Örülök, hogy Te is megvagy :-) holnap megpróbálom párszor ugyanazt és meglátjuk, de ma még örültem, hogy simán tudtam jönni-menni! megy a "meló"? Minden Ok?
Hello, mostanában kevés időm marad fórumozni, de olvastam, hogy mi történt veled. Őszinte részvétem, nagyon utálatos érzés lehet egy új motornál egy ilyen leállás. Nállam a váltó vacakol kissé, de talán csak annyi a baj, hogy túl gyorsan akarok váltani és nem rúgom be eléggé határozottan a fokoztban a váltót. Talán egy gyorsváltó segítene, de ha valami komolyabb baja lesz nagyon mérges leszek.
A helyedben viszont csak akkor lennék nyugodt, ha jó néhányszor szimmulálnám azt a helyzetet, amikor megállt a tudomány és nem fordulna elő többet a leállás.
kettő én is megkérdeztem, hogy mitől, de azt mondták, hogy nem ez a lényeg hanem, hogy egy motornak mennie kell és nem megállni. gyanítom, hogy Pest miatt...
Lehet azt csak ellenőrizték akkor, mert elvileg az is lehetne....mert így szokott kiderülni, hogy kezd elkoszolódni a benzinszűrő. Húzod neki mint a barom és már nem tud elegendő benzint átnyomni a szűrűn, így leáll a motor.
na megjöttem a Frontosától. Igazán nem jöttek rá, hogy mi lehetett a baj, de egy teljes diagnosztika után szinkronizálták a henger-benzin mennyiség meg idő együttesét...(nem értek hozzá). Tisztitottak benzin szűrőt meg levegő szűrőt, állítottak a láncon és guminyomáson...Szóval, amit lehetett megtettek szerintem! Nagyon korrektek és barátságpsak voltak! két órát dolgoztak a gépen...Gratula érte! Találkoztam egy fehér Tigeres sráccal szóltam, hogy van fórum nézzen be...Építem a közösséget ha már találkozóra nem si megyek:)
az lenne a kérdésem, hogy ezzel http://gmdesolutions.com/downloads/mdi/documentation/MDI-UG-English.pdf az intrface -el tudok e csatlakozni a tiger ecu hoz köszi
Nekem pl. annó a Hornet csinált hasonlót, hogy ha megcsavartam neki a gázt, majd komolyabbat fékeztem, akkor bár le nem állt, de hiába húztam neki a gázt, közvetlenül a fékezés után, semmi fordulatot se vett, mintha arra kb 100-150méterre elvágták volna a gázbovdent.. aztán egyszer életrekelt, és ment tovább.. :)
Szerintem próbálgasd, ha van már benne több mint 1000km , akkor ne sajnáld, 1-2-3-4 nyélgáz, hadd citeráljon, aztán megint nagy gáz, egyszer csak előjön, hogy mikor hol csinálja ezt, ha rendszeres hiba, ha meg nem, akkor szerintem ne foglalkozz vele..
tegnap mentem vele, nagyon bejön, csak hát látszik h nem mentem az utóbbi 2 évben sehol se sokat, se keveset, csak robesszal, úgyhogy majd most menni kell sok sok km meg pályázni h legyen gyakorlat is megfelelő hozzá :)
ha mész Frontosahoz, nem kérdeznél egy Triple R futómű gyári beállítást? már kérdeztem én is angoloktól csak még semmi... jó lenne gyárit megnézni, nincs-e eltekergetve, bár érzésre jó kemény eleve, ha nem is egy sportmotor meg pálya de azért eléggé
nem tudom, hogy mi lehetett, de most csinálta először. A Frontosánál ma délelőtt várnak és megnézik. Bár nem tudom, hogy mit tudnak ilyenkor ellenőrizni. Milyen az új mocid? Képek?
Pató Palitól ezer bocs, hogy nem vártunk meg, hogy kipróbáld az új Tigert, de mennünk kellett... Ha esetleg errefelé akarnál gyünni üzenj emailon és szívesen odaadom egy körre !
NAgyon jó kis összejövetel volt. Kár hogy csak kis ideig maradtam :( Ja és képek engem is érdekelnének. Aug.20-án meg gondolkodjatok. Nálunk gyömrőn is lehetne egy kis találkát szervezni. Esetleg nincs kedve valamelyikőtöknek lemotorozni Pilismarótra. Most lesz mocis tali, de csak menni egyet nem bemenni.
hát ennyire nem figyeltem meg, de szerintem minden nem ment el, mert láttam, hogy melyik fokozatban vagyok és pirosan világított az olajos kanna. Ezért akartam simán gombbal indítani. de nem volt semmi. Leállítottam kulccsal és újra indítás után indult rendesen...
Amikor leállt akkor elment minden a kijelzőről? Úgy értem mondjuk világítás volt, tehát "áram alatt" volt a motor? Ha esetleg elment minden a kijelzőről, akkor az aku saruját érdemes megnézni...furcsa de egyik kawás haver sokáig emiatt szo..ot, hasonló volt mint neked, de ott természetesen elment minden a kijelzőn.