúz egy relé, meg van egy rövid síphang, eközben a sarú szikrázik ha az akksihoz érintem (minden fogyasztó le van kapcsolva) ez természetes? mielőbb válaszoljatok mert magzatpózban ülök a sarokban szevasztok

cs!pesz Creative Commons License 2013.07.06 0 0 6836

Ha még sosem volt vele probléma tehát még soha nem volt piszkálva, akkor sztem a szerencsén múlik.

Bár a múltkor hirdette itt magát vki h. spéci szerszámmal tuti kiszedi. Én nem ismerem, nekünk beleszakadt.

Lehet h. megér egy próbát. Olvass kicsit vissza, meg fogod találni. Kb. 1,5 hónapja ha jól emlékszem.

Előzmény: tsa41tsa (6835)
tsa41tsa Creative Commons License 2013.07.06 0 0 6835

akkor ennél a motornál  nem igazán müködik ez a fellazításos dolog?van valami biztos módszer vagy tényleg csak a szerencsén múlik h ki jönnek   az injektorok?

 

tsa41tsa Creative Commons License 2013.07.06 0 0 6834

Szia. 2008-as

cs!pesz Creative Commons License 2013.07.06 0 0 6833

Milyen évjáratú a gép?

Sztem ha pörgeted, akkor se fog meglazulni. Még az is lehet h. beleszakad majd.

Az 1.9-nél szokott meglazulni ahogy már többen írták. 

 

Előzmény: tsa41tsa (6832)
tsa41tsa Creative Commons License 2013.07.05 0 0 6832

Sziasztok. 2.0 cdti motornál a 2-es és 3-as injektorok rosszak.Azt szeretném kérdezni h alapjáraton is meg tudnak mozdulni ha fel vannak lazítva a lefogató csavarok? Vagy mindenképpen pörgetni kell?

kenacs Creative Commons License 2013.07.04 0 0 6831

Szia nincs harag!Egyébként a szerelőm piszkálta meg a nyomásszabályozót, de csak azért mert 3 trafic is van a baráti körben és az 1iknek valószínűsíthetően ez volt a baja. De mielőtt kicseréltük megnéztünk egy müködőt és az enyémre esett a választás.Nha azóta csinálja ezt.Ami feltűnt,hogy az enyémben ezt már szerelték(turbónyomás szabályozót).Tehát a tünet a következő a műszer az indítás gátló berendezés visszajelző lámpája.Ami alapból villogni szokott lezárárs után.Néha égve marad indítás után és olyankor csak tekeri az autó.Most jelenleg a pótkulcsot tesztelem hátha ezzel megoldódik.A másik baja ez a 2200 as fordulat utáni húzás.Azt már nem is említen hogy néha kivillan egy kis sárga lámpa.Elvinném ide szerelőhöz,de ha megmondjátok,hogy mihez nyúljon gyorsabban megoldódna.Feleslegesen nem cseréltetnék ki minden kulcsot és érzékelőt,zárat.Üdv és kösz

vargamunka Creative Commons License 2013.07.04 0 0 6830

Több ok lehet azt innen nehéz megalapítani csak találgatni lehet ..... 

 

izzító gyertya hiba miatt indulni kellene 

turbószabályzót is írtál :(mert piszkáltátok tisztelettel )indulni kellene  piros lámpa ég (immo gondolom )van egy két piros színnel jelölt még :gyors villogás hiba  két dologból tevődik össze :kulcs jele igen/nem adja a jelet  kettő :vevő része(kommunikál igen/nem )? 
van megoldás :keresni kell olyan embert esetleg szervizt aki látott már ilyet és helyetted piszkálja  de találgathatunk többen is csak nem ez a jó megoldás  alap :biztosítékok ellenőrzése  kérlek ne vedd sértésnek nem annak szántam és csak zanzásított változtat  üdv

Előzmény: kenacs (6829)
kenacs Creative Commons License 2013.07.04 0 0 6829

Tehát ha a piros lámpa égve marad folyamatosan és csak teker(néha).Imo vagy esetleg izzítógyertya?Üdv

vargamunka Creative Commons License 2013.07.04 0 0 6828

Én köszönöm .....

Előzmény: csumpala (6826)
bigfoot53 Creative Commons License 2013.07.03 0 0 6827

Sziasztok!

Traficom van 1.9 dCi 100 Le.

A váltó rükiből nehezen kivehető, a kettes fokozatot is nehezen veszi, ha beveszi akkor pedig kerregő hangot ad egy pillanatig.

Tudtok valamiben segíteni? Kuplungot kinyomóval együtt cserélték kb 2 hónapja, visszavittem, azt mondják, hogy esetleg nyelestengely csapágy hiba.

Köszönöm a segítségeteket.

csumpala Creative Commons License 2013.07.03 0 0 6826

Üdv mindenkinek.Hidd el biztos,hogy így jobban jártál mert csak max 60+ munkadíjba került.Biztos a csapágyat otthon munkával nem lehet megcsinálni.Nekem is most lett cserélve(snr)+4 lengéscsillapító+féktárcsák+stb..A szaki(Vargamunka)ajánlásával és munkájával.Köszönöm neki.

Előzmény: T_H (6825)
T_H Creative Commons License 2013.07.03 0 0 6825

ja, csak így nem esett jól a 60 anyag+munka.

Előzmény: vargamunka (6824)
vargamunka Creative Commons License 2013.07.03 0 0 6824

igen .....de nem mindig lesz tökéletes (prés 15-20 tonna )így ......

Előzmény: T_H (6821)
kenacs Creative Commons License 2013.07.03 0 0 6823

Nem lehet köze a turbó nyomás szalyozó elektronikához?Azt piszlálták legutóbb.Néha ha azt megmozgatom működik.

kenacs Creative Commons License 2013.07.03 0 0 6822

Sziasztok!

Ha indítás után a műszerfalon lévő piros lámpa égve marad és csak pörgeti a motort.Csak imo lehet? Ha imo baja van akkor ennek a lámpának nem folyamatosan kéne villogni?Üdv

T_H Creative Commons License 2013.07.02 0 0 6821

A hátulról jövő morgás eltüntetésére megvettem a hátsó féktárcsákat (csapággyal).

A Gépben volt külön csapágy is.

A melettem lévő eladó srác mondta, hogy próbáltak márcsak csapágyat cserélni, de az nem lett az igazi.

 

Lehetne csak csapágyat is cserélni?

Előzmény: vargamunka (6766)
KCTUNING Creative Commons License 2013.06.29 0 0 6820

Kb +20% ,de azoknál még nem volt írható a vezérlő, írható eprom

cserével megoldható.

Előzmény: vanyek82 (6817)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!