Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

NeomatiK Creative Commons License 2006.12.11 0 0 25738
A 2,2-es motornak mekkora a furata?
Előzmény: ecco (25704)
NeomatiK Creative Commons License 2006.12.11 0 0 25737

Jók a képek!

Mivel tisztítottad meg a dugattyú tetejét?

 

Nem tudom, hogy igaz-e, de állítólag a GC 8-szelepes motorjában (lehet hogy a többinél is így van) a dugóba nem tud beleverni a szelep ha elszakadna a vezérműszíj.

Előzmény: Krisz1977 (25710)
Medve_V6 Creative Commons License 2006.12.11 0 0 25736

Egyetértek.

 

Az enyém ráadásul (X6) csak 1200 kg, de akkor is...)

Előzmény: LSAIR (25735)
LSAIR Creative Commons License 2006.12.11 0 0 25735

Szerintem 1,5 tonnás v6-os autótol több mint elfogadható 8-12 l-es fogyasztás..

Aki pedig 8 literekröl beszél full városba,egyszerüen hazudik.

ogyp   ha jól emlékszem hasonló paraméterüek az autóink,szabad tudnom mennyiért sikerült hozzájutnod?

Medve_V6 Creative Commons License 2006.12.11 0 0 25734

Valós városi használatban sokat fogyaszt, no. nekem általában 10 liter körül, dugóban ácsorgással. Tojással a gázpedál alatt talán picivel, fél literrel kevesebb. télen, hidegben nekem már 11,5 literre is felkúszott alkalmanként. De 2000 ccm-től, és 144 LE-től nem nagyon érdemes kevesebbet várni.

 

Tény, hogy ezt az autót nem városi használatra tervezték, nem is ott jön ki az előnye, szépsége, ereje ;-)

 

de az is lehet, hogy én vagyok a béna. ellesném a technikát attól, aki városi dugóban araszolásnál 8 literes fogyit tud kihozni.

Előzmény: ogyp (25732)
ogyp Creative Commons License 2006.12.10 0 0 25733
Ja, ezt az autót már azután hirdette LSAIR, hogy én megvettem az enyémet.

Én nem nevezném gyengének a motort. De az ereje 100 fölött érződik igazán. 100-nál vissza 3, és akkor kezdődik a muzsika. :))))

ogyp
Előzmény: ecco (25725)
ogyp Creative Commons License 2006.12.10 0 0 25732
Hozzájárulok. :)

Pickleboy kérdezett mostanaban a mazdaklubon a fogyasztásról. Ezt írtam neki:

"Igen, az enyém manuális 2000 cm3-es. Mostanában ritkán használom városban, sok hosszú utat megyek vele, és így jön ki 8.5-9 liter körüli fogyasztás. A fogyasztás nagyon függ a láberőtől. Egyszer mentem vele 100 km-ert szinte előzés nélkül 80km/h-val, tempomattal. Így 7 alatti fogyasztást sikerült előidézni. Egy ilyen úthoz óriási önmegtartóztatás kell egy V6-os motor mellett.

Városban sikerült már 12 liter körüli fogyasztást is összehozni, de átlagban a városi kocsikázást 10-12l közé tenném."

ogyp
Előzmény: daredda (25719)
daredda Creative Commons License 2006.12.10 0 0 25731
Én is remélem, hogy negyed óra..
De a múltkor is 2-3 óra volt.. persze van, hogy COOL-t fújok, mert a hajszárítót sem erre tervezték.
Sajna látva a radiátoron fekvő darab egynapos száradási idejét, nem lesz az negyed óra.. Sok réteg ez a "gyapot" / "filc".

Valaki nem tudja, hol lehet méterre venni ilyet (hangszigetelő)?

DRD - 626
Előzmény: LSAIR (25730)
LSAIR Creative Commons License 2006.12.10 0 0 25730
Hát 1-2l nél sztem valami vel többet...  de ha csak 50x50 azt simán megszáritod 15 perc alatt egy hajszárítóval..
Előzmény: daredda (25729)
daredda Creative Commons License 2006.12.10 0 0 25729
Hát.. az sajna nincs, csak egy hajszárító, a kis albérletben. De "csak" helyi szárítás kéne, kb 50x50 centi "filc"ből kéne kiűzni a vizet. Az autó klímája tök jó lenne, de azt nem tudom a felhajtott szőnyeg alá irányítani, mert max. a hátsólábhoz tartó levegőt tudom arra terelni. Ami meg a pedálokhoz jön, az elég kevés, és a túloldali lukakat addig tök jó lenne betömni, hogy arra ne menjen feleslegesen..

De mennyit fogyaszt a kocsi 1 óra alatt klímával, álló helyzetben? 1-2 litert?

Közben találtam egy hangszigetelős topicot, ott főleg wartburgosok próbálnak ajtócsapódás és tetőkongás hangot kiküszöbölni, de mindenki a bitumenes lapokról beszél, mint ahogy a surányihifi fórumán is, ott persze a hang miatti rezgések ellen, ajtóhangolásra..

Címeket és tel.számokat akarok találni, később meg majd felkeresek pár autókárpitost, vagy karosszérialakatost, azok biztos tudnak valami tutit erre a zajszigetelő izére.. Vagy lehet, hogy szivacslap is jó lenne.. Bár az porladós.

DRD - 626
Előzmény: LSAIR (25724)
LSAIR Creative Commons License 2006.12.10 0 0 25728
Relatív,de picit tényleg lehetne erősebb,a fogyasztáshoz hozzátartozik az is,h a km-ek felét hajnalban teszem meg... de 12-őt nem hiszem,h meg lehet vele etetni,kivéve ha csak a belvárosba járunk vele...
Előzmény: daredda (25727)
daredda Creative Commons License 2006.12.10 0 0 25727
OGYP szerint is kicsit kevés a 2000-es moci az X9-be. Viszont így a fenntartási költségen többet "hoz", mint amennyit fogyasztásban "visz" az "erőlködés". Szerintem. Persze ez láb és km függő is :-) Én 11-12 literre tippelem a várost, normál pályát - tekintve, hogy áramvonalas és talán nem olyan nehéz verda - meg olyan 9 literre klíma nélkül.

Szőnyegbolt.. Kéne valami szakkifejezés, meg legalább 1 cím, ahol TUTI van. célirányosan jobb lenne menni, mert keveset leszek Mo.-n karácsony előtt. Pest/Belváros előnyben, de azért majd egy DIEGOba beugrok, mert azok a diegos fiúk..

4 literes LEX, aaaz igen! Öblös darab, és mivel modern, nem 2x annyit gurgulázik, csak 1,5x. Jó hallani, hogy valamiben a Mazda a jobb.

DRD - 626
Előzmény: ecco (25725)
LSAIR Creative Commons License 2006.12.10 0 0 25726

Öszinte volt.. 9,1-9,7 nem durva város.. 10-el bármikor elmegy A max egyszer 11 l volt.. városonkívül 8-8,5...

Szerintem nem túl gyenge,a 2,5-ös éppen hogy jobban megy(csak autómata) a miller motorossal már biztos lehet haladni,bár a gyári gyorsulási adat nem valami fényes,de 212 paci.....:)

 

Előzmény: ecco (25725)
ecco Creative Commons License 2006.12.10 0 0 25725

Szőnyegboltokban lehet kapni és valamilyen filcnek nevezik és ott is szigetelésre használják.

 Xedos 9ről kérhetünk egy őszinte fogyasztást? tól-ig.

A 2000-t gyengének mondják a X9be,igaz ez!?

 

   Üdv

LSAIR Creative Commons License 2006.12.10 0 0 25724

Egy hősugárzó sokat segítene...

Előzmény: daredda (25722)
LSAIR Creative Commons License 2006.12.10 0 0 25723

Azzal kezdeném,mindkét autót imádom-szeretem,néha még az is megfordul a fejemben,nem is adom el a mazdát,mert hiába öt cseréltem a lex-re mégis azt mondom,a a xedos szebb,egyedibb és karakteresebb.Az alapvető különbség a sportosságban van.A mazda kifejezetten sportosan vezethető,nagyon stabil,direkt.Nagyon bátran lehet vele kanyarodni(225-ös gumival.)A lex nyúlik himbálodzik,bólint(légrugós kivitel).Cserébe remek az utazási komfort,és síri csend van.A motorokról nincs mit mondani,mindkettő hibátlan,persze 2l kontra 4l....a lex másfélszer annyit iszik..a motor csendes,már-már túl csendes nagy fordulaton sem kápráztat el a v motor hangja,nemúgy mint a mazda ami gyönyörüen szól!!Működési kultúrában a lexet nincs mivel összehasonlítani,túlmutat minden más autón...

Egy közös betegségük van,mindkettő szinte eladhatatlan...

Előzmény: daredda (25721)
daredda Creative Commons License 2006.12.10 0 0 25722
Lenne két kérdésem, hátha valaki tudja..

1. A beázott 626GE-mben felszedtem a padlókárpitot (felhajtottam, hogy szellőzzön). Alatta található az a leginkább üveggyapotra hasonlító filc réteg, ami a zajt szigeteli, meg a vizet is rendesen képes magában tartani. Ez már itt-ott lejött a kárpit hátoldaláról: elengedett a ragasztás vs. én húztam le. 1 napja szárad itt fenn a kecóban egy részlete, a radiátoron, és még mindig nedves. A többi, ami még rajta maradt, most mindenféle ronggyal kiszárításos módszerrel könnyebbül meg. Nem tudjátok, hol lehet kapni ilyet? Mert akkor inkább leszedem a mostanit és rakok le másikat.. (szürkés/kékes/pirosas/sárgás szálakból áll)

2. Ha nem a hajszárítós megoldás mellett döntök, hanem járatnom a motort 1 órát + megy a klíma, ami ugye szárazat fúj, ráadásul az is meleg valamennyire, akkor kb. mennyi benzin fog elfogyni ezen a néha emelt alapjáratos (ingadozik..) dolgon?
És nem tesz rosszat ez valaminek a motorban, hogy nincs terhelve, csak alapjáraton megy egy órát (kenés, akármi)?

köszi a segítséget, ha valaki..

DRD - 626
daredda Creative Commons License 2006.12.10 0 0 25721
Jó lenne, ha olyan kezébe kerülne a verda, aki törődni is fog vele, mert ez ma már (sajnos) egy igen ritka darab. Nekem nagyon tetszik a formája, de kicsi vagyok egy ekkora kocsihoz ($). Limuzin ez a javából, még ma is felfigyelnek rá, sztem, mert nem is tudják, mi ez. Erről nem hiányolom, de én 5ajtó párti vagyok.
Sok sikert az eladáshoz! Ha meg megvan a LXS, írj nekünk egy összehasonlító elemzést, ha lehet.

DRD - 626
Előzmény: LSAIR (25720)
LSAIR Creative Commons License 2006.12.10 0 0 25720

Ismerem a tulajt,én vagyok.

Már szeptember óta árulom,de nem sok kapás volt rá:( A km-óra 126-ot mutat,nem állítom,h ennyi-is van benne,ezért nem írtam:) de az autó belseje alapján biztos,h 200k alatt van.

A fenntartással nincsenek gondok,nekem 9,1-9,7 között eszik városba,a biztije sem sok(2000ccm alatt)költeni meg nem igazán fog kelleni-rá,én januárba vettem,hosszútávra terveztem,ráköltöttem 400-500k-t...  aztán szerelmes lettem egy másikba:)

De az tény,h az alkatrészek,nem a hű de olcsó kategóriábol vannak:)

 

Előzmény: daredda (25717)
daredda Creative Commons License 2006.12.09 0 0 25719
Az övé vonóhorgos - napfénytetős. Szóval az nem ez. Tudom, mert én fotóztam neki !

De lehet, hogy tényleg tud róla mesélni.. Ogyp, kérlek!

Ogyp's X9 (remélem hozzájárul):

Ogyp - xedos

DRD - 626
Előzmény: SzaboZE (25718)
SzaboZE Creative Commons License 2006.12.09 0 0 25718

Vagy ezt vette meg Ogyp, vagy tud róla mesélni, hogy miért nem vette meg :)

 

SzaboZE

Előzmény: daredda (25717)
daredda Creative Commons License 2006.12.08 0 0 25717
xedos9

Ez egy remek darabnak tűnik és elég régóta van fenn a hirdetés. Ennyire nem kell senkinek?
Esetleg ismered a tulajt, leinformálható a kocsi? Meg nem írt a hirdető futott km-t, ami azért elkelne még info-nak.
A megalomániámnak biztos jó lenne, de nem merném az utcán hagyni. Esetleg egy ismerősömet érdekelheti, de azért ennek a fenntartása is a méretével arányos, úgy érzem.

DRD - 626
Előzmény: LSAIR (25715)
ecco Creative Commons License 2006.12.08 0 0 25716

 Hát ez nekem is eszembe jututt csak nem tudtam mi lesz a sok elektronikával,vákumcsövekkel meg minden féle kütyüvel amit évtizedeken át terveztek míg ilyen lett! Ezek szerint kuka!?:)

Vagyis mindent helyetesíthet egy "egyszerű" karburátorsor?

LSAIR Creative Commons License 2006.12.08 0 0 25715

Csökkentett áron:Xedos 9

StationW Creative Commons License 2006.12.08 0 0 25714

A miskolci arc mondott egy tuti megoldást!

 

4 weber a mocira, aztán hadd szóljon! A 2.2-ből kijöhet 200-ló is, igaz be is megy vagy 40 lityi százon:)))

Előzmény: ecco (25712)
ecco Creative Commons License 2006.12.07 0 0 25713

 Hát képet sajna nem tudok mutatni de kinézetre egy tök átlagos GD-s 626.(5ajtós)

Nem egy gyakori tipus ha minden igaz csak Svájcban forgalmazták!

Ami az országban van (lehet vagy 5db) az csak a lelkes magyar gyüjtőszenvedélynek köszönhető!:)

Persze ez az "egyedisége" a legnagyobb hátránya (alkatrész) de megy mint a vonat!:)

Előzmény: SyL (25708)
ecco Creative Commons License 2006.12.07 0 0 25712

 Station W! A párbeszédünk megszakadt de vettem az adást, jövő hét második felében hozom a "vasat"!

Tisztában vagyok vele,hogy a hengerfejes történet nem olyan egyszerű mint ahogy leirtam de nem kivitelezhetetlen!

Beszéltem már szakival és elméletben működhet a dolog, persze mélyebbre kellene ásni magunkat a témában!:)

Egyébként jól mondod ki kell cserélni az alsó tárcsát vele a vezérműszíjat,computert ,plusz biztos egy-két dolgot de ha összejön izmos kis moci lenne!(mindenféle turbó vagy más "rásegítő" nélkül!)

Előzmény: StationW (25706)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.07 0 0 25711
Ezeket most találtam :)

Mazda RX-7 1:24
Mazda RX-8 1:16
Krisz1977 Creative Commons License 2006.12.07 0 0 25710

Csak úgy érdekesség képpen:

 

megtaláltam a GC gyűrűcseréjéről a fotókat... :))))

 

Érdemes megfigyelni a 17 év alatt összegyűlt szutykot a dugókon és a

szelepeken, valamint azt, hogy a 12 szelepes motorhoz való dugókat

rakták a 8 szelepesbe is. Ez a 86'-os gyártási évnek köszönhető,

amikor is sok változtatás történt a modellen a következő új generáció jegyében. 

(Hú ez de szép mondat lett!! :)))

Én is gondolkoztam egyszer a 12 szelepes hengerfejen, mert sztem tök ugyanaz

a motorblokk.

 

   

 

   

 

   

 

   

 

   

 

   
Előzmény: ecco (25704)
SyL Creative Commons License 2006.12.07 0 0 25709
Sajnálatos. Nagyon bejön formailag. Erre még talán a 323F GT -met is lecserélném. :)
Előzmény: SzaboZE (25705)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!