FOGÓS SZOMORÚ KÉRDÉS! Ma jöttem haza az M0-son hatodikban 140-nel. Elkezdtem gyorsítani agresszívan és 170 körül egyszerűen leállt a motor. Reggel tankoltam tele és csak 70 km-t mentem...Csak úgy indult újra, hogy mindent leállítottam, mert csak gombnyomásra nem indult el. Mi lehetett? Van ötletetek? Hallottatok ilyenről? Üdv.
mindenféleképpen szeretném átvenni! Pesti vagyok, de szívesen lemotorozok érte bárhová!:) Bocs, h nem tudtam menni, de családi program volt, én meg nem voltam netközelben, h szóljak. :( Hová mehetek érte? Mikor?
Én nem járok arrafelé, csak a cimborám, véletlenül neki is Triumph-ja van, szerintem a kávét is szereti. Ma itthon van, gondolom a közeljövőben be tud ugrani.
Fogok tőle kérni képeket, csak sajnos időbe fog telni, de megpróbálom sürgetni.
Más. Nekem is maradt egy pólóm, a feleségemre sajnos kicsi lett, ha valakit érdekel egy zöld színű, M-es női póló bátran jelentkezzen. Budapesti átadást meg tudom oldani.
Bocs az Misiinek szólt, aki a Thunderbird 900-al jött és volt vele 3 barátja/haverja és közülük az egyik nagyon fényképezte a motorokat és a csapatot. Akkor még te lehet ott sem voltál.
jah.. kb 4-5000,-Ft-al olcsóbb lenne.. Bár én angoloktól még nem vásároltam. A németek korrektek. Ahogy látom ez a pocketrocketpartss eladó 100%-os, úgyhogy tuti nem lehet gond!
pont van egy pár: http://cgi.ebay.de/Triumph-955-Sprint-ST-T695-Fusrasten-Halter-Sozius-/200369725747?cmd=ViewItem&pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2ea6f76133
Nagyon megköszönném. Tegnap délután haver megcsinálta a gumimat, nekem eddig ez a gumicsíkot bele és mehet tovább téma valamiért kimaradt, pedig ha tudom nem kellett volna elkérni a Fazekat.
Annyit tankoltam bele, nem nyomtam full csurig. Kúthoz menetkor gyulladt ki, 14,5-öt nyomtam bele, és 315km-nél gyulladt ki újra. Ez előtt 300km 15-15,5 lityi volt neki, csurig tankolva. A láncszett csere (elől 18-as fogaskerék a 19 helyett) miatt ráadásul még 500-al többet is forog ugyan annál a tempónál. Nemsoká utolérem fogyasztásban az F650GS-t! :))
Elvoltunk mint befőtt! :) Lightos kis összejövetel volt, én kimondottan JÓL éreztem magam! :) Attól meg még vidámabb lettem, amikor hazajövet Karcagnál villant ki a kéne tankolni lámpa, így 14,5Liter 315km-re 4,6-os fogyasztással egész baráti lett köszönhetően a térkép cserének! :) Mi is dobunk fel majd pár képet, ez alkalommal maximálisan konszolidált képek készültek, egyet se kell cenzúrázni! <-- Öregszünk vagy mi a szösz? :)
Szia, jól sikerült én sajnos nem vittem fényképezőt, de Pató Pali fényképezet és majd fel is teszi őket. Sajnos szombaton amikor elindultam, egyből defektet kaptam, ezért gyorsan kértem egy kölcsön motort és azzal szaladtam ki. Ha jól számolom 20 ember aludt ott, illetve napközben még ott volt vagy benézett egy időre további 16-20 személy. A hangulat jó volt, aki sietett haza azok is tovább maradtak mint tervezték elősször:)
Semmi beszámoló vagy kép? Ettől nincs jobb kedvem :-( Mondjuk a HUF 289 ettől jó kedvem van :-) Ha valaki készített képeket a hétvégi találkozóról tehene fel párat és leírhatná milyen volt!
kösz ez megvan a könyvében (együtt van a daytona 675 és a sima triumph a könyvben) csak a fórumokon mindenki azt írja, hogy a daytona 675 belső szelepelése feszesebb beállítást ad eleve, úgy valószínűleg nem egyforma a 2 setup mégse... nincs külön R dolgok beállítása, leírása a könyvben, ami fura de így van, legalábbis az angol user's manualban, 2009-es, de hátha vkiében ott van az R-es mégis
Mivel a Daytona 675 Kayaba gatloit kapta meg, igy erdemes lehet abbol a setupbol kiindulni. Persze van sulykulonbseg a ket gep kozott. Mellekeltem a Daytona setupot: