Rendes német nevét nem tudom, gyakorlatilag funkció szerint emlegetik (hidegenfutás-szabályzó termosztáttal...). Miért? Termo kapható, de általában csak a kis dugattyú szorul meg. Szét kell szedni, kipucolni, vékonyan megolajozni. Termosztátra vigyázni, a tiédhez egy vagyon. :)
Van az injektor tetején egy hidegindító termosztát. Azt szabályozza, hogy hidegen indítéskor mennyire legyen dús a keverék. Nem tudja valaki, hogy mi a német neve ennek kütyünek?
Köszönöm a gratulációt Én is nagyon örülök neki. Kicsit ütött kopott a lelkem,de az enyém:-) 320-ba került friss műszaki, a kaszni az nagyon jó,a többi baj meg abból adódik hogy hozzá nem értő kezek babrálták. szerintem az lesz a legnagyobb feladat helyre hozni. Van rajta mit alkotni,de nem csüggedek,a ráérős téli hónapok alatt rendbe rakom. Igaz hogy nem az eredeti állapotba hanem kicsit más lesz mint a többi,az elképzelés már a fejemben van. Aztán meglátjuk mi is sül ki belőle. Viszont a motorja is nagyon jó és meg is lepődtem hogy mennyire megy.1990-be volt már egy 200 dízel és az volt a viszonyítási alapom,hát ez egy táltos. Fogok csinálni képet és rakok fel.
Üdv: András
ui: ha összeszedegetem hogy mi kellene hozzá alkatrész,abban tud valaki segíteni?
Holnap erre elnézek az állólámpással. Jön még esetleg valaki?
SZEZONZÁRÓ TÚRA ESZTERGOMBA 2008. november 8.
Véget ér a 2008-as veteránautós szezon, lassan mindenki betakargatja autóját
és felkészíti a téli pihenésre.
Arra gondoltunk, hogy használjuk ki az ősz utolsó szép napjait és tegyünk
egy közös kirándulást Esztergomba, minden kötöttség és külön költség nélkül.
Az elmúlt évben érezhető volt az oldtimeres társaság érdektelensége
a versenyekkel és egyéb rendezvényekkel kapcsolatban, ezért is gondoltunk
erre a záróakkordra, hátha újra összerázódik ez a mára több száz főre,
illetve autóra megnőtt baráti kör.
Természetesen a stopperek nem maradhatnak otthon, mert egy új mérőcsapat jóvoltából néhány 1/100-as feladaton mindenki tesztelheti ügyességét. Program:
· Október 8-án, szombaton 9-10 óráig találkozó Budapesten a Szentendrei úti
Shell benzinkút, Csiki-Bege Plaza és McDonald’s gyorsétterem közti területen
(Békásmegyer)
· 10 órakor indulás a Szentendre, Pomáz és Pilisszentkereszt érintésével Esztergomba,
ahol a Bazilika előtti parkolóban találkozunk
· 12-14 óráig ebédlehetőség az esztergomi híres Csülök Csárdában, http://www.csulokcsarda.hu/
vagy igény szerint a környéken található éttermek valamelyikében,
ebéd után szabadprogram a Bazilikánál és a belvárosban
· 14 és 15 óra között találkozó az autóknál
· 15 órakor indulás vissza Szentendrére a Visegrád, Tahitótfalu útvonalon
· Szentendrén eredményhirdetés a Rodin kávézóban http://www.caferodin.hu
Minden érdeklődőt szeretettel várunk, akár klasszikus autójával, akár napi használatos autójával érkezik!
Aki a Csülök Csárdában szeretné az ebédet elfogyasztani, kérem jelezze a helyfoglalás miatt!
ESŐNAP: 2008. NOVEMBER 9.
Bízunk benne, hogy egy jó hangulatú kellemes napot tölthetünk együtt!
A tegnapi nappal Mercedes tulajdonos lettem:-) 1974,w115-ős 230.4 benzin. Állapota nem igazán jó de biztató:-) Fog kelleni néhány segítség alkatrész ügyben mert a ráérős téli hónapokban teljes felújítás lesz. Ha tudtok segíteni akkor előre is köszönöm.
Ez az 5 gangos váltó nekem is felkeltette az érdeklődésemet. Ez melyik típushoz való?
Más téma: Egy kormányváltós W115-ös Merci tulajdonképpen hány személyes? Azt gondolnám, hogy 6, mert a kormányváltó nem foglalja középen a helyet. Rosszul gondolom? Lehetséges az szerintetek, hogy valami úton-módon 6 személyesnek minősítsék hivatalosan?
Most mi van rajta? Mert ha nincsen a gumi szétájulva, akkor ráérsz nézegetni, gondolkozni, gondolom évi pár ezer km. hobbiautókénti használat a cél. (Tényleg, kép van a gépről? Itthon vetted? ). A 13 -as az autentikus - de szerintem 14 -essel harmonikusabb a külseje a kocsinak, mert ma már nincsen annyira magas falú gumi hozzá.
A koraiakon valóban 13 -as volt, kétrészes krómozott dísztárcsákkal, melyek a későbbi 14" -os egyrészesre hasonlítanak első blikkre. A 250SE -vel jött be a másik típusú kétrészes dísztárcsa, immár 14 -es felnin (mint a 108 -é, a motor is uaz.). '67 után pedig a 108 -hoz hasonlóan egyrészes, acél dísztárcsák jöttek (egészen a W123 -asig ugyanaz). Ez utóbbiak könnyen beszerezhetők, mint a felnik és gumik is, ezért szokták cserélgetni. Ja, és ezek a dolgok teljesen megegyeznek az USA kivitellel. ÉS USA/nem usa, a 220SE kupék hátsó lámpáján az index mindig piros volt gyárilag... (Van egy jó könyv a témában, ez: Original MB Coup. Cab. & V8 sed. )