ó köszi, én akkora nagy penge vagyok a pc síkon,hogy már be és ki is tudom kapcsolni... régen addig volt bekapcsolva amíg az EON le nem tiltatta az áramfogyasztásom. de ez már a multé. mostanában a monitor bekapcsolását próbálom tanulni,eddig semmi sikerrel. most is vakon íFRLDGM58Ö3VLQ3rok...
asszem ha vki itt ülne mellettem,biztos,hogy egy csomó dolgot simán megtanulnék, de ahhoz képest,hogy 6 hónapja pczek sztem egész jól megy.
az épített 2 kerekü motorokat is "le lehet vizsgáztatni?" úgy mint a mi kitcarjainkat?
Nem tudom mennyire vagy penge a SZámgép terén de álltalában képmegjelenítő programokkal lehet méretet változtatni. ajánlani tudom az "IrfanView"-t nagyon jó kis progi, nem kell instalálni sem egyszerűen letöltöd (ingyenes) és elindítod. ja és van benne méretváltoztatás is, de lehet, hogy csak másként kéne elmentened a fájlt(a *.bmp kiterjesztésűek elég nagyok egyes szerverekről a lehúzott kép így jön le, pl. az index is ilyen. Kinyitod bármilyen képnéző progiban és a mentés másként (save as) áttálítod pl. *.jpg-re, egyes esetekben a kép fizikailag ugyan olyan csak a szükséges tárhely a tizede.) A szükséged van pontosabb infora dobj egy mélt oszt felhívlak elmondom.
lehet hogy én vagyok köcccködős hangulatomban de a gyorsuláson és a motor váltó adta lehetőségeken kívül miben más mint egy mezei kabrió? állatul néz ki az tény de mikor olvastam hogy elsőkerekes majdnem a sírás kerülgetett. nyilván pirulettezni lehet vele ezerrel, meg hirtelen tolatásnál első kerékre állítani esetleg.
Láttam ilyen megoldást egy katalógusban de az hátsókerekes volt, egy motorkerékpár volt az alapja.
Elcipelgetem ezt a topicot, meggyőződésem hogy lesz még akit érdekel akkor neki már könnyebb lesz a dolga, ezért nem hagyom süllyedni, addigis beollózgatok amit tudok hogy érdemes legyen naponta megnézni. (az egyik Tatrás haver SK ban 2 évig irogatott tuning témában és nem talált az ortodox Tatrások közt megértésre, egyszercsak a semmiből előkerültünk még páran akiket érdekelt a téma, azóta már van külön Tatratuning portál)
Úgy döntöttem hogy webhely híjján, meg webszerkesztést eddig még nem csinálltam, felrakom ide az építés folyamatát képekkel meg mindennel ahogy haladok, (feltéve hogy a donor életképes lesz, már nagyon ke kéne mérnem a kompresszióját de most is a hétvégét végigdolgoztam, csak enni meg aludni voltam otthol de abból is csak keveset.)
Ha meg neaggyisten döglött a donor vagy más egyéb akadálya lenne akkor is gyűjtögetek még némi infot aztán eccercsakösszejön.
Ami a láncot illeti már múlnak a kétségeim, csak az ott nyilván nem valami 5.1es vagy mittudoménmilyen anyagból van.
sajna manapság nincs sok időm motorok után kutatni a neten, és a kedvencemet pedig nem tudom felrakni,mivel nagy helyet foglal,és kilöki a gép. pedig egy csodaszép hd aranyozással fekete fényezéssel. persze nem giccsesen. vhol találtam és elmentettem.
Eladó a képen látható 2001-ben gyártott egyedi VW Trike. Többszörös szépségdíjas és különdíjas épített kategóriában. 1600 cm3, Magyarországon gyártott, stabil, úttartása kiváló.
Pár napja írtam az aszimetrikus elrendezésről ill. az akuval történő kiegyensúlyozásról.
Ha a hajtáslánc tengelyvonala marad középen akkor a ferde motrállás miatt a súlypont kilóg oldalra, így a másik oldalra kéne tenni az aksit. Azon agyaltam hogy maga az aksi kb. nem lenne elég egyébként sem akarok bele 40Ah-s nál nagyobbat tenni (remélem elforgatja). ebben az esetben viszont mindenképen a motort ki kéne vegyem a váz tengelyvonalából. A non plusz ultra meg a szívócső ami ígyis kiáll egyik oldalra az aksoi meg a másikra oldalra így lenne 1 méter széles szerkezet (na fasza:-( ).
Aztán arra gondoltam, hogy ha már úgyis ki kel venni a motort a tengelyvonalról akkor áttenném az akut a szívósor alá a filter mellett pont elférne. Lásd ábra
(Megint a szokásos gondba ütköztem nincs kint a szerkezet a kaszniból és nem tudom kóstolgatni, hogy merre mennyi stb.)
Azon agyalok hogy ha hoszanti elrendezés lesz akkor nekem kb. előnyös lenne bölcsővázat csinállni, mert akkor nem kell spekulállni hogyan merre vinni a csöveket, megkerülnék a motort a hengerfej alatti magasságban valahol, hogy ne legyen útban. Ezesetben szükség esetn egy két merevítöborda is növelhetné a torziós merevséget...
Közben láttam metsztképet egy akármilyen difiről. A tányérkeréknek az oldalán van a fogazás így csak eredeti párosításban használlható, ami azért nem jó mert ott az arány álltalában 4:1 körül szokott lenni (azt hittem hogy az kúpkerék, tévedtem). A belarus trakesz első futóművében mindkét oldalon szöghajtás van, olyan saccra jó is lenne....kép holnap. De honnan lövök én olyat? Sétállni kelene egyet a tsz udvaron hogy még milyen gépen lehet ilyen kütyü.
Szöghajtáshoz lehetőleg ferde vagy inkább íves fogazást használj, mert az nem lessz zajos. A difi bolygó kerekeinél nem tudsz rendes foghézagot állítani, mert azokat nem folyamatos forgásra, hanem kerületi sebesség kiegyenlítésre tervezték. Szerintem nézz körül egy mezőgazdasági gépalkatrész boltban ott inkább vannak ilyen cuccok mint az autó iparban.
Nagyon komoly háttérrel rendelkezel így már értem a terveidet.