Igazából útálom ha villognak , bár villantani azt lehet de szerintem nem villógó ledekkel ! :-DDD Ha abban a Corsában lenne egy iszonyat jó motor akkor azzal már lehet villantani . De egy M3-assal lehet bár egy gyári autó soha nem annyira nagy szám , kivétel egy Ferrari ! :-))))
Amugy nem az uralásról van szó , de hidd el ég és föld 100 lónál ha még 30-at beledobsz ! Bár erre akkor jönnél rá ha probálnád .
Az a baj, hogy ők sem értenek hozzá, vagy értenek, de tudják mitől megy az üzlet.
Tegnap olvastam egy ilyen tuning oldalon: plusz 10% Le + 20-30% rugalmasság -5% fogyasztás
Ez meg is oldaható, de olyan péntzekből, hogy lakást vehetnél belőle, de ők ezt potom pár 10 ezerért adják, pl légszűrő, kipuff stb.
Ha ilyen komponenseket dobsz a gépedbe, akkor ez kb 4*+10% le, helló....
Nekem egy 130 Le-s 1,6-osom van, de már keresem is bele a bikább motort.Sajna semmi sem elég...
Cacho, ez van, a Vectra valóban nem biztos hogy padlózta, pedig nagyon úgy tünt.
A BMW viszont ennyi volt, hidd el, hogy ennyi kikophat, sokan kihajtják, oszt nem költenek rá semmit.
Egyébként nem egy erőgép, múltkor egy dízel egyes golfal nem igazán tudtam mit kezdeni, se megelőzni, se lemaradni nem sikerült.
Csak azt akarom mondani, hogy attól , hogy papiron erős egy autó, attól még nem biztos, hogy azok a mének még benne vannak, és bizony az ilyen emberek szoktak keményen pofára esni.
Voltak érdekes versenyeim, de az már egy másik autóval, volt olyan is aminek majdnem ölés lett a vége, hiába, nem mindenki viseli jól, ha leverik :)
Te irtad egy par sorra lejjebb a Corsarol:
"Ez nem a villogásra való mert ez viszont már siralmas !!!!"
Akkor mi valo villogasra???
Hat bizony azzal a plusz 30LE-vel mar 135 pacis lenne az autom.Az mar bizony kesz eromu!Nem is tudom, hogy hogyan tudnam uralni azt a fene nagy teljesitmenyt.
En is csodalkoztam amikor a srac magyarazta az uzletben, hogy ezekkel a cucokkal el lehet erni +30 lovat.Biztosan mi nem ertunk hozza:-))
Az agyonspoilerezett autok nekem sem tetszenek(lasd Suzukik Jumbo Jet meretu szarnyakkal).
En a sajat automra max. csak egy pici tetospoilert tennek.
Tényleg Tschangow, szimpatikus a hozzáállásod, meg minden, de kissé hihetetlen dolgokat állítasz erről az 1,9 hetvenvalahány lovas szívódízeledről. Egy 130 lovas 2.0 vectra gt-ből, vagy egy 320-as bömösből soha nem fog kikopni annyi ló, hogy le tudd nyomni, ha ő is nyomja rendesen. Egy 150 lovas 323-ból meg főleg nem!
Semmi bajom az optikával, nagyon is szeretem, de a csicsától hányok, pl kék ledek furkálva a tükörbe, hoppá!
E30 320 kék ledekkel előttem előz, padlógáz, üvöltő motor, picike füst a kipufból, és amikor befejezi az előzést szépen eldöngettem mellette.
Ja és éppen egy szivódízellel. Biztos a kék ledek kevesen voltak :)
Csunyán is néz rám a srác otthon. :(
Én már a suzukis spoilerekkel is kibékültem, ha nekik ez kell. Bár inkább vennék egy autót ami anyagból van.
Hát, nem tom, gondolom olyan 100 ló körül lehet az autód, hidd el, örülnél, ha hirtelen 130 körül lenne. Az más kérdés, hogy ezekkel a fogásokkal jó esetben is csak max 15-20 lovat nyernél szvsz.
De szerintem még ezt a ~120 lovat is értékelnéd a mostani állapot helyett.
Ja még egy kis apróság ! Eleve szerintem is kizárt a 30 lóerő csipcsupp dógokból , amugy meg az hogy 23-30 lóerő mennyire nagy tuning ?? Hát csak annyira hogy valószinű levegőért kapkodnál ha 30 lóval most erősebb lenne a verdád !!! De igaz sokkal jobb spoilerekkel telefurkálni aztán meg had rohadjon ! :-DDDD De legalább egyedi ! :-))) Hogy ez miért is mánia , nem tudom .
Hát arra a plusz 30 Le-re kiváncsi lennék vezérműtengely nélkül (hogy jön ki?)!
Supersprint név a szakmába, de annyiért kicsit sok. Főleg miután megnéztem egy összehasonlító táblát. Jól kiröhögném magam, ha feltennék egy ilyet, Bocs.
Kiszámolni nem egy nagy szám, főleg, mert kompromisszumok során kell átvergődni. Capri-nak odatolnám, vagy vkinek, aki csinált már ilyet, oszt gyártsa le nekem kevesebbért, a különbözetet meg elinnánk :)
A tunig kat es a sportkifugorendszer szerintem meg messze nem nevezheto igazi tuningnak.Ugyanez a velemenyem a chiprol is. A minap jartam egy tuningokra szakosodott cegnel ahol mindenaron meg akart gyozni az elado, hogy erdemes kolteni az automra(1.6 16V).Egy kis sportkip., egy kis chip, sportlegszuro ugy kb. 300-400 ezres ertekben. Kerdeztem tole, hogy ez igy mind mennyit hoz az auton?"Hat ugy max. 25-30LE".Na gratulalok, ez aztan a nagy tuning!!Ennyiert nem fogom szetszedetni a gyari automat.Ennek a penznek a felebol inkabb feloltoztetem(szolidan, semmi vilagito biszbaszok!) egyedire az automat.
Beech:
Termeszetesen az egy mas kategoria ha valaki kimondottan gyorsulasra epit egy autot.Arra valoban erdemes kolteni akar milliokat is.
De hetkoznapi hasznalatra?
ZolikA
Szerinted egy M3(E30) villogasra valo???Pedig eros auto, nem??
Vajon miert van az, hogy penteken az emberek a Corsat bamultak, nem pedig a sportautokat(BMW,Calibra)?
En tenyleg egy jo dolognak tartom a tuningot csak esszeru keretek kozott.Merlegelni kell, hogy mire es mennyit eri meg kolteni.
Multkor ettem meg az XR3i-vel egy 320i-t nem volt esélye 4.-ben már elvert volna de jött a lámpa!!!!
:)))))
Na utánna már nem volt gunyos mosoly a Bömösben!!!
Na meg amikor a zenét is rányomtam.....ráfagyott az arcára a mosoly!
Utánna találkoztunk egy benzinkuton. Megkérdeztem mennyiért vette....600 eft,'ja mondom az enyém meg 340eft volt az övé tizenx éves az enyém meg 19éves!
Hát volt furcsa grimasz az arcán!!!
Ne értsetek félre nem utálom a Bmw-t , de nem is szeretem!
Sziasztok szerintem semmi a 100 ezer!
Max egy gagyi rendszer jön ki belöle!! pl Zeusz
Én gondolkoztam kifejezetten gyorsuló autó építésén! Persze rendszámmal!
3.5 millio ha minden profi cucc ja és a felét én raknám be!
Nekem megérné az a kérdés hogy van e még valaki aki ennyire fanatikus!
Szóval ha engem kérdeztek akkor mért ne költenél rá egy autóra 1, 1,5 , 2 milliót!!
A 19 éves Foprdomon ha szétmegy a kipuffogó akkor csak sport lessz rajta! A gyári új márkahü fordos is ugyanannyi. Nálam meg ugy sem lessz ez az autó veterán hogy mindene gyáro legyen!!
Szóval ha elromlik valami akkor csak tuning megy helyette ugyan annyiba kerül!
De a supersprint sem gyári . Vagy az ?(nem tudom) Azok is csak tuningolnak csak épp külföldiek gondolom . Meg ez az autóhoz tervezték duma nekem elég kamu duma . Ha szo szerint verseny célokról van szó akkor talán megteszik .
100 ezerből igazán komolyat természetesen nem , de abból már lehet kezdeni valamit . Amugy nem mondtam hogy baj az ha valaki optikázik . Az Ő autója azt csinál vele amit akar . De amikor valaki 100 ropiért már nyöszög de rákült 3xannyit mint mondtam a cicás dolgokra , na az már baj .Az lyet nem szeretem .
Az 1,4 ezekeszerint az a kategoria amit még nem hajtott szét senki . Ez a kocsi sem lesz széthajtva ezekszerint(Corsa) :-))) De akkor valamit fel kéll fogni ! Ez nem a villogásra való mert ez viszont már siralmas !!!!
Az az igazság,hogy én már megjártam egy párszor az ilyen utángyártott kipufogokkal és inkább megveszem a gyárit.Nem akarom Capriékat lehuzni,de jobban megbizom a Supersprintbe mert ők ezt a rendszert az autohoz tervezték.
Erdekes vita alakult itt ki ami a kulonbozo tuningokat illeti. Nem ertem miert baj az, hogy valaki inkabb optikai tunigra kolt mint motortuningra?Nem is ertem, hogy hogyan lehet osszehasonlitani a kettot mar ami az arakat illeti. Az pedig kimondottan erdekelne, hogy 100 ezerbol milyen komoly motortuningot lehet kihozni??? Nekem szemely szerint tetszik a feloptikazott kis Corsa es egyet ertek vele, hogy inkabb erre koltott(mi ertelme lenne egy 1.4-es motorhoz hozzanyulni?). Persze jogos a kerdes, hogy annyi penzert amiert megvette ujonnan a Corsat miert nem vett egy gyarilag eros autot?
Mert ugye 2 millioert milyen megbizhato, nem szettaposott sportautot lehet venni?Talan M5-ot???
Vagy M3-at(E30)??? Szerintem nem azon a 15 literen mulik elsosorban, hanem azon az X szazezren amit meg ra kell kolteni egy ilyen szetgyilkolt autora, hogy egyaltalan hasznalni tudd.
U.i:Egyebkent eletem legnagyobb elmenyet egy M5-ben eltem at:-))