Nekem sem nyílott ki a tűkör..elő a mágikus 4wd és jó is lett...Teljesítményes és hidegben nehezebben mozog a mechanikája és úgy érzékeli mintha kinyillott volna .....Helló betg!
Miért nem sokat ér? Nekem 2 éve lett tisztítva,és csak ki lett fújva levegővel,ki lett ütve és azóta nincs hiba,5000 ből megcsinálták....szóval nem értem....
Sziasztok, mostanában a visszapillantóim nem mindig nyilnak ki teljesen, milyen a mozgatómechanikája?Fogaskerék, ékszij? Lehet valami kenés megjavítaná. Hogyan lehet szétszedni?
A kerékdőlés állításról jutott eszembe: (amúgy sajnos nem tudom, hogy lehet-e álltani) Múltkor, hogy a jobboldali féltengely cserélve lett a remegés miatt, a szervízben csináltak futóműbeállítást is. Ezután először furcsa volt valami az autón, aztán rájöttem, mi az. Némely kanyaroknál gyengébb lett a kormányon érezhető visszatérítő erő, többet kell tekernem, hogy egyenesbe álljon. Nosza visszavittem a peugeothoz, hogy állítsák be rendesen, esetleg csapterpesztés, utánfutás nem stimmel, erre mondja a szervizes, meg a szerelő is, hogy a 607-esnél ezek nem állíthatóak, fixek, és szerintük a toroncsapágy tönkremenetele okoz ilyen tünetet. Mondtam, hogy mikor bevittem a kocsit, ilyen gondom nem volt, nehogy már bent ment tönkre a toronycsapágy?
Tudja valaki, hogy jól mondták, nem állítható ilyen téren a futómű, illetve járt-e valaki hasonló cipőben?
Szia! Köszönöm a választ. Milyen gyártmányúak a gumik? Mekkora a profilmélységűk? Egyenletesen kopottak? Esetleg képet tudnál feltenni? Más: a 607-en lehet kerékdőlést állítani?
2 hónapja vagyok tulajdonosa egy 2007-es évjáratú, 2.0 Hdi 607-nek. Eddig 4000 km mentem vele, a tapasztalatok pozitívak! Keresek hozzá téli kerekeket, ha valakinek van eladó, kérem szóljon.
Más:
Azt vettem észre, hogy a rossz minőségű, nyomvályús út nagyon elviszi az autót. A futóművet beállítattam, csak minimális eltérés volt, de a jelenség továbbra is megmaradt. Jelenleg 235/50 R17 gumik vannak az autón, igaz hogy 1 cm-rel szélesebb a gyári mérettől, de véleményem szerint ez nem okozhatja. Volt esetleg hasonló gondja valakinek? Én még a szilentekre gyanakszom, ha lesz időm megnézem.
406 ban mintha csak monokrom navi lett volna gyarilag, a szines RT2 hoz (607/C5) amugy sajnos meg mindig befejezetlen a magyaritott valtozat, a magyarorszagot tartalmazo terkep ettol fuggetlenul tobb helyrol beszerezheto, pl netrol is, ez szamos automarkahoz jo
Szia bocs hogy beleszólok de ez egy siemens rendszer semmi esetre tegyen ilyet .
Az apró szálak igazából nem is szálak hanem nagyon finom fémreszelék ami a nagynyomású pumpa kopásából adódik és nem a szűrőből származnak ,hanem a pumpa kopásából adódnak. A 2.2hdi biturbó teljesen más rendszer mint a normál 2.2hdi.
nagyon gyanus, hogy a magasnyomású pumpa végében haldoklik a szelep. ezek szelepek legnagyobb ellesége a rossz olcsó minőségű üzemanyag szűrő, meg persze a rossz üzemanyag. a leginkább bevált szűrő a bosch. az többi szűrőből apró szálak válnak le amik eltömitik a szeleppvégén lévő nagyon apró szüröt. szereld ki öngyujtóval égesd meg picit a végét majd kapirgáld meg késsel ez lehet hogy segit rajta.
Még uj vagyok itt a fórumon és valójában nem is 607 hanem 406 coupe tulaj vagyok.
Azért fordulok hozzátok mert olvasgatam itt a fórumon, hogy a gyári navihoz létezik magyar nyelvű verzió és európai térkép is. Vagy tévedek? 2003 a kocsi és ha jól tudom rt2 es navival szerelték gyárilag. gondolom ugyanez a rendszer található meg a 607-ben is. valaki tudna tanácsot adni, hogy hol vagy kinél érhetőek el ezek a cd-k ha egyáltalán van ilyen. köszönöm elöre is a válaszotokat.
Sziasztok!Lenne egy kérdésem:2.2hdi bi-turbóm van és gyorsítás közben az ereje össze-vissza változik olyan mintha néha,egy-egy másodpercre elmenne a turbónyomás.Csak városban használom kis fordulaton ezért gondoltam arra,h esetleg az EGR hibás.Szerintetek?Ezt le lehet falazni?Válaszotokat előre is köszi.
Az én jobb féltengelyemet is most kellett cserélni, mert 70-110 km/h között gyorsításkor remegett a kocsi egész eleje. Szerelőnél szétszedve a belső csuklónál semmi zsír nem volt, ami azért furcsa, mert a gumiharang ép volt. 151000 km van a gépben.
Árakról: gyári új, 1 év garanciával 124.175 Ft
gyári cseredarabos, 1 év garanciával 79.800 Ft.
felújítás oda-vissza postával 75.000 Ft lett volna.
Én a gyári cseredarabosat választottam, szerintem nem bántam meg, 1 nap alatt megjött Ausztriából, a Peugeot szerelő szerint úgy nézett ki, mint az új. Erre nem vonatkozik a Főnix program, de 10%-ot azért engedtek belőle.
Bontottat nem találtam a környéken, nem túl gyakori autó.
Szerelő szerint volt olyan kuncsaft, aki a harmadikat postázta vissza a bontósoknak, mert beszerelés után derült csak ki, hogy azok sem jók.