Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

1.3 JTD Creative Commons License 2016.11.01 0 0 9269

helló.autó váltáson gondolkodom,egy 2.0 CR es Passat cc-t néztem ki,kinek milyen tapasztalatai vannak vele?megbízhatóság,fenntarthatóság.Köszönöm

Spanos Creative Commons License 2016.10.31 0 0 9268

Nem! Egy fórumtárs adott egy tippet, hogy magát a kapcsolót feszítsem ki egy célszerszámmal. Valszeg ez-az letörhet belőle, de minek, ha itt az új, a régi meg már úgyis KO.

 

Ez jó is volt, csak az a fránya vezetéke kb. 3cm-t állt ki a kárpitból. Így kellett az újat ráaggatni, bejátszani a helyre. Először érdekes módon nem illeszkedett jól, egy éjszakára állni hagytam. Gondolom a hideg-meleg hatására bepattant a helyére rendesen, így most jól működik. 

 

Sajna a kapcsoló körül a kerete gumírozott, ami már előtte is kopottas volt, de amióta megfeszegettem a kapcsolót, még randább lett. :(

Előzmény: - - - BEEP - - - (9265)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.31 0 0 9267

Meg egy kerdes..elektromosan behajthato tukroket h lehet eletre kelteni taviranyitorol zaraskor?

Előzmény: Törölt nick (9266)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.31 0 0 9266

Millio tipp es probalkozas utan megint itt kernek segitseget.

 

passat b7 2.0crtdi 2012 evj variantrol lenne szo abszolut megkimelt serulesmentesen.

a vezeto feloli ajto nagyon szorosan mukodik annyira,h mar nagyon rossz igy hasznalni.

nincs meg az a konnyedd kirugozasa a 2 allasbol csak nehezen huzhato.

probaltuk zarolajzoval,wd40,zsirspray-el ugy h mindegyik utan kifujtuk fektisztitoval es semmi valtozas.

gorgok ugynugy forognak,minden ugyanugy all mint a masik ajton.

Szervizbe azt mondtak lehet probalkozni komplett uj rugo/gorgo/zsanerral, hatha.

szerintetek?

- - - BEEP - - - Creative Commons License 2016.10.30 0 0 9265

Le kellett szedni hozzá az ajtókárpitot végül?

 

Hibakódhoz pedig gyári program a legjobb, az univerzális vagy téved vagy nem is látja rendesen.

Előzmény: Spanos (9264)
Spanos Creative Commons License 2016.10.30 0 0 9264

Köszönöm a segítséget, sikerült a csere. Egy éjszakán át kellett szoktatnia magát, most jól működik.

 

:)

Előzmény: Spanos (9263)
Spanos Creative Commons License 2016.10.28 0 0 9263

Van egy univerzálisom (torque), az semmit nem dobott ki. :)

 

Más: valaki kiszedte már az ajtópanelban levő ajzó nyit-záró kapcsolót? Ki akarom cserélni, elég izommal kell nyomni, itt is van az új, de a régit nem tudom, hogy hogyan kell eltávolítani?

 

:(

Előzmény: - - - BEEP - - - (9262)
- - - BEEP - - - Creative Commons License 2016.10.27 0 0 9262

Nincs tárolt hibakódja? Abból minden kiderülne

Előzmény: Spanos (9261)
Spanos Creative Commons License 2016.10.27 0 0 9261

Az alapjárati mizéria az akku csere után azt hittem megszűnik.

Hát... lehetett benne reménykedni. Sajnos nem. FIX 800-ról egészen 2200-ig fel, majd egy gondolattal vissza 800. Aztán szépen lassan feltornázza magát megint 2200, aztán megint le 800.

 

Érdekelne, hogy mi játszik benne?!

Lóránt Kovács Creative Commons License 2016.10.26 0 0 9260

Octi19 köszönöm a válaszod minnél hamarabb el fogom vinni

Octi19 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 9259

Elég sok oka lehet az ilyen viselkedésnek, javaslom, hogy mihamarabb vidd el egy gyakorlott diagnosztához mielőtt komoly károk keletkeznének!

Előzmény: Lóránt Kovács (9257)
Lóránt Kovács Creative Commons License 2016.10.25 0 0 9258

Ja elfelejtettem az autoban 256 ezer kilométer van

Lóránt Kovács Creative Commons License 2016.10.25 0 0 9257

Sziasztok szeretnék tölletek segítséget kérni van egy Volkswagen Passat 2.0TDI 2005 év végi olyan gond van hogy menet közbe el kezd rángatni és füstölni aki ért hozzá vagy vele is történt ilyen kérem segítsen előre is köszi

mica-r Creative Commons License 2016.10.25 0 0 9256

Jó lesz rá

Előzmény: Törölt nick (9255)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.25 0 0 9255

Sziasztok!

 

2 éve vagyok boldog tulaja egy 2000.7.havi VW Passat B5 Variant-nak (AHU, 3B). Eddig  csak gyári lemezfelni volt alatta (5/112/57  15*6 ET45) 195/65/15 Dunlop nyári gumikkal. Most lett arra lehetőségem, hogy alufelnit vegyek alá és a lemezre szereltessem a télit.

A következő felnit néztem ki rá, ami tetszene rajta:  VW  Michigan  3B0601 025S  7J*15H2 ET37

 

 

 

A kérdésem az lenne felétek, hogy mivel ez tudtommal a B5.5-re készült és ezzel (is) szerelték, felszerelhetem-e az én B5-ös autómra, nem lesz-e vele problémám, gondolok itt az alacsonyabb ET számra (ET45 helyett ET37), ami elvileg 16mm nyomtávszélesedést okoz. El fog-e a férni a kasztni alatt, nem-e lóg-e ki majd alóla vagy ér bele valamibe a kormányzott keréknél. 195/65/15-ös nyári gumikkal lesz szerelve.

Segítségeteket és a válaszokat előre is köszönöm!

Üdv László

Octi19 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 9254

Ezek az adatok erősen jobb láb függőek. Én hosszú távokon pályán a sebességhatárokat betartva (valós sebességeket) 5-5,5 literrel járok, országúton -1 liter.

Az igaz, hogy a sebesség nagyban befolyásolja a fogyasztást, a légellenállás ilyenkor már nagyon beleszól az egyenletbe és exponenciálisan. Meg azután az sem mindegy, hogy milyen stílusban vezet az ember, átlag tempót tart vagy pillanatnyit erőltet, szóval ez sok mindentől függ.

Én a saját tapasztalataimat írtam le és arra reagáltam, hogy "városban a PD sem fog éppen keveset fogyasztani" persze nem fog, de mihez képest! Egy benzinessel városban hamarabb elszállsz mint egy dízellel. Nekem például soha nem sikerült 7 liter fölé mennem, de inkább 6 körül járok, a nejem meg rendszeresen +1 de inkább +1,5 literrel jár ugyanazzal az autóval! ...és még csak nem is siet, egyszerűen ilyen a vezetési stílusa!

Előzmény: saválló (9247)
mica-r Creative Commons License 2016.10.24 0 0 9253

Igen

Előzmény: mesb (9252)
mesb Creative Commons License 2016.10.24 0 0 9252

Sziasztok

 

Egy 2.0 cr tdi Passatom van 6-os dsg-vel.

Mennyi az átlagos olaj hőfok? Nekem 90-94 szokott lenni. Ez normál? 

 

saválló Creative Commons License 2016.10.24 0 0 9251

Ha egy jobb állapotút tudsz kifogni, neadjisten az előző tulaja is lelkiismeretesen karbantartotta akkor lehetséges, hogy sokáig jó autód lesz.

 

Idős, használt autónál sajnos bármikor bármi előjöhet, elromolhat, persze ez nem törvényszerű, de erre számítani kell.

Előzmény: csocsi10 (9249)
saválló Creative Commons License 2016.10.24 0 0 9250

Az enyém tiptronic váltós volt az meg +1 liter.

 

Egyébként az adagolós 110 LE-s TDI-m sem evett kevesebbet sosem 6.3-6.5 liternél, természetesen hosszú távokon.

 

Én sosem a pillanatnyi fogyasztást bámultam főúton 90-el vánszorogva.....nekem nem az A valós fogyasztás.

Előzmény: mica-r (9248)
csocsi10 Creative Commons License 2016.10.23 0 0 9249

Azt a +3-4-5 litert a mostani automhoz mértem ami egy 1.3-ás benzines Suzuki ignis,semmire sem jo,nem fogyaszt jól,nem mérgezett egér,szóval ezért érdeklődők a Seat utan ennyire,sajnos nincsenek millióit autót venni,ezért nem szeretnek melle fogni,sajnálom ha butaságot írtam bármiről.

mica-r Creative Commons License 2016.10.23 0 0 9248

Egy Ibiza ASZ motorral biztos nem eszik normál használat mellett 7.5 litert!

Előzmény: saválló (9247)
saválló Creative Commons License 2016.10.23 0 0 9247

"Nem nagyon eszik az sokat városban sem.."

 

Az 1.9 PD-m átlaga 9 éven keresztül mindig 7.5-7.8 liter volt igaz ez kizárólag mindig hosszú távon.

 

"A nejem 1.4 PD-je is kijön ennyiből nyáron,"

 

A témaindító 1.9-es  PDTDI-ről kérdezett....

 

Egyébként a mi 3 hengeres PD-nk hosszú ( 2-es) átlaga 5.9 liter szintén napi néhány km-re.

 

"Egy benzines ilyen használatban, még a legkisebbek is megesznek ennyit, de általában jóval 10 fölött!"

 

1.6-os VW benzines motor csak városban elpusztított 12-14 litert....ennyit a "rövid távra elég/jobb/inkább a benzines":(

Előzmény: Octi19 (9245)
Rőth Sándor Creative Commons License 2016.10.23 0 0 9246

Kimentem, megneztem, 6097 km atlaga 7,1 l/100, ami realis es szokasos. Ennek zome autopalya, ahol most nem mentem gyorsan, de 5000 km-en at vittem egy boxot a tetejen, plusz egy bicajt 1000 km-en at a hatuljan. 

Kb. fel litert tesz ra a szeles gumi. 

Az egynegyes benzines kocsim is itten korul fogyaszt. 

Előzmény: Octi19 (9245)
Octi19 Creative Commons License 2016.10.23 0 0 9245

Nem nagyon eszik az sokat városban sem, Én soha nem tudtam 6-6,5 liternél többet megetetni vele, a Passattal is kijövök ennyiből. A nejem 1.4 PD-je is kijön ennyiből nyáron, pedig az színtiszta városi, méghozzá a napi 2-3-szor max 3-4 km-es utakat megy mindig hidegindítás után! Télen a kiegészítőfűtés miatt ez felmehet 8-8,5 literre de ennél többre nem.

Egy benzines ilyen használatban, még a legkisebbek is megesznek ennyit, de általában jóval 10 fölött!

 

Egy haverom 130 lovas 1.9 pd motorjában valami szegedi csóka megírással egyszerre cserélte a PD-sort felújítottra 120 volt... nem mindig csak, sőt pláne ilyen idős autóban nem a hivatalos megoldásokban kell gondolkozni... ;-)

Előzmény: saválló (9244)
saválló Creative Commons License 2016.10.23 0 0 9244

"..a másik hogy én havi 1200-1500kilométert autozok,szóval ott már nem mindegy az a 100km/3-4-5 liter többlet fogyasztás,.."

 

Én ca. heti ennyit megyek....

 

Van PDTDI-m 237 ezer km-el még sosem volt PD elem cserélve ahogy az előző PD-m ben sem, pedig abban 3x ennyi volt.

 

Ahogy előttem írták városban a PD sem fog éppen keveset fogyasztani, az meg, hogy az összes PD elem csere kijön 100 ezer Ft-ból elég kérdéses.

Vagy ha 100 ezer/db-ra gondoltál akkor o.k.

 

 

 

Előzmény: csocsi10 (9242)
Rőth Sándor Creative Commons License 2016.10.23 0 0 9243

A 3-4-5 liter fogyasztas kulonbseg nagyon eros tulzas, persze nem tudom mit, mihez hasonlitasz, de az egykilences pdtdi azert nem fogyaszt olyan keveset, foleg varosban, plane, ha egyik lampatol a masikig le akarsz fozni mindenkit. Lehet vele dinamikusan kozlekedni, meg takarekoskodni, de nem egyszerre. 

Előzmény: csocsi10 (9242)
csocsi10 Creative Commons License 2016.10.23 0 0 9242

Egy bizonyos pontig van is pénz javításra,de nem akarom a kocsit árát mégegyszer rákölteni 1 hónap alatt,a másik hogy én havi 1200-1500kilométert autozok,szóval ott már nem mindegy az a 100km/3-4-5 liter többlet fogyasztás,remélem érted!Nem veszem egy kalap alá a siemens pd elemeket a bosh pd-vel,csak azt írtam hogy ha esetleg tönkre megy,mivel egy sokat futott dízelről van szó,akkor ne 300-400ezer forint legyen a javítás hanem "csak" 100ezer.

Előzmény: saválló (9241)
saválló Creative Commons License 2016.10.23 0 0 9241

"Viszont úgy hallottam hogy a pd elemek lecserélése megáll 100ezerforintba.."

 

Miért akarsz már te is PD elemeket cserélni az 1.9 PDTDI-ben?

 

Miért veszed már te is egy kalap alá az 1.9 PDTDI-t a 2.0PDTDI motorral?

 

Az utóbbinál "szokás" PD  (siemens) elemeket cserélni, nem az 1.9 ( Bosch) PD-nél.

 

Sokat futott diesel autónál bármikor bármi előfordulhat, ha mérgezett egeret/teljesítményt akarsz akkor legyen pénz javításokra is.

 

Ha pedig úgyis keveset használod az autót, akkor ahogy ajánlották vegyél inkább benzinest, annál nem kell PD elemeket cseréltetned, de legalább sokat eszik, és persze nem erőgép.....:)

Előzmény: csocsi10 (9239)
mica-r Creative Commons License 2016.10.23 0 0 9240

De lehet bármi. Még 200 alkatrész van kb, ami elromolhat.

Előzmény: csocsi10 (9239)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!